Moderator: Arcturus

Brukeravatar
Vågnes

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Vågnes » tir apr 17, 2007 02:46:53

Hei alle AaFK-elskere!

Mitt navn er Stig Vågnes og jeg er journalist i Sunnmørsposten. Vi prøver å følge AaFK tett, og for å bli best på AaFK trenger vi innspill fra DEG!

Først litt om oss:
1. Sunnmørsposten sin papiravis skal dekke AaFK grundig gjennom hele uka. Vi følger treningene og oppladning til kampen.
2. Selve kampen kan du følge direkte på [b] smp.no[/b] og [b] Radio Sunnmørsposten[/b] (web-radio og på FM-båndet).
3. Etter kampen følger vi opp med videoer, artikler og bilder fra kampen - på nett.
4. Dagen etter kampen følger papiravisa opp med en mer grundig dekning av kampen. Her får du servert følelsene og svarene på "hvorfor" og "hvordan", samt spillerbørs og gode bilder.

Nytt av året er at vi er blitt "fullverdig" medlem i "100% Fotball" og utveksler stoff med bl.a. Adresseavisen, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen og Aftenposten.
Denne stoffutvekslingen gjelder både tekst, bilder OG levende bilder.

Gjennom vår avtale med AaFK har vi i tillegg rett til å vise videoer med scoringer, sammendrag og høydepunkter fra kampene på våre nettsider.

Hver fredag ettermiddag produserer vi et fotballmagasin "Før avspark" i samarbeid med nevnte aviser. Og mandager legger vi ut "Dagen derpå"-video..

Radiosendingene er et gratis tilbud til dem som ikke er på kampen eller har kjøpt TV-billett. De ledes av Svein Slinning og undertegnede. Vi dekker samtlige AaFKs kamper i Tippeligaen i sin helhet. (Måtte det vare for evig:-)

MEN, tilbake til utgangspunktet: For å bli best på AaFK trenger vi konstruktive innspill fra dere supportere!

- Hva er bra?
- Hva er dårlig og bør forandres?
- Hva savner du?

Hvis du har andre spm. som gjelder Sunnmørsposten eller vår dekning av AaFK så ta gjerne direkte kontakt. E-postadr. finner du på smp.no

vindaloo06

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av vindaloo06 » tir apr 17, 2007 02:55:06

Det her tror jeg kan bli en bra tråd !

Nettavisen til smp.no og stoff med AaFK kan nok forbedres. ;)

aafklover

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av aafklover » tir apr 17, 2007 03:00:08

1. Det som er bra er at AaFK får så mye dekning som de gjør

2. Hva som er dårlig?
Jeg synes at dere som skriver om AaFK skal bli mer kritisk når dere skal sette terningkast på spillerne.
Var det 4 Lasse og Tor Hogne fikk mot Start?

På meg virker det nesten mange ganger som om dere er betalt for å skrive positivt, når kampen f.ks var elendig.

Av og til bør de få høre det spillerne også, og ikke minst Perry.

3. Jeg skal prøve å ikke være så kvass her, men hvorfor er kvaliteten på disse videoene dere legger ut så inn i helvettes dårlig?
Jeg har sett videoklipp der, på opptil flere pc, men samme dårlige kvaliteten.

Nå er jeg ferdig å blåse ut.

Oskar Matzerath

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Oskar Matzerath » tir apr 17, 2007 03:25:18

For radiosendingens del:

*Av og til virker det som den ellers hyggelige verten i studioet har all verdens tid med å fortelle om stoda i de andre kampene, og kan sitte å plundre i timesvis om detaljer, alt mens det hardner til for AaFks del i en eller annen obskur kant av landet. Dette er riktignok mer minner fra fjoråret enn årets sesong.

*Aldri mer si "det er mååål!" når ballen går utenfor. ;)

Brukeravatar
DAGGAD

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av DAGGAD » tir apr 17, 2007 10:26:54

Dette er såpass nytt at det er vanskelig og kjapt si hva som ikke er bra. Vi liker det meste det vi kan få av info og reportasjer om Aafk.

Forøvrig et flott tiltak som dere må reklamere for i papirutgaven. Dette er fremtiden !

