Moderator: Arcturus

kystenrundt

Ut med Haagensen, ut med Hoff og Standal.

Legg inn av kystenrundt » tir jul 06, 2010 12:57:50

Jeg tror denne gjengen gjør det vanskelig å utvikle AaFK. 
Jeg tror de kommer til å jage Rekdal fra klubben.

Jeg er enig med Haagensen at Silva ikke fikk ut potensialet sitt, men han kan vel på sett og vis ikke skylde Rekdal for det.
Vi kan se til VM, to spillere - Diego Forlan & Carlos Tevez, gode spillere, men ikke for United. Er det Fergusons feil? Nei!

Brukeravatar
DAGGAD

Legg inn av DAGGAD » tir jul 06, 2010 13:04:03

Helt enig !
Det er så fint ute i sommersola nå, så de burde absolutt ta seg en tur. Gjerne sammen med Kjetil slik at de sammen kan finne tilbake til det gode samarbeidet. :)

LORD-NIKO

Legg inn av LORD-NIKO » tir jul 06, 2010 13:04:45

Ser logikken til Haagensen og er delvis enig. Men om han er en humørspreder eller ikke, har det noe å si da, med de resultatene?

Hadde Nils Arne Eggen vært en ukjent mann i tippeligaen så hadde han vært på huet ut og antageligvis blitt politianmeldt!

Men styret og Hoff og co..  uff å uff..    Styreleder med 0 peil i hvordan man skal utvikle en klubb...  Hoff er en bra mann men kanskje ikke sende han ut til å ta kontakt med klubber når det alltid går til helvete? (les sør amerika)

På tide de enten gjør som Kjetil sier, trekker seg...   eller tar frem et wienerbrød og ser på at vi plutselig har et lag med 14mann uten trener på full vei mot adecco

Suppegjøken

Legg inn av Suppegjøken » tir jul 06, 2010 13:51:28

så har "Trollet" sprukket.....

Standal er offentlig detronisert i dag og den virkelige leder i Klubben viser ansikt!Da er det bekreftet at alle andre i ledelsen "hopper etter trollets pipe"
Dette var en kongetabbe av Haagensen å si det han gjorde i Sumpen .
http://fotball.smp.no/eliteserien/article173619.ece

Med forbehold om at han er feilsitert, er jeg mildt sagt ikke overrasket. 
Jeg skal begrunne det, men først vil jeg påstå:

"Haagensen er i Klubben, akkurat nå, for å passe på sine egne "grunker" ikke blir ødslet bort av Reka!, for hverken Toril eller hoff-narren ha egenskaper til det.
Haagensen vil ikke lengre bruke betydelige grunker på utvikle Laget. ( hoff-narren teller ikke, han er en billig og flittig løpegutt til Haagensen. Det er ikke så nøye med hoff-narrens  kunnskaper da...)
Det er så feil motivasjon, som det kan få blitt".

..ikke humørspreder, påstår Haagensen
Jeg mangler ord på dette..må tenke litt på hvordan jeg skal ordlegge meg, fordi dette henger ikke på greip.

Hovedterner sier offentlig, at han ikke rekker frem innad til Ledelsen i Klubben...
Sier ikke dette deg noe som helst da , Mr. Haagensen?
Det er du som har ansvaret..!
Og nå går du også ut i media...akkurat det som du kritiserer Reka for .. hehehe
Det er så idiotisk.
For en leder..
Trodde ike du var i "Stupidligaen" til  serieleder aambak og hoff-narren.

Haagensen flyter på gamle meritter ( les inskudd av grunker).
Nå står han bare i veien for utvikling.

KOM DEG VEKK FRA KLUBBEN MIN, HAAGENSEN!

Bels

Legg inn av Bels » tir jul 06, 2010 13:59:22

Sånn som styret / Hoff og Haagensen holder på, så er det ikke akkurat fristende for en ev. ny trener å komme til Aafk. For det er ikke treneren som har noe han skulle ha sagt i aafk, og skulle han først si noe så nåde han.....

