Moderator: Arcturus

Saerdna

Hvorfor kom ikke Dede Anderson?

Legg inn av Saerdna » lør jan 05, 2008 23:54:22

Nei herregud. Hvorfor Dede ikke kom er noe jeg ikke kunne brydd meg mindre om. LEGG DEDE ANDERSON SAKEN DØD. Latt oss ver så snill få slippe og høre noe mer om denne knøllen. La ledelsen konsentrere seg om sesongen som kommer og ikke spilleren som ute-ble.

Brukeravatar
Sjefolainen

Legg inn av Sjefolainen » lør jan 05, 2008 23:59:43

Dette er faktisk en tråd jeg ønsker slettet.
Orker ikke mer av Dede!!!

Lepsøy

Legg inn av Lepsøy » søn jan 06, 2008 00:05:06

Er det best å tie i denne saken da? Kan ikke de interne problemene gjøres noe med ?

Saerdna

Legg inn av Saerdna » søn jan 06, 2008 00:08:37

Er det best å tie i denne saken da? Kan ikke de interne problemene gjøres noe med ?

Interne problemer ? Ledelsen har sagt at de har ikkje lenger peiling på hvorfor fatsso ikkje gidder å møte opp. Og jeg syntest ikkje at dem skal bruke tid på å finne det ut heller.

kokken1

Legg inn av kokken1 » søn jan 06, 2008 00:13:11

Er det best å tie i denne saken da? Kan ikke de interne problemene gjøres noe med

ka faen e det du snakka om? at en spiller stikker av og driter i å møte på jobb har da for faen ikke noe med hva som skjer på kontorene inne på stadion å gjøre?? dede er en møkkamann som har skjemt ut aafk lenge nok ,

og grunnen til at denne fjotten ikke har dukka opp er det kun dede som vet og han er jo ikke så lett å få tak i? samma søren hva "grunn "han har hatt så er det nok av telefoner i brasil. at dokke aldri blir lei av å knage på
hav som kan ha skjedd med denne narren.

SLETT DENNE TRÅDEN NÅ!!!!

achmed

Legg inn av achmed » søn jan 06, 2008 00:26:00

Helt enig med siste talere ; SLETT TRÅDEN !!!

Til Stranda ; hvis Dede kommer , kan du jo åpne en tråd som heter : HVORFOR kom Dede ?

Snartkampigjen

Legg inn av Snartkampigjen » søn jan 06, 2008 00:40:04

La nå denne tråden bare stå.
De som ikke vil vite mer, kan jo bare unngå å åpne den, - men det virker jo som at de ikke klarer det da :-)
Den som vet noe, skriver
Den som ikke vet, skriver ikke.
- så vil tråden dø ut av seg selv.

Galiat

Legg inn av Galiat » søn jan 06, 2008 00:46:16

Håper Aafk kan legge denne Dede saken død en gang for alle,og heller begynne og tenke fremover.Og kvitte seg med dem som ikke er gode nok av utledningane,og kjøpe noen klasse spillera.Slik at ingen vil snakke mer om Aubynn Austnes og Kilhberg,dem er uannsett historie i Aafk.Austnes skrev en 5 års kontrakt med Viking,og dem 2 andre har nok også spilt sine siste kamper i Aafk.

Så no burde alle trådene om Dede slettes,og så burde vi bruker mer tid på dem som kommer og dem vi har.Og vi kan enda få en flott sesong i tippeligaen i år,kansje til og med en mye bedre sesong.Hvorfor ikke heller glede oss med dem vi har,framfor og bruke all tid på dem vi ikke har.Dede forkjener rett og slett ikke så mye oppmerksomhet,hva tenker dem spillerane på Aafk som trener hardt vær dag.

Når vi tar vekk fokuset på dem,og bare snakker om en som har vært vekke i over et år.Var han virkelig så god i høstseongen 2006?,var det ikke et mål han skåra den høsten

StavAnger

Legg inn av StavAnger » søn jan 06, 2008 02:04:16

Enig med Galiat. Nå må Dede-saken legges helt død. AaFK må få FIFA til å ta affære her og ferdig med han. Det AaFK trenger nå er å få en konstruktiv planlegging av hvilke spillerede VI MÅ HA for å styrke stallen. For å bruke gamle ordtak om parodien på Dede: "Det er bedre med en spiller i hånden enn ti på taket". "En enslig svale kan ikke gjøre en sommer". Og fjorårdssesongen holdt på å ende med: "Liten tue kan velte stort lass", Mens årets engasjement på Speakers Corner minner om: "Verden vil bedras". Få Dede uta av verden. Nå går vi konstruktivt videre....

Fjellstein

Legg inn av Fjellstein » søn jan 06, 2008 02:13:06

Dede har blitt storleverandør av kamelkjøtt til sunnmøre, og lev no det søte liv på stranda i Rio. :)

Guffen

Legg inn av Guffen » søn jan 06, 2008 03:15:36

:)

AaFK - 001

Legg inn av AaFK - 001 » søn jan 06, 2008 03:24:47

Pøh!
De som fremdeles vil vite hvorfor Dedé ikke kom, kan selv ta seg en tur til Brazil og høre med ham!

