Svar
Brukeravatar
Å-Eff-Kå

Re: Hovedtrener Trond Fredriksen så langt...

Legg inn av Å-Eff-Kå » tor nov 10, 2016 23:46:59

Synes klubben og Trond Fredriksen blir altfor defensive i møte med pressen.
For eksempel i Denne artikkelen i Dagbladet der det sies at:
--
Fredriksen ler når Dagbladet spør om medalje er målet neste år etter denne gode høstsesongen, men vil heller ikke utelukke det.

- Tippeligaen er så jevn at medalje kan være mulig slik det var i år, men samtidig var ikke årets sesong en normal sesong. Vi var jo bare fire poeng bak en europacupplass til slutt. Det hadde vi ikke i vår villeste fantasi sett for oss i sommer.
--
Synes dette blir en veldig slapp uttalelse av Trond...
Hvorfor ikke heller kjøre på for fullt og si at:
- Ja, vi har brukt året i år på å innarbeide et kanonlag og går for gull neste år!
Uten ambisjoner stagnerer man....
Det er i motbakke det går oppover!

sindre2

Legg inn av sindre2 » fre nov 11, 2016 11:15:00

Vil tro de defensive uttalelsene har en sammenheng med uttalelsene fra i fjor vinter, da han utropte et "kanonlag", alt før sesongen

Guru

Legg inn av Guru » fre nov 11, 2016 12:09:37

sindre2 skrev:Vil tro de defensive uttalelsene har en sammenheng med uttalelsene fra i fjor vinter, da han utropte et "kanonlag", alt før sesongen
Eg leste heile artikkelen, og klarer ikkje å sjå at han var så veldig defensiv.

Men er prinsippielt enig. Det er viktig å snakke seg opp, ikkje ned. Ved å snakke om suksess og sikte på den, dess lettare er det å oppnå den, dess lettare er det å takle den, dess meir komfortabel vil den føles ut.

Det må sjølvsagt ligge realisme i botnen. Det er ikkje berre å seie "gull", "kanonlag" og "absolutt verdensherredømme" utan å ha muskler til å backe opp uttalelsane. Skulle ein sikte på medalje og havne i nedrykksstrid, så er ein plutselig heilt uforberedt på det.

Sikt så høgt som det er mulig innanfor litt realistiske rammer. Ver ikkje redd for å snakke om det.
Nokon veit bedre enn andre

The Patriot

Legg inn av The Patriot » man des 19, 2016 19:53:36

Vito til Brann. Skandale. Understreker mangelen på ambisjoner som ligger i laget. Med dagens hovedtrener og Hoff og co vil klubben aldri ta steg

trippelf

Legg inn av trippelf » man des 19, 2016 21:25:25

Vito til Brann kunne ikke Aafk gjøre noe med uten å bedrive galskap, ferdig snakka slik jeg ser det.
TF viste vel i høst at han har mye å vise frem i tospann med AJ.
Så da står vi igjen med HH, der er jeg delvis enig med deg The Patriot. Så spørs det hva Aafk tilfører med en evt sportssjef, og ikke minst premissene for denne stillingen? Aafk har en utfordring med å få folk tilbake til stadion, mye vil vi vel få svar på de neste 40-50 dagene?

jast

Legg inn av jast » man des 19, 2016 22:28:19

Enig.Han var god, men ikke verdt 3. mill. :roll:

Vatnebygder

Legg inn av Vatnebygder » fre des 30, 2016 20:37:41

Ser i Sunnmørsposten at trener Fredriksen begynner å bli utålmodig både når det gjelder å komme i gang, og ikke minst når det gjelder å forsterke spillerstallen. Legger til at: vi kan være nær ei løsning på flere ting.
Håper at dette kan bli til noe positivt, og at TF får inn de spillerne han ønsker seg. Da regner jeg med at vi snakker kvalitet over hele fjøla.

