Svar
Brehme

Re: Hovedtrener Trond Fredriksen så langt...

Legg inn av Brehme » tir sep 19, 2017 10:52:11

vevat skrev:
tir sep 19, 2017 09:51:29
I vårsesongen måtte jeg bare bøye meg i støvet for det som vart prestert, og hyllet Trond og Jore. Nå viser det seg at dette var et blaff. Jeg har vert kritisk til at Trond så raskt vart hovedtrener. Hans bakgrunn er kun Aafk, og burde søke erfaring i et annet miljø, før han tok steget opp som hovedtrener. Trond elsker klubben, og ingen ting hadde vert bedre om at han lykkes i fra første stund. Det er likevel slik at en trenger kompetanse og erfaring for å lykkes. Her finnes ikke snarveier.
Som alt annet som styres på Colorline, så mangler vi det faglige impulsene fra fotballverden utenfor lekegrinda i Ålesund. Vi trenger ikke motstandere for å ta knekken på klubben. Dette klarer vi selv. Det kan se ut som en er livredd for å få inn faglig kompetanse utenfra.
Vi trenger en hovedtrener med brei faglig erfaring, og det haster. Vi kan selvfølgelig bare innse at vi rykker ned med Trond, for så å bygge klubben opp att i fra begynnelsen, men det er en tung sak. Det er heller ikke sikkert at det er enkelt for styreleder og bytte ut Trond, når det er kompiser og spiser middag i lag.
Her beskriver du ansettelsen av Harald Aabrekk ;)

Det er ikke mangelen på erfaring som er problemet til TF. Det er heller ikke mangelen på kompetanse. Vi ønsker en trener og et lag som vinner. Alt annet kommer i annen rekke.

Kanskje vi skulle ansatt Ronny Deila? En av ES mest erfarne og merriterte trenere! Hvorfor presterer han dårligere enn TF i en av de største klubbene i Norge? Det er mere sannsynlig at VIF rykker ned enn Aafk.
Eller er Kåre Ingebrigtsen noe bedre? En uerfaren assistenttrener som tok over roret i RBK når de skulle ut å finne en erstatter for Per Joar. Er han rett mann for RBK, eller bør han ut å få mere erfaring og kompetanse en annen plass? Det var ikke enkelt for styret i RBK å sparke kompisen Kåre.

Guru

Legg inn av Guru » tir sep 19, 2017 10:55:22

No har Trond to og ein halv sesong bak seg som hovedtrener. Han har bevist at han ikkje er udugelig. Men har endå til gode å bevise at han er fantastisk. Perioda frå sommeren '16 til sommeren '17 viste imponerende resultat over ei lang periode. Då var vi Norges nest beste lag over eit heilt år. Velger vi andre tidsrom vil vi ikkje vere det. Han kjem ikkje til å få sparken, det kan vi føle oss rimelig trygge på. Han, spelerane og apparatet rundt får jobben med å rydde opp i sitt eige rot. Det er dei som må ta poenga vi treng. Det er godt å vite at han har vore med på å snu motgang til medgang tidlegare. Men 8 kampar på rad uta nå vinne er meir enn før. To gongar i fjor gjekk vi 5 kampar uten seier, noko som er den lengste rekka av den sorten. I seriestarten i fjor - runde 2 til 5 - tapte vi faktisk 4 på rappen. Dagens situasjon er utan tvil tung. Eg kjenner det veldig godt, det gjer nok alle som les dette og. Og heilt sikkert Trond og laget. Det er dei som trykke på dei rette knappane, og klare å få til resultata.

Ser vi eitt år tilbake i tid er det litt inspirasjon å hente. Då hadde vi 20 poeng etter 22 kampar og låg på direkte nedrykk. Det var då vi starta det store underet. Vi hadde riktignok berre spelt 3 kampar sidan forrige siger, men det var også den einaste sigeren dei siste 9. Det er like lite sannsynlig at vi skal få til ei slik rekke no som det var då. Men vi har også 5 poengs forsprang på 2016-versjonen av oss sjølve. Så litt kaldevatn: Ette 22 runder i fjor var det Bodø/Glimt som hadde 11.plassen, med 24 poeng. Dei avslutta med 2-0-6 og rykka ned med 30 poeng. Berre ein påminnelse om at historien peiker i fleire retninger.

