Moderator: Arcturus

Guru

Kamptråd 12 - Raufoss vs Aalesund, søndag 23.juni 1800

Legg inn av Guru » tor jun 20, 2019 14:09:42

Det var ein fin dag i går.

No har eg våkna opp og deler galiat si bekymring. Eg frykter Raufoss. Frykter at dei kan plaga oss, stele poeng frå oss, slå oss. Eg er ikkje bekymra for at dei har ei vekes oppladning medan vi har tre dagar. Det er god nok tid, og vi har til og med mange å bytte på. Den mentale biten er langt verre. Å gå frå 4-0 heime mot Molde og kjempestemning på tribunene til Raufoss stadion (veit ikkje ein gong kva den heiter!!) er eit kjempesteg. Dette er ein mental test der det er frykelig lett å stryke. For faktum er enkelt: Det er vanskelig å slå Molde, vi gjorde det. Det er lett å slå Raufoss, då gjer vi det.

Minefelt, jaktgrop, snubletråd, bananskal, nasen i sky. Vi veit at innsats og innstilling ligg i botnen av einkvar god prestasjon på fotballbana. Utan det blir kvalitetsforskjellane viska ut og snudd. Molde visste det same i går. (Men der var det sjølvsagt kvalitetsforskjell i vår fordel, så det er ikkje ei relevant samanlikning.)

Då har eg gjort litt research. Heimebana til Raufoss heiter Nammo Stadion. Nammo er vel det nye navnet på Raufoss Ammunisjonsfabrikk. Så då har eg ein mistanke om kven som er sponsoren deira. Førstemann som lager ein vits på "skudd" kan plukke ein blomst til seg sjølv. Etter 5 heimkampar har dei eit snitt på 11-1200 tilskodarar. Det er midt på treet i divisjonen. Tipper dei er OK fornøgde med det. Men det som virkelig er flott er resultata deira så langt. 6.plass (kvalik!) med 19 poeng etter 11 kampar er himmelhøgt over forventningane. Trur ikkje dei har vore spesielt heldige heller. Sist gjekk dei riktignok på ein stygg smell. 1-5 borte mot Ull/Kisa. Men då er det berre å leite fram Drillo sitt andre postulat: Lag som har tapt stort slår forbausende ofte tilbake. Postulat nummer 1 er forresten at lag som har vunne stort endå oftare taper neste kamp. Kan bruke Tromsdalen som eksempel. Etter 0-8 mot U/K slo dei tilbake med 1-1 mot Sandefjord. Fullstendig ulogisk når vi ser på resten av resultata i divisjonen, heilt etter Drillo sine postulat.

Egosentriske som vi er, så er det ein Raufoss-speler vi kjenner til og bryr oss om. Parfait Bizoza er ein av våre. Var på juniorlaget fram til sommeren for to år sidan. Stopper. Så var det litt styr der han og ein til slutta på grunn av muligheitane dei fekk. Fritt etter hukommelsen: At det var førehandsbestemt kven som var satsingsspelerane, at resten ikkje fekk muligheten uansett korleis dei presterte. Han gjekk i alle fall til Herd, der han gjorde det godt både som stopper og spiss. I vinter blei han plukka opp av Raufoss som trengte ein backup-stopper til obos-comebacket. Skader gav han muligheiten tidlig i sesongen, han greip den med begge hender og speler no fast. På bana i alle 11 kampane, 9 av dei frå start. Fylte forresten 20 år i år. Vi ønsker alltid våre eigne heim, når matchen er korrekt. Vi veit at det er trangt på stopperplass hos oss, men veit samtidig at det alltid er beveglser når vi ser eit år eller to fram. Det er vel verdt å følge med på Bizoza, både søndag og andre dagar.

Hittil har Raufoss laga 20 mål. Det er bra. Vi har 21. Dei har slept inn 22. Kun Tromdalen har fleire. Vi har 6. Mikkel Maigaard har 6. Pape er vår toppscorer med 5. Snorre Strand Nilsen har 4, Ikhsan Fandi 3. Edward Race er ein kar eg kjenner til. Tidlegare Stabækjunior som fekk ein del speletid der for eit par år sidan. No har han og valgt omvegen til målet.