Roger73

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Roger73 » tir apr 17, 2007 12:27:03

Litt kjedelig å lese at "kampen pågår" 4 timer etter kampslutt. Det er da man begynner å lete etter kommentarer og reportasjer etter kampen.

Brukeravatar
Vågnes

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Vågnes » tir apr 17, 2007 12:46:17

Hei igjen!
Tusen takk for tilbakemeldingene så langt. Flere av tingene dere tar opp skal vi prøve å skjerpe oss på.

Når det gjelder videokvalitet har vi et lite dilemma: Vi kjører vår videostream med en hastighet på 768 kb/s. For folk med lav hastighet på sin internettforbindelse vil en video med denne hastigheten kunne bli hakkete og stoppe opp (bufre) flere ganger under avspilling. Folk som har høy hastighet (2-3 mb-linje og mer) vil kunne spille av videoene helt fint, men opplever videoen som "grumsete"(dårlig oppløsning). Dette er et kompromiss fra vår side. Ideelt bør videostreamen ligge på 1,5 mb/s for å kunne vises i god oppløsning (også i fullskjerm-modus), men for å ikke ekskludere de som har lavere hastighet fortsetter vi med dette "kompromisset" en stund til. Et alternativ er valgmulighet for streaminghastighet?

Når det gjelder hva Sunnmørsposten skriver om AaFK så kan jeg KUN snakke for meg selv. Generellt er artikler fra kampen basert på de kildene som er tilgjengelig der. Dvs. Spillere og trenere fra begge lag. Journalistens egne meninger skal ikke forekomme i en nyhetsartikkel. Der er det kildene som skal tale.

Avisens mening kommer frem i kommentar-sjangeren. Les f.eks. Skuseth's glimrende kommentarer på smp.no og i papiravisa;-)

Igjen: Takk for flere gode innspill!

Cruyff

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Cruyff » tir apr 17, 2007 13:04:00

Kampreferatene (ikke de løpende referatene, men det totale referatet etter kampen) kan bli bedre når det gjelder å gi en fremstilling av vesentlige episoder i løpet av kampen, og gjerne diskusjon/synspunkter på hva som skjedde. Var det gult kort? Var det hands? Osv.

Mer tekst-stoff på web-en ønskes. Videosnutter fra pressekonferanse eller intervjuer, er uinteressante for meg. Disse ønskes i tekst-form.

Jeg ønsker meg også løpende (eller ofte oppdatert) status på skadesituasjonen og hvilke spillere som er tilgjengelige og utilgjengelige.

Jeg synes ikke Sunnmørsposten skriver for lite kritisk om AaFK. Jeg synes balansen er grei.

Forøvrig ønskes så mye tekststoff med fargebilder som mulig, på web og papir-avis.

1951

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av 1951 » tir apr 17, 2007 13:11:27

Konkret :
I dagens Sump starter Helge Skuseth sin artikkel med å slå fast at spillermateriellet til AaFK er omtrent som ifjor . Han fortsetter med kritiske vurderinger vedr dette og m.a. det høye antallet av prøvespillere som har vært innom CLS - kun Denis fikk kontrakt , men er langt fra første11eren osv.
Men så koker alt ut i kålen og glir over i forhåndsvurderinger i forb med helgas kamp mot FFK .

HVORFOR stiller ikke Sumpen spørsmålet som 99% av alle supporterne går og lurer på : HVORFOR var det ikke penger til de ytterst NØDVENDIGE og BEBUDEDE spillerkjøpene (med et publikumsgj.sn 10.000 i Adeccoligaen!) ?
Hvorfor forhandlet klubben i det hele tatt med Aubynn , Memelli , Sundgot (?) , Eriksen ...?
HVORFOR oppdages det plutselig at Poolen er "blakk"?
HVEM har ansvaret for at klubben kanskje rykker ned for 3. gang p.g.a. manglende spillerforsterkninger ?
Konfr Arne Aambakks/Terje Tollås´bombastiske sportslige MÅLSETTINGER : Cupfinale iår , topp4 innen 2010 , ALLE LAGDELER SKAL STYRKES MED KLASSESPILLERE osv.

