Moderator: Arcturus

Svar
vevat

Henrik Hoff forlat skuta

Legg inn av vevat » søn apr 26, 2015 18:12:05

Nå trenger vi virkelig nye impulser ut på Color Line. Henrik Hoff du har sittet lenge nok i stolen. Ikke ødlegg det som mange har vert med på å bygge opp. At en leder blir sittenede over så lang tid, er ikke sunt for bedriften. Dette er kjent i all ledelsesteorier. Vi må nå få inn en ny ledelse som kan ta Aafk videre. Nye ideer som kan få entusiasmen inn igjen, slik vi har som et minne langt bak i hjernebarken. Vi må også få inn ny trener som har bakgrunn i moderne fotball, men du har ansvar for den treneren som vi har nå. Ver så klok og snill å forlat plassen din, slik at en ny leder kan ta oss inn i fremtiden.

Tuttifrutti81

Re: Henrik Hoff forlat skuta

Legg inn av Tuttifrutti81 » søn apr 26, 2015 19:07:01

Jeg er 100% enig!!!!! Henrik Hoff, GÅ mens du fortsatt har et SNEV av ære igjen!!!! Siste rest er snart forsvunnet!!!! :evil: Aafk trenger nytt og friskt blod inn! Det hjelper ikke å sparke Aabrekk alene, da ansetter de bare enda en ny og billig trener som ikke stiller krav. Her må man ta problemet med roten, og roten heter HENRIK HOFF!!!!! :evil:

gaddag

Legg inn av gaddag » søn apr 26, 2015 19:10:47

Det er ikke Hoff alene som styrer Aafk. Haagensen som styreleder er vel så viktig..

Brukeravatar
Tottsy

Legg inn av Tottsy » søn apr 26, 2015 19:27:18

Signerer denne!!! Og ta med Matland og resten av kompisgjeng og familie. Snakk om å klamre seg til stolen for alt det er verdt.

Arcturus

Legg inn av Arcturus » søn apr 26, 2015 19:37:29

Hver gang AaFK har klart å få tak i noen med kompetanse og tæl, så har de gitt seg etter en stund pga "samarbeidsproblemer".
Man kan jo bare tenke seg hvem det er de har "samarbeidsproblemer" med.... Derfor signerer jeg denne gladlig. Nå er det 12 år siden inkompetansen til Hoff ble et tema på folkemunne i Ålesund. Og fortsatt sitter han altså i stillingen og utøver "samarbeidsproblemer". Den dagen denne fyren tar til fornuft, og kommer seg ut av den stillingen, vil være en gledens dag. Da kjøper jeg sesongkort igjen.

AsE987

Legg inn av AsE987 » søn apr 26, 2015 20:02:23

Enig med trådstarter. Forandring trengs, fra banen, til innbytterbenken, og til kontorene.

vevat

Legg inn av vevat » søn apr 26, 2015 20:38:28

Det var oppgitt over 5000 tilskuere på stadion i dag. Fakta var at det var 3380 på tribunen. Stormen er bare en skygge av seg selv. Hvor langt er Henrik Hoff og klubbens styre villig til å gå for å holde på sine taburetter. La nå andre få lov til å slippe til, menst det ennå er en gnist igjen i klubben. Det kan se ut som Henrik Hoff setter sin egen stilling høyere en klubben, og nå forventer jeg med flere at styre finner en annen leder på Color Line.

burobengen

Legg inn av burobengen » søn apr 26, 2015 20:39:24

Enig med deg! Han bør forlate skuta! Enkelte mennesker ser bare ikke sine svakheter, og det kan virke som Hoff er en av dem. Han har dessverre gått ut på dato for lenge siden.

cumshot

Legg inn av cumshot » søn apr 26, 2015 20:48:03

Håper ingen blir sparket, det beste er at lage kommer på skinner i neste kamp borte mot enga uten Barry på banen.