Det ser ut til at dei speler i 4-3-3. Her er laget frå sist kamp:

Lauvli
Race Bizoza Owusu Simenstad
Maigaard Dadjo Moldskred
Doghman Henningson Løken

Nessø for Doghman etter 64
Fandi for Løken etter 71
Dabove for Simenstad etter 81
(Johnsen, Alm, Fløgum, Heiberg)

Vi får legge til at Emilie Noe Dadjo blei vist ut og må stå over mot oss.

Eit bra lag, som har overbevist så langt. Forbausende nok har dei vore best borte så langt. 2-1-2 heime. Riktignok er poenga avgitt mot kvalifisert motstand. Tap mot Sandefjord og Sandnes Ulf, uavgjort mot Kongsvinger. Borte har dei blant anna slått Sogndal. Alt i alt er vi nødt å lage den same konklusjonen som vi ofte gjer: Fienden er oss sjølve. Klarer vi å gjere jobben, så vinner vi kampen.

Gråstein, havrelefse og grå kvardag. Og 3 poeng, som vi treng fleire av for å kome tilbake til gullandet. Vi var gode i går og lever på det endå. Vi har stort sett vore gode heime, uten å ha fått veldig mykje cred av den grunn. Men vi møter Raufoss på bortebane, og der har prestasjonane våre vore såpass middelmådige at vi nesten skjems over at vi har tatt med oss så mange poeng som vi har gjort. Så kva med å gjere noko med det? Klarer vi å få til ein kamp å glede oss over? Ein kamp der vi faktisk viser litt meir enn glimt av nivået vårt? Ein kamp vi kan eige? Eventuelt i det minste ein tomålssiger? Det har vi ikkje klart borte endå. Joda. 3 poeng er det viktigaste, noko vi gir klart beskjed om dei gongane vi ikkje klarer det. Men bittelitt krydder på toppen hadde gjort seg. Akkurat no er det godstemning i byen. Dersom vi klarer å halde på den, så blir det litt lettare å dra folk til neste heimekamp.

Ein openbar ting eg ikkje har nevnt er neste runde i cupen. Borte mot Rosenborg, neste onsdag. Med andre ord kun to kviledagar. Med andre ord vil kraftanstrengelser på søndag kunne gjere eit utslag på onsdag. Det same gjeld sjølvsagt Rosenborg som samtidg speler bortekamp mot Tromsø. Så då er vi tilbake til gårsdagens diskusjon: Vilken kamp er viktigast. Om eg får velge ønsker eg å vinne mot Rosenborg. Men eg har ingen tru på at det blir lettare ved å gjere det dårlig mot Raufoss. Eg seier som Bohinen sa i går: Vi stiller med det laget som har størst mulighet til å slå Raufoss. I går betydde det at vi bytta 6 av 10 utespelarar. Det er knapt noko fysisk behov for å spare nokon. Kan egentlig seie at alle fortjener å fortsette ette gårsdagens kamp. Men samtidig er det eit bevis på at vi faktisk har ein brei stall med mange som presterer. Antar at vi svinger litt tilbake mot dei som starta mot HamKam, men dette er strengt tatt vanskelig å lese.

Tilleggspørsmålet blir formasjonen. 3-5-2 eller 3-4-3? Kor mykje betyr at vi møter eit lag som i utgangspunktet vil forsvare seg heller enn å angripe? Vi må vere såpass ærlige at vi seier at dei talla er angrepsformasjonen. I forsvar er det 5-3-2 og 5-4-1. Etter gårdagen er det lett å vere begeistra av 3-4-3-varianten. I forsvar hadde vi ein firer på midten, noko som fungerte bedre enn treeren har gjort. Dei har jaga store rom. I presset når vi mister ballen i angrep er vi 3 spelarar heller enn 2 som jobber saman. Vi mister riktignok litt sentralt, men det føltes mindre viktig.

Andreas Lie står i mål.
Derifrå og fram er mykje uvisst. Er ganske sikker på at Izunna, Gretarsson og Thrandarson starter. Ellers er eg mykje i uvissa.