Sony

Legg inn av Sony » fre des 30, 2016 21:37:44

AaFK etablerer seg i TL

Brehme

Legg inn av Brehme » ons jan 04, 2017 12:16:16

Remi Natvik har signert en to-årskontrakt som toppspillerutvikler. En spennende type, og en stilling som kan gi kjempegode resultater både sportslig og økonomisk dersom han lykkes. Viktig mann i teamet til TF.

http://www.aafk.no/nyheter/her-er-aafks ... erutvikler

trippelf

Legg inn av trippelf » søn apr 02, 2017 22:39:54

Hva styrte TF med i dag? Vi spiller 4-4-2 i hele oppkjøringen, men i første seriekamp kjører vi et annet system med Mos som ensom spiss? På kamptråden får flere spillere så hatten passer, mens TF på sin side sier etter kampen at spillerne ikke gjør som avtalt! Aafk's desidert dårligste i mine øyner var TF som sørget for tap før første spark på ballen var tatt. Etter byttene var vi mer med i kampen. Ser TF tar selvkritikk i SMP nå, det er da noe...

platini

Legg inn av platini » man apr 03, 2017 12:23:16

Flott av Trond å ta ansvaret etter fadesen, det hadde neppe Rekdal gjort, han hadde lagt ansvaret på og hudfletta spillerne. Vi husker cuptapet mot LøvHam, da han kastet 3 spillere ut av klubben AaFk, ikke bare laget..

Så et lite tankekors. Trond og Anton har selvsagt i fellesskap lagt opp spilleplanen, men det er Trond som er sjefen og får en mikrofon opp i ansiktet umiddelbart, tar det fulle ansvaret og er ærlig. Akkurat det ansiktet leser jeg godt, han hadde det svært tungt.

Nå kommer poenget mitt: Under den utrolige snuoperasjonen i fjor, ville "alle" ha det til at det var Antons fortjeneste. Og han hadde sannsynligvis stor betydning. Men når det går til h......som i går, går han klar... Sånn er livet. Tenk over det når neste opptur kommer.

Brehme

Legg inn av Brehme » man apr 03, 2017 12:29:12

platini skrev:Nå kommer poenget mitt: Under den utrolige snuoperasjonen i fjor, ville "alle" ha det til at det var Antons fortjeneste. Og han hadde sannsynligvis stor betydning. Men når det går til h......som i går, går han klar... Sånn er livet. Tenk over det når neste opptur kommer.
Veldig greit å tenke over dette ja.

Og en ting er i alle fall helt sikkert, vi kommer til å tape flere kamper i 2017. Uavhengig av det, er det fullt mulig å levere en kanongod sesong. Jeg har troa på laget og stallen vi har i dag, og forventer å se noe helt annet allerede på onsdag.

trippelf

Legg inn av trippelf » man apr 03, 2017 14:07:10

Poenget mitt Platini, selv omdu leser TF sitt ansikt godt er at han (og gjerne AJ) bommet grovt i går. Amatøraktig å prøve på noe som de ikke har gjort i treningskamper. Om det er Reka, Houdini eller TF spiller ingen rolle. RBK er gode fordi de er tro mot sitt system. De andre fehauda, som tror en kamp kan vinnes med slike midler drar norsk fotball i feil retning. Nå er faktumet at vi har tapt tre poeng, sluppet inn 3 mål og fått en elendig start på sesongen - kun pga at NOEN fikk en smart ide om å prøve noe som Aafk ikke hadde prøvd/øvd på tidligere!

Even beinløs

Legg inn av Even beinløs » tir apr 04, 2017 12:25:10

trippelf skrev:Poenget mitt Platini, selv omdu leser TF sitt ansikt godt er at han (og gjerne AJ) bommet grovt i går. Amatøraktig å prøve på noe som de ikke har gjort i treningskamper. Om det er Reka, Houdini eller TF spiller ingen rolle. RBK er gode fordi de er tro mot sitt system. De andre fehauda, som tror en kamp kan vinnes med slike midler drar norsk fotball i feil retning. Nå er faktumet at vi har tapt tre poeng, sluppet inn 3 mål og fått en elendig start på sesongen - kun pga at NOEN fikk en smart ide om å prøve noe som Aafk ikke hadde prøvd/øvd på tidligere!
Betyr det at det de trener på, IKKE blir benyttet i kamp!?
Og at de i kamp gjør noe de ikke har trent på?
Hvorfor trener de da?

Og....
- Kan det stemme?
- Ingen er vel så kørka idiot?

gaddag

Legg inn av gaddag » tir apr 04, 2017 13:42:07

Men det er vel ikke mye tvil om at det var dette som hendte Even ?

Vi har ikke sett Aafk spille slik i treningskamper, og så begynner vi sesongen med et eksperiment.

De som er litt her på SC vet at jeg ikke er noe stor fan av Trond sine egenskaper som trener. Det er en ærlig sak og min personlige mening. Synes han virker puslete og uklar.
Men resultatene og spillet i fjor høst var oppsiktsvekkende bra.
Uansett så har Trond nå hatt god tid til å gjøre laget klar for sesongen 2017. Og vi må bare se hva de får til fremover. Det er jo hevet over enhver tvil at de ønsker å gjøre det så godt som mulig.

