Moderator: Arcturus

kazzi

Kamptråd: FK Haugesund - Aafk

Legg inn av kazzi » fre mai 02, 2014 10:30:32

To dager igjen og vi står ovenfor en ny viktig kamp. Motstanderen denne gangen er et lag som er i samme situasjon som oss. FK Haugesund tok 3 plassen rett forran nesa på oss i fjor og nå er vi begge å finne i "gjørma" i TL. Haugesund fikk i forrige runde en slags utløsning med 3-0 seier mot brann, vi gikk av med et 1 målstap på hjemmebane nokk en gang. Langemann viste vel for siste gang (forhåpentligvis) at han ikke har noe på et TL lag å gjøre. temposvak, tung og for dårlige ferdigheter til å kunne skape noe selv. Utgått på dato for 2 år siden etter min mening.

Det ryktes om at leke kan rekke kampen mot Haugesund som er en skikkelig gladnyhet etter å ha sett alternativet i en 4-2-3-1 formasjon som janne tydeligvis nekter å endre. Ift å foreslå en ny formasjon, så synes jeg det er spennenede å lese og reflektere over hva andre mener kunne hvert en bra løsning osv, dog, havner jeg på et litt mer "realistisk" forslag til denne kampen basert på tidligere kamper. Det ryktes at mattilla skal starte. På tide det mener flere av oss etter å ha sett ulvestad/orry i 6 kamper nå. Men hvem skal ut? Liker å tro at Janne har fått nokk av matland nå. Virker, og håper, nå som når ygg er tilbake, at matland er på vei til å varme benken. (Forhåpentligvis bli solgt i sommer?) Mitt lag blir derfor:

Gryta
Latifu - tollås - arnefjord - Ygg (kanskje Lie banker litt på døren her?)
Mattilla - orry?
Grytten - barry - phillips (stewart?)
Leke

Presset øker for hver kamp som går uten 3 poenger. kommer den mot Haugesund? Jeg håper det, men steike! MANGE må heve seg flere hakk fra starten av hvis det i det hele tatt skal være mulig!
Sist redigert av kazzi den fre mai 02, 2014 10:37:53, redigert 2 ganger totalt.

Brehme

Re: Kamptråd: FK Haugesund - Aafk

Legg inn av Brehme » fre mai 02, 2014 10:35:46

Vanligvis etter en slik kamp, så hadde jeg sett frem til ny tråd, ny kamp og nye muligheter. Men slik vi opptrer for tiden, så er det vanskelig å motivere seg til å finne noe som helst positivt.

Mattila skal visstnok starte, og Grytten fortjener enda mere tillit. Ellers er jeg så realistisk at når man presterer til terningkast 1, så skal det mye til at vi er dårligere mot Haugesund.

Jaja, litt positivt fant jeg :)

Binge

Legg inn av Binge » fre mai 02, 2014 10:36:46

Forventer at Jönsson i denne kampen bruker de spillerne som i størst mulig grad har vist vilje eller prov på et snev av form. Dette betyr inn med Mattila, Grytten og Stewart. Samtidig bør bruk av Lie på venstre back eller alternativt; Ygg eller Latifu vurderes sterkt. Matland hører til gårsdagen. Mao; ferdig, finito og ikke god nok for eliteserien. Ut med Phillips, Ulvestad og Latifu eller Ygg. Selvsagt også inn med Leke om han blir kampklar.

Guru

Legg inn av Guru » fre mai 02, 2014 11:22:56

Haugesund blei overkjørt av Brann ein omgang. Så var dei heldige og fekk ei straffe då dei endelig kom framover på bana, og derifrå og ut var dei beste laget. Christian Gytkjær er spissen dei stoler på. Han har vore plaga i vinter, men med alle tre måla mot Brann kan vi kanskje konkludere med at han er tilbake.

Keeper Per Morten Kristiansen var ute med skade sist. Olav Dalen står i staden. Vi som finles kvart eit rykte veit at han var på prøvespel hos oss ein gong i tida. veit at Kristoffer Haraldseid også mangla sist. Ellers er eg usikker.

Dalen
Skjerve Elsner Cvetinovic VågeNilsen
Anyora Fevang
Bamberg Sema Andreassen
Gytkjær

Engblom for Gytkjær etter 65
Stølås for Bamberg etter 87
Agdestein for Sema etter 90
(Bråtveit, Myrestam, Bjørnbak, Mawejje)

Dette er altså gjengen som knakk Brann. Før den kampen låg dei heilt bak oss med kun 2 poeng. Var denne sigerene vendepunktet som gjer dei til eit godt lag? Eller er dei oppesen etter ein bortesiger og klare for å få seg ein knekk? Whatever.