SKJERP DERE ALLE I LEDELSEN !!!!!!

Suppegjøken

Legg inn av Suppegjøken » tir jul 06, 2010 14:04:38

LORD-NICO sprudler med følgende:
På tide de enten gjør som Kjetil sier, trekker seg...   eller tar frem et wienerbrød og ser på at vi plutselig har et lag med 14mann uten trener på full vei mot adecco

hahaha

Umbro

Legg inn av Umbro » tir jul 06, 2010 14:09:47

Enig med de fleste ytrerne her - alt ville vært betydelig bedre uten noen av disse menneskene! Tenk hvor bra vi hadde hatt det dersom vi hadde topp utdannede, fotballfaglige sterke folk som i tillegg var betalingsdyktige! De må da vel finnes der ute et eller annet sted?? Byen vår med de fotballtradisjonene må da for f...besitte disse kunnskapene et eller annet sted?! Og når disse geniene leser alle disse kjærlighetsinnleggene fra supportere så MÅ fristelsen til å trø til bli så stor at...., ja, jeg finner ikke ord.
Lykke til, kjære supportere - etter alle disse innleggene her strømmer det garantert til med investorer og fotballfaglig tyngde som støtter dere 100%!

lura

Legg inn av lura » tir jul 06, 2010 14:25:46

Laguttak/Ledelse og Drift!!

Ser at B. Haagensen er kjempeforbannet for at 2.3 mill ble skuslet bort med Diego Silva sin exit.
Regner B.Haagensen som en sann Aafk patriot og venn av klubben, men her har han virkelig trakket langt over streken.  Laguttak skal han holde seg langt unna.  At G. Roberts og D. Silva er blitt benket har sikkert sine naturlige årsaker og må og skal være K. Rekdal sitt valg.

Hele denne saken skurrer mer og mer, og jeg frykter et utfall som ikke er av det gode.  Vi har alle hørt både Hoff, Standal og Haagensen snakke med store bokstaver om forsterkning av stallen gjenattte ganger.  Nå er det ikke penger og det isinueres at eksterne invistorer ikke er ihendehavere av den invisteringslyst som har vert tilfelle tidligere. 

I alle organisasjoner måles ledelse etter  realiserte resultater, jeg registrerer at støynivået i aafk sin organisasjon er skremmende høyt og at det trues med advokater (Bjørlykke) etc.  Har også sett at en hel del personer eks. Vågnes etc er regelrett blitt frosset ut.
Konklusjon her må vere dårlig komunikasjon , og en totalt fraverende evne til konflikt/problemløsning.  Når til og med disse sakene blir belyst i pressen, understrekes inkompetansen ytterligere.

Nå er det på tide at ledelsen lukker dørene  og jobber mot felles MÅL:
Aafk

Kjetil Rekdal vil vi ha både på godt og vondt. Det alle i Aafk må ha klinkende klart for seg er at den patriotisme som er skapt rundt klubben må opprettholdes.  Det er enkelt å rive ned noe som da kal bli veldig vanskelig å bygge opp på nytt.

cantinflas

Legg inn av cantinflas » tir jul 06, 2010 14:44:00

Diego Silva fikk mange muligheter for å vise seg god nok. Det gjorde han aldri. Heller ikke Glenn Roberts eller Stephenson. Skal klubben bli bedre, må nye og bedre fjes inn. At Silva ikke slo til i Aafk kan ikke Rekdal få skylden for. Dette er skivebom av Haagensen.

