Svar
Guru

Stallen 2019

Legg inn av Guru » tor jul 26, 2018 14:29:08

Oops...

Det gjekk plutselig opp for meg at eg er noko seint ute med denne tråden. Burde strengt tatt vore starta opp då overgangsvinduet i vinter stengte. Sommervinduet havner nemlig minst like mykje om neste sesong som denne. No kunne eg kanskje venta nokre veker til. Men fekk berre lyst å legge den ut no.

Her er oversikten over vilke spelarar som har kontrakt for 2019, kor lenge den varer, kor gamle dei blir i løpet av komande sesong, og - ikkje minst - vilken sesong det er for dei i oransj:

Målmenn:
1.Andreas Lie (19, 31, 13)
13.Tarjei Omenås (19, 27, 2)

Forsvararar:
4.Jonas Grønner (21, 25, 2)
15.Ståle Steen Sæthre (20, 26, 2)
3.Daniel Leo Gretarsson (20, 24, 5)
6.Kai Ramsteijn (19, 29, 3)
5.Oddbjørn Lie (19, 31, 9)

Kantspelarar:
38.Jørgen Hatlehol (20, 22, 3)
20.Robert Sandnes (19, 28, 3)

Sentrale midtbanespelarar:
7.Erikson Spinola Lima (20, 24, 2)
8.Fredrik Carlsen (20, 30, 11)
11.Aron Elis Thrandarson (19, 25, 5)
17.Sondre Brunstad Fet (19, 22, 5)
36.Emil Solnørdal (19, 20, 3)

Angrep:
14.Pape Habib Gueye (21, 20, 2)
xx.Niklas Castro (21, 23, 1)
10.Holmbert Aron Fridjonsson (20, 26, 2)
23.Torbjørn Agdestein (20, 28, 2)
9.Valmir Berisha (19, 23, 3)

Antallet er faktisk oppe i 19 allereie. Ikkje langt frå ein full stall det. Det kjem heilt sikkert til å vere spelarar som kjem til å forsvinne. Enten fordi klubben ønsker det, og då er det ofte vanskelig og/eller dyrt å få det til. Eller fordi speleren vil vekk. Då må vi stille oss spørsmålet om vi vil ha penger no eller ingenting seinare.

Men det er fleire navn å merke seg.

Tre spelarar er på utgåande kontrakter i 2018. Det er alltid ein plass mellom mulig og sannsynlig at nokre av desse blir med videre.

Adam Ørn Arnarson (18, 24, 4):
Speler fast. Ser på det som sannsynlig at han får tilbud om å fortsette. Utanlandskvoten jobber mot han. Og det er mulig å argumentere for at vi heller skal satse på Jørgen Hatlehol i posisjonen hans. Og det generelle: Dersom vi skal rydde i stallen, så er det lettare å rydde vekk dei utan kontrakt. Vi skal sjølvsagt heller ikkje sjå vekk frå at han faktisk kan ha andre planer sjølv. Uansett vil eg tru det nærmer seg ei slags avklaring. Tipper som sagt på tilbud.

Jernade Meade (18, 27, 2):
Langtidsskada. På vei tilbake til treningsfeltet. Heilt uvisst korleis både han og klubben tenker.

Bjørn Helge Riise (18, 36, 5):
Her er det konkludert med at dette blir den siste sesongen hans som AaFK-speler.

Nokre av dei 19 spelerane med kontrakt kan forsvinne før neste sesongstart. Enkelte meir sannsynlig enn andre.

Valmir Berisha:

Openbart ikkje med i framtidsplanane. Med mindre det skjer noko heilt spesielt vil det bli gjort ein innsats for å hjelpe han videre. Det beste han kan gjere sjølv er å prestere godt på utlån i Island.

Kaj Ramsteijn:
Fleire spekulerer at han ikkje er i klubben sine langtidsplaner, og at klubben ikkje er i hans. Dersom han leiter etter returmulighet til Nederland, så er det ikkje umulig at han får lov. Men han har faktisk spelt fast halvannan sesong sidan han kom.