Men, skal jeg si det jeg tror så er det at det blir braktap og skinnegangen mot nedrykk skyter fart og med tap hjemme mot BG søndager går Aabrekk selv ifra jobben. Synd for jeg unner ham suksess, det er en positiv og gledelig person.

Den jeg tror sliter mest er Fredriksen, dette er sikkert veldig tøft for han.

Nå er det bare å stå på og kanskje Angre litt innimellom for at ikke Arnefjor, Phillips og Kenta fikk bli med videre.

Willy

Legg inn av Willy » søn apr 26, 2015 20:56:59

cumshot skrev:Håper ingen blir sparket, det beste er at lage kommer på skinner i neste kamp borte mot enga uten Barry på banen.

Men, skal jeg si det jeg tror så er det at det blir braktap og skinnegangen mot nedrykk skyter fart og med tap hjemme mot BG søndager går Aabrekk selv ifra jobben. Synd for jeg unner ham suksess, det er en positiv og gledelig person.

Enig med deg der cumshot.
A fool gives full vent to his anger, but a wise man keeps himself under control.

gaddag

Legg inn av gaddag » søn apr 26, 2015 21:09:02

Cumshot: Det er ikke så enkelt som å få noen gode resultater.
De har kjørt klubben nedover noe vi har sett i lang tid. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vært kjeftet på som "hylekor" som daggad, men de som som kjeftet på meg er de som er borte fra stadion nå. Hele 7000 stykker !

Klubben sliter bigtime og det er ikke sikkert det overhodet er mulig å snu dette. De har kvittet seg med profiler og kvalitet og ansatt nære venner og "familie". Og som til og med Grytebust sier etter kampen, de viser ingen ambisjoner !
Skremmende...rett og slett. At Aabrekk er en hyggelig fyr tviler jeg ikke på, men han var ikke den vi ville ha. Hverken supportere eller spillere. Tenk deg; spillerne så Aabrekk både titt og ofte da han var en del av ledelsen som scout. Og så får Jønsson reise på grunn av klubbens manglende ambisjoner og de ansetter Aabrekk. Tror du virkelig det var ham de ville ha ?

Ulvestad er borte, Tollås, Phillips, Arnefjord, Hamedallah. 100 års jubileet ble en flau affære.

Det er gjort så enormt mye feil !

Jeg har sagt i hele forsesongen at jeg ikke har klart å se noe rød tråd i hva de driver med. Seriøst det har vært planløst og tilfeldig. Jeg ble derfor veldig glad da Fagermo tok opp det samme i dag og ordla seg veldig fint i beskrivelsen.

Tro meg jeg elsker denne klubben og laget, og mine negative utbrudd til stadighet er for at jeg virkelig frykter for fremtiden til klubben vår. Om vi ramler tilbake til the dark ages så vet jeg faktisk ikke om jeg orker mer og vil kanskje heller velge en fotballdvale til lysningen igjen kanskje kommer.
Det MÅ reageres NÅ !!
Og for meg er første steg å kvitte seg med Aabrekk. Så må de skaffe en trener som kan skape forventninger på ett eller annet vis. For dette er krise..:(

Bahoken

Legg inn av Bahoken » søn apr 26, 2015 21:12:46

Hvor langt ned skal aafk synke før Hoff innser alvoret. Han burde trekke seg før han skikkelig har "drete"seg ut. Bør også ta med seg Aabrekk, Fredriksen, Hågensen og Mattland.
Det finnes knapt en optimist igjen i det som var Norges beste publikum:(

AbbySC

Legg inn av AbbySC » søn apr 26, 2015 21:13:14

vevat skrev:Det var oppgitt over 5000 tilskuere på stadion i dag. Fakta var at det var 3380 på tribunen. Stormen er bare en skygge av seg selv.

Dagens tilskuertall er det laveste på CL i seriekamp noensinne, meldte en av nettavisene. Det er et signal på tilstanden.