Tilbake til "8 kampar utan siger". Det nærmer seg rekord. Den sette vi frå start av i 2003. 10 kampar på rappen, før vi snudde det på usannsynlige Aker Stadion. Vi har allereie tangert andreplassen. Den tok vi under Kjetil Rekdal i 2008. Frå runde 15 til 22 faktisk. Akkurat som no. Då låg vi heilt sist med 16 poeng. Håpet låg i at divisjonen skulle utvidast til 16 lag. Og det snudde i runde 23. Med 1-0 borte mot Strømsgodset. Etter den stygge rekka avslutta vi med 3-0-1 og berga plassen i kvalifiseringa mot Sogndal. Mange gode minner derifrå. Husker du midtbanevolleyen til Trond Fredriksen i sesongavslutninga mot Lillestrøm?

Det var til inspirasjon. Så ned på bakken. Edwin Gyasi er blitt ei ledelsesnøtt å knekke. "Ute av laget av sportslige årsaker," seiest det. At han er god nok for laget er heva over tvil. Så om påstanden skal vere gyldi, så betyr det at han gjer resten av laget dårligare. Det påstås at han har blitt upopulær blant medspelerane og trenerane. Det er sjølvsagt ikkje ideelt. Uansett rett eller galt, så vil det bety støy at han er ute av laget. Det er tøft av ein trener å sette ut stjerna si, men ingen skal vere større enn klubben. Men når han gjer det og resultata går mot, så vil det bli spørsmål. Kvar dag. Det bør ligge til rette for kamelmiddag. Kamelmiddagselskap, faktisk. Vi må finne ei løysing, for dette er ein sak utan vinnarar. Laget har god bruk for evnene til Gyasi. Gyasi har god bruk for å spele fotball. Alle partar bør vere store nok til å gjere det nødvendige. Uten at nokon kan kalle seg vinner av den grunn. Det er det ingen som er før jobben er gjort.
Nokon veit bedre enn andre

platini

Legg inn av platini » tir sep 19, 2017 12:59:11

Takk for kloke ord Guru. I den andre enden av skalaen er det eit gamalt ordtak som seier at "kunne den dumme tie, var han klok"

vevat

Legg inn av vevat » ons sep 20, 2017 08:24:13

Brehme skrev:
tir sep 19, 2017 10:52:11
[Det er ikke mangelen på erfaring som er problemet til TF. Det er heller ikke mangelen på kompetanse. Vi ønsker en trener og et lag som vinner. Alt annet kommer i annen rekke.

Kanskje vi skulle ansatt Ronny Deila? En av ES mest erfarne og merriterte trenere! Hvorfor presterer han dårligere enn TF i en av de største klubbene i Norge? Det er mere sannsynlig at VIF rykker ned enn Aafk.
Eller er Kåre Ingebrigtsen noe bedre? En uerfaren assistenttrener som tok over roret i RBK når de skulle ut å finne en erstatter for Per Joar. Er han rett mann for RBK, eller bør han ut å få mere erfaring og kompetanse en annen plass? Det var ikke enkelt for styret i RBK å sparke kompisen Kåre.
Det er bra du er optimist Brehme, og jeg håper du har rett. Vi har vel ikke oppnådd noe spesielt siden Kjetil Rekdal, som hadde en litt annen bakgrunn en Trond. Det har selvfølgelig gått litt opp ned med hans trenergjerning også. Ja jeg tror faktisk at vi trenger impulser utenfra. En kan bare se på hva som fulgte etter at Anton Jore kom inn i bilde, og reddet sesongen for Trond. Totalkompetansen på Colorline vises gjennom resultater. Det er en kjensgjerning som vi ikke kommer bort i fra. Med fare for nedrykk og et andrelag som kan ende i 4. divisjon taler sitt eget språk. Det tette båndene og kameraderiet i organisasjon, kan gjøre det vanskelig og foreta nødvendige tiltak.

gaddag

Legg inn av gaddag » ons sep 20, 2017 10:16:43

platini skrev:
tir sep 19, 2017 12:59:11
Takk for kloke ord Guru. I den andre enden av skalaen er det eit gamalt ordtak som seier at "kunne den dumme tie, var han klok"
Ja det er vel slik da Platini. Derfor skal jeg ikke komme med noe negativt men lar dere bare få snakke uten forstyrrelser om hvor bra alt er og har vært.
Kos dere ! :)

