Svar
anettev

Aafk gjør noe med deg?

Legg inn av anettev » tir sep 26, 2017 21:45:52

Vel kanskje ikke så mye no lengre? På kampen mot Sogndal var det mange hjertesukk blant publikum. Mange føler at kamplysten til spillerene ikke er tilstede og at ledelsen ikke satser på at klubben skal gjøre det bra (les: overleve). "Om ikke gutta viser at de har lyst til å vinne kampen så har ikke jeg lyst å gå på kamp lenger heller". Dette er realiteten blant publikum, dette er signal klubben viser til sitt publikum.. er det rart folk ikke kommer på kamp? No er det slik at jeg selv kommer på kamp, men jeg har god forståelse om andre ikke vil. For jeg også trekker mine sorgens åndedrag underveis i kampene og skriker ut at de må få opp tempoet, sette inn andre spillere, bevege seg for å skape rom, og ikke minst kjempe for å få tak i ballen. "Nei den lander ikke på bena dine hver gang, av og til så må en nok springe og ta en duell for å få tak i den!" Jeg trenger å få ut hjertesukket mitt, og si at jeg HÅPER så gale at det skal komme en kriger inni sjela på alle i og rundt klubben, og at en kan sjå at de kjemper med nebb og klør på bana. Da kan jeg i såfall si at vi prøvde.

vevat

Re: Aafk gjør noe med deg?

Legg inn av vevat » tir sep 26, 2017 22:21:13

Jeg kjenner det røyner på. Ivar Morten gjorde klubben folkelig, og jeg kjenner at det er i ferd med å forsvinne. Jeg blir nok av det siste som ikke går på stadion, men mitt Aafk hjerte blør.
På bana ja. Vi treffer ikke hverandre med enkle pasninger. Dette er basiskunnskaper. Vi er stillestående, taper dueller, og det er noe som heter å møte ballen. Det er noe tafatt over hele laget. Her må man ha samling i bånn om vi skal overleve.

Svar