Klarer de seg så får han jobbe på videre, går det til helvete så må nye prøve seg etter hvert. Slik er det i den jobben.

trippelf

Legg inn av trippelf » tor apr 06, 2017 00:01:38

Første kamp blir startet med et i beste fall underlig laguttak. Pang - tre i sekken.
Andre kamp blir nye spillere benket og forsvaret fortsetter å henge etter. Tre nye i sekken.

2-6 og null poeng etter å ha møtt Stabæk og Sarpsborg 08 er mer enn dårlig. Det verste er at vi ikke er i nærheten, hverken her eller der. TF mener Ramnsteijn er like god som Wormgoor og at vi må jobbe oss ut av skiten! Ærlig talt, den jobben skulle vært utført i høst/vinter. Vi var ubrukelige i stort sett hele oppkjøringen, fikk en liten opptur mot Molde - som TF ikke så "bryet" med å jobbe videre med?

Aafk fremstår ikke samspilte, med et puslete forsvar og merkelige prioriteringer fra benken. Spillere som rister på hodet, henger etter i dueller og spiller ballen motsatt vei av løp som går. Dette må snues umiddelbart. Spørsmålet er om vi har en ledelse som evner? Laget vet vi er svakt, nå er det i tillegg skjørt med selvtillit. Nå venter Godset borte og deretter Lsk hjemme, mener det er lave odds på at TF er første trener ut porten i årets liga. Det har rett og slett vært et sabla kaos i det meste siden han kom. Rekdal sa før kampen i dag at det var håpløst å snu det forsvarsspillet Aafk leverte mot Stabæk på en kamp! Et forsvarsspill som har vært prioritert i to år nå? Hvordan er det mulig? Er der fortsatt folk her som mener Aafk ikke er med i bunnstriden i år? Våkn opp, det vil ta tid å fikse dette, spesielt når vi vet at en forsvarsspiller som har vært med i Champ.leauge ikke er spilleberettiget fordi han ikke er god nok, sågar etter å ha scoret flere mål i årets treningskamper!

Wodewick

Legg inn av Wodewick » tor apr 06, 2017 01:00:23

Nå er laget dårlig nok til at Harald Aabrekk kan få fornyet engasjement i klubben. Vi har ikke spillere som er gode nok lenger etter nedbyggingen tok til for fullt etter at Aabrekk kom inn sist. Det er slike lag som står med ryggen mot veggen og ikke finner ut av tingene som trenger en trener som tetter igjen bak, samtidig som at han er helt klar på hvilke arbeidsoppgaver spillerene må gjøre. Masse dritjobber under en slik trener men spillere som ikke tror dem er gode nok(og selvfølgelig heller ikke er det) er villige til å gjøre desse drittjobbene.

Når vi hadde Barrantes og co sist så var det selvfølgelig ingen som gadd å gjøre disse jobbene. Nå har ikke spillerene noe tro på dette selv og dermed vil dem gjøre det som trengs..

Selvfølgelig er dette en dårlig spøk fra min side, men det er bare for å illustrere hvor dårlig det er jobbet på leder/trener nivå i denne klubben. Men jeg er dønn seriøs at det kun er en slik trener som kan skape resultat ut av mannskapet som er igjen..

trippelf

Legg inn av trippelf » tor apr 06, 2017 08:00:19

Wodewick, se på laget til Sarp-08! En sterk stall bygget opp av en trener med kompetanse og en tydelig lederstil. Ikke en stjerne, men 25 jevne spillere. Aafk har flere navn, flere gode spillere - men det jeg oppfatter som en utydelig lederstil. Stabæk var tippet ned da de hentet en trener fra USA, RBK var utydelige før Kåre, Brann var på vei ned i 2 før Nielsen tok over - eksemplene er mange. Aafk har hatt for mye støy og rot til at en uten pondus kan klare brasene, fokuset på fotball, interessen og alt utenomfotball med Aafk har tatt vekk fokuset og gjort oppgaven til TF/Anton kludrete. I tillegg mener jeg de gjør mange merkelige valg, f.eks i et vaklvorent forsvar der både Mantyle og Grete har vist mye positivt i vinter, så er nå bare en av de spilleberettiget? Gretarsson er en duellspiller og er på benken. Mantyle burde vært med for Marlinho, som aldri vil slå gjennom på dette nivået. Og som jeg skrev i går kveld, Ramnsteijn har en lang vei å gå - treg, feilvalg, markeringsproblem og ofte ute av posisjon. Som en oppgitt Sunnmøring noterte for Allmuen i går, han melder seg inn i Tornekrattet om ikke Aafk er på nedrykk til sommeren!