Mener Sumpens sportsredaksjon at de involverte skal sleppe så lett unna ?
Er det riktig som mange hevder , at Sumpen er "KJØPT OG BETALT" av AaFK ?

Det lurer iallfall 1951 på som ofte savner gode gamle SA med sin mer kritiske og pågående journalistikk .

Å være enerådende avis avkrever et STORT ANSVAR - det må SUNNMØRSPOSTEN ikke glemme ...!

AaFK 4 ever

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av AaFK 4 ever » tir apr 17, 2007 13:24:53

Når vanstyringen av klubben er så tydelig og klar så synes jeg det er direkte latterlig at SMP knapt makter å stille et eneste kritisk spørsmål angående ledelsen i klubben. Et så amatørmessig pengesløseri har verden knapt sett maken til og i en hvilken som helst annen bedrift hadde de ansvarlige fått fyken for lenge siden.

Jeg vil at Sunnmørsposten blant annet skal sette fokus på at AaFK hvert år blakker seg på å betale hysteriske 10 millioner kroner i leie til "snille" onkel Sunde, som fra før har kjøpt stadionnavnet for en slikk og ingenting. Hva slags hodeløs og ignorant tulling var det som i utgangspunktet gikk med på denne elleville avtalen?

Er det slik at de som skriver i Sunnmørsposten er så gode kompiser med de som vanstyrer AaFK ,og sender klubben ned i avgrunnen igjen, at de ikke vil/tør å rette et kritisk søkelys?

Isåfall har sunnmørsposten et gedigent problem hva journalistisk intigritet angår.

Brukeravatar
Amadeus

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Amadeus » tir apr 17, 2007 13:31:12

1951 er helt enig med deg her, det er nødvendig å stille disse spørsmålene:)

Aafk 4 ever du overdriver og har vel ikke så utrolig mye peiling....men du hadde kanskje hatt mer peiling om smp gjorde litt av det 1951 etterspørr her...

Brukeravatar
Vågnes

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Vågnes » tir apr 17, 2007 13:36:34

Hei igjen. Vi setter stor pris på konstruktiv kritikk. Vi er selvfølgelig ikke "kjøpt og betalt av AaFK".
Noen mener at vi er helt ukritiske, mens andre mener vi er for kritiske. Da er jeg fornøyd;-)

Skribenten 1951 (som forøvrig har mange gode spørsmål) lurer på om vi har stilt spørsmålet om hvorfor det ikke var nok penger til "nødvendige og bebudede" spillerkjøp. Dette og andre spørsmål har vi stilt (og kommer til å stille) flere ganger. Svarene har også kommet på trykk i Sunnmørsposten. Om svarene er gode nok får leserne avgjøre.

Husk at dagens fotballklubber er mer sammensatt enn tidligere, med daglig ledere, trenere, sportslige ledere, styrer, AS-er, KS-er, spillerpooler, investorer osv. Dermed er ansvarslinjene og kommunikasjonslinjene ikke like klare som tidligere. Men vær trygg, vi er ikke kjøpt og betalt - og det er nok mange som opplever oss som en pest og en plage.

"Den man elsker, tukter man"

Binge

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Binge » tir apr 17, 2007 13:37:03

Hva jeg savner er følelsen av at sunnmørsposten bedriver gravende journalistikk. Med dette mener jeg at det burde - som 1951 er inne på - vært mulig å sette kritisk søkelys i ny og ne på faktiske saker hvor klubben har sviktet. Saker ala [b] hva skjedde egentlig..?[/b] - hvor sunnmørsposten avdekker for leserne spillet bak kulissene og setter AaFK som klubb grundig til veggs.

Denne snillismen som avisen har bedrevet siden opprykket i 2002, hvor man tydeligvis ikke ønsker å skape uro i de indre gemakker, får avisen til å se ut som den rett og slett er [b] kjøpt og betalt.[/b] Man tør til nøds å si a, kanskje b, men aldri c, d, e, f, g osv. Ærlige, utilslørte, dyptgående og rett på kornet meninger savnes STERKT!