Brukeravatar
klovn

Legg inn av klovn » søn apr 26, 2015 21:26:41

Det som er mest skremmende nå er at det er null entusiasme rundt klubben. Nesten likgyldighet.
Hoff kommer uansett ikke til å gå. Kommer heller ikke til å få sparken (har styret m/styreleder på sin side). Om ikke noe drastisk skjer snart så styrer denne klubben mot avgrunnen.

burobengen

Legg inn av burobengen » søn apr 26, 2015 21:30:40

Mange gode betraktninger gaddag, og jeg tror skuta kan reddes med en ny trener. Da må også Hoff holde seg langt borte ifra treningsfelt og bane. Hvorfor ikke prøve Sørnes? Han klarer i alle fall ikke å gjøre det dårligere enn nå. Kanskje mye, mye bedre.

oggy

Legg inn av oggy » søn apr 26, 2015 21:33:23

NOK E NOK !!!!!!!!

cumshot

Legg inn av cumshot » søn apr 26, 2015 21:35:12

gaddag skrev:Cumshot: Det er ikke så enkelt som å få noen gode resultater.
De har kjørt klubben nedover noe vi har sett i lang tid. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vært kjeftet på som "hylekor" som daggad, men de som som kjeftet på meg er de som er borte fra stadion nå. Hele 7000 stykker !

Klubben sliter bigtime og det er ikke sikkert det overhodet er mulig å snu dette. De har kvittet seg med profiler og kvalitet og ansatt nære venner og "familie". Og som til og med Grytebust sier etter kampen, de viser ingen ambisjoner !
Skremmende...rett og slett. At Aabrekk er en hyggelig fyr tviler jeg ikke på, men han var ikke den vi ville ha. Hverken supportere eller spillere. Tenk deg; spillerne så Aabrekk både titt og ofte da han var en del av ledelsen som scout. Og så får Jønsson reise på grunn av klubbens manglende ambisjoner og de ansetter Aabrekk. Tror du virkelig det var ham de ville ha ?

Ulvestad er borte, Tollås, Phillips, Arnefjord, Hamedallah. 100 års jubileet ble en flau affære.

Det er gjort så enormt mye feil !

Jeg har sagt i hele forsesongen at jeg ikke har klart å se noe rød tråd i hva de driver med. Seriøst det har vært planløst og tilfeldig. Jeg ble derfor veldig glad da Fagermo tok opp det samme i dag og ordla seg veldig fint i beskrivelsen.

Tro meg jeg elsker denne klubben og laget, og mine negative utbrudd til stadighet er for at jeg virkelig frykter for fremtiden til klubben vår. Om vi ramler tilbake til the dark ages så vet jeg faktisk ikke om jeg orker mer og vil kanskje heller velge en fotballdvale til lysningen igjen kanskje kommer.
Det MÅ reageres NÅ !!
Og for meg er første steg å kvitte seg med Aabrekk. Så må de skaffe en trener som kan skape forventninger på ett eller annet vis. For dette er krise..:(

Pri 1 må være å unngå nedrykk og da må vi ha poeng!
Pri 2 få inne en ledelse med fotballkunnskap:

Det som sjokkerer meg dypt er att Haagensen hevder han kan ta ut en tropp som er god nok til å holde seg i Tippeligaen, Hoff mener han e kompetent til å kjøpe de riktige spillerne?

Det har vel aldri vært større skivebom enn i år?

Mentyla, Trandarsson (skadet riktignok), Gretarsson, Matland og Bjørck, var der ingen fra Hødd som kunne tenkt seg en til AaFK da f.eks AURSNES?

Trenerne Aabrekk og Fredriksen trekkes med i dragsuget, dette må snues kjapt INGENTING VIL GLEDE MER!