Kanskje fikk han ikke med seg dama si?

Kanskje syntes han det var for kaldt her oppe?

Alle trådene om Dedé bør slettes både fra Forumet og hodene våre fort som f..n!

Hoff & Co vil jeg absolutt IKKE kritisere i denne saken. Det var jo absolutt verdt å prøve å få ham hit - for det er jo ikke tvil om at Dedé var en gullklump...

Men nå er han nok bare verdt sin vekt som skrapjern!
Og det vil han nok sikkert snart finne ut selv også etter en liten tur i banken...

ALLE vi andre bør legge denne saken BAK oss og begynne å stikke ut kursen FREMOVER!

Arcturus

Legg inn av Arcturus » søn jan 06, 2008 03:34:24

måtte Dede brenne i helvete.
Makan til umoden og uprofesjonell oppførsel er det lenge siden jeg har sett. Vi må nok legge han bak oss nå, og innse at han ikke kommer tilbake.
Samtidig er det lite jeg har mer lyst til enn å stille fyren til veggs og TVINGE han til å forklare seg om hvorfor i helvete han holder på slik.

Brukeravatar
DAGGAD

Legg inn av DAGGAD » søn jan 06, 2008 03:50:56

jeg har mer lyst til enn å stille fyren til veggs og TVINGE han til å forklare seg om hvorfor i helvete han holder på slik Hadde ikke jeg turt....spør Kibebe om det... ;)

Glem Dede. Selv om han nok er den mest spennende spilleren i en Aafkkt noensinne.... :(

Til Shimmy: Han spilte tross alt i en fin drakt gutten....

Brukeravatar
Alexi

Legg inn av Alexi » søn jan 06, 2008 03:53:49

Utfordrer med dette Hoff og co og komme med en skikkelig redgjørelse,Regner med de vet mer en det som har kommet ut. gjerne først i denne tråden. det er vel her de er de som følger klubben tettest!

Trollmannpike

Legg inn av Trollmannpike » søn jan 06, 2008 04:10:40

Den som ikke vet, skriver ikke.

mer unntaket enn regelen innpå her,,

- den som ikke vet,, skriver allikavel :)

Galiat

Legg inn av Galiat » søn jan 06, 2008 04:18:03

Når en spiller er vekke i over et år,og lover og komme 100 ganga.Så tror jeg vi vet det vi trenger,vi vet iallefall at han ikke er noe og satse på.Og vi vet at dem som trener vær dag,forkjener og få mer oppmerksomhet en Dede.

Så det beste er og la Dede saken ligge,og så får vi håpe at næringslivet ikke blir skremt av Dede saken,og at dem vil forsette og støtte Aafk.For uten dem kan vi glemme Stor Aafk framgang dem neste åra.

Jeg hadde tilgitt Dede om han var ærlig, og sa at han ikke ønska og komme tilbake.Men og lyge slik han driver på med,har jeg ingen sans for samme hvor syk han måtte være.

Brukeravatar
Shimmy

Legg inn av Shimmy » søn jan 06, 2008 04:49:34

Glem Dede. Selv om han nok er den mest spennende spilleren i en Aafkkt noensinne.... :(

Til Shimmy: Han spilte tross alt i en fin drakt gutten....
Helt enig, fyren har en god egenskap. Han har smak. :)

Han trivdes med å spille for AaFK med stolte oransje drakter i 2006, men han ble vettskremt da han så draktene med klovneermene på nettet før 2007 sesongen og det er grunnen til at han ikke kom fjor og fremdeles er fraværende.

Stranda spør om grunnen til at Dede ikke kom og her er mitt forslag. ;)
1: De sjøstygge draktene som kom i 2007. Noen bedre. :D:D:D

Nå er det nattata etter en hyggelig afsten. ;)

skansen

Legg inn av skansen » søn jan 06, 2008 10:00:56

[b] MODERATOR!! DU SOM LIKER SÅ GODT Å SLETTE TRÅDER, SLETTE ALLE TRÅRDER ANG. DEDE!!!!! KAPITTELET DEDE ER OVER OG UT. AAFK SKAL VIDERE, MEN UTEN DEDE!!!![/b]
Og da er det viktig å ha fokuset rette mot spillere som vil spille, og vil gjøre en innsats for laget!!

AbbySC

Legg inn av AbbySC » søn jan 06, 2008 12:09:52

[b] MODERATOR!! DU SOM LIKER SÅ GODT Å SLETTE TRÅDER, SLETTE ALLE TRÅRDER ANG. DEDE!!!!! KAPITTELET DEDE ER OVER OG UT. AAFK SKAL VIDERE, MEN UTEN DEDE!!!![/b]

Er du ikke helt vel bevart mann? ;)

Oppfordrer du moderator til å drive sensur i ren totalitær stil?

La folket på forumet bestemme hva de vil debattere! Om noen er lei av et tema, så kan de holde seg unna. Når alle mener at temaet er utdebattert, vil trådene synke.