Brukeravatar
Amadeus

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Amadeus » tir apr 17, 2007 13:46:57

Må dessuten berømme Vågnes for at han stikker hånden i vepsebolet her da...for en ting må han regne med her og det er klare meldinger:)

Binge

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Binge » tir apr 17, 2007 13:51:56

Må dessuten berømme Vågnes for at han stikker hånden i vepsebolet her da...for en ting må han regne med her og det er klare meldinger:)

hehe..absolutt!

Sunnmørsposten fortjener også solid dose skryt for i mye større grad "være tilstede." Før fikk man nesten kun servert før kampen og etter kampen omtale, samt et par mindre reportasjer dersom det tilfeldigvis oppstod noe saftig å skrive om. Dagens standard er sånn sett milevis bedre enn for et par år siden - et gledelig faktum for en svoren AaFK-supporter ;)

Guru

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Guru » tir apr 17, 2007 14:30:13

Ah..

Direktelinje til sportsredagksjonen...

Ei reportasje på nett kvar einaste dag om kva som foregår rundt laget er eit glimrande utgangspunkt.

Kommentarane som har dukka opp i det siste er også kjekke å ha.

Som nokon nevner: Det som mangler er djuparegåande reportasjer som handler meir om klubben enn om laget. Dei kan gjerne vere kritiske, men det er ikkje hovedpoenget. Dei skal først og fremst vere opplysende.

Ein grundig gjennomgang av Tangopoolen si stilling hadde vore interessant. At det er vanskelig å fylle opp med penger er i så måte eit fullstendig trivielt spørsmål. Det er alle spørsmålsteikna som betyr noko. Vilke spelarar er eigd av tango? Kor stor del av tango eig AaFK sjølve? Kven bestemmer kjøp OG IKKJE MINST SALG? Vil investorane reinvestere eventuell gevinst? Kva skjer dersom ein tangospelar forlenger med klubben? Dette avsnittet kunne ha litt langt. Det er nok av unevnte spørsmål.

Eit anna interessant spørsmål er korleis klubben jobber med spelerrekruttering. Tida er inne for å bedømme vinterjakta. Ikkje berre resultatet, men også alle forsøka. Vilke spelarar forhandla vi med, og kvifor kom dei ikkje? Står det på spelarane, ressursane eller måten vi leiter? Samtidig: Korleis jobber vi med rekruttering av yngre spelarar? Det er vel Reidar Vågnes og Geir Hansen som er hovedpersoner her. Korleis skal laget sjå ut i 2010?

Kort sagt:
Sett fokus på det som foregår rundt heile klubben. Og grav djupt.

Shay

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Shay » tir apr 17, 2007 14:33:50

Jeg syns i det hele tatt det er flott at de går til forbrukerne for å spørre om tips:)
SC er og blir en maktfaktor i norsk fotball-liv;)

1951

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av 1951 » tir apr 17, 2007 14:45:01

For å understreke :
1951 er klar over at Roma ikke blei bygd på en dag -og at AaFK er en klubb som bare for 5 år siden levde en brakketilværelse oppe på Kråmyra . Mye er nytt og feil gjøres selvfølgelig underveis .

Klubben ønsket å spise kirsebær med de store (topp4 innen 2010 osv) og glemte kankje litt i sin iver , at de andre har en helt annen erfaring både sportslig , mht talentspeiding/spillerkjøp og økonomistyring.

Derfor svingte AA og hans menn svingte cigaren EKSTRA høyt ...
Når dette viste seg å være helt urealistisk , burde de samme folka være såpass ærlige og modige at de gikk ut innrømte dette , fortalte litt om hvorfor det gikk slik og litt om veien videre .

Ærlighet avkrever ALLTID RESPEKT , husk det - uansett tidligere cigarføring !
(Å legge lokk på Dede-saken , fører jo kun til spekulasjoner).

Og det er her media/pressen (hvor er TV-Sunnmøre?) må på bana og tilby aktørene skjerm- og spalteplass ...

Supporter

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Supporter » tir apr 17, 2007 16:10:42

Først og fremst vil jeg si at jeg håper at Aafk klarer seg i tippeligaen selv om det kan se dystert ut nå.

Siden Sunnmørsposten og den organisasjonen er vårt medium her oppe i nordvest så vil jeg foreslå at Sunnmørsposten allerede nå utvikler en plan for hva de skal gjøre desom Aafk ikke skulle klare å holde seg i divisjonen.