Stormen er i ett generasjonsskifte men, kommer ikke tilbake før det blir entusiasme igjen.
Når jeg snakker om Stormen mener jeg ikke tantene men, Stormen de unge småbrisne halv casual som virkelig lager show.

Det virker også som det er tribunesensur på kampene og det har fjernet mange allerede og flere kan ikke forsvinne for nå er det 10-15 stk igjen av 100 - 150 stk.

jast

Legg inn av jast » søn apr 26, 2015 21:45:32

Frister å starte en kampanje mot Hoff og Aabrekk. Jeg kjører flere mil og tar ferger for hver hjemme kamp,var der i dag også. men nå mener jeg at supporterne bør sette ned foten og gå offentlig ut og si at vi ikke kommer på kamp igjen før Hoff,Hågensen og Aabrekk er ute av CLS og AaFK.

Bahoken

Legg inn av Bahoken » søn apr 26, 2015 21:52:50

Det merkelige er at personer som ALLE ser burde vært utskifter, ikke innser det selv.

Wodewick

Legg inn av Wodewick » søn apr 26, 2015 22:17:38

Det er jo helt klart at ansettelsen av Aabrekk var den våte drømmen til ledelsen, til forskrekkelse for dem fleste og det ser vi også utifra intervjuet med Aabrekk etter kampen i dag også også gjelder spillerne. Aabrekk sier at dem må få aksept fra spillergruppen på at vi må spille mere direkte, mens spillerne vil spille ballen i laget. Fryktelig dårlig håndtverk fra en ledelse som har en spillergruppe som vil spille motsatt av den nyansatte treneren.

En svak trener som ledelsen ønsket (så ledelsen kunne overstyre ham) tillater at spillerene dikterer hvordan laget skal spille, selvfølgelig med litt egne ønsker! og vips så har vi fått en bastardløsning som ingen er tjent med.

Når mannen ble ansatt fryktet jeg gørr kjedelig fotball ala sogndal-laget til Aabrekk, så kommer pressekonferansen og han lover gull og grønne skoger,offensiv attraktiv fotball og Bayern Munchen og hele antagelig etter press fra ledelse og styre som kjente allerde at dette var en ansettelse som publikum ikke likte og dermed måtte love noe. Lovnader koster det ikke noe å bryte i Aafk så da kan vi kjøpe oss litt tid.

Det det til slutt ender opp med er en bastardløsning av fotball bestående av frykt for motstander og ballbesittelse i 3 trekk før man mister ball når man vil gå fremover. For man kan ikke spille ball i laget når man ikke har noe bevegelsemønster fremover på banen, når man holder igjen et par mann for å demme opp for at vi kan miste ball så mister vi ball.

Summen blir at det blir ikke noe av noe, når man koker vann lenge nok så forsvinner det. Når man koker i hop noe bastardaktig på banen så forsvinner iallefall entusiasmen for det man holder på med.

Og når man ser spillerintervjuene så leser man lett mellom linjene at Aabrekk har mistet garderoben trolig har han heller aldri hatt den.

FRYKETLIG DÅRLIG HÅNDTVERK AV LEDELSEN men trolig er ikke kompetansen større heller.

Allerede når Reidar Vågnes ble presset ut av Hoff så mistet dagens ledelse min tillit, og si at ledelsen har vist gjennom mange år at den er kompetent som mange tidligere har hevdet er så skivebom som det går an og få det. Dagens ledelse fikk alt gratis servert på sølvfat av Normark, Aambakk, Vågnes m`flere kompetente folk og en folkeentusiasme med full stadion i mange år.
Etter dem hadde rotet en stund med flere trenere som ikke holdt mål Åkeby, Perry så fant dem gull i Reka og deretter Jønsson men dette var folk som krevde en proff ledelse bak seg og var dermed ikke spiselige for ledelsen.

Brukeravatar
Even beinløs

Legg inn av Even beinløs » søn apr 26, 2015 22:20:13

Hoff er da ikke hovedproblemet.
Han er en flittig sjel som gjør det han får beskjed om.
Derfor sitter han der trygt.