Brehme

Legg inn av Brehme » ons sep 20, 2017 10:22:25

vevat skrev:
ons sep 20, 2017 08:24:13
Det er bra du er optimist Brehme, og jeg håper du har rett.
Jeg er ikke spesielt optimistisk nå, og synes kampprogrammet og tabellposisjonen er guffen. Men jeg vil rette skytset dit jeg mener årsaken ligger. Jeg synes TF gjør en helt ok jobb som trener for Aafk, og måten vi fremstår på i kamp står ikke tilbake for noe annet av det som er vist av Aafk på øverste nivå. Dessverre er vi i en situasjon der pungen er tom og alt, ALT, i Aafk er skjært inn til beinet. Det mest synlige er stallen, og det sier seg selv at med 17 A-spillere i klubben så blir dette vanskelig.

Mitt poeng er at det ikke hjelper noe som helst å syte og klage på TF eller enkeltspillere etter kampene. Vi har en latterlig liten stall, og det hører ingen plass hjemme at Aafk har satt seg selv i denne situasjonen.

Brukeravatar
Fantomet_Vika

Legg inn av Fantomet_Vika » ons sep 20, 2017 10:58:59

TF kunne gjort en ok jobb om apparatet og klubbledelsen rundt han klarte å hente inn spillere av en viss kvalitet. Et lag er ikke sterkere enn sitt svakeste ledd, og nå er dessverre vårt svakeste ledd midtstopperene og sentralt på midtbanen. Tenk hadde vi hatt Ulv og Barrantes på midtbanen. Eventuellt en Jason Morrison type også.

Vi har år etter år vært lekk som en sil baki der, det bedret seg når vi fikk inn Vito som er en virkelig klassestopper i Eliteserien. Men det viser bare at en svale kan gjøre en sommer.
Men dette med forsvaret er noe Aafk aldri klarer å få styr på.

platini

Legg inn av platini » ons sep 20, 2017 11:47:45

Er helt enig at vi slipper inn for mange "billige" mål, slik som Odds 3. mål sist. MEN et snitt på 1,45 baklengs pr. kamp etter 22 runder, tror jeg er ganske i årene siden 2003 sammenlignet med andre trenere vi har hatt. En jobb for Guru å finne ut av kanskje? Dessuten er det 7 lag med dårligere målforskjell enn oss. Det er FAKTUM pr. i dag.

Da Odd gikk opp til 3-0, var det en prognose til et braktap med rundt 5-6 minus, som ville blitt et halvt poeng ekstra på en måte. At det ble kun ett minus var eneste glede jeg fant etter kampen. Dette blir en spennende høst, allerede i morgen kveld får vi trolig oppleve at Tromsø får poenga mot et slitent og redusert Odd-lag dessverre. Sogndalkampen søndag blir en "grøsser"...

Vatnebygder

Legg inn av Vatnebygder » søn sep 24, 2017 16:29:15

Lykke til i dagens kamp Fredriksen, det tror jeg du trenger. Så får vi på tribunen håpe du har valgt rett kampstrategi.

NoggyStyles

Legg inn av NoggyStyles » søn sep 24, 2017 18:44:40

Det er på tide å trekke seg om du ønsker klubben det beste.

gaddag

Legg inn av gaddag » søn sep 24, 2017 20:15:26

NoggyStyles skrev:
søn sep 24, 2017 18:44:40
Det er på tide å trekke seg om du ønsker klubben det beste.
Det hadde skapt respekt !
Stadion tømmes, ikke mange som tror på dette lenger nå. Nok er nok.

Data

Legg inn av Data » søn sep 24, 2017 20:34:43

Skal tro det er noen som har kapital til å reise opp igjen det falne.... En får gå tilbake til 1 Div. å jobbe seg opp igjen. ;(

Willy

Legg inn av Willy » søn sep 24, 2017 20:47:06

Fredriksen disponerer dessverre spillerstallen feil for øyeblikket. Han bør skjønne at ett par spillere trenger å benkes. Jeg tror også alle innerst inne vet hvem det er.
A fool gives full vent to his anger, but a wise man keeps himself under control.

Wodewick

Legg inn av Wodewick » søn sep 24, 2017 21:22:19

Samtlige tippligatrenere ville slitt med dagens Aafk stall, eneste grunnen til å kritisere TF er at han aksepterer at han blir pisset på av dem som sitter med makten i klubben.