Det viktigste punktet blir f.eks å forhandle med TV2 om rettigheter til å sende alle kampene til Aafk i addecco (kanskje med unntak av de Tv2 vil vise), Siden Tv2 ikke sender kampene uansett så burde de ikke ha noe imot å tjene en slant på å la en lokal tilbyder vise kampene til sitt lag. Jeg er helt sikker på at etter årets luksus med at man kan se alle kampene, at mange vil gripe sjanen til å se kampene også neste år om det skulle bli addecco om tilbudet var tilstede.

Foruten dette så savner jeg mer innhold fra selve treningene, hva med en egen tabell for treningsinnsatsen til de forskjellige spillerene. Siden dere er på treningene som dere sier så skulle det ikke være mye ekstra arbeid å gi en slik trenings oversikt til leserene av sunnmørsposten.

Suppegjøken

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Suppegjøken » tir apr 17, 2007 17:01:44

Veldig bra tråd.
Jeg kommer tilbake med innlegg / forslag / kommentarer

Brukeravatar
Amadeus

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Amadeus » tir apr 17, 2007 17:20:07

Veldig bra tråd.
Jeg kommer tilbake med innlegg / forslag / kommentarer

Akkurat det var ikke noe stor overraskelse:)

DiegoArmando

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av DiegoArmando » tir apr 17, 2007 17:23:51

Kanskje litt på siden, men jeg synes også at nettsidene til Sumpen kunne vært så uendelig mye bedre. Når man ser hva amatørene (?) på www.nettsporten.no får til er det ganske utrolig hvor begredelig www.smp.no ser ut... (selv om den har blitt bedre enn den var tidligere)

1951

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av 1951 » tir apr 17, 2007 17:37:31

Blir det penger til spillerkjøp i sommer ?

Et intervju med AaFKs nye markedssjef , takk !

Brukeravatar
Vågnes

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Vågnes » tir apr 17, 2007 17:59:13

Oi!
Her var det mange bra forslag.
Først litt om utseendet til smp.no: Vi er i en konstant utvikling og utseendet vil også forandre seg etterhvert. Mye ble bedre da vi la om sidene mai 2006, men som dere sier, vi har fortsatt en vei å gå..
Mange har påpekt at sidene våre er treige å laste. Dette skyldes at sidene er satt sammen av komponenter fra (minst) tre forskjellige servere.

Så. Dere har mange spørsmål til "ledelsen" i AaFK. Det har vi journalister også, men det er ikke alltid vi får svar. Men jeg har en god nyhet: Fra og med neste radiosending kan DU sende inn spørsmål på tekstmelding (Kodeord RADIO + melding/spm. til 2242) og så vil vi videreformidle spørsmålet direkte til Perry eller Sturla rett etter kampen.
Da er det opp til dere å stille de gode spørsmåla. Innenfor journalistikken sies det at "det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar". Så fyr løs!

Mer innhold fra treningene og kampene er notert.
Synes også at nettsiden til Nettsporten er fin. Savner renac.org. Det var gutter med tæl!;-)

evig optimist

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av evig optimist » tir apr 17, 2007 20:02:09

HVORFOR stiller ikke Sumpen spørsmålet som 99% av alle supporterne går og lurer på : HVORFOR var det ikke penger til de ytterst NØDVENDIGE og BEBUDEDE spillerkjøpene (med et publikumsgj.sn 10....![/QUOTE)
ditte lura e å på, d syns e doke kan få komme me en artikkel på, for d har e gjerne lyst å vite:-)
ellers syns e d e bra at aafk får så bra dekning,at dstadig vekk e nokke å lese på enten netttutgava,elelr papir-utg:-) d e fint..

evig optimist

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av evig optimist » tir apr 17, 2007 20:08:23

oj,innlegget mitt blei litt rart, e satsa på at dokke forstår d.. e kalrte ikke forandre d;-)

Brukeravatar
Shimmy

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Shimmy » tir apr 17, 2007 20:35:27

Skryt til sportsredaksjonen for gode forsøk på direktesending fra kamper osv, men noe som dessverre ikke er like vellykket hver gang grunnet linjeleverandøren, bestillinger av båndbredde eller hva pokker det nå heter.