Emil Solnørdal:
0 minutt på bana så langt i år, trass i svært mange kampar på benken og skadekrise i perioder av vårsesongen. Lillebroren er allereie i Rosenborg. Er usikker på om han har tolmodighet til å vente ein lang eller kort evighet på muligheten i Aalesund.

Holmbert Fridjonsson, Pape Habib Gueye:
Openbare salgsobjekt. Det kjem til å vere klubbar som er interesserte i dei. Det same kan fort gjelde Aron Thrandarson og Daniel Gretarsson. Andre av spelerane våre og, som passer inn i behova andre klubbar måtte ha.

Av dei 19 spelerane med kontrakt i 2019, så er det 9 som går inn i sitt siste kontraktsår. Så snart årets overgangsvindu er over, er det tid for å starte vurderinga om kven vi skal forlenge med.
Slik eg ser Thrandarson den einaste eg ser som det er umiddelbart hastverk med. Sondre Fet og Andreas Lie er ganske etablert på laget, og det skader neppe å tilby noko med dei først som sist. Oddbjørn Lie, Robert Sandnes og Tarjei Omenås er lokale spelarar med ein viktig rolle i troppen per dags dato. Oddbjørn har nettopp forlenga ein sesong. Det er neppe noko hastverk med nokon av dei. Men veldig godt mulig at ein eller to eller alle er med utover 2019. Når det gjeld Emil Solnørdal vil eg tru at verken han eller klubben er ivrige på umiddelbar forlenging, med mindre dei ser noko som ikkje eg ser. Kaj Ramsteijn venter vi med. Og Valmir Berisha si kontrakt skulle altså helst vore endå kortare.

Sjølvsagt har vi yngre spelarar på vei opp systemet. Vi kjenner enkelte navn, men det er ikkje alltid enkelt å vite kven som tar steget og når dei gjer det. Skal eg tippe, så er det to mann eg tenker er aktuelle:
- Håvard Mork Breivik
- Markus Karlsbakk

ALie
Sæthre Grønner Gretarsson
Hatlehol Thrandarson Nenass Castro Sandnes
Fridjonsson Gueye

(Omenås, Ramsteijn, OLie, Carlsen , Solnørdal, Fet, Castro, Agdestein)
(Berisha)

Slik kan 2019-laget sjå ut per dags dato. Det er først og fremst på kantane vi er i manko på antall. Kvalitet er uansett velkomment i alle ledd til eikvar tid.
Nokon veit bedre enn andre

Guru

Re: Stallen 2019

Legg inn av Guru » tor aug 16, 2018 12:24:26

Guru skrev:
tor jul 26, 2018 14:29:08

Målmenn:

Forsvararar:

Kantspelarar:

Angrep:

Sommervinduet 2018 er no stengt. Vi skal avsluttes sesongen med dei vi har, samtidig som vi planlegger for neste år. Inntil det motsatte er bevist planlegger vi for eliteseriespel.

Sidan denne tråden blei starta er det ei endring i stallen vi har for 2019. Emil Solnørdal har reist til Trondheim for å prøve lykka der. Dermed har vi 18 spelarar under kontrakt. Vi kan også anta at sagaen om Valmir Berisha finn ein slutt, og dermed er vi nede i 17. 6 av dei 17 (+Berisha) høyrer til på utanlandskvoten.)

Antallet er sjølvsagt for lavt, og godt er det. Vi treng nemlig nye spelarar som kan løfte laget. Då er det greitt å sleppe å bruke kreftene på å lage plass til dei. Samtidig er dei 17 vi har eit godt utgangspunkt.

Det er ein openbar svakhet i troppen over; Midtbanefemmeren.
Her har vi riktignok heile 4 spelarar på prøvespel heile hausten. Adam Arnarson, Jernade Meade, Nikola Tkalcic og Jens Petter Hauge. Det vil overraske meg storligen om ikkje nokon av dei fortsatt er med neste sesong. Det vil overraske meg omtrent like mykje om alle er det.

Midtbana vi fikse.