Isak Dybvik Määtä fekk for første gong vise seg fram for heimepublikummet i går. Det var populært. I intervjuet med tangopoden etter kampen sa han at han hadde hatt tilbud frå både Aalesund og Molde. Heldig- og naturligvis valgte han rett. Vi vil at fleire av sorten må få sjansen. Enten han eller Karlsbakk eller Fiskerstrand må nesten få plass i troppen. I motsatt fall blir eg skuffa. Kven? Som Isak sa i intervjuet: Han hadde gjort seg fortjent til muligheten på trening. Det er ein fornuftig måte å velge på.

3 poeng.
Godt spel.
Godt humør.
Alt eg krever.
Nokon veit bedre enn andre

Bale

Re: Kamptråd 12 - Raufoss vs Aalesund, søndag 23.juni 1800

Legg inn av Bale » tor jun 20, 2019 15:58:19

Denne kampen vinner Aafk.....så kan Helge Skuseth, Per Rick Hunstad synse akkurat så mye de vil.

Aafk slo Molde 4-0......kun fordi MFK fikk en spiller utvist?

Topp OBOS er middels tippeliga

Så har jeg en oppfordring til ovennevnte 2 herrer......skriv/gjør hva dere kan slik at neste for hjemmekamp så kommer 100000 for å se....

Men det blir kanskje vanskelig.....det er bedre å kritisere

Krå Myra

Legg inn av Krå Myra » tor jun 20, 2019 16:50:17

Raufoss blir en viktig kamp. Deltakelse i andre turneringer bruker vanligvis å gi en svekkelse i første kamp etter.

Vi var dårlige i de to forrige kampene, gode mot Molde. Håper Bohinen ble sugen på å teste 3-4-3 mer nå når de er igang slik vi blir mindre taktisk forutsigbare. Vil gjerne ha Molde-taktikken og startelver også mot Raufoss.

Krå Myra

Legg inn av Krå Myra » tor jun 20, 2019 16:52:47

Topp OBOS tilsvarer 4-5 sist i Eliteserie.

Dvs det er vanligvis slik at topp 20% i en divisjon er jevngode med de nest-dårligste 20% i ligaen over. Jevngode med de tre over streken altså.

Slogen

Legg inn av Slogen » tor jun 20, 2019 19:11:39

Tilbake til det med formasjonen.

Laget har visst knapt øvd på 3-4-3, likevel satt det nesten som eit skudd alt ved avspark.

En bør ikkje endre formasjon frå kamp til kamp. Samhandling er viktig.
Eg tipper at kun 3-4-3 er aktuelt mot Rosenborg. Derfor bør det vere 3-4-3 også mot Raufoss.

Eg veit ikkje om formasjonen skal ha all ære for det, men det var tettare mellom lagdelane også i går. Og altså fleire til å ta kampen på midtbana.

Eg vil gjerne at me held fram med 3-4-3 så lenge det fungerer så bra som det gjorde mot Molde. For 3-5-2 har ikkje vore ein spelemessig suksess på lenge, sjølv om ein knapt kan klage på den resultatmessige suksessen der heller ;)

Brukeravatar
Even beinløs

Legg inn av Even beinløs » tor jun 20, 2019 22:46:51

Vi spilte årets dårligste kamp mot HamKam, før vi skulle møte topplaget MFK. Lå sikkert ''noe'' og lurte i bakhodet på spillerne,
og det er her man kan skille ''klinten fra hveten'' vedr trener kvaliteter. Det er treners ansvar ''å banke inn'' disiplin til å ta en kamp av gangen.
''Logisk'' spiller vi en elendig kamp mot Raufoss, for vi skal møte Rosenborg neste uke.... Har ikke tro på at Bohinens respekt innad.
Du ser poenget?

Det i vertfalt slik spillerne har oppført seg.

F.I.L.

Legg inn av F.I.L. » fre jun 21, 2019 00:02:35

Bale, hva er det Skuseth og Hunstad har kritisert etter Moldekampen?

CLS har en kapasitet på ca 10 700, kommer det 100 000 er jeg redd stadionen kollapser:)

Krå Myra

Legg inn av Krå Myra » fre jun 21, 2019 03:55:36

Angående 3-4-3 og 3-5-2 så er det aller best om vi kan skifte mellom formasjonene alt etter hva som behøves defensivt og offensivt i løpet av kampene. Vi må ikke velge mellom, vi kan få begge deler, men da helst med Castro på banen.

gaddag

Legg inn av gaddag » fre jun 21, 2019 08:19:11

Krå Myra skrev:
tor jun 20, 2019 16:52:47
Topp OBOS tilsvarer 4-5 sist i Eliteserie.