At smp.no er en tung side å få opp merkes best på telefonen og det er glimrende at dere nå forbedrer hastigheten med å flytte til ny server(e).

Det blir vanligvis slik at jeg heller åpner Aftenpostens sider grunnet den er raskere å få ned på mobilen.

Jeg leser at du er klar over utfordringene og at forbedringer er i kjømda. Det vil dere tjene på i lengden.;)

Så til det negative:
Som Sunnmørspostens journalister generelt så blir det for mye sitater fra personer med mer eller mindre sannhetsgehalt i og altfor lite gravende eller kritisk journalistikk for å prøve å få frem sannheter eller hvordan disse uttalelsene fra AaFK om topp fire innen 2010 og cupfinale 2007 skal kunne oppnåes.

Jeg skal vedde hva som helst på at det ikke ligger en fornuftig handlingsplan med hovedmål og delmål bak ?ønsketenkningen? til AaFKs ledelse.
Som den kyniske leser jeg er så blir denne type artikler om langsiktige mål uten noen som hels form for underbygging av hvordan de skal oppnås lagret på harddisken for propaganda og svada.:(

Gå foran som et godt eksempel og støtt idretten på Sunnmøre, men ikke glem at dere også har et ansvar for annet enn opplagstall og inntjening. Å være journalist er ikke bare en jobb, det skal være et kall 24/7.
Slik journalistikk krever ikke nødvendigvis flere resurser, men kun engasjement fra dere i redaksjonen.

Så til et tips om hva dere mangler:
En side med forballstatistikk slik som Arnes Fotballwe .
Kanskje et samarbeid kan være på sin plass. ;)

Godt tiltak Vågnes.

Best

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av Best » tir apr 17, 2007 20:48:48

Meget bra Vågnes,dette e et imponerende tiltak !D finnes vel snart ikke et menneske som ikke slår rett opp på sporten i Sumpen for oppdatering av Aafk.
Syntes papir utgaven har kommet seg betraktlig.Dere ballanserer d kritiske/possitive ganske bra.
1 Som tidl.nevnt vil vi gjerne ha en oversikt over hva som foregår i Tangopoolen
2 Oppdatering av Dede,skjer d noe der ?
3 Kontuenerlig oppdatering av skadesituasjonen,kommet dere betraktlig,men hang etter i høst/vinter.
4.Dybde/kritisk interjue av Schiller i papirutgaven.Vi vil ha gjennomgang av hva han har utrettet i vinter.
5Vil gjerne ha en GRUNDIG gjennomgang av hver enkelt spiller slik som : skader,form,trenings vilje etc,etc foran hver kamp.Altså SAMTLIGE spillere.Hvor et team,f.eks en fra sporten,slinning,en trener fra en annen klubb e.l. "diskuterer" seg frem til anbefalt lag til neste runde.Innteresant å høre andres meninger,og spillerne kan ha godt av å bli fotfulgt og brettet ut heile tida.
6Vil også ha samme gjennomgang av ALLE trenere m.m. som har med A laget å gjøre.Kritisk vurdering av hva som skjer på treningene gjennom uka.La gjerne samme teamet vurdere innsatset deres før hver kamp.Sett gjerne/helst karakter på dem.Har tilbakemeldinger om at dette kan trengs...... NB!.Har i tidligere innlegg hevdet at vi kan bli felt av alle skadene i vinter,tror fortsatt d e hovedgrunnen til den dårlige starten.men vi kommer sterkt tilbake !!!

ovet

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av ovet » tir apr 17, 2007 21:15:51

Sumpen har trolig fått samme beskjed som Åge Hareide ga pressen:
"Enten er dere med oss, eller så er dere mot oss".

vindaloo06

Sunnmørsposten vs AaFK

Legg inn av vindaloo06 » tir apr 17, 2007 21:27:35

Tenk om ledelsen eller trenerne i AaFK hadde startet en slik tråd som dette, da hadde i hvertfall jeg blitt fornøyd. (Bortsett fra poengene som uteblir :D)

Vågnes:
Er det noen muligheter for å sende noen av AaFK2 sine kamper på web-tv ?

Svar