Binge

Legg inn av Binge » tor apr 06, 2017 10:14:25

Det som virkelig skremmer meg hva Fredriksen angår er hvor lite kompletterende ferdigheter virker å bety. Vi har tre sentrale midtbanespillere som alle er best til å bryte opp motstanderens spill. Utover dette har vi INGEN. Vi har to skilpadder som skal bekle midtstopperposisjonen, uten at dette kan ha bekymret Fredriksen nevneverdig. Så lite virker det til å bry ham at den beste midtstopperen i vinter, Gretarsson, blir vraket til tross for at han nettopp har farten som vi så desperat mangler. Samtidig som Ramsteijn i hele vinter har fått fornyet tillit til tross for prestasjonene på banen heller enn på grunn av. Gretarsson KAN vokse til å bli en klassespiller, Ramsteijn har i vinter kun vist middelmådighet på sitt beste.

gaddag

Legg inn av gaddag » tor apr 06, 2017 10:49:50

Jeg klarer ikke uttrykke meg klart nok på hvor mye vi savner Wormgoor.
Ikke bare var han en god spiller, men han var SJEF i forsvaret. Vi har ikke en slik en pr i dag. Kirkeskov kunne kanskje vært en kandidat hadde han vært midtstopper.

Vel uansett. Jeg lurer på hva de snakker om i klubben nå jeg. Det som skjer er en varslet katastrofe og de eneste som virker overrasket er Trond og teamet hans.
Påtroppende sportslig leder må ha da meninger om dette ?

Og Marlinho nevnes over her. Jeg har ALDRI sett noe i den spilleren som forteller om noe norsk toppnivå. Og det har jeg formidlet ganske så klart. Men Trond har gjort det såpass at han ble signert for flere år etter et år på prøve. Det er ufattelig !
Vi MÅ MÅ MÅ gi unge norske spillere, aller helst fra distriktet, disse sjansene og ikke kaste bort tid, plass i stallen og penger på unge typer fra andre siden av kloden.
Fagermo på Odd er soleklar på at utlendinger skal være klart bedre enn norske spillere de kan få tak i i samme posisjon. Men så henter de Berisha, uten erfaring på toppnivå som stjeler spilletid fra Waagan, Fet og andre. Meningsløst !
Joda de kunne truffet jackpot, men med den allerede svake troppen så var ikke tiden der til å prøve slike sprell.
Husker dere han fra Uruguay eller noe lignende ? Het Marquin eller noe i den duren (helt feil men noen av dere korrigerer sikkert). Det var et slikt forsøk, men i en allerede god stall. Da er det kanskje verd forsøket.

Jeg klarer kort forklart ikke se hva Trond tenker på langsiktig. Det er som Binge godt beskriver ikke godt utfyllende kompletterende spillere i posisjonene. Tutti frutti er mer beskrivende.
Det må tenkes lagbygging.

Brehme

Legg inn av Brehme » tor apr 06, 2017 11:21:50

Utvikling av unge lokale vs. hente inn ukjente utlendinger er jo alltid artig å diskutere og her er det bare å vise til Helge Skuseth og SMP`s krakaterer etter kampen.

Fet får en toer og blir trukket fordi han faktisk er involvert og klarer å komme i scoringsposisjon. To ganger er han på rett plass til rett tid, og med et kaldere hode og tilfeldigheter, så kan han score to. Istedenfor blir han slaktet i lokalavisa og kåret til banens dårligste. Nå er det ikke SMP som tar ut laget, eller har ansvaret for å utvikle spillere i Aafk, men signalene de sender ut er et skikkelig slag rett i magen. Uten spilletid og tillit blir Fet aldri en god spiller, og SMP gjør det veldig vanskelig for han å bli tatt serisøt i tiden fremover:
Ble for veik og ubesluttsom. Kanskje ikke helt klar for dette nivået
Bersiha på sin side, som ikke utrettet noe som helst, får karakteren over, en 3`er

På den andre siden, så henter vi inn en god og rutinert målscorer fra mye høyere nivå. I etterpåklokskapens lys, så er det alle som forstår at om han hadde startet så hadde vi nok utnyttet sjansene i første omgang på en helt annen måte. En forferdelig feilvudreing å starte med Lars på benken.

gaddag

Legg inn av gaddag » tor apr 06, 2017 11:29:33

Veldig enig i det du skriver Brehme. Fet har noe spennede ved seg som bør få flest mulig sjanser til å gro. At han fikk dårligere poeng enn Berisha er latterlig. Rett og slett.