Hvilke knapper har TF å trykke på for å snu dette? Selvfølgelig Gyasi er et svar men utenom det så fins det ikke løsninger i dagens Aafk stall. Vi har en ekstremt tynn stall med 3-4 gode spillere og dem klarer ikke å redde klubben alene,

Hvordan gikk det forøvrig med denne sparemanien i klubben, dem mest kritiske av oss sa ifra ganske tidlig, jeg fikk hetta når dem ble lei av trenere som krevde litt av klubben. Joda man klarte å spare inn millioner etter millioner og vi har vel nå kommet ned på snart halve budsjettet.. Skulle tro når man har spart inn snart 50 millioner i året at man nå tjente penger men økonomien er jo like skral.. Alle ser jo at man må ha en viss troverdighet og en god plan om man skal drive fotballklubb på dette nivået, spare bare for å spare uten en langsiktig plan den kommer fort tilbake å biter deg i storetåa..

Vi har klart kunstykket å spare oss til fant, Nå skal det bli andre boller sa Hågensen når folk mislikte hva han styrte med, andre boller ble det iallefall. En god ledelse ville ha klart utfordringen som ble skapt av Hågensen den gangen, vår ledelse har strøket med glans på alle punkter.. Rottene har jo rømt båten når dem såg det gikk skeis, og glad er jeg for det men klubben og dens styre strøk nok en gang med glans når dem ansatte nye ledere..

Det finnes ikke en flik av meg som tror på det som skjer i klubben for tiden, ingen giv ingen guts og ingen lyst. Jeg hører stadig på FM-bandet at klubben er ute å frir til publikum om å komme på kamp og være med å støtte klubben.. Aner dem i det hele tatt hvor dårlig navnet AaFK lyder på sunnmøre for tiden, det er en vits for dem dem fleste og en fin sak å flire av på pauserommet på jobben..

Denne styrte nedleggelsen av en toppklubb er et stjerneeksempel på hva som kan skje om man gir feil folk styringen over noe som folk har kjært, man håper i den lengste på at ting vil snu og at dem som styrer vil ta til vettet, først kommer frustrasjonen og kamplysten, sakte med sikkert kommer apatien og eter oss alle..

Jeg har gitt opp desverre, apatien har tatt meg og eneste grunnen til at jeg gidder å skrive her inne er at jeg husker hvor moro det var når vi alle dro i samme retningen, møttes i teltet før kamp og tok noen øl og til sammen så skapte vi et lite stykke norsk fotballhistorie.. Om bydelsklubben som samlet alle med sin åpenhet og fylte fjellsider og stadioner om det var i Ålesund, Molde eller Oslo..

Leedsfan

Legg inn av Leedsfan » søn sep 24, 2017 21:31:37

Takk for no Trond ! Du gjorde ditt beste men det var dessverre ikkje godt nok ! La nederlenderen ta over og ring Nordlie fortere enn svint !

vevat

Legg inn av vevat » søn sep 24, 2017 21:39:52

Det er mange her inne på SC som mener at Trond er rett menn, og at han har kompetanse så det holder. Bakke som trener Sogndal, har tross alt vert utenfor fjøsdøra, og har et budsjett som hadde ført til konkurs i Aafk. Her i Ålesund må vi passe på at ingen utenfra (familien), kommer og legger seg opp i hva vi styrer med. Kompetanse på å drive en topp fotballklubb. Hva skal vi med det, når vi kan få en billig lekekamerat i fra nabolaget.

NoggyStyles

Legg inn av NoggyStyles » søn sep 24, 2017 22:28:25

Wodewick skrev:
søn sep 24, 2017 21:22:19
...
Amen! Det er ikke bare Trond Fredriksen sin feil. Det er helt fullstendig riktig. Det er ikke bare han som må gi seg. Det er hele organisasjonen som har klart mesterstykket å kjøre hele fundamentet, som ble bygget opp, I DASS.

Både spillerstall og organisasjon er tilbake til de forferdelige 90-årene som var på Kråmyra. Vi er det nye Fredrikstad. Synd å si det, men vi kommer aldri i verden opp igjen før alt er skiftet. Det som ble bygget opp av Normark & co er knust og fullstendig borte.

