Moderator: Arcturus

Svar
Bale

Bodø Glimt - Aafk

Legg inn av Bale » tor feb 21, 2019 17:22:52

Nytt tap for Aafk, 3-0 borte mot BG er ikke bra.

Legger til merke at LB ønsker å "samspille" Holmbert Fridjonsson med Torbjørn Agdestein og det går som det gikk i fjord....Torbjørn er omtrent ubrukelig på topp og klarer å rote bort 100% sjangser pga at teknikken ikke strekker til.

Minner meg litt om fjorårets sesong.....hadde Gueye fått mer og tidligere innhopp/spilletid så hadde Aafk spilt i TL. LB fortsetter tydeligvis som i fjord....kun defensiv jobbing betyr noe.

Dersom Gueye blir sittende på benken ja da tror jeg mange supportere blir sittende på det berømte gjerdet og kjøper ikke sesongkort.

Dette er 4de kampen Aafk spiller, kun få innhopp ah Gueye fått....er det noen som deler min bekymring?

1aafk

Re: Bodø Glimt - Aafk

Legg inn av 1aafk » lør feb 23, 2019 21:50:54

Deler 100 % din bekymring, som eg har gjort siden tidleg forige sesong. Rart at ikkje flere ser dette, og tilkjennegir sitt syn på det.

Galiat

Legg inn av Galiat » lør feb 23, 2019 22:17:03

Dem 2 var jo et rader par på vårsesongen,Jeg håper selvsakt at pape blir spissen som får spille,.og lenge til sesongen begynner enda.er mer bekymra for mittbana en for hvem som er spissene ;for alle våres spissa er gode nok.Bare mittbana kommer etter ,Og gir spissene gode nok støtte.Så blir det mye mål uannsett hvem som er spiss

F.I.L.

Legg inn av F.I.L. » søn feb 24, 2019 01:45:09

Galiat, du ser vel du også et en ny midtbanespiller ikke er prioritert?? LB har jo uttalt at han er fornøyd med troppen. Før vi får en ny midtbanespiller så kommer det 5 midtstoppere inn.

Det er faen meg så tulent hele opplegget rundt klubben for tiden at man får lyst å legge inn årene som supporter.

Det mangler fotballfaglig kompetanse i alle ledd, og en sportssjef som er enig med LB i alt han sier og foretar seg.

1aafk

Legg inn av 1aafk » søn feb 24, 2019 02:21:38

F.I.L. STØTTES I ALLT DU SKRIV.

Galiat

Legg inn av Galiat » søn feb 24, 2019 03:33:43

Leser du overskrifta i Sunnmørsposten så sier bohien han er fornøyd ja men leser du alt han sier.Så sier han at han kunne trenger en konkurrent til Carsen,Og ser vi på treningskampene så langt,Så ser alle at mittbana trenger påfyll.Vi har en mittstopper som vil vekk ?Og som har god lønn.bare tull og ikke la han gå gratis vi slipper lønnsutgifter.og kan få en til på mittbana.Det er enda tid og forsterke laget men ny spiller bør komme snart.på mittstopper plass har vi nok og ta av,Og spissene er gode selv uten våres unge talent,Og stallen er større og sterkere en i fjor,Så dem må vokne opp og kjøpe en på mittbana,Vi starter sesongen borte mot start og kongsviner hjemme og Sandefjord borte .Så mye avgjøres tidlig,Vi kan få en drømme start eller motsatt.så bra det er noen uke igjen før sesongen begynner.Men mittbana til Aafk ee ikke klar for og rykke opp enda,gjør dem ingen ting tar klubben en veldig stor kjanse.

Svar