Og som jeg selv påpekte før kampen så skal vi selvfølgelig starte med vår innleide soldat for å spille ham raskest mulig i form og få mest mulig ut av tiden han er her.

LØVrE

Legg inn av LØVrE » tor apr 06, 2017 11:58:28

Trond Fredriksen har aldri vært noen karismatisk trener - han har kun to ansiktsuttrykk -for å spissformulere , og heller ingen klar spillerfilosofi og hvilke type spillere han ønsker for å bygge et lag for framtida ... "Kanonlag"?
Slutter meg ellers til det som er skrevet av gaddag , Brehme , Binge osv.
I tillegg ansettes altså en daglig leder -uten fotballfaglig erfaring- og som virker enda "gråere" , en innavla , "usynlig" sportslig leder. (Veben , Vågnes , Nymark , Skiri , Fagermo er tydeligvis helt ubruklige . Ikke rart ingen virkelige klassespillere vil til klubben og publikum uteblir).
Samme gamle leksa sjøl med en bedre økonomi enn på lenge ...
Det beste man kan håpe på er at AaFK klarer å legge lag som Sandefjord , KFK , Stabæk bak seg :-(

weasel

Legg inn av weasel » tor apr 06, 2017 12:16:17

Og så tippa jeg Aafk på 2.plass. Det Kan fort vise seg som en grov feilvurdering. Nå virker det som at starten blir like fiasko om ikke værre enn i fjor.

Binge

Legg inn av Binge » tor apr 06, 2017 15:27:36

Håper virkelig at SMP viser litt guts og stiller Fredriksen noen klokkeklare spørsmål om hvorfor AaFK stiller med 5 1/2 spiss på laget (Thrandarson er den halve), men kun tre sentrale midtbanespillere (3 1/2 om man tar med Thrandarson) og like mange (få) midtstoppere. Hvorfor de ikke ser seg tjent med å få inn en bedre keeper enn Andreas Lie og hvorfor hurtighet i forsvarsleddet og kreativitet på sentral midtbane er så til de grader nedvurdert.

AaFK omsetter i år for 70 millioner og er Sunnmøre sitt store flaggskip på sportsfronten. Da står det så mye på spill at man bør kunne forvente at det ligger nøye vurderinger bak enhver avgjørelse og at de avgjørelsene som blir tatt dermed gjenspeiler trenerteamets vurderinger av lagets styrker og svakheter. Pdd fremstår det som en gåte at dagens stall er satt sammen av personer med et snev av faglig kunnskap.

Nesten en like stor gåte som at Fredriksen kan få seg til å se mot 50 poeng når man VET at det er klin UMULIG at 2/3 på laget skal kunne spille nærmere 30 kamper uten at dette gjenspeiler seg i slitasje og ditto fall i kvalitet. For ikke å si alle skadene som vil oppstå når man skal gjennom et rimelig tett kampprogram de nærmeste månedene uten å kunne rullere nevneverdig på stallen.
Sist redigert av Binge den tor apr 06, 2017 15:39:24, redigert 1 gang totalt.

aafk abu

Legg inn av aafk abu » tor apr 06, 2017 15:37:08

Spillemessig virker Aafk bedre enn på samme tid i fjor, men samtidig er stallen svakere og teller færre hoder. Forsvaret er enda dårligere. Ramsteijn virker rett og slett ikke å ha det som skal til. Lie er for treg og har for dårlig spenst. For ofte blir små midtbanespillere kjempende mot svære midtspisser fordi forsvaret er for dårlig til å posisjonere seg. Ingen sjef i forsvar. Fredriksen er for snill.

Wodewick

Legg inn av Wodewick » tor apr 06, 2017 15:43:19

Wodewick, se på laget til Sarp-08! En sterk stall bygget opp av en trener med kompetanse og en tydelig lederstil. Ikke en stjerne, men 25 jevne spillere. Aafk har flere navn, flere gode spillere - men det jeg oppfatter som en utydelig lederstil
Vi har noen gode navn, Gyasi (som helt klart ikke er på nett) Weldvijk(som trenger tid) Kirkeskov(en god venstreback. Utenom disse så har vi ikke spillere som har potensiale til noe mer enn sarpsborg 25 spillere. Med tanke på at inkludert navnene på laget vårt så har vi kanskje 13-14 mann med Tippeliganivå inne mot sarpsborg 25.. Dette er bare dybden i klubben, når vi begynner å snakke om komplementere ferdigheter og spillestil så er vi så langt unna at det bare er trist..