Rekdal turte å røske i gutteklubben, men ble selvfølgelig kastet på dør. Det var Rekdal som skulle fått bli, ikke de andre. Da hadde vi vært en toppklubb i norsk sammenheng den dag idag.

lhmr

Legg inn av lhmr » søn sep 24, 2017 23:15:21

Guru skrev:
tir sep 19, 2017 10:55:22
Den tok vi under Kjetil Rekdal i 2008. Frå runde 15 til 22 faktisk. Akkurat som no. Då låg vi heilt sist med 16 poeng. Håpet låg i at divisjonen skulle utvidast til 16 lag. Og det snudde i runde 23. Med 1-0 borte mot Strømsgodset. Etter den stygge rekka avslutta vi med 3-0-1 og berga plassen i kvalifiseringa mot Sogndal. Mange gode minner derifrå. Husker du midtbanevolleyen til Trond Fredriksen i sesongavslutninga mot Lillestrøm?
Den rekken skal vel Åkeby ha skylden for og ikke Rekdal. Han tok over før runde 20 og ledet dermed Aalesund i kampene mot HamKam (tap 2-1), Vålerenga (0-0) og Rosenborg (tap 1-2).

Guru

Legg inn av Guru » man sep 25, 2017 09:04:12

Har leita opp litt statistikk om sesongen så langt. Det handler om laget sine prestasjonar, og Trond er øvste sjef for det. Så velger å skrive det her. Statistikken er heilt sann. Så får vi tolke som vi vil. Tilfeldigheter? Psykologi? Taktikk? Dyktighet?

1.Første mål
Vi har spelt 23 seriekampar så langt.
Borte mot Rosenborg blei det 0-0, ellers har det vore mål i alle kampane.
I 14 kampar har begge laga scora, i 8 kun det eine. I 2 av dei 8 kampane var det vi som scora.
I 5 av 22 kampar med mål, er det vi som laga det første. Mot Lillestrøm (h, 3-1), Molde (b, 1-0), Sandefjord (h, 2-0), Kristiansund (b, 1-1) og Odd (h, 5-1).
5-1-17 dersom vi kun tar med første mål. Det er langt dårligare enn sluttresultata.
Vi kan trekke det videre.
Slik gjekk det i dei 5 kampane vi tok ledelsen: 4-1-0. Godt jobba!
Og der vi havna under: 2-5-10. Ikkje heilt på trynet det heller. Det er første baklengs som er det store stygge.

2.Jamne kampar
Totalt har vi 6-7-10 på 23 kampar.
Av dei 6 sigrane er 4 med minst 2 mål, 2 med kun eitt. Ein stor andel av sigrane er store.
Av dei 10 tapa er 6 med 1 mål, 4 med minst 2. Ein stor andel små tap.
Eg definerer forenkla kampar med 0 eller 1 mål i forskjell som "jamne kampar". Vi har spelt 15 jamne kampar. Kun 2 av dei har vippa i vår favør. 6 feil veg. Vi blir sjelden knust. 1-3 borte mot Stabæk, 1-3 heime mot Sarpsborg, 0-2 borte mot Haugesund, 0-3 heime mot Molde. Vi ligg faktisk på kvalifisering til nedrykk med kun 3 minusmål.

Kvifor slepp vi inn det første målet?
Kvifor klarer vi ikkje å vinne jamne kampar.

gaddag

Legg inn av gaddag » man sep 25, 2017 10:51:04

Men hva tenker du rundt TF sin rolle Guru ?
Statistikk er ofte misvisende. Vi kan tape 5 kamper 1-0 og vinne den neste 7-0. Statistikken forteller da et vi er flinkere enn motstanderne våre å score mål.

Guru

Legg inn av Guru » man sep 25, 2017 10:52:34

gaddag skrev:
man sep 25, 2017 10:51:04
Der tenker eg veldig lite.

jast

Legg inn av jast » man sep 25, 2017 10:58:53

Jeg tenker iallefall at det hadde vært vannvittig morro om en lokal helt som Trond hadde lykkes. Spillerne har jo vist tidligere at de kan. Så de kan men får det ikke til å fungere og da er det trenerens ansvar. Har ikke lyst å si at Trond må ut,men........

gaddag

Legg inn av gaddag » man sep 25, 2017 11:46:20

Guru skrev:
man sep 25, 2017 10:52:34
gaddag skrev:
man sep 25, 2017 10:51:04
Der tenker eg veldig lite.
Ok noe konfliktsky holdning synes jeg, men hva skal man gjøre da ?
Noe må jo gjøres, det er jo helt klart i dagen hvilken vei pilen peker for klubben Aafk.