Nå fremstår han som en gretten syvende far i huset som tviholder på lommeboken sin. Man kan ikke gnure og spare seg til topps i Tippeligaen. Dette er en trist sak for Aafk som ikke klarer å rydde opp dette internt. Rekdal er nok mer enn litt frustert som må bruke media for å få Haagensen & co til å handle.

kokken1

Legg inn av kokken1 » tir jul 06, 2010 14:51:32

er 110% enig med suppegjøken i denne saken,  fy faen for en gjeng amatører!! STYRET MÅ GÅ!!!!

noen som har peiling på hva som kom frem i denne svenskerapporten som skulle gå igjennom hele måten aafk blir drevet på?

cumshot

Legg inn av cumshot » tir jul 06, 2010 14:55:51

Nå har Haagensen tråkket over "vær varsom plakaten"!

Rekdal har angrepet enkeltpersoner pga innsats, men ikke med personlig nedsettende karakteristikk slik som Haagensen gjør.

Her kan du lese noen av Haagensen useriøse og nedsettende kommentarer, grunnen er enkel, han har tapt penger og drete seg ut med to brasilianere (Dedé og Silva) og er sur

- Kjetil Rekdal prater bare mye tull
- Likevel går han ut og driver helt useriøs propaganda. Det blir for dumt, mener Haagensen.
-Han er ingen humørspreder, og må lære seg å skryte av folk i stedet for å drite dem ut, sier Haagensen.
-Da er det jo veldig bra at Jangaard betaler 2,4 millioner for Diego Silva og at Kjetil ødelegger ham ved ikke å gi ham spilletid, sier en ironisk Haagensen.

Haagensen synd å si det, men du er en dåre i mine øyne, hvilken annen bransje enn fiskebransjen er det en argumenterer så enkelt og egoistisk?

Hvorfor skulle Rekdal selge Silva når Aafk ikke kunne skaffe en fullverdig erstatter?

kokken1

Legg inn av kokken1 » tir jul 06, 2010 15:06:59

så haagensen skal bestemme hvem som skal spille ut på bana når det er kamp også?? er det mulig??????????, steik for en løk

cumshot

Legg inn av cumshot » tir jul 06, 2010 15:11:16

så haagensen skal bestemme hvem som skal spille ut på bana når det er kamp også?? er det mulig??????????, steik for en løk

I sin siste hjemmekamp mot godset gadd jo Silva knapt nok å springe, han har fått nok sjangser, i løpet av tre år må man kunne forvente at han utvikler seg mer enn dette og den jobben gjøres på trening og ikke i kamp.
Rekdal og Co følger spillerne og kan vurdere dette

Vatnebygder

Legg inn av Vatnebygder » tir jul 06, 2010 15:11:41

Det er like negativt for Aafk som klubb at styreleder i ÅFAS Bjarne Haagensen går ut i media på denne måten.
http://www.dagbladet.no/2010/07/06/sport/kjetil_rekdal/aalesund/tippeligaen/12444334/

Formålet med stiftelsen av Ålesund Fotball AS er å kunne fremme den sportslige utviklingen og etablere et økonomisk fundament for sportslig satsning og talentutvikling i Aalesunds Fotballklubb i årene fremover.

Dette er formålsparagrafen til ÅFAS, og om Haagensen og styremedlem Standal mener at dette er gjort, da har de ingenting å frykte.

MEN årets budsjett i Aafk som sier NULL kroner til spillerkjøp, taler vel for seg selv.

Saerdna

Legg inn av Saerdna » tir jul 06, 2010 15:16:22

Haagensen er så dum at jeg får vondt både innvendig og utvendig. Før det første å nærmest påstå at Diego burde ha fått spilt, fordi han var dyr, det er noe av det dummeste eg har hørt i mitt liv. Se bare på Barca f.k.s, Zlatan var svin dyr, men så presterte han ikkje på bana og han havna på benken. Slik blir gjort overalt i verden. Haagensen har dessverre 0 peiling på fotball og burde halde seg langt langt unna slike diskusjoner, han driter seg bare ut.

Men kan ikkje Rekdal, Haagensen og resten av suppegjøkene i styret begynn å snakke med kvarandre uten at der er kamera rundt dem? Dette er bare flaut....

packman

Legg inn av packman » tir jul 06, 2010 15:33:25

Herregud for ei suppe.. 
Det e direkte flaut å kalle seg supporter...
No BØR det protesteres...