Med dagens stall så er det kun en kynisk trener som kan få noe ut av det. Hadde vi hatt en sportsavdeling som virket og som hentet inn spillere som vi behøvde så hadde vi aldri gått inn i en sesong med dagens stall. Vi hadde sett viktigheten av å bygge en komplementær stall og med riktige typer til hver posisjon. Det trengs ikke så mange utskiftninger til å snakke om at vi kan stille et slagkraftig lag, men noen må til. Aafks ledelse har i dem seneste år nesten uten unntak håpt på at lady luck skal smile til dem og at vi skal komme ut av knipen den veien. Selvfølgelig en håpløs tanke når brorparten av motstanderlagene gjør dett mere proffesjonelt enn oss.

Ingen tippeligaklubb ville gått inn i sesongen med så dårlige forbredelser som vi gjør år etter år, vi levde lenge på stallen som Rekdal bygde opp nå er den tid forbi, nå må det bygges stein for stein helt forfra igjen. Det er helt tydelig at fotballkompetansen i klubben ikke er god nok til det. Dette var frykten min når jeg nå har sittet å forbannet alle nyansettelser i ledelsen, vi hadde sjansen til å få inn kompetansen som vi trengte men det var ikke ønskelig blandt de høye herrer. Vi trodde vel kanskje at det var Hågensen og Hoff som var bremseklossene i systemet men det kan virke som om det stikker dypere enn som så.

Så jeg må bare beklage at jeg ikke gidder å diskutere spillere og trenere så mye her inne, det er mangt å mene om dem også men dette vil ikke bli bedre før systemet anerkjenner problematikken som er i klubben og den starter på høyeste hold... Jeg blir veldig opphengt i dette men tror ikke denne klubben tar steg i riktig retning igjen før klubben blir styrt av folk med fotballkompetanse i dem fleste ledd. Da gjerne mye tung kompetanse i styrerom også..

Binge

Legg inn av Binge » tor apr 06, 2017 16:01:29

Kunne ellers vært interessant og spurt Fredriksen om hvordan i huleste han kan mene at det er POSITIVT at kampene kommer på rekke og rad når alle med hodet på rett plass kan se at det er svært mye som må rettes på før denne skuta går i riktig retning. Intet er bedre enn en snarlig kamp om alt handler om å revansjere dårlige prestasjoner der man beviselig kan bedre. Vesentlig verre er det når kampene kommer tett som perler på snor samtidig som man er fullstendig på gyngende grunn UTEN at det er mulig å presse inn tilstrekkelig timer på treningsfeltet til at det er grunn til å håpe på særlig bedring.*

Det er enhver PL-klubb sitt største mareritt å miste formen i tiden før julen setter inn. Eksakt der befinner vi oss akkurat nå.

*særlig ikke når man har gått gjennom en hel treningsvinter uten at den har vist et fnugg bedring foruten uforklarlig gode prestasjoner i en time mot Molde, hvor man defensivt var like latterlig rævva i første 30 som i de to første kampene i serien.

vevat

Legg inn av vevat » tor apr 06, 2017 21:18:05

Skuffet, forbanna og lei meg. Hadde trua da vi gjorde det bra i fjor haust. Som andre har skrevet her. Hva i huleste har det drevet på med i vinter. Treningskampene viste hva vi hadde i vente, men vi håpet at det skulle rette seg. Det er klart Trond sitt ansvar å forberede laget for sesongen. Likeens se hvilke spillertyper vi treng.
Jeg har begynt å misse troa på hva Trond kan få til. Både taktisk og fotballfaglig. Om ikke han klarer å snu dette innen rimelig tid, så bør det være exit. Veien til hovedtrener har gjerne kommet litt for tidlig. Noen år som assistent trener utenfor Aafk, hadde gjerne vert en mer fornuftig vei.

Brukeravatar
tl007

Legg inn av tl007 » søn apr 09, 2017 19:29:35

Drillo mimret nettopp om at han hadde 10 tap på rad i AaFK uten å få sparken. Så snudde lykken totalt til det bedre. En mager trøst for Fredriksen, men det sitter langt inne å gi ham sparken også.

Svar