Dvs det er vanligvis slik at topp 20% i en divisjon er jevngode med de nest-dårligste 20% i ligaen over. Jevngode med de tre over streken altså.
Jo ser hva du mener og det stemmer jo sikkert i de fleste tilfeller. Men samtidig kan det være forskjeller på enkelte lag og år. AaFK er jo alene ubeseiret på topp i OBOS. Tipper de ville lagt greit til i årets utgave av TL.
Men dette blir jo bare gjetninger, vi får komme oss opp og faktisk bevise det ;)

Guru

Legg inn av Guru » fre jun 21, 2019 09:41:58

Krå Myra skrev:
fre jun 21, 2019 03:55:36
Angående 3-4-3 og 3-5-2 så er det aller best om vi kan skifte mellom formasjonene alt etter hva som behøves defensivt og offensivt i løpet av kampene. Vi må ikke velge mellom, vi kan få begge deler, men da helst med Castro på banen.
Eit resultat av 3-4-3 i cupkampen var at Pape fall ned som venstrekant når vi forsvarte oss i 5-4-1. Det var ein blanda fornøyelse. På den negative sida så er han ein "spennende" forsvarer. Når han vinn ballen så virker han ikkje å ha full forståelse av å sette i gang angrep. Han velger gjerne feil løysinger. Og pasningane kan vere heilt tussete. For ikkje å snakke om at han plutselig kunne ligge bak på midtbana når vi var i angrep. På den positive sida så har han stor kapasitet og jobber godt og lojalt. Og ikkje minst gjer han at vi har ein firer i staden for ein treer i leddet. Det betydde at midtbanespelerane slapp å springe som piska skinn frå side til side med til eikvar tid for lang avstand til ballen.

Prisen for popen var at Holmbert blei åleine framme. Men der syns eg at særlig Nenass og Izunna var veldig flinke til å støte. Stikk som ei bie, stikk tilbake på plassen din. Spelerane var flinke til å vite når dei skulle ut av systemet, samtidig som lagkameratane var flinke til å fylle hola dei etterlot seg. Godt gjennomført.

Spent på i kor stor grad vi klarer å gjenskape dette på søndag.

Guru

Legg inn av Guru » lør jun 22, 2019 01:16:07

I morgon melder Sunnmørsposten at vi atter bytter 6 mann og 1 formasjon. Tilbake til det vande, med andre ord. Legg merke til at Carlsen speler for Izunna og Pape saman med Holmbert på topp. Ellers akkurat som mot HamKam.

Så ser vi på søndag om det er innertier.

gaddag

Legg inn av gaddag » lør jun 22, 2019 19:35:26

Nå tapte Start 0-3 for Notodden og Sandefjord vant knepent i siste minutt 3-2 mot Ull/Kisa.
At Sandefjord vinner er ikke så farlig da det er 2 direkte opprykksplasser. Men Start er nå 10p bak oss med like mange kamper spilt.

Full konsentrasjon mot Raufoss i morgen !!

Binge

Legg inn av Binge » lør jun 22, 2019 20:22:11

Vil påstå at opprykket mer eller mindre er i boks med seier i morgen. Ikke først og fremst på grunn av de tre poengene, men karakterstyrken det vil vise om man klarer å følge opp grusingen av Molde med ny seier på en så usexy bortebane som Raufoss. Tap vil bety karakterbrist, tegn på mental svakhet og en tanke økt spenning sett med orange øyne.

Mest av alt er det lov til å håpe at de fortsetter der de slapp mot Molde, ved å kombinere defensiv struktur med å være løsslupne og kreative offensivt. Nedtur om cupkampen blir en one hit wonder, selv om det åpenbart er lettere å by opp til fest på hjemmebane.

Brukeravatar
Even beinløs

Legg inn av Even beinløs » søn jun 23, 2019 08:33:39

Binge skrev:
lør jun 22, 2019 20:22:11
Vil påstå at opprykket mer eller mindre er i boks med seier i morgen. Ikke først og fremst på grunn av de tre poengene, men karakterstyrken det vil vise om man klarer å følge opp grusingen av Molde med ny seier på en så usexy bortebane som Raufoss. Tap vil bety karakterbrist, tegn på mental svakhet og en tanke økt spenning sett med orange øyne.