MissM84

Legg inn av MissM84 » tir jul 06, 2010 15:41:13

Herregud for ei suppe.. 
Det e direkte flaut å kalle seg supporter...
No BØR det protesteres...

Enig.. for en ubrukelig gjeng på toppen.. ærlig talt. de fleste er da enig med Rekdal..... det er IKKE styret sin fortjeneste at vi ligger så høyt oppe..

Og mener Haagensen at han skal bestemme hvem som skal spille?? Er ikke sånn at han skal kjøpe spillere og så bestemme at han  SKAL spille.. for en patetisk sau.. Er det viktigere at dårlige spillere får spille på laget bare fordi dem var dyre liksom.. Makan til idiot altså.. Rekdal har da latt dem beste få spille.... og det har jo gått bra.. At dem  ikke kan fatte og forstå..

Hvem er det som bestemmer over styret da? Noen må jo kunne "sparke" dem ut?? Helst FØR de ødelegger hele klubben.

Suppegjøken

Legg inn av Suppegjøken » tir jul 06, 2010 15:42:39

Seardna skriver

Men kan ikkje Rekdal, Haagensen og resten av suppegjøken(e) i styret begynn å snakke med kvarandre uten at der er kamera rundt dem? Dette er bare flaut....

Seardna  da...
Hvordan kunne du..?
jeg vil da ikke bli belemret med sidestilles med slik ubegavenheter, som noen av de ovennenvte

100% for Reka!

kor e du faani? hehehehe

packman

Legg inn av packman » tir jul 06, 2010 15:44:00

Seardna skriver

Men kan ikkje Rekdal, Haagensen og resten av suppegjøken(e) i styret begynn å snakke med kvarandre uten at der er kamera rundt dem? Dette er bare flaut....

Seardna  da...
Hvordan kunne du..?
jeg vil da ikke bli belemret med sidestilles med slik ubegavenheter, som noen av de ovennenvte

100% for Reka!

kor e du faani? hehehehe

må bli vanskelig selv for faani å være vaktbikkje nå.. Men for all del. gleder meg til det kommer :)

kokken1

Legg inn av kokken1 » tir jul 06, 2010 15:48:28

titanicfaani:)

aafklover

Legg inn av aafklover » tir jul 06, 2010 16:07:19

KOM DEG VEKK FRA KLUBBEN MIN, HAAGENSEN!

Ålesund

Legg inn av Ålesund » tir jul 06, 2010 16:13:52

Dette fører ikke noe positivt med seg for Aafk som klubb, når både ledelsen og treneren driver skitkasting mot verandre i media og i full offentlighet. Dette er bare med på  å bryte ned istede for å bygge videre opp organisasjonen, nå som Aafk er i ferd med å bli en toppklubb, og er med å kjempe i toppen av tippeligaen, noe vi alle har ønsket og sett frem til. Sett dere ned på styrerommet, og hold dette internt i klubben. Vi for bare håpe at dette ikke ødelegger det fremtidige samarbeidet mellom ledelse og trenerteamet.

http://fotball.smp.no/eliteserien/article173619.ece

cumshot

Legg inn av cumshot » tir jul 06, 2010 16:36:43

Som jeg tidligere har sagt:

Det er ikke vanlig praksis og blande sprotslige og kommersielle interesser.

Av slikt blir det bråk slik som det er i AaFK.

aafklover

Legg inn av aafklover » tir jul 06, 2010 17:02:04

Synes virkelig Haagensen og resten av suppehauda at det er rart at Kjetil reagerer?
Kjetil har gjort jobben sin, han har fått det fulle ut av det mannskapet han har hatt til rådighet. Han ble lovet både det ene og den andre når han skrev under en kontrakt for ca 2 år siden, slik at han kunne bygge et lag.