To dagers pause er berre ein av fleire openbare grunnar til at det blir endringer i laget vårt. Sunnmørsposten annonserer allereie i dag at Mattila skal starte mot Haugesund. Det kan han enten gjere ved å gå rett inn på plassen til Ulvestad/Orry, eller det kan bety at vi gjer endringer i oppsettet slik at han tar større del av ansvaret bak på midtbana åleine. Det eg har sett av han så langt tyder på at han kan gjere den jobben godt når det kjem til dn reint defensive ballvinningsjobben. Er meir usikker på om han er ballspeler i vår til tider ekstremt lange oppspelsfase. Men om hans nærvær betyr at Orry/Ulvestad/Barrantes blir å finne ein litt lenger oppe i bana, så treng ikkje det vere negativt.

Tor Hogne er eit anna spørsmålsteikn. Han fekk 90 minutt i går. Han gjorde ikkje all verdens forskjell, og ekspertane våre meinte at vi i liten grad spelte han god. Men det reint fysiske spørsmålet er enkelt: Er han klar for nye 90 allereie søndag? Gamle mannen som ikkje har spelt lenger enn ein halvtime på aldri så lenge. Leke er også eit spørsmålstegn. Med ei lyskeskade som muligens kan bli ein strekk er det usikkert om han er klar. Det kviler eit ansvar på fysioterapeuten som skal ta den avgjersla. I tillegg til dei to nevnte er det Grytten, Stewart og Phillips som kan gå inn på topp. Mange ønsker to spissar. Om vi skal begrense oss til dei tre sistnevnte, er det vanskelig å sjå nokon som kan spele åleine der framme. I så fall er det berre å legge seg bakpå og sparke hardt og langt slik at dei kan springe. Håper og trur det går mot ein duo på topp. Mattila på bana er eit tegn på nettopp det. Samtidig betyr det at det blir lite kantspel.

At Matland blei bytte ut til pause medan ein høgreback som såvidt er tilbake frå langtidsskade tar plassen hans, er eit tydelig tegn frå trenerane. Med mindre han hadde vondt ein plass. Det ligg an til benken søndag. Wembangomo, Phillips og Oddbjørn Lie kan ta plassen. Sidan eg nevnte "lite kantspel" over, ser eg nesten for meg at det kan bli Phillips.

James er usikker. Aner ikkje om Carlsen er like ved å kome tilbake. Dyrestam dukker neppe opp ut av det blå. Og Myklebust har vi dessverre nesten gløymt.

---------------- Grytebust ---------------
-------- Tollås ----------- Arnefjord -----
Latifu --------- Mattila ---------- Phillips

-------- Ulvestad ------- Orry -----------

---------------- Barrantes ---------------

-------- Grytten ----------- Stewart -----
Nokon veit bedre enn andre

trippelf

Legg inn av trippelf » fre mai 02, 2014 12:56:49

Liker laget til Guru. Har i gen tro på at Leke blir klar. Gjør det beste ut av de vi har. Dette laget har ferdigheter til å hamle opp med hva som helst. Så må Barry brette opp armene og vise at han er lønnsledende i laget, ta ansvar og heve resten. Slik han gjorde det mot slutten av Viking kampen..

faani

Legg inn av faani » fre mai 02, 2014 14:07:49

Den viktigaste spilleren vår er skada. Han heitter Sjøltillit. Kor skada er han? Er han langtidsskadd? Er det håp om å få sjå han på bana på søndag? Om så bare for eit innhopp?

kazzi

Legg inn av kazzi » fre mai 02, 2014 14:15:05

Guru skrev:Haugesund blei overkjørt av Brann ein omgang. Så var dei heldige og fekk ei straffe då dei endelig kom framover på bana, og derifrå og ut var dei beste laget. Christian Gytkjær er spissen dei stoler på. Han har vore plaga i vinter, men med alle tre måla mot Brann kan vi kanskje konkludere med at han er tilbake.