Mest av alt er det lov til å håpe at de fortsetter der de slapp mot Molde, ved å kombinere defensiv struktur med å være løsslupne og kreative offensivt. Nedtur om cupkampen blir en one hit wonder, selv om det åpenbart er lettere å by opp til fest på hjemmebane.
.. som jeg skulle sagt det selv ;)

Galiat

Legg inn av Galiat » søn jun 23, 2019 11:23:19

Veldig viktig og vinne i dag og mot ulf sandnes neste søndag.Da har Aafk 11 seira allerede ,Aafk hadde 18 seira i hele fjor sesongen.Neste helg møter sandefjord jerv borte,kan fort bli en uavgjort der.Start har allerrde 4 tap i år,ullsaker kisa som jeg frykta før sesongen.Kan være 15 poeng bak Aafk allerede.Det er kongsvinger jeg tror vil gi Aafk mest kamp sammen med sandefjord .KFUM oslo imponerer veldig,men vil være rart om dem forsetter slik.Aafk kan uannsett skaffe seg et drømme utgangspunkt,før dem tar ferie neste helg.ellers så har ikke raufoss noen drit stadion som mange skriver her.Jeg har vært der mange ganger dem 5 åra jeg bodde i vestre toten,dem har en fin og gjevn bane som Aafk kan spille fin fotball på

Guru

Legg inn av Guru » søn jun 23, 2019 16:57:08

ALie
Ramsteijn
Gretarsson
OLie
Hatlehol
Orry
Izunna
Thrandarson
Meade
Holmbert
Agdestein

Omenås, Grønner, Sæthre, Nenass, Fet, Olafsson, Castro

- omtrent tilbake i normalmannskap
- Castro er på benken
- Pape er ikkje i troppen
- både 3-5-2 og 3-4-3 er mulig med dei 11 utvalgte.

weasel

Legg inn av weasel » søn jun 23, 2019 17:09:54

Det kan tolkes til at Pape spares til RBK kampen? Uansett et sterkt lag, håper det løsner for Agdis nå... viktig med seier i dag for å holde luka ned til Sandefjord, og ikke minst de andre lagene lenger ned.

Leedsfan

Legg inn av Leedsfan » søn jun 23, 2019 17:23:10

Litt mistenkelig at Gueye ikkje er med? Kan det vere planlegging om salg?

weasel

Legg inn av weasel » søn jun 23, 2019 17:48:33

Salg er jo også en mulighet...

Arcturus

Legg inn av Arcturus » søn jun 23, 2019 19:53:07

Oppsummert?
Drittkamp.

Neeeext!

weasel

Legg inn av weasel » søn jun 23, 2019 19:57:17

Det måtte komme et tap før eller siden. Nå er jeg spent på hva det er med Pape igjen...

Abderrazak Matzerath

Legg inn av Abderrazak Matzerath » søn jun 23, 2019 19:59:31

Vi skulle hatt 3 ukers fotballferie etter M%&de-kampen, dette funka jo ikke.

AaFK sleit med feilpasninger og raske overganger fra Raufoss hele kampen, mange ganger solgte forvsarsspillerne seg 100% og åpna opp gigantrom for Raufoss. Skulle gjerne sett mer aggressivitet alla Sæthre på banen, pluss bedre presisjon. Det mest positive var at Agdestein fikk sitt første mål for sesongen. Ekstra synd når Sandefjord tok 2p ekstra på slutten, og vi rota vekk 1.

jast

Legg inn av jast » søn jun 23, 2019 20:02:51

Blir bare sur og lei hele greia . Tapet i dag var fortjent. Tippa faktisk 2-1 hos Obos i dag. men surt å få rett :(

Brukeravatar
Even beinløs

Legg inn av Even beinløs » søn jun 23, 2019 20:04:02

Even beinløs skrev:
tor jun 20, 2019 22:46:51
Vi spilte årets dårligste kamp mot HamKam, før vi skulle møte topplaget MFK. Lå sikkert ''noe'' og lurte i bakhodet på spillerne,
og det er her man kan skille ''klinten fra hveten'' vedr trener kvaliteter. Det er treners ansvar ''å banke inn'' disiplin til å ta en kamp av gangen.
''Logisk'' spiller vi en elendig kamp mot Raufoss, for vi skal møte Rosenborg neste uke.... Har ikke tro på at Bohinens respekt innad.
Du ser poenget?