Det er folk over ham som er det virkelige problemet
Når skal folk begynne å skjønne det?

Men når det er påpekt om Hoff sine jobb egenskaper, så er det ikke dermed sagt at flittigheten hans veier opp for inkompetansen.
For det gjør det ikke.

aafk abu

Legg inn av aafk abu » søn apr 26, 2015 22:27:31

Du er ikke dum du [highlight=#ecf3f7]Wodewick. [/highlight]
[highlight=#ecf3f7]Enig i alt du sa.[/highlight]

donaldduck

Legg inn av donaldduck » søn apr 26, 2015 22:28:51

Vi må huske at folk som ikke vet ( men likevel vet det innerst inne) at de er udugelige - har en eventyrlig evne til å klore seg fast helt til alt rakner.

Hvis vi spoler til bake til i fjor, husker jeg så inderlig vel at HH konfererte med Aabrekk om signering av JMN, før de egentlig hadde startet skikkelig prosessen med på skaffe ny trener. Allerede da hadde de "konkelimonket" seg sammen og lagt løpet.
Prosess og evaluering av ny trener my ass. Nå ser vi resultatet. En spillergruppe som absolutt ikke har tro på det de holder med på...

Jeg gremmer meg , hundre år i fjor, ti år på stadion i år, nedrykk og i skyggen av HØDD ! de neste 3-5 år. Det er det de "høye herrer" nå styrer mot. Lykke til.

Jeg har fulgt laget siden 1987 med Thomas Nordahl som trener med Yttis; Roth og nestenopprykk. Fy IMN.
Har sett Aafk tape 7-0 borte mot Bryne og rykke ned til 2dre, men jeg har ALDRI vært så frustert og forbannet som nå...

Hvis ikke noen ser sine begrensninger etter nye tap ( som kommer ) mot VIF og B/G og rydder kontorene for å slippe engasjerte krefter til (hvis de finnes lenger da) orker ikke jeg å bruke mine sesongkort lenger.

Det er greit at vi skal støtte laget, men jeg tror boikott er et språk kanskje til og med ledelsen og styreformenn mfl. vil skjønne.
Snakk om å spare på tiøringen og la tusenlapper ryke...

Aafk pr i dag: ingen strategi, ingen ambisjoner, ingen glød, ingen vilje, ingen entusiasme, kun et beksvart sort hull. Noe dramatisk må skje for å endre dette.
Neste år - hvis dette får fortsette- står Aafk fullstendig ribbet igjen. Ikke en kjeft av de som spiller på utgående kontrakter og har TL kvalitet vil finne på å fornye . Da har vi mistet en start11er på under 2 år. Fantastisk !!!
Å hvor Kjetil vil fryde seg på torsdag etter å ha nedsablet oss.

gaddag

Legg inn av gaddag » søn apr 26, 2015 22:34:50

cumshot skrev:Hoff mener han e kompetent til å kjøpe de riktige spillerne?

Det har vel aldri vært større skivebom enn i år?

Mentyla, Trandarsson (skadet riktignok), Gretarsson, Matland og Bjørck, var der ingen fra Hødd som kunne tenkt seg en til AaFK da f.eks AURSNES?

Trenerne Aabrekk og Fredriksen trekkes med i dragsuget, dette må snues kjapt INGENTING VIL GLEDE MER!

Jasså, hvem var speideren som fant disse spillerne gode nok og anbefalte de til Hoff da ? ;)

Brukeravatar
Nick Name

Legg inn av Nick Name » søn apr 26, 2015 23:19:26

Sitat Jesper Mathisen på Fotballkveld :
Stabæk har skjønt verdien av å ha personer med stor fotballfagligkunnskap i sentrale posisjoner. Det burde flere klubber lære av :idea:

(sitat etter husk)

Pehelg

Legg inn av Pehelg » man apr 27, 2015 00:26:03

Dette er bare trist. Rett og slett tragisk.

