Moderator: Arcturus

Galiat

Re: Velkommen Lars Bohinen!

Legg inn av Galiat » lør des 29, 2018 23:11:42

Så ikke så motivert ut Liverpool heller i fjor når dem fikk 75 poeng og tapte en drøss med poeng mot dårlige lag.Vi trenger noen klasse spillera som ny keeper stor og sterk mittstopper ny spiller for carsen og en klasse spiss for Agdesten.Vi hadde blitt spist opp i elite serien,så no må Aafk late som dem har rykka opp,Og satse deretter

1aafk

Legg inn av 1aafk » tir jan 01, 2019 17:08:18

Greit, alle får ha den meining dei vil, slik er det berre. Eg står likevel på alt eg har skreve, så får vi berre vente og sjå om det blir opprykk denne gongen. Eg var tidleg ute og sådde tvil om opprykk også i fjor, og fekk masse pepper på forumet for det, vi ser korleis dette gjekk. Eg vil ikkje argumentere meir enn eg har gjort om dette. Eg ønsker av heile mitt hjerte at eg får feil, men hode gir en annen melding enn hjertet, så, da så........ Ønsker i samme slengen å ønske ALLE et godt nyttår, og da meiner eg ikkje berre sportsleg............Kos dokke..............

Brukeravatar
tl007

Legg inn av tl007 » tir jan 01, 2019 18:53:55

Galiat skrev:
lør des 29, 2018 23:11:42
Så ikke så motivert ut Liverpool heller i fjor når dem fikk 75 poeng og tapte en drøss med poeng mot dårlige lag.Vi trenger noen klasse spillera som ny keeper stor og sterk mittstopper ny spiller for carsen og en klasse spiss for Agdesten.Vi hadde blitt spist opp i elite serien,så no må Aafk late som dem har rykka opp,Og satse deretter
Det er synd de ikke kunne late som de rykket ned også, liksom

Galiat

Legg inn av Galiat » tir jan 01, 2019 19:41:17

59 poeng i fjor var veldig bra får vi like mye i år skal vi være veldig fornøyd.For da rykker vi nok opp,9 av 10 ganger gir 59 poeng opprykk

Arcturus

Legg inn av Arcturus » tir jan 01, 2019 20:29:16

1aafk skrev:
tir jan 01, 2019 17:08:18
Greit, alle får ha den meining dei vil, slik er det berre. Eg står likevel på alt eg har skreve, så får vi berre vente og sjå om det blir opprykk denne gongen. Eg var tidleg ute og sådde tvil om opprykk også i fjor, og fekk masse pepper på forumet for det, vi ser korleis dette gjekk. Eg vil ikkje argumentere meir enn eg har gjort om dette. Eg ønsker av heile mitt hjerte at eg får feil, men hode gir en annen melding enn hjertet, så, da så........ Ønsker i samme slengen å ønske ALLE et godt nyttår, og da meiner eg ikkje berre sportsleg............Kos dokke..............
Nå har du sagt dette ca 40 ganger. Du fikk rett. Vi som trodde på opprykk tok feil. Be done with it?
Jeg er optimist denne gangen også.
Men jeg er uenig med deg i en ting: du sier du fikk pepper. Og det kan hende du vil påstå neste år også - hvis du får rett igjen.
Men det gjorde du ikke i fjor, og det har du ikke fått nå heller.
Pepper er ikke det samme som at folk er uenige med deg.

Med håp om at vi kan ha et opprykksår i 2019, og at du skal føle at du faktisk har rett til å være pessimist uten å få pepper :)

Brukeravatar
tl007

Legg inn av tl007 » tir jan 01, 2019 22:08:57

Skeptisk til opprykk da jeg tror både Start og Sandefjord vil ligge bedre an hvis de satser rimelig bra

Arcturus

Legg inn av Arcturus » ons jan 02, 2019 13:01:22

Start tror jeg nok blir en sterk konkurrent. Men jeg tror vi er sterkere enn Sandefjord.

Utgangspunktet i fjor var 6 opprykkskandidater:
Aafk, Viking, Mjøndalen, Sogndal, Ull/Kisa og S.Ulf.
5 av dem tok de 5 øverste plassene. Ulf skuffa.

I år nominerer jeg 4 opprykkskandidater:
Aafk, Start, Sandefjord og Sogndal.