I resten av laget er det meir uvisst. Kanskje ikkje umiddelbare behov, men kvalitet er alltid velkomment. Det er neppe nokon lagdel som per dags dato er topp 3 i Norge.

I mål gjer Andreas Lie ein heilt grei jobb. Av og til matchvinner, andre gongar ikkje.

I forsvaret utgjer Sæthre-Grønner-Gretarsson ein god og spennende trio, med Ramsteijn, Lie og Breivik som greie reserver. Men kor godt vil dei klare jobben når motstanden blir ein divisjon bedre.

På topp gjer både Fridjonsson, Agdestein og Gueye ein god jobb, noko Thrandarson, Fet og Castro heilt sikkert også kan om det trengs. Godt, men godt nok?

Krå Myra

Legg inn av Krå Myra » tor aug 16, 2018 16:11:42

Andreas Lie er ikke rette typen keeper til et spillende 3-5-2. Han er en god skuddstopper men 3-5-2 krever mer.

Vingbacker som er offensive fører til mer crosser inn fra kant, da må en ha en keeper som er god i feltet og på høye crosser. Dette er jo Lies svakhet.

En spillende trio bak skal helst ha en keeper som er god med begge ben og som kan være pasningsalternativ når stoppere presses, slik en kan unsleppe press, dra på seg spillere, og spille fri lenger fremme i overtall. Lie er ikke god til det.

Keeper står på 2019-lista der Lie atter en gang må bli utfordrer.

Guru

Legg inn av Guru » ons okt 17, 2018 09:45:49

Her er dagens avisartikkel. Melis seier at vi må hente inn 3-5 spelarar til neste sesong. Sjølvsagt litt avhengig av vilken divisjon vi skal spele i. Det er faktisk ikkje avklart endå. Vi ligg - heldig- og naturligvis - bedre an i jakta enn vi gjorde i fjor på same tid. Detaljane kan dei med abonnement finne i saken.
https://www.smp.no/100Sport/fotball/AaF ... 2935b.html

Vi kan legge dette saman med Bohinen sine uttalelser tidlegare om at troppen er for liten. At vi må ha eit par spelarar til. I haust har vi hatt 20 spelarar i A-stallen. Inkludert skadde spelarar som Robert og Jernade. Men uten å telle med Valmir på utlån.

Då legger eg følgende til grunn:
- Vi skal ha 22 spelarar (i tilfelle eliteserie)
- Vi skal hente inn 5 nye.

Målmenn:

Forsvararar:

Kantspelarar:

Angrep:

Lista over viser at vi allereie har 18 spelarar under kontrakt for neste sesong. Sannsynligheten er stor for at Valmir forsvinn. Ingen andre peiker seg ut som openbare kandidatar.

I tillegg har vi 4 mann med kontrakt ut sesongen.

Adam speler bortimot fast og har vore her i tre sesongar. Men han går på utlendingskvoten. Fullt mulig at han får tilbud, men magefølelsen går på at han ikkje får det.
Mykje det same om Nikola, bortsett frå at han berre har vore her frå sommeren. Eigentlig nokre månaders prøvespel, som ikkje har vore nokon gnistrende suksess. Men det kan sjølvsagt vere at trenerane ser noko som vi ikkje har fått med oss i kamp.
Jernade er i ein vanskelig situasjon. Vore skada lenge. Kun nokre innhopp. Utenlandskvote. Uvisst når han kjem tilbake og om han er seg sjølv. Av høflighetshensyn ser eg for meg at han får ei korttidskontrakt med opsjon på forlengelse for å kome i gang igjen. Litt lojale må vi vere ovanfor spelerane våre.
Så var det Jens Petter. Kjent som ein av dei mest lovande unge spelerane i Norge. Som havna utanfor laget i Bodø. Som tok steget ned ein divisjon for å få speletid. Men som har fått skuffende lite. Han har også kontrakt med Glimt ein sesong eller tre til. Kanskje var ikkje indreløper noko for han? Det vil i alle fall overraske meg om han er oransj neste sesong. Dessverre, hadde god tru på han.