---------------- Grytebust ---------------
-------- Tollås ----------- Arnefjord -----
Latifu --------- Mattila ---------- Phillips

-------- Ulvestad ------- Orry -----------

---------------- Barrantes ---------------

-------- Grytten ----------- Stewart -----

synes dette laget er spennende guru. Av innhoppene mattilla har hatt så langt virker han som en god og hardtarbeidene defensiv midtbane, noe som gjør at både orry og ulvestad (både sammen, og en og en) kan involvere seg mer offensivt. Mattilla vil her se ut som å få et midlertidig midtstopper ansvar (med tollås og arnefjord som semi venstre/høyre backer) når enten latifu eller phillips fosser fremover. Håper inderlig at Mattilla er den typen som kan bidra til deffensiv trygghet og krige, noe som igjen kan få possitive utslag i spillergruppa og i den offensive rytmen/samhandlingen.

Dette laget synes også mye giftigere enn hva vi så i går. både stewart og grytten kan true bakrom, noe vi så var effektivt i serieåpningen i fjor hvor vi vant 3-0. Stiller dette laget på søndag (i en eller annen form), så synes hvertfall utgangspunktet bra ut. forsikitg optimist her nå! takk guru :)

sindre2

Legg inn av sindre2 » fre mai 02, 2014 14:53:42

faani skrev:Den viktigaste spilleren vår er skada. Han heitter Sjøltillit. Kor skada er han? Er han langtidsskadd? Er det håp om å få sjå han på bana på søndag? Om så bare for eit innhopp?

Han er planlagt å hoppe inn etter 5 sekund, så får vi håpe det holder for 90 min ++

jast

Legg inn av jast » fre mai 02, 2014 15:34:59

molde hadde 1 poeng etter 6.runder i fjor, vi har 3 i år :) molde lå på siste plass på tabellen t.o.m. 11.serierunde og endte på 6.plass til slutt. så dette kan snu for AaFK også selv om det ser mørkt ut nå. Og først i runde 16 kan vi benytte eventuelt ny innkjøpte spillere.Kanskje det trengs en psykolog for å fortelle spillerne at de ikke er så dårlige som de tror selv.

Brehme

Legg inn av Brehme » fre mai 02, 2014 15:39:05

Smp skriver at Leke fortsatt sliter, og at alternativet er Aarøy på topp. Slik Aarøy presterte på hjemmebane mot Viking, så må det da være milevis bedre å bruke enten Grytten, Stewart, Barrantes, (fyll inn tilfeldig navn her), osv.!? Jeg fatter ikke at vi setter oss i en situasjon der vi er avhengig av at Aarøy skal prestere i 90 minutter i TL.

Lekes situasjon avklares i dag visstnok.

sindre2

Legg inn av sindre2 » fre mai 02, 2014 16:43:53

Brehme skrev:Smp skriver at Leke fortsatt sliter, og at alternativet er Aarøy på topp. Slik Aarøy presterte på hjemmebane mot Viking, så må det da være milevis bedre å bruke enten Grytten, Stewart, Barrantes, (fyll inn tilfeldig navn her), osv.!? Jeg fatter ikke at vi setter oss i en situasjon der vi er avhengig av at Aarøy skal prestere i 90 minutter i TL.

Lekes situasjon avklares i dag visstnok.

Hadde Aarøy hatt noen som kunne plukket opp headingene ved sin side, hadde kanskje folks innstilling til å bruke han vært annerledes... Vi er avhengige av enten å ha to spisser eller 4-3-3 med innlegg fra kant dersom Aarøy skal brukes!

Fjelltunen1

Legg inn av Fjelltunen1 » fre mai 02, 2014 18:38:18

Da e det ny kamp og nye muligheter for AaFK til å få sin første sier i årets serie, borte mot Haugesund. Før eller seinere så må det vel løsne for guttene, selv om det har gått trått så langt. Men som det sies, det er "hope in the hanging snøre".
Men borte mot Haugesund blir ingen enkel kamp å få med seg poeng hjem til Ålesund. Kan ikke si jeg er så veldig opptimistisk, men det er lov å håpe:)
Ser en på tidligere oppgjør:
2011: Haugesund - AaFK= 1 - 0
2012: Haugesund - AaFK= 4 - 2
2013: Haugesund - AaFK= 1 - 2

Så la oss gjenta fjorårets oppgjør, og ta med oss tre poeng hjem.