Det i vertfalt slik spillerne har oppført seg.
.. ka sa eg :?:

og legger til
MIF var 11 poeng etter oss i fjor på dette tidspunkt.
Start ligger bare 10 etter oss nå..

Here we go again = ''H Ø S T D E P R E S J O N E N''
Hvis Bohinen får ny kontrakt... siste gang dere ser meg her inne :cry:
Sist redigert av Even beinløs den søn jun 23, 2019 20:06:22, redigert 1 gang totalt.

F.I.L.

Legg inn av F.I.L. » søn jun 23, 2019 20:05:06

Lurer litt på hvorfor ikke vi kan angripe med 7-8 menn når Raufoss kan...

1aafk

Legg inn av 1aafk » søn jun 23, 2019 20:12:58

Ja, ja, da er vi der vi var forige sesong. Nedturen på anmarsj?? Blir det slik som eg har profitert i flerforlige månader no? Pape gidd ikkje meir? LB prioriterer ikkje han? Kor lenge kan han vere tolmodig? Håper at Pape finn en klubb som virkeleg ØNSKER SATSE PÅ HAN! Kor lenge skal LB satse på et system som er dørgande kjedlig? Er publikum av interresse på kampane? Gjer LB det rette for at publikum skal møte opp? Om Pape blir solgt, ja da får vi en trisst høst og enda en sesong i obos, berre vent og sjå!!!!!!!!! Masse negativitet her, men eg måtte berre få det ut. Så får de berre sei meg i mot så masse som de ønsker... God natt!!!!!!!

jast

Legg inn av jast » søn jun 23, 2019 20:15:43

1aafk skrev:
søn jun 23, 2019 20:12:58
Ja, ja, da er vi der vi var forige sesong. Nedturen på anmarsj?? Blir det slik som eg har profitert i flerforlige månader no? Pape gidd ikkje meir? LB prioriterer ikkje han? Kor lenge kan han vere tolmodig? Håper at Pape finn en klubb som virkeleg ØNSKER SATSE PÅ HAN! Kor lenge skal LB satse på et system som er dørgande kjedlig? Er publikum av interresse på kampane? Gjer LB det rette for at publikum skal møte opp? Om Pape blir solgt, ja da får vi en trisst høst og enda en sesong i obos, berre vent og sjå!!!!!!!!! Masse negativitet her, men eg måtte berre få det ut. Så får de berre sei meg i mot så masse som de ønsker... God natt!!!!!!!
Var jo du som sa snipp snapp ute eller noe sånt når vi fikk molde i cupen også :lol: Men langt igjen til det eventuelt blir ett opprykk, de er ikke så gode de andre heller.

Vatnebygder

Legg inn av Vatnebygder » søn jun 23, 2019 20:26:07

Må vel si at dette unødvendige tapet har Aafk kun seg selv å takke for. Lavt tempo, lite bruk av innlegg fra vingbackene og vanvittig mange feilpassninger. Hvorfor sleppe Raufoss inn i kampen i stedet for å gå etter mål nummer to? Taktisk dårlig kamp igjen av Bohinen i ligaen. Hvorfor ikke bruke samme oppskrift som i cupkampen? Og var det virkelig nødvendig å bytte så mange spillere, godt trente spillere burde klare både tre og fire kamper på rad selv om de kommer tett.

jast

Legg inn av jast » søn jun 23, 2019 20:39:27

Pape er jo den som har størst løpskapasitet, så hvorfor i all verden var ikke han i troppen engang ? AaFK pleier jo å legge ut kamptroppen, men gjorde ikke det denne gangen, Hvorfor ?

Vatnebygder

Legg inn av Vatnebygder » søn jun 23, 2019 20:43:44

I Sunnmørsposten sin kamptråd ble det spekulert i om han hadde brutt klubbreglementet. Skulle muligens komme noe fra Aafk senere om saken. MEN det var som sagt omsnakket, hva som er riktig visste heller ikke ansvarlig journalist.

Svar