Moderator: Arcturus

Svar
Guru

Opprykksstriden 2019

Legg inn av Guru » tor mar 14, 2019 09:10:39

Ja, eg tar det for gitt at vi kjem til å vere innblanda i opprykksstriden.

Det virker å vere brei enighet om at Aalesund, Start og Sandefjord er dei store favorittane.

Sogndal syns sikker det er heilt greitt å bli litt oversett.

Bak desse fire har vi HamKam, Jerv, KFUM Oslo, Kongsvinger, Nest-Sotra, Notodden, Raufoss, Sandnes Ulf, Skeid, Strømmen, Tromsdalen og Ull/Kisa. Det er eit uomtvistelig faktum at minst to av desse kjem til å havne i topp 6. Men det vil overraske stort om nokon av dei klarer topp 2.

Ull/Kisa med Trond Fredriksen er sjølvsagt ekstra spennende for oss. Tipper dei har ambisjoner der oppe. Vil tru det same gjeld HamKam, Kongsvinger, Nest-Sotra og Sandnes Ulf. Medan resten er fornøgde om dei unngår dei tre nederste plassane. Men det er altså berre mi ganske ukvalifiserte gjetting. Det kjem alltid overraskelsar, positive eller negative.

For oss er det berre dei oransje som betyr noko. Resten er statistane som må til for å få skuespelet til å fungere. Allereie i første kamp møter vi hovedkonkurrent Start på bortebane. Vi er litt utrygge før den kampen. Laget er ikkje heilt satt. Vi forsvarer oss ganske bra, men slit med å skape mange og store sjansar. Eller var det det som var beskrivelsen av Start? Dei er heller ikkje heilt der dei skal vere endå.

Jaja.

Får starte denne tråden med å tippe sluttstillinga:

Start
Sandefjord
Ull/Kisa
Sogndal
HamKam
Kongsvinger
Sandnes Ulf
Nest-Sotra
Jerv
Skeid
Strømmen
Tromsdalen
KFUM Oslo
Raufoss
Notodden

Plasserer ikkje Aalesund. Våre kjære spelarar får spele seg inn på den plasseringa dei fortjener.
Nokon veit bedre enn andre

Galiat

Re: Opprykksstriden 2019

Legg inn av Galiat » tor mar 14, 2019 18:17:03

Nestsortra har jo mista både trener som har godt til hamkam.og 8 mann i tillegg 2 av dem gikk til hamkam.Så jeg tror nestsorta blir åres skuffelse i år,mye av grunnen til dem var gode var jo nettopp treneren

Galiat

Legg inn av Galiat » tor mar 14, 2019 18:20:01

Ser jeg tok litt feil var tromsdalen sin trener som gikk til hamkam.og dem som mista mange til hamkam

kazzi

Legg inn av kazzi » fre mar 15, 2019 05:50:59

Ny sessong, nye muligheter!
Jeg tror også vi ender helt der oppe i år.
Reka er en fryktelig god trener. Det har vi fått erfare svart på hvitt med 2 cupgull og den første 4 plassen vår i serien. Men; reka reddet oss fra nedrykk, det greide han ikke med Start. Har gamle kunstner fått seg en liten trøkk? Det er hvertfall lov å håpe!

Topp 4 for meg er ganske klar: 1 lag fra saftbygda, 1 lag med bløde konsonanda, 1 lag med stadion ved et kjøpesenter på Jessheim, og 1 lag som svømmer innover. Nevnt i tilfeldig rekkefølge.

Med fare for «fri tolkning» prinsippet, så kan jeg hvertfall bekrefte at våre oransje og blå er ett av lagene😂

Svar