Ser en på Haugesund sine tre hjemmekamper så langt i årets serie, så viser det: 2 uavgjort og 1 tap.
Ser en på AaFK sine tre bortekamper så langt i årets serie, så viser det: 2 uavgjort og 1 tap.
Så spanande blir det:)

NoggyStyles

Legg inn av NoggyStyles » fre mai 02, 2014 18:41:16

sindre2 skrev: Hadde Aarøy hatt noen som kunne plukket opp headingene ved sin side

Jeg så kampen mot Viking frem til 0-2 skåringen. Da orket jeg ikke mer. Så vidt jeg kan huske så vant ikke Aarøy en (1) hodeduell. Det eneste jeg kan erindre han fikk til var 2(!) "brystkassepasninger" bakover som det ikke ble noe av.

For å være 204 høy, så er det katastrofalt elendig å ikke vinne minst 90% av alle hodeduellene han går opp i.

Ang. Haugesund-kampen. Forventer ingenting, og kommer heller ikke til å ta meg bryet med å se kampen. Jubileumssesong, hurra hurra.

trippelf

Legg inn av trippelf » fre mai 02, 2014 18:52:48

Noggystyles nevner noe essensielt her. Aarøy vinner ikke dueller! Han starter for sent og er enkel og ta ut, da hjelper det fint lite å bruke han rett. I tillegg er han forferdelig med ball i beina, vi fikk 3 gigabrudd i mot fordi han slurvet med enkle pasninger etter å ha fått tak i ballen. Duellspillet eksisterer ikke, han går ikke inn i dueller. Se på de andre med Aarøys size i TL, de er et helvete og spille mot. Mao, Aarøy vil ikke bidra uansett bruk.

Har mye mer troa på Stewart og Grytten der fremme. Begge kan møte eller stikke i bakrom, er flinke m ball og kan skape noe. Sammen med Barry vil de utgjøre en enorm trussel sett opp mot Aarøy. Ulv og Orry skal brukes, de vil begge vise at dette ikke har vært kamper de ikke kan være bekjent av. Guru sitt lag har fart og teknikk og jeg håper inderlig det blir brukt.
Kjører JJ og Kenta flere kamper med Aarøy, blir jeg enormt skuffet.

Binge

Legg inn av Binge » fre mai 02, 2014 19:01:16

Aarøy kan være gunstig å bruke, men da KREVER det at han har spillere rundt seg i duelløyeblikket. Langemann binder til enhver tid opp minst to spillere, noe som skaper gunstige rom. Men! som alenespiss blir det fullstendig håpløst. Viking-kampen i fjor var et ypperlig eksempel på at Aarøy fortsatt kan prestere, men ender man opp med Aarøy alene på topp mot et aggresiv Haugesund så har man ganske enkelt tapt på forhånd. Aarøy og Grytten som duo eller langemann på benken

kazzi

Legg inn av kazzi » fre mai 02, 2014 20:54:47

Aarøy skal ikke, da mener jeg krysstallklart, SKAL IKKE være å finne i en startellver for Aafk igjen. Er det så vanskelig å skjønne at en spiss som holder 2 divisjonsnivå, til nøds bunnen av 1 divisjon IKKE har NOE som helst å gjøre i Aafks startellver??? Selv om Leke er skadet så finnes det flere kombinasjoner som er flere hakk giftigere enn å ha langemann på topp! Han har ALT det en spiss IKKE skal ha for å spille i TL 2014. Når han tillegg vinner 10% av hodedueller som han er god på, så er det på kanten til pinlig at han blir fremstilit media som at "han skal senke motstanderen", når vi alle tenker at "yea right....!". Jeg dro på stadion tidlig på torsdag, i all selvfølgelighet om at Leke kom til å starte. Når oppvarmingen startet med di 11 utvalgte, så ble jeg mildt sagt irritert. For all del. Har kjempe stor respekt for hvor hva klippen har gjort for klubben i godt over et tiår, men nå er det nokk. Han må jo nesten skjønne selv at han ikke har NOE på dette nivået å gjøre lenger. Skjønner han sier ja til et kontraktstilbud når han får det, men det burde jo OVERHODE ikke vært som SPILLER!

På søndag vil vi se 4-3-1-2 (evt en diamant) med grytten og stewart på topp! Hørte du det janne? Dette er et krav!
(Beklager frustrasjonen her. vet at tilgjengeligheten på spillerne våre er skrenket om dagen, men at Aarøy er med i diskusjonen ift en startoppstilling er HÅPLØST! da skal jeg heller spise mine ord den ENE kampen han plutselig header inn et mål, eller stusser en medspiller igjennom!)
Sist redigert av kazzi den fre mai 02, 2014 21:00:47, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
DAGGAD

Legg inn av DAGGAD » fre mai 02, 2014 20:56:46

Glem Årøy...seriøst, glem ham. Han har ikke vist noe som helst siden han kom fra Japan. Og ikke synes jeg han viste mye før han reiste dit heller.
Hvordan Sumpen kan gi 4 poeng til Årøys's innsats mot Viking er for meg komplett uforståelig.

Bruk Stewart, Grytten kanskje Bjørdal. Alt er bedre enn en spiller langt over the top.
Bedre å tape med en ung spiller som vil lære av erfaringene enn en som garantert vil bli dårligere for hver dag som går.
Aafk - gjør noe med seg selv

kazzi

Legg inn av kazzi » fre mai 02, 2014 21:04:16

DAGGAD skrev:Glem Årøy...seriøst, glem ham. Han har ikke vist noe som helst siden han kom fra Japan. Og ikke synes jeg han viste mye før han reiste dit heller.
Hvordan Sumpen kan gi 4 poeng til Årøys's innsats mot Viking er for meg komplett uforståelig.

Bruk Stewart, Grytten kanskje Bjørdal. Alt er bedre enn en spiller langt over the top.
Bedre å tape med en ung spiller som vil lære av erfaringene enn en som garantert vil bli dårligere for hver dag som går.
TAKK DAGGAD! 110% enig her!

trippelf

Legg inn av trippelf » fre mai 02, 2014 21:17:48

Den 4'ern må være gitt på bekjentskap. Han gjorde jo knapt noe rett?

Nå må vi gravlegge Viking kampen og tenke fremover. Det positive med Haugesund kampen er at med seier så har vi garantert ett lag bak oss. En seier her så er det en dårlig start, men ingen katastrofe. Tror dagens oppvaskmøte blir forløsende, men mye vil nok avhenge av laguttaket til JJ. Folder mine hender og håper han satser på fart og teknikk, samtidig med at han legger urtiden igjen i garderoben..

Brehme

Legg inn av Brehme » fre mai 02, 2014 21:29:03

Det er dessverre sant, Aarøy er for enkel å lese for motstanderne. Når han i tillegg ikke er i nærheten av der ballen blir spilt, så sier det seg selv at det blir håpløst. Vi har nok av alternativer på topp som er mye bedre enn Aarøy.

trippelf

Legg inn av trippelf » lør mai 03, 2014 10:31:05

Enig Brehme, men dagens SMP gir oss lite håp. Leke ser ut til å kanskje bli med nedover, noe jeg leser som at han ikke spiller. Der står å lese at sannsynligheten er stor for fornyet tillit til Aarøy :(

Gazza

Legg inn av Gazza » lør mai 03, 2014 14:38:11

Synest Lie bør få sjangsen fra start denne gangen!

trippelf

Legg inn av trippelf » lør mai 03, 2014 18:07:27

Lie? Så du innhoppet hans mot viking? Hadde det ikke vært fordi Stewart ved to anledninger hadde glitrende returløp hadde Lie vart sjakkmatt Pga manglende fart. Nei, sats på Latifu og Ygg som backer, begge med nok fart og fysikk. Samtidig vil begge fremover på banen og kan skape overtall på sine kanter. Matland og Lie er sjefer på en ting, støttepassninger!

Grytebust

Latifu Tollås Arnefjord Ygg

Mattila

Orry Barrantes Ulvestad

Grytten Stewart

Vatnebygder

Legg inn av Vatnebygder » lør mai 03, 2014 18:36:44

trippelf skrev:Lie? Så du innhoppet hans mot viking? Hadde det ikke vært fordi Stewart ved to anledninger hadde glitrende returløp hadde Lie vart sjakkmatt Pga manglende fart. Nei, sats på Latifu og Ygg som backer, begge med nok fart og fysikk. Samtidig vil begge fremover på banen og kan skape overtall på sine kanter. Matland og Lie er sjefer på en ting, støttepassninger!

Grytebust

Mattila

Orry Barrantes Ulvestad

Grytten Stewart
Bra offensiv lagoppstilling som absolutt burde vært et godt alternativ mot Haugesund.

sindre2

Legg inn av sindre2 » lør mai 03, 2014 18:39:38

trippelf skrev:Lie? Så du innhoppet hans mot viking? Hadde det ikke vært fordi Stewart ved to anledninger hadde glitrende returløp hadde Lie vart sjakkmatt Pga manglende fart. Nei, sats på Latifu og Ygg som backer, begge med nok fart og fysikk. Samtidig vil begge fremover på banen og kan skape overtall på sine kanter. Matland og Lie er sjefer på en ting, støttepassninger!

Grytebust

Mattila

Orry Barrantes Ulvestad

Grytten Stewart

Ser ut som en meeeget oppegående start-11er! Ville personlig kanskje hatt Phillips på venstrekanten og Ulvestad på høyre og Orry på benken i denne oppstillingen på bakgrunn av svak sesongstart fra Orry...

SvenO

Legg inn av SvenO » lør mai 03, 2014 22:34:11

Ser ikke helt hvem AaFK skal klare å slå for tiden. Haugesund på bortebane er vanligvis bonuspoeng, men nå er AaFK i desperat poengnød og må ha minst uavgjort. Bør ha mange trepoengere i mai for at sesongen ikke skal være kjørt allerede før VM.

Forventer ikke finspill mot FKH, men samtlige utespillere på AaFK bør ha krampetendenser utover 2. omgang. At det stort sett bare er Fredrik Carlsen som sliter med det vanligvis skyldes nok at han er den eneste som klarer å ta ut alt.

Forventer også et helt annet kroppsspråk mot FKH. Sutring, klaging og kjefting kan legges igjen hjemme. Det har vært kollektiv kollaps og ingen har noe grunn til å gå rundt å sutre. Alle har vært dårlige, alle må jobbe hardere.

Forventer også at JJ tar grep på dødballer. Kjør 10 frispark hver før hver kamp, den som setter flest på trening tar frispark på kamp. Kjør 10 cornere hver på trening, den som treffer flest ganger det han siktet på tar cornere neste kamp. Skjønner godt at Hamed-Allah prøvde å krangle til seg frispark, må være rimelig frustrerende å ikke få lov til å prøve når andre ikke lykkes.

Og hvordan står det til med egentreningen i AaFK? Hvor mange timer pr uke står Barrantes, Leke, Phillips, Tramaine og resten av de offensive spillerne igjen etter trening for å terpe, terpe, terpe? Regner med det er snakk om mange timer pr uke slik situasjonen er.

Håper JJ prenter inn i hodet på spillerne at de kan bare drite i å tenke på profftilværelse i utlandet en god stund fremover. Nå må eneste fokus være å bli god nok til å spille for AaFK, for det er det ikke mange som er for øyeblikket. Med større stall hadde mange blitt benket, men pr dags dato har JJ nesten ingen valg.

Guru

Legg inn av Guru » søn mai 04, 2014 02:26:25

Minn meg på å aldri meir skrive lange innlegg på fn iPhone. Forbanna appledritt!!

Kortversjon: Gidder ikkje prøve å gjenskape. Det der var en halvtime søvn eg aldri får igjen.

(Men kampen går bra. Den vinn vi. Motgang snur alltid, og alltid plutselig. Bygg opp håp, tru og forventninger. Gi full gass med følelseslivet. Beskytter du deg ved å bremse, så går du glipp av ekstasen.)
Nokon veit bedre enn andre

AaFK-spissen

Legg inn av AaFK-spissen » søn mai 04, 2014 13:44:13

Guru skrev:Minn meg på å aldri meir skrive lange innlegg på fn iPhone. Forbanna appledritt!!
Kjøp Samsung, det funker hele tiden ;)

Idag FORVENTER jeg en utenomjordisk innsats og 3 poeng. Ingenting annet enn seier er godt nok, og nå er det jaggu på tide at vår "eminente" kaptein gir spillere som ikke presterer ET SKIKKELIG SPARK BAK. Gå foran i krigen, gi alt i alle dueller og dytt den berømte lærkula i nettet minst en gang mer enn FK Haugesund!!!!!!!

Heia AaFK!
Spissen, evig AaFK- og LFC-supporter:)

Brukeravatar
DAGGAD

Legg inn av DAGGAD » søn mai 04, 2014 14:19:23

Uten Barrantea også i dag...herregud hva er det nå da??
Aafk - gjør noe med seg selv

kazzi

Legg inn av kazzi » søn mai 04, 2014 14:21:28

Håper og tror at dette oppvaskmøte vil føre til samtlige aafk-spillere ut i 120% fra startbolkkene i det flyta går i dag! Håper også barry har tatt til seg kritkken som mest sannsynlig gikk ut på kroppsspårket.

Dette kan slå ut begge veier. Håper selvfølgelig på den possitive delen! heia aafk! noen har funnet gratislink til kampen enda?

Svar