Har han fått det?
NEI!

Har han rett til å reagere?
JA!

Jeg støtter Kjetil 100%

Er så drittlei av hele gjengen. Haagensen kan holde seg til fisk, og helst holde seg langt unna AaFk.

faani

Legg inn av faani » tir jul 06, 2010 17:26:05

må bli vanskelig selv for faani å være vaktbikkje nå.. Men for all del. gleder meg til det kommer :)
Morsomt, at jeg skal bli assosiert med klippfiskkongen og eiendomsbaronen Haagensen. Den får jeg ta med på CV-en.  

Jeg sier egentlig bare som Ålesund over her:
Sett dere ned på styrerommet, og hold dette internt i klubben. Vi for bare håpe at dette ikke ødelegger det fremtidige samarbeidet mellom ledelse og trenerteamet.

Og så hjelper det så fint lite hvem man "holder med".

Suppegjøken

Legg inn av Suppegjøken » tir jul 06, 2010 17:46:20

Morsomt, at jeg skal bli assosiert med klippfiskkongen og eiendomsbaronen Haagensen. Den får jeg ta med på CV-en.  

babler faani ....

Dessverre faani, men det handler ikke om ditt ego nå...
sorry..så feil du tok....stakkars
håper du får sove til natten nå?

Denne er til deg som er sååå gla' i dem..hehehe

Brukeravatar
DAGGAD

Legg inn av DAGGAD » tir jul 06, 2010 17:58:06

faani

Legg inn av faani » tir jul 06, 2010 18:00:12

babler faani ....
Sorry Suppegjøken at jeg babler litt til.... men dine solstråler gjør av og til dagen til en stor opptur.

trippelf

Legg inn av trippelf » tir jul 06, 2010 18:03:34

ærlig talt. de fleste er da enig med Rekdal..... det er IKKE styret sin fortjeneste at vi ligger så høyt oppe..

Her inne er nok de fleste enige kanskje, men i the real world????

Om det ikke er styret sin fortjeneste, hvem er det da sin?

Det er mye en kan si om denne "konflikten", men få kjenner de riktige detaljene (ikke jeg heller, bare så det er sagt). Men, det har blitt hevdet mye fra alle hold som spriker i alle retninger.

Det kan tenkes at Rekdal vil herfra, han har jo en viss CV i så måte? Er på ingen måte imponert over alt han foretar seg, selv om jeg VIL ha han med som trener videre.

Det Haagensen antydet ang Silva blir tatt ut av alle proposjoner her inne. Ingen kan vel klandre Haagensen får å mislike at en investering blir dårlig tatt hånd om? Han har bidratt med så mye midler og tid at han bør få kred i stedet for piss. Tror dere Røkke ikke har noe å si i MFK? Styreleder eller ikke? Dessuten er det spennende det han sier ang nye spillere, KR har ikke kommet med et navn?

Nei, dynamikk er bra i alle organisasjoner. Men, det er KR som har tatt denne til media. Helt unødvendig og fånyttes slik jeg ser det. Han kjenner bedre til realitetene klubben har å forholde seg til enn de fleste andre. Hva vil han oppnå? Hvà hadde vi hatt og engasjert oss med som fotballsupportere i Ålesund uten Haagensen og hans likemenn?

Alltid lett og sitte på gjerdet og kritisere mennesker med penger for den innsatsen de gjør. Faktum er at deres bidrag skaper glede, men ingen bidrar uten å bry seg. Det må vi i allmuen innse er en del av spillet.

Brukeravatar
Amadeus

Legg inn av Amadeus » tir jul 06, 2010 18:11:45

Enig med trippelf her, synes ikke Haagensen går noe særlig over streken... og uten hans og andre investorers innsats hadde vi ikke hatt Rekdal og vi hadde sannsynligvis spilt mot Ranheim på Kråmyra.

Rekdal startet denne debatten i media og må forvente svar i media, om det er smart er noe helt annet.

Svar