Aafk har mistet mange gode spillere forut for denne sesongen og ikke akkurat hentet noen åpenbare erstatninger.
Nå har de også mista den 12. spilleren - klubbens viktigste spiller - PUBLIKUM.
Tilskueroppmøtet på stadion taler sitt tydelige språk - vi gidder ikke mer. Vi er såret, forrådt , skuffa og gjort verdiløse av den klubben vi i alle år har støtta, fulgt og vært så stolte av.
Vår oransje stolthet er falma - nå er den nesten usynlig. Bare restene er tilbake. Latterliggjort.

Mye er gjort feil på veien hit hvor vi nå står. Noen bør ta ansvar for det.
Men hvem??

Mange peker på styret i Aafk - mange peker på klubbledelsen - atter mange peker på Hoff.
Men er det her de råtne eggene finnes??

Jeg tror ikke det!!
Vi kan skifte klubbstyret, vi kan skifte klubbledelsen eller vi kan skifte Hoff. Men det endrer ikke på noe.
De råtne eggene ligger fremdeles i kurven!!

Det er ÅFAS som i realiteten kjører løpet, styrer skuta og bestemmer hva, hvem og hvordan.
Uansett hva klubbstyret, ledelsen eller Hoff måtte ønske, mene eller gjøre - alt skjer med velsignelse fra ÅFAS.
Uten velsignelse derfra skjer rett og slett ingen ting.

Skifte trener???
Sparke Hoff???

Hvem skal gjøre det??

Rent juridisk - styret i Aafk.
I praksis skjer ikke dette uten at ÅFAS har bestemt det.

At noe MÅ gjøres - og det brennkvikt - er åpenbart for alle. Men hva??

Det økonomiske spillrommet var svakt ved sesongstart. Med publikumssvikt og svikt på sponsorsiden rammes en allerede svak økonomi. Det gir ikke særlig muskler til å handle. Vi er inne i en vond spiral.
Vi er kommet til et punkt hvor vi trenger ekstern hjelp for å kunne foreta nødvendige grep. Noen må inn med vitaminer (penger) for å gi klubben mulighet til å endre kursen.

Egentlig litt rart at det sjelden er blitt stillt spørsmål om hvor ca. 100 mill. NOK fra spillersalg har tatt veien.
Har de blitt brukt for å "dope" drifta av klubben??

Tja?????

trippelf

Legg inn av trippelf » man apr 27, 2015 00:44:08

Vi har en bra sentrallinje med Grytebust, Dyrestam, Mattila, Barrantes og Leke. At Orry, Bjørdal og O.Lie skal spille så lenge de har en fot som fungerer virker også logisk! Dernest er mye kvalitet, som Fagermo nevnte borte. Ingen kan la være å dra på skuldrene av det.

Hoff på rett plass har gjort en god jobb for Aafk, men dette eneveldet der han i praksis besitter all makt fordelt fra styret har knekt klubben! Ledelsen har det fulle ansvar for den situasjonen Aafk har havnet i, ingen kan si annet enn at dette har vært varslet! Kompetanse har blitt sendt på dør og de som tror de kan lage pissemimaurer om til elefanter sitter igjen! Entusiasmen for TL vokser, mens Aafk daler raskere enn sin egen tyngdekraft.

Mjelde må som fersk styreformann på banen og meisle ut hva ledelsen tenker. Tabbene fra i fjor til i år har kostet enormt med penger og tapt entusiasme. Det herremennene på sidelijen styrer med er mission impossible or not able to see?

AbbySC

Legg inn av AbbySC » man apr 27, 2015 00:49:33

Pehelg skrev:Dette er bare trist. Rett og slett tragisk.