INGEN skal sette dagsorden på et diskusjonsforum. Hva som interesserer er helt individuelt, og så lenge folk holder seg til regelverket kan ikke moderator slette tråder, med mindre de er duplikate eller overflødige.

skansen

Legg inn av skansen » søn jan 06, 2008 12:28:13

INGEN skal sette dagsorden på et diskusjonsforum. Hva som interesserer er helt individuelt, og så lenge folk holder seg til regelverket kan ikke moderator slette tråder, med mindre de er duplikate eller overflødige.
Hel enig i det!!
Men denne saken er litt spesiell.
Hvorfor kom ikke DEDE Anderson???

Tror jeg vet hvorfor han ikke kommer, men det vil jeg ikke spekulere over her på forumet. Kansje andre vet det samme, men det blir litt for privat til å utbasunere her på forumet.
Så derfor legg saken "død"

Brukeravatar
Sjefolainen

Legg inn av Sjefolainen » søn jan 06, 2008 12:31:00

overflødige.

;)

AbbySC

Legg inn av AbbySC » søn jan 06, 2008 12:36:38

Men denne saken er litt spesiell.

Spesiell og sannsynligvis den mest delikate saken i klubbens moderne historie.

Når den i tillegg er såpass uoversiktlig og bærer preg av total mangel på informasjon, fører det naturligvis til spekulasjoner, debatter og nysgjerrighet.

Klubben kunne nok ha vært mer på banen for å begrense spekulasjonene, selv om dette selvsagt er en intern personalsak.

Galiat

Legg inn av Galiat » søn jan 06, 2008 12:53:32

Vi trenger ikke 5 tråder om Dede,så denne tråden burde slettes.Tror også at folk begynner og bli lei ,av hele denne Dede saken.Og ikke blir vi i godt humør av denne Dede gutten,Vi vet at han aldri kommer tilbake,så no er det på tide at fokuset siktes inn mot nye spillera som er på vei.Og ikke på en skrønhansen Dede

The Patriot

Legg inn av The Patriot » søn jan 06, 2008 12:58:15

Galiat, når folk blir lei av Dedé-saken, så slutter de å skrive. Så enkelt er det :) er du lei, så la vær å gå innom tråden da vel

Galiat

Legg inn av Galiat » søn jan 06, 2008 13:01:00

Er ikke helt lei enda bare spår hva vi er om et år jeg

Vatnebygder

Legg inn av Vatnebygder » søn jan 06, 2008 13:23:22

Det er en måte for Aafk å få slutt på alle spekulasjoner i "Dede-saken". Hoff og Standal inviterer til pressekonferanse i morgen, og legger frem alle detaljer i denne saken. Inkludert hva klubben nå foretar seg i forhold til kontrakten og lisensen til Dede. Da slipper både vi og hele fotball-Norge å lure mer på detajene i denne saken.

Saerdna

Legg inn av Saerdna » søn jan 06, 2008 13:24:12

Helt enig Galiat, min hensikt er den samme som du skriver.
Poenget mitt var kun og få en offentlig uttale fra Hoff og co. der de forteller hva som har foregått, hva DEDE har gjort og ikke gjort.
så kan jeg gjerne slette tråden selv, hver fall topicen..
Det siste jeg vil gjøre er og holde dette Brasilianske Spøkelset i live.
At fakta kommer frem vil bidra til oglegge saken død enda fortere.

Tror du virkelig noen i ledelsen har en annelse om hvorfor han ikke kom?
Fyren har vert vekke i ett år, og har vert helt fraverende når det gjelder kommunikasjon. Så lenge Ledelsen ikkje har annsatt en spåkone så er det ikke mye de kan uttale seg om. Bortsett fra "Dede kom ikke".

AbbySC

Legg inn av AbbySC » søn jan 06, 2008 14:08:42

Tror du virkelig noen i ledelsen har en annelse om hvorfor han ikke kom? Fyren har vert vekke i ett år, og har vert helt fraverende når det gjelder kommunikasjon. Så lenge Ledelsen ikkje har annsatt en spåkone så er det ikke mye de kan uttale seg om. Bortsett fra "Dede kom ikke".

Om ledelsen ikke vet noenting, så bør de likevel offentlig meddele det.

I en sak som har fått såpass stor oppmerksomhet, burde klubben tatt informasjonsbehovet på alvor. Dette er en måte å bygge tillit på.

Da sier de det som det er, og gir en pekepinn på hva de tenker videre. Det hadde stoppet mye av spekulasjonene.

00004

Legg inn av 00004 » søn jan 06, 2008 14:22:06

Nå må dere ta dere sammen, kansje fyren er syk og/eller har problemer. Kansje han trenger hjelp og han ikke tør å innrømme att han er syk/prob. og bare sier Ja jeg kommer i morgen eller neste .... mens det sanne er att han vet ikke. OM NOEN AV DERE IDIOTER tror han gjør dette for å skade eller sværte medlemmer på FORUMET eller AAfk må dere tenke dere om.

Svar