platini

Re: Kamptråd 22 - Odd vs Aalesund - Mandag 18.september 19.00

Legg inn av platini » tir sep 19, 2017 17:19:05

Synes det er slitsomt å ha Rekdal som sidekommentator for AaFK, han virker på meg fortsatt å ha et nag til klubben som sparka han, gjelder muligens VIF også, av samme grunn. Som trener der opplevde han også ydmykelsen av å bli slått på Ullevaal i Tronds debutkamp. Bare i går presterte AaFK mer offensivt enn i 5 kamper til sammen der han kjørte med Edvard Skagestad som ensom spiss! Når det gjelder behandling av spillerne sine (feks Gyasi), har Trond ingenting å belæres av denne bitre usjarmerende mannen. Han ydmyket feks spillere ved å ta dem av bana 2 min før pause bl.a. Etter cuptapet i 4. runde borte mot Løv Ham, erklærte han 3 spillere (bl.a. Kari Stephenson) uønsket på laget. En kostbar og illojal handling mot arbeidsgiver. Torsdag er han i Tromsø og kommenterer TIL -Odd, der det garantert vil være lett å gjennomskue at han ønsker hjemmeseier.

Ad Sumpens spillerbørs, er jeg som amatør svært uenig i at Marinho får dårligste karakter (3) sammen med Ramstejn. Den som har spilt litt fotball ser et register som tilhører helt andre ligaer enn Eliteserien i Norge på denne spilleren. Trolig den med minst pasningsfeil i går. Med fortsatt tillit vil han bli bedre og bedre. I omtalen virker han som en gutt med ambisjoner og store krav til seg sjøl, om han ikke kan norsk så kan han nok se bunnplass og tallet 3 i dagens avis.

Svar