Aafk har mistet mange gode spillere forut for denne sesongen og ikke akkurat hentet noen åpenbare erstatninger.
Tilskueroppmøtet på stadion taler sitt tydelige språk - vi gidder ikke mer. Vi er såret, forrådt , skuffa og gjort verdiløse av den klubben vi i alle år har støtta, fulgt og vært så stolte av.
Vår oransje stolthet er falma - nå er den nesten usynlig. Bare restene er tilbake. Latterliggjort.

Men hvem??

Mange peker på styret i Aafk - mange peker på klubbledelsen - atter mange peker på Hoff.

Jeg tror ikke det!!
Vi kan skifte klubbstyret, vi kan skifte klubbledelsen eller vi kan skifte Hoff. Men det endrer ikke på noe.

Det er ÅFAS som i realiteten kjører løpet, styrer skuta og bestemmer hva, hvem og hvordan.
Uansett hva klubbstyret, ledelsen eller Hoff måtte ønske, mene eller gjøre - alt skjer med velsignelse fra ÅFAS.

Skifte trener???
Sparke Hoff???

Hvem skal gjøre det??

Det økonomiske spillrommet var svakt ved sesongstart. Med publikumssvikt og svikt på sponsorsiden rammes en allerede svak økonomi. Det gir ikke særlig muskler til å handle. Vi er inne i en vond spiral.
Vi er kommet til et punkt hvor vi trenger ekstern hjelp for å kunne foreta nødvendige grep. Noen må inn med vitaminer (penger) for å gi klubben mulighet til å endre kursen.

Egentlig litt rart at det sjelden er blitt stillt spørsmål om hvor ca. 100 mill. NOK fra spillersalg har tatt veien.

Tja?????
Pehelg skrev:Dette er bare trist. Rett og slett tragisk.

Men hvem??

Jeg tror ikke det!!

Skifte trener???
Sparke Hoff???

Hvem skal gjøre det??

Tja?????

Et innlegg med mange gode poenger. Man måte vite hvordan organisasjonen AaFK henger sammen før man brøler om at den og den må sparkes.

Hoff må ha tillatelse fra et overordnet organ før han kan gjøre noe, og det overordnede organ kan pålegge sin direktør å gjøre det de bestemmer. Jeg sier ikke at Hoff er uten innflytelse, men det er ikke han som trekker de store linjene. Han iverksetter det som blir bestemt - i gode og dårlige tider.

Hågensen gikk ut i media og sa at nå ble det en ny kurs, klubben fikk klare seg med det de hadde, og slik har det blitt.

Men det går an å drive relativt sunt og bra uten 10 000 tilskuere på hjemmekamp, med små inntekter fra spillerkjøp og ingen rike onkler. Det er flere tippeligaklubber som er bedre enn oss per dags dato som gjør dette.

bilbulkerjens

Legg inn av bilbulkerjens » man apr 27, 2015 02:56:40

trippelf skrev: Mjelde må som fersk styreformann på banen og meisle ut hva ledelsen tenker. Tabbene fra i fjor til i år har kostet enormt med penger og tapt entusiasme. Det herremennene på sidelijen styrer med er mission impossible or not able to see?
Mjelde ja... Med barnefotballspill i Herd opp til 15 - 16 år, har han toppfotballkompetansen vi trenger. I følge ham selv, gikk det jo så mye bedre for AaFK i fjor, da han og de andre i styret, justerte Jønsson da Jønsson var på gale veier. Samme katastrofale kombinasjon som hos Hågensen: mangler toppfotballkompetanse, men tror at han har det.

Brukeravatar
Å-Eff-Kå

Legg inn av Å-Eff-Kå » man apr 27, 2015 08:17:00

Pehelg skrev:

Tja?????
Overskuddet gikk rett inn på konto til Bjarne Haagensen privat og kompisene hans!
Det er så sinnsykt at ingen tror det, men det er sant!
.....derfor er klubben selvsagt blakk.
Det er i motbakke det går oppover!

Svar