I tillegg har vi nokre på ungdomslaget som kan vere aktuelle. Det er ofte overraskende kven som plutselig tar steget. Men akkurat no virker det som om Håvard og Markus er dei som er nærast.

Brukeravatar
Even beinløs

Legg inn av Even beinløs » ons okt 17, 2018 15:47:38

Ja målmann Lie er en god rutinert OBOS keeper, men dessverre ingen topp eliteserie keeper.
Det har han fått prøvd skikkelig før, uten å imponere.
Svakhet= feltarbeidet har alltid vert det, som Guru påpeker.

Kan vi finne en ny Grytebust ( ferdig utviklet), Adin Brown eller Lindegaard igjen :?:

Sist gang vi rykket opp til 'eliten' (var det ikke 2008?), kom Anders Lindegaard :!: (og Daniel Arnefjord).
Lindegaard tilfelle er vel et såkalt 'en-gang-i-livet-flaks' å ha i vår spillegruppe?

Bilde
Sist redigert av Even beinløs den ons okt 17, 2018 20:41:05, redigert 1 gang totalt.

Arcturus

Legg inn av Arcturus » ons okt 17, 2018 18:23:28

Siste opprykket var i 2006 :)

Krå Myra

Legg inn av Krå Myra » ons okt 17, 2018 18:44:51

3-5 i vinter og 1-2 neste sommer sier Melland. Litt fornorsking, spillere som er bedre og rom for en utviklingsspiller som Gueye.

Da betyr det at Meade nok skal ut sammen med kroaten og svensken og at Arnarson og Ramstejn blir vurdert.

3-5 er forøvrig latterlig lavt da vi pr nu har en utlånt, en skadd, to innlånt. Det er 4. Ikke noe særlig større tropp neste år altså. Det sies ikke om Castro er en av de 3-5 eller om han kommer i tillegg.

Guru

Legg inn av Guru » ons okt 17, 2018 19:29:17

Bohinen har som nevnt ønska seg litt større tropp enn i år. Melland seier ingenting om totalstørrelsen på troppen i denne artikkelen, og kan ikkje kome på at det er sagt noko om det frå han tidlegare. Går ut frå at dei har tenkt på det. Dersom vi skal 2 opp frå dagens situasjon, så ender vi på 22.

Rosenborg kom nylig med sin nye plan, i den grad vi skal samanlikne oss med dei. Dei skal ha ein A-stall på 25 spelarar. 15 av dei skal vere etablerte spelarar som kan dra lasset. Resten skal vere utviklingsspelarar dei henter inn, samt eigne juniorar. Eg fekk ikkje med meg fordelinga mellom dei, anna enn at det ikkje skulle vere "fleire utviklingsspelarar enn at dei ikkje gjer vegen til laget for lang for juniorane".

Samanlikna med dette syns eg ikkje 22 høyres aller verst ut. Det viktigaste er retninga. At spelerane som kjem inn tydelig løfter oss samanlikna med dei som forsvinn. Og utviklingsspelarar utanom dei frå eigen stall. Kven har vi hatt av slike? Pape, i alle fall. Daniel passa godt i den kategorien, og har kome seg inn på laget. Carl Björck var vel også ein slik. Og vi kan vel seie det same om Jens Petter. Nokre slike lykkes. Ikkje alle.

No blei det mykje pjatt...

Guru

Legg inn av Guru » tor okt 18, 2018 14:22:35

https://www.smp.no/100Sport/fotball/Ode ... 3027b.html

Om vi skulle trenge ein norsk midtstopper i sin beste alder (25), med høgrefot, 156 eliteseriekampar og erfaring frå trebackslinje, så er det ein kar som er tilgjengelig.

Ser det er ein plussak, så kan nevne at det er Magnar Ødegaard det er snakk om. Kontrakta hans går ut etter sesongen, forhandlingane har drøyd lenge, og no har TIL av økonomiske årsaker lagt alle kontraktsforhandlinger på is inntil videre. Simen Wangberg, Hans Nordbye og Christian Landu-Landu er dei andre på utgående kontrakt, men dei er ikkje like spennende.

Svar