Snakk med folk i pausa utenfor stadion. Hvor mange har tillit til at Trond tar Aafk fremover i utvikling ?
Styrelederen fredet ham nå så jeg. Greit det, jeg er ikke så sikker på at det rette er å sparke ham. Men fremover ser jeg 2 scenario:
1) Han berger plassen i TL og alle i styre og stell smiler bredt frem til neste sesong, så er det på'n igjen da.
2) Vi rykker ned og da er det uansett ingen andre spennende typer som vil trene klubben.

Prestasjonene under TF har vært så sykt ustabile. Sist gang fikk Fjørtoft skylda, hvorfor er aldri fokuset på TF ? Han er jo den eneste fellesnevneren i dette.

Vel vel..heldigvis er det ingen tvang å følge med på dette. Kjenner at jeg begynner å miste engasjementet som de fleste andre.

Brukeravatar
Spiff

Legg inn av Spiff » man sep 25, 2017 12:40:17

Det er flere fellesnevnere enn bare Trond. Mesteparten av spillerstallen. Mesteparten av klubbadministrasjonen. Vi har seriens tynneste stall. Det er ikke bare Trond sin feil. Men, ser styret går ut og freder han. Da har han neppe lenge igjen.

Leedsfan

Legg inn av Leedsfan » man sep 25, 2017 14:26:15

No skal TF på kurs då får Jore ansvaret for neste kamp ! Vinn vi der kan han berre fortsette og TF kan fortsette å kurse seg!

88charlie

Legg inn av 88charlie » man sep 25, 2017 14:31:36

Leedsfan skrev:No skal TF på kurs då får Jore ansvaret for neste kamp ! Vinn vi der kan han berre fortsette og TF kan fortsette å kurse seg!
Kurs?? Seriøst??

Tar han seg tid til slikt når det går rett til helvete med laget? Hvilket lederskap er det han viser?

Jeg driter i om det er en intensivuke med Ferguson og Guardiola han skal på. Det finnes ikke ett eneste kurs som rettferdiggjør fravær fra jobben i en sånn situasjon.

Runeviking

Legg inn av Runeviking » man sep 25, 2017 14:56:59

88charlie skrev:
man sep 25, 2017 14:31:36
Leedsfan skrev:Det finnes ikke ett eneste kurs som rettferdiggjør fravær fra jobben i en sånn situasjon.
Joda.
https://www.nrk.no/mr/aafk-treneren-ma- ... 1.13704900

platini

Legg inn av platini » man sep 25, 2017 17:02:05

Vet ikke om jeg skal le eller gråte når folk som vil ha "udugelige" Trond fjernet, jamrer seg når de endelig får han unna laget noen dager og drømmen om ledelse av Joore går i oppfyllelse foran Sandefjord-kampen.

Tenker på Peer Gynts ord: "Om jeg hamrer eller hamres, likefullt skal det jamres..."

88charlie

Legg inn av 88charlie » man sep 25, 2017 17:11:53

Runeviking skrev:
88charlie skrev:
man sep 25, 2017 14:31:36
Leedsfan skrev:Det finnes ikke ett eneste kurs som rettferdiggjør fravær fra jobben i en sånn situasjon.
Joda.
https://www.nrk.no/mr/aafk-treneren-ma- ... 1.13704900
Haha.

Men seriøst. Det kurset trenger han kun hvis vi beholder plassen og så kan man lure på om det ikke går flere ganger før seriestart neste år?

platini

Legg inn av platini » man sep 25, 2017 18:31:42

Dette gjelder UEFA Pro Lisens, der det er 7 samlinger på 3-7 dager, 3 av dem utenlands, dette er den siste av 7 før eksamen. Den første samlingen var 30.mai i fjor på Ullevaal stadion, denne siste er i Geneve. Tanken om å kutte før siste samling er meningsløs.
Er glad på Tronds vegne at han nå har fått denne utdannelsen, bare det å få være i sammen med og få impulser fra andre unge Eliteserietrenere må være verdifullt. Også flott for klubben AaFK.

Svar