Jeg anser at S-Ulf er helt ute av bildet, og at Ull-Kisa ikke er fullt så gode som jeg trodde i fjor. De kan fremdeles overraske selvfølgelig.
Normalt skal vi være bedre enn Sogndal og Sandefjord, og noenlunde jevne med Start.

Jeg tror derfor at vi og Start rykker opp, mens Sogndal og Sandefjord tar de to neste plassene.

Brukeravatar
Even beinløs

Legg inn av Even beinløs » ons jan 02, 2019 15:03:25

Jeg har sagt dette siden vi mistet midtstopperen til MFK sist sommer....

Får vi ikke en tilsvarende kvalitet på midtstopperplass denne sesong:
''GLEM opprykk'' :?:

Alternativt er å skaffe en super keeper med super kvaliteter utenfor ''streken''.
Da vi mistet vår eminente midtstopper, og Lie måtte mer ut i feltet, ble Lie avkledd og vi alle så hvor sårbare vi er på dette området.

Har i hele høst tatt meg i å spørre : ''hvorfor er ikke de to nye midtstoppere mer autoritære?
Er det noe med miljøet i klubben, som gjør at de ikke våger?
Ikke vet jeg, men noe 'stinker' ,.. jekla :?:

Brukeravatar
tl007

Legg inn av tl007 » ons jan 02, 2019 23:30:31

Sandefjord blir skumle de , Arcturus
De har nettopp hentet en forsvarsspiller som spilte en periode under Mohrinho i Real :o
Og spiller landslagsfotball på Andorra
https://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Vales
P.S
Jeg går ut fra at spillere på Reals C-lag overgår de fleste i OBOS

Arcturus

Legg inn av Arcturus » tor jan 03, 2019 01:04:18

Ja, absolutt. Vi må ta Sandefjord på alvor. Men jeg tror nå likevel at vi er et sterkere lag enn dem.
Fasit pr nå er vel 5 nye spillere inn?

aafk abu

Legg inn av aafk abu » man feb 04, 2019 10:41:57

Velkommen til Lars Bohinen. Må vel si det siden Lars Bohinen mener at det er nødvendig for Aafk å starte fra scratch i år. Lurer litt på hva de drev med i hele fjor siden laget nå trenger å begynne på side 1 i forsvarsspill boken. Trodde laget brukte hele fjoråret på å trene forsvar. Dette grenser mot det useriøse av en trener. Bare å komme med en slik melding burde medføre sparken.

Vatnebygder

Legg inn av Vatnebygder » fre feb 22, 2019 23:22:13

Så er sirkus Aafk enda en gang i media med negative ting som gjelder spillerstallen. Og denne gang konflikten mellom trener Bohinen og klubbens uslepne spissdiamant Gueye. Unggutten som i fjor høst fikk tillit og svarte med mye flotte mål. Klart gutten blir oppgitt når han ser at Agdestein på nytt blir foretrukket fremfor han selv. Nei dette blir rett og slett for dumt. Og når i tillegg både Ramsteijn og Fridjonsson hinter frempå om å spille på ett høyere nivå må noen snart sette seg ned og ta grep om dette. Dessverre er det vel ingen internt som tør eller har lyst til å stikke fingrene inn i vepsebolet som det ser ut til eksisterer. Kanskje alle stoler på at LB ordner opp? Etter å ha sett årets treningskamper så langt, så kan jeg ikke si at det akkurat lyser kampglede over det som presteres ute på banen. Hvorfor? Kanskje sportssjef Melland bør komme på banen og gjøre jobben sin. Dette burde aldri skjedd i en sesongoppkjøring når det i år kun handler om opprykk. Alt annet er uvesentlig.

1aafk

Legg inn av 1aafk » lør feb 23, 2019 21:00:21

Noen som har tru på at dette IKKJE går til h...? LB har gjort sitt, og dette burde vere nok. Trur ikkje det blir noe opprykk med han i trenerrolla, til det er det for masse bråk rundt omkring i klubben. Held han på å misse garderoba, eg berre spør? KVIFOR LYSER DET IKKJE KAMPGLEDE hos spillerne? Er spillet som er vist i treningskampene beroligende med tanke på et opprykk? Om denne sesongen KUN handler om opprykk, må noe skje. Men har styret baller til det rette vedtaket?

Svar