Svar
MakeAaFKGreatAgain

Skitne seter på Color Line Stadion

Legg inn av MakeAaFKGreatAgain » tor nov 08, 2018 09:06:35

Hadde igrunn tenkt å klage på dette for over en måned siden, menmen, bedre sent enn aldri. I slutten av september tenkte jeg skulle se en hjemmekamp for første gang på et par år (ikke heng meg ut som medgangssupporter, AaFK har mange som meg). Og jeg må si jeg ble litt overrasket hvordan jeg ble møtt. Etter å ha sikret meg et sete på en halvtom langside for over 200kr så må jeg bruke luen min for å tørke vekk støv og skitt fra setet. Ellers ville jeg ha griset til den dyre buksen min. Tydeligvis er dette et tegn på forfallet i AaFK nå. Her hadde det ikke sittet noen på ganske lenge og det samme for alle de glisne setene rundt meg. Og klubben har tydeligvis akseptert at slik skal det være?
Forfallet har tydeligvis spredd seg til banen. Her ser jeg et lag fullstendig uten profiler kjede livet av meg mot et lag som heter Jerv (!!?).
Hva med å begynne å rengjøre setene AaFK? Hvorfor skal jeg gidde å betale over 200 kr for en slik opplevelse når jeg kan dra på Moa kino for 150 kr for en lenestol med varmekabler i? Total overpris for et dårlig produkt i en OBOS—liga.
Joda, jeg kunne skaffet meg et dårlig sete til 140 kr. Men slik ståa er i AaFK nå så konkurrerer de med de som feks heller vil bruke tid og penger på tur på kino, restaurant, konsert etc.
Jeg er medgangssupporter og forventer å kunne sette meg på et godt rent sete på langsiden til under en pris for en kinobillett. Kall meg gjerne en rar sunnmøring. Men med de tilskuertallene klubben har nå er det tydeligvis flere som tenker som meg. Er dog såpass supporter at jeg ønsker klubben lykke til med de forestående kvalikkampene til eliteserien. AaFK trenger mye hell for å klare seg gjennom det nåløyet..

Svar