Legg inn
av 1aafk » man okt 01, 2018 20:17:19
Trur nok, etter som kampane kjem på rekke og rad no framover, at dette ikkje går veien. Laget har ikkje vist det som, etter mi meining, skal til for å greie dette. Prestasjonane har dala kamp for kamp, og da er det ikkje nok at laget skaper målsjangser, som det så hardnakka blir hevda av enkelte supportere. Sjølv om det er positivt å skape sjangser, vinn en nok ikkje kamper med det. Slik er det berre. Med det spelet som ble vist i går, trur eg Aafk taper dei fleste av dei kampane som står att i år, slik ser eg det iallefall, så får vi sjå når sesongen er omme. At en no er i ferd med å antyde at OBOS neste sesong er greitt, står for meg som en gåte. Var det ikkje intensjonen å rykke opp att på direkten? Har ikkje klubben satsa nok på dette? Eller har det heile sesongen lagt i korta at OBOS er greitt? Er svaret på det siste spørsmålet "ja", ja, da blir eg verkeleg skremd. Er verkeleg spelarstallen interressert i å rykke opp? Ser faktisk ikkje slik ut, da hadde alle skjøna alvoret, og med det sprunge til krampa tok dei i kampane. Ingen, og eg gjentar gjerne, INGEN har vist tegn på krampe. Har spelargruppa da verkeleg jobba det som krevs i en slik situasjon? NEI!!!!!! meiner eg. Det minste en egentleg kan forvente, slik situasjonen er no, er at dei spring og jobbar som f........., om dei hadde gjort det, og likevel tapt kampen, ja, da hadde det ikkje vore noe meir å gjere. Men innsats og glød, det er det oftast motstanderlaget som står for. Er Aafk for dårleg trent? LB?? Bruker han alltid dei beste spelrane i kampane? Får han maks innsats fra gjengen? Kunne han bruke andre spelarar med hell? Pape?? Ham kam til helga, gidd Aafk jobbe for poenga, eller trur dei enno at dei er så gode at poenga ligg og venter i garderoba før kampstart? Det e fali, det.............