Moderator: Arcturus

Guru

Kamptråd 3: Sandefjord vs Aalesund - Laurdag 13.april 15.30

Legg inn av Guru » man apr 08, 2019 11:04:56

Orange is the New black, og laurdag 1530 er den nye søndag 1800. Laurdagskampar er flott det, så lenge vi vinn. Gir nydelige søndager der vi kan nyte motstandarar som enten gir vekk poeng eller klarer å karre seg til nok poeng til å halde tritt med oss.

Før sesongstart var det store spørsmålet om det var Start eller Sandefjord som skulle bli den vanskeligaste konkurrenten vår. Vi har allereie vunne borte mot Start, i ein kamp som vi bikka ned på rett side i siste liten. Gjekk veldig bra, kunne like godt ha gått ille. Men faktum er som det er; vi har 6 poeng etter to kampar, saman med kun eitt anna lag. Hårfint foran oss - med 3-0 mot vår 2-0 - ligg neste motstander. Og dermed kan Sandefjord kome inn på scena.

Der vi opna sesongen med å lage vinnermålet 2 minutt før slutt, så laga Sandefjord sitt 2 minutt etter. 1-0 heime mot nyopprykka KFUM, 2-0 borte mot nyopprykka Raufoss. Dei har gjort jobben, uten at resultata i seg sjølve er meir enn vi forventer. Sjansestatikken seier at det var ein fortjent seier mot KFUM og at den mot Raufoss gjerne kunne ha vore større. I fjor blei Sandefjord sist. Sesongen var bortimot over før Magnus Powell fekk fyken. Marti Cifuentes kom inn. Navnet hans er ofte kobla til Barcelona, utan at eg veit kor tett den linken er. Trass i dei aldri var seriøst i nærheten av å berge plassen, så var det meget tydelig framgang å spore. Kun 3 tap på dei siste 14 kampane ville dei aller fleste laga i eliten takka og bukka for. Kun 3 sigrar i same periode var derimot i underkant. Det blei også deira bane. 23 poeng på 30 kampar var 6 for lite til å slost om kvalikplassen.

Spelestil? Har vagt fått med meg at dei er flinke med ball. Apropos Magnus Powell. Han er visstnok ein klassisk 4-4-2-trener, som hadde lyktes godt med det i Levanger. I Sandefjord tok han over 3-5-2-stallen til eks-trener Lars Bohinen. Uvisst av vilken grunn gjekk det altså ikkje særlig bra. Om vi skal tru oppsettet til nifs.no, så har dei opna sesongen i 4-2-3-1. Trudde dei skulle spele med trebackskjede som oss, men ein eller annan plass er det noko feil.

Her er laget som slo Raufoss i går:

Viitala
Wembangomo Grorud Høibråten Mjelde
Tito Valles
Kurtovic Rufo Ofkir
Engblom

Storbæk for Rufo etter 22
Kralj for Mjelde etter 75
Svendsen for Ofkir etter 81
Granlund, Moen Foss, Jonsson og Mladenovic på benken

Enkelte kjente navn. Grorud og Mjelde har vore med lenge. Wembangomo er ikkje vår Wembangomo, men lillebroren. Det same kan vi kalle Kurtovic. Og Svendsen junior, på lån frå Molde. Engblom har aldri lykkes i eliten, men knapt nokon har prestert bedre i obosligaen. I går laga han begge måla. Høibråten (Strømsgodset), Ofkir (Lillestrøm), Storbæk (Odd) og Mladenovic (Odd) er folk med erfaring som bør kunne bidra. Så har vi spanjolane. Innbiller meg at dei drar lasset. Men kan ikkje gi all verdens beskrivelse av dei. Brydde meg ikkje så mykje om eliteserien i fjor, og 2019 er berre så vidt begynt.

Trur vi kan lage ein enkel konklusjon:
Sandefjord er gode. Det må vi også vere. Då kan vi slå dei. Men det kan veldig fort gå feil veg og. Bohinen frykta tydeligvis seriestarten med både Start og Sandefjord borte dei tre første kampane. Med god grunn. Dersom vi før sesongstart kunne ha tatt 6 av 9 poeng på desse tre kampane, så ville vi ha gjort det. No vil vi sjølvsagt ha meir.

Nok om Sandefjord. Som alltid er det oss sjølve det handler om. Så langt har vi altså full pott. Ein OK prestasjon mot Start, ein OK+ mot Kongsvinger. Ingen grunn til å klage, men heller ingen grunn til å slappe av. Ein viktig forskjell frå i fjor er at vi har ein breiare stall, noko som heilt klart er av frykt for situasjonar som vi er i no. Vi mangla 8 mann til kampen mot Kongsvinger. 7 var skada, 1 venter på arbeidstillatelsen. I tillegg forsvant Kaj til pause. Likevel spelte vi med eit lag vi ikkje hadde skamma oss over nokon gong. Angående skadene blei det sagt i etterkant av kampen at vi håper å få Holmbert tilbake, og at vi ikkje veit kor alvorlig smellen til Kaj er. Eg tolka det dithen at dei 7 andre fortsatt er ute. Torbjørn, Nenass, Niklas, David, Jernade, Robert og Izunna. Holmbert går rett inn om han er klar, høgst sannsynlig på bekostning av Ståle. Han gjorde forresten ein meget hederlig innsats mot Kongsvinger. Jobba som vi forventa - altså som ein helt - og hadde faktisk dragninger og finesser eg ikkje hadde venta av han. Det såg ut som om han kosa seg. Ein god opplevelse som eg håper han tar med seg videre. Om Kaj ikkje blir klar, så tar Jonas over plassen. Det er heilt greitt. Det er uansett kvalitetsmessig jamnt mellom dei. Og når det står mellom ein ung sulalending med langtidskontrakt og ein nederlender med kult navn som er klar for å flytte seg heim, så er det klart vi håper han lokale gjer seg fortjent til plassen.

Andreas
Jonas Daniel Oddbjørn
Jørgen Peter Fredrik Aron Sondre
Pape Holmbert

Slik blir det kanskje. Aron tok steget sist. No er det å håpe at Fredrik og Peter følger på. Kjekt å få fullt trykk på midtbana. Sondre har vikariert til over forventning på kanten, og Jørgen ligg ikkje langt bak. Bakover har vi vore til å stole på, sjølv om det var eit par skumle situasjonar etter at vi hadde hjørnespark. På topp venter vi at Pape og Holmbert knuser Sandefjord-forsvarerane. Enten ved hjelp av magi eller rein fysikk. Vi har til og med fått innlegg frå kant i år. Med kvalitet. Kva blir det neste?

God kamp, god påske!!
Sist redigert av Guru den man apr 08, 2019 14:37:58, redigert 1 gang totalt.
Nokon veit bedre enn andre

gaddag

Re: Kamptråd 3: Sandefjord vs Aalesund - Laurdag 13.april 15.30

Legg inn av gaddag » man apr 08, 2019 12:49:22

Det som skremmer meg bittelitt er en uttalelse fra en sentral Aafk leder, den var at nå kan de reise til Sandefjord uten noe press for å vinne. U er ok.
Slikt er det verste jeg hører !
Tvert om nå kan de reise ned uten frykt for å tape og gå for knockout..hadde jeg ledet gjengen i alle fall.
Kanskje derfor jeg ikke gjør det.

Guru

Legg inn av Guru » man apr 08, 2019 14:01:38

gaddag skrev:
man apr 08, 2019 12:49:22
...uten noe press for å vinne...
Middelmådighet er trygt og godt. Når ein presterer - aller helst overpresterer - så er det fæle presset der. Når skal det slutte? Når skal vi feile? Så kjem endelig tapet og verden innretter seg tilbake i gode kjente former. La dei flinke kjempe der oppe vinden bles, då kan vi gjere det ganske godt i skyggen. Leicester er kroneksempelet på laget som nekta å la seg dytte ned i folden igjen. Som faktisk klarte å halde dampen oppe heilt inn.

Så får eg håpe det du høyrde ikkje var i verste meining. Det er nok enkelte som har frykta at vi skulle reise til Sandefjord med betydelig mindre poeng enn vi har. Gjerne med både dei og Start 3 poeng framføre oss. Så det er nok ein lettelse der over at det ikkje har blitt slik. Men uansett om vi hadde vore 6 poeng bak etter 3 kampar eller er heilt åleine i tet, så er det berre spelt tre kampar. Vi må tørre å ta ledelsen. Tørre å ha ei luke ned til laga bak oss. Uten at det på noko som helst måte gjer oss fornøgde.

Vi treng sjølvsagt ikkje slå Sandefjord. Worst case er at vi ligg på 7.plass etter neste helg. 3 poeng bak Sandefjord i tet, 1 poeng bak nummer 2. Men det handler om best case. Seier. 1.plass. Lang veg nedover. Det er det vi ønsker. Prestasjon etter prestasjon, resultat etter resultat. Aldri sleppe oss nedpå. Aldri vere fornøgd med mindre enn 3 poeng. I alle fall ikkje mot Sandefjord. Vi kan vere lure og taktiske, kanskje til og med forsiktige, men målet må vere 3 poeng. Og det betyr at vi må vere villige til å ofre det eine poenget for alle tre. Det er holdninga vi er på jakt etter. Med 28 kampar att av sesongen ser eg ingen anna måte å tenke på.

Bale

Legg inn av Bale » man apr 08, 2019 16:44:29

Guru skriver glimrende kampanalyser, men leserinteressen er dessverre dalende sammenlignet med tidligere årganger. Det samme er oppmøte på CLS...alarmerende.

Med seier mot Sandefjord og tabelltopp med 9 p så får en håpe på godt besøk på CLS mot Skeid....som jeg tror fort kan bli en litt vrien kamp.

Men først skal Sandefjord beseires

Galiat

Legg inn av Galiat » man apr 08, 2019 20:00:01

Taper vi kan vi være på 5 plass Aafk må alltig gå for og vinne.At vi ikke må vinne er bare tull,er det samme treneren sa da vi møtte viking i 4 siste runde i fjor.og vi vet hvordan det gikk Og vinne topp kampene er altig viktig,er dem som tar mest poeng mot topp 6 laga som rykker opp.og Sandefjord sin meget gode spanske spiss gikk ut skada etter 22 minutt i går,vist han ikke kan spille mot Aafk lørdag.Så har dem bare en god svensk spiss igjen Dem brukte 94 minutt på og skåre mot KUFM hjemme,så det er fult mulig og vinne 1-0 igjen.og får vi tilbake et par mann.Så er håpet om og vinne stor.Aafk hadde 4-1-0 etter 5 første i fjor,målet i år må være og klare 5-0-0 etter 5 første i år Kampen i helga avgjør om vi kan klare det i år

Brukeravatar
Even beinløs

Legg inn av Even beinløs » man apr 08, 2019 21:54:48

gaddag skrev:
man apr 08, 2019 12:49:22
Det som skremmer meg bittelitt er en uttalelse fra en sentral Aafk leder, den var at nå kan de reise til Sandefjord uten noe press for å vinne. U er ok.
Slikt er det verste jeg hører !
Tvert om nå kan de reise ned uten frykt for å tape og gå for knockout..hadde jeg ledet gjengen i alle fall.
Kanskje derfor jeg ikke gjør det.
Ikke bare ''bitte litt'', gaddag. Enormt, ultra himmelskrapende mye skremmer det meg.
Demoraliserende :!:
Nå må jeg passe meg, for jeg merker at den nylig avlidne ''høstdepresjonen'' sniker seg opp bak ryggen min , .. igjen :oops:

''Vi får de politikere Folket fortjener'' er et gammelt ordtak.

Søren Klype om vi ikke også kan sentraliserer det ned til en fotballklubb ledelse.
'Vi får de ledere vi fortjener''
- hva galt har vi gjort til å fortjene dem :?: :roll:

Guru

Legg inn av Guru » tir apr 09, 2019 13:21:00

8 kampar som vanlig.
Vi speler toppkampen, som vanlig.
Kampar, med poengscore og total relativ poengfangst så langt.

Sandefjord 6/6 vs Aalesund 6/6 - 100%
Skeid 4/6 vs Jerv 1/3 - 56%
Start 3/6 vs Raufoss 3/6 - 50%
Tromsdalen 0/3 vs Ull/Kisa 4/6 - 44%
Nest-Sotra 1/6 vs HamKam 3/6 - 33%
Strømmen 2/6 vs Sandnes Ulf 2/6 - 33%
Kongsvinger 3/6 vs KFUM Oslo 0/6 - 25%
Sogndal 1/6 vs Notodden 1/6 - 17%

Nokre detaljar.
Verken vi eller Sandefjord har avgitt poeng. Dersom vi vinn, så blir vi ensomme på toppen.
Vi har slått Start og Kongsvinger, som begge har vunne den andre kampen sin. Dersom trippelen Aalesund (mot Sandefjord), Start (mot Raufoss) og Kongsvinger (mot KFUM) går inn, så er vi i ein morsom situasjon. Då har vi vunne alle kampane våre, samtidig som laga vi har møtt har slått alle andre dei har møtt. Artig. Vi får gjere vår del. Er ganske overbevist om det er den som gir høgast odds.

Brukeravatar
tl007

Legg inn av tl007 » tir apr 09, 2019 17:59:19

Har de ikke bonussystem? Hvis ikke annet nytter så ville vel noen Lapper for seier gjøre det attraktivt å vinne

1aafk

Legg inn av 1aafk » tir apr 09, 2019 21:28:37

Om dei ikkje har vilje til å ta ut maks uten å få noen lapper, kan dei berre finne seg en annen klubb............

aafk abu

Legg inn av aafk abu » ons apr 10, 2019 02:32:11

Som nevnt tidligere resultatet mellom Sandefjord og Aafk kommer ikke til å ha betydning for om Aafk rykker opp eller ikke. Men, jeg som tilskuer forventer at Aafk alltid spiller for å vinne.

Galiat

Legg inn av Galiat » ons apr 10, 2019 12:41:12

Taper Aafk er dem avhengi av dem andre taper mot mindre gode lag.også må Aafk slå dem mindre gode laga.Det er mye bedre og slå topp laga,også ha råd til og tape mot dem mindre gode laga.I fjor tok mjøndalen og viking flere poeng en Aafk mot topp laga.og det avgjorde til slutt hvorfor dem rykka opp.Det er lett og si hadde vi klart u mot nest sorta så hadde vi rykka opp,men også viking og mjøndalen tapte jo poeng mot mindre gode lag.Men dem tok flere poeng mot topp laga.og derfor rykka dem opp,så og vinne mot sandefjord øker opprykk kjansen mye

Guru

Legg inn av Guru » ons apr 10, 2019 13:49:28

aafk abu skrev:
ons apr 10, 2019 02:32:11
Som nevnt tidligere resultatet mellom Sandefjord og Aafk kommer ikke til å ha betydning for om Aafk rykker opp eller ikke...
Ikkje for å drepe denne diskusjonen. Heller for å gi den litt meir kjøt på beinet. Leita opp resultata frå i fjor, aldri så lite sortert. Dei fortel nøyaktig kva som var sannheten då, så får kvar og ein vurdere sjølve kor langt vi kan dra det videre.

Har tatt for meg dei fire topplaga - Viking, Mjøndalen, Aalesund og Sogndal - og sett kva som skiller dei.

Interne oppgjer (1-4):
Mjøndalen 10/18 poeng, 56%
Viking 9/18, 50
Sogndal 8/18, 44
Aalesund 7/18, 39

Kampar mot dei nest beste (5-8: Ull/Kisa, Kongsvinger, Nest-Sotra, Tromsdalen):
Sogndal 16/24, 67
Viking 15/24, 63
Mjøndalen 15/24, 63
Aalesund 13/24, 54

Kampar mot dei nest dårligaste (9-12: HamKam, Sandnes Ulf, Strømmen, Jerv):
Mjøndalen 20/24, 83
Viking 18/24, 75
Aalesund 17/24, 71
Sogndal 12/24, 50

Kampar mot botnlaga (13-16: Notodden, Åsane, Florø- Levanger):
Aalesund 22/24, 92
Viking 19/24, 79
Mjøndalen 15/24, 63
Sogndal 15/24, 63

Overraskende nok var vi bak både Viking og Mjøndalen over heile linja, bortsett frå mot dei aller dårligaste. Korleis skal vi tolke det? At den iboende kvaliteten i laget var så god at det rett og slett var bortimot umulig å tape mot motstandarar på det nivået? Men at holdninga når vi møtte dei i skiktet over ikkje var god nok til å kompensere for den reduserte kvalitetsforskjellen. Lærdommen eg ser for i år er den vi strengt tatt ikkje burde trenge å lære: Gjer jobben skikkelig, uansett motstander. I motsatt fall er dei i stand til å skade oss.

Guru

Legg inn av Guru » tor apr 11, 2019 00:00:40

Dagens skade - for oss som abonnerer på Sunnmørsposten - er ei muskelskade. Strekk. Ser ikkje ut til at Sondre Fer blir klar til laurdag. Det blir heller ikkje Kaj Ramsteijn, Torbjørn Agdestein eller Jernade Meade. Og det går seinare framover for Holmbert Fridjonsson enn planlagt. Alt håp er likevel ikkje ute for han. Den positive nyheten er at det ser ut til at Niklas Castro blir med.

Om vi er litt kreative kan vi seie at Enoch Mawete også er utilgjengelig sidan vi berre tar oss råd til to målmenn i troppen. Dermed kan vi stille eit heilt lag med utilgjengelige og tvilsomme spelarar:

Mawete
Ramsteijn Sandnes Olafsson
Fet Castro Uzochukwu Nenass Meade
Agdestein Fridjonsson

Spennende lag det. Endå meir spennende er det korleis vi skal sy saman eit friskt lag. 13 tilgjengelige utespelarar. Grønner går nok rett inn for Ramsteijn. Verre er det med venstrekanten. Fet var allereie fjerdevalg. Eg ser to realistiske alternativ. Det eine er George inn til høgre og Hatlehol over til venstre. Det andre er å sette Karlsbakk rett inn. Ei mindre sannsynlig løysing er Sætre ut på kant, Thrandarson opp på spiss, Carlsen opp som indreløper, Grønner opp som anker og Hay inn bak. Kanskje justere formasjonen? 3-4-3 er ikkje utenkelig. Men går for denne:

ALie
Grønner Gretarsson OLie
Hatlehol Orry Carlsen Thrandarson Karlsbakk
Gueye Sæthre

aafk abu

Legg inn av aafk abu » tor apr 11, 2019 10:36:21

Guru skrev:
ons apr 10, 2019 13:49:28
aafk abu skrev:
ons apr 10, 2019 02:32:11

Interne oppgjer (1-4):
Mjøndalen 10/18 poeng, 56%
Viking 9/18, 50
Sogndal 8/18, 44
Aalesund 7/18, 39
Vi er altså at i fjorårets sesong Galiat at forskjellen på internoppgjøra utgjorde 3 poeng mellom beste lag og dårligste lag. Det var 4 topplag, og totalt 18 poeng å kjempe om, og forskjellen mellom beste og dårligste ble 3 poeng. Det kaller jeg at det jevner seg ut, fordi de er direkte konkurrenter. De kalles direkte konkurrenter fordi de er jevn gode, altså at det iboende går mot 0 poengs forskjell.

De poengene du taper mot antatt dårligere lag er de som er viktige, for taper du poeng er så må du overgå den iboende utjevningen mellom topplagene.

Guru

Legg inn av Guru » tor apr 11, 2019 10:38:26

Oddsen er komen. Nok ein gong er vi favorittar til å ikkje vinne.

Start vs Raufoss 1,35-4,10-6,80
Sogndal vs Notodden 1,58-3,45-4,80
Kongsvinger vs KFUM Oslo 1,85-3,20-3,60
Strømmen vs Sandnes Ulf 1,95-3,15-3,30
Nest-Sotra vs HamKam 2,10-3,10-3,00
Tromsdalen vs Ull/Kisa 2,90-3,20-2,10
Skeid vs Jerv 2,15-3,05-2,92
Sandefjord vs Aalesund 2,20-2,95-3,15

Sandefjord er i alle fall den favoritten med høgast odds hos Norsk Tipping.

aafk abu

Legg inn av aafk abu » tor apr 11, 2019 18:23:05

Blir spennende å se hva Skeid får til i Obos ligaen i år. Spillermaterialet deres er jo ikke vesentlig sterkere enn Brattvåg eller Hødd. Men de har en trener med en veldig enkel filosofi. 4-3-3 med offensiv tanke først og fremst. Og i tillegg til dette å vinne alle dueller innen for egen og motstanders 16-meter. Blir en studie i hva en trener kan få til med et lag når hver enkelt spiller individuelt sannsynligvis ikke forsvarer en plass i Obos-ligaen

Brukeravatar
Even beinløs

Legg inn av Even beinløs » tor apr 11, 2019 21:45:07

Guru skrev:
tor apr 11, 2019 10:38:26

Sandefjord er i alle fall den favoritten med høgast odds hos Norsk Tipping, Guru?
Hva med Start til 6,80 i odds?

sindre2

Legg inn av sindre2 » tor apr 11, 2019 23:16:31

Even beinløs skrev:
tor apr 11, 2019 21:45:07
Guru skrev:
tor apr 11, 2019 10:38:26

Sandefjord er i alle fall den favoritten med høgast odds hos Norsk Tipping, Guru?
Hva med Start til 6,80 i odds?
Start står med 1,35

Guru

Legg inn av Guru » fre apr 12, 2019 09:07:13

Dagens sak i Sunnmørsposten er at Tega George får starte sin første kamp for AaFK. Det kunne i så fall vere lett å tippe at han går inn på høgresida medan Jørgen flytter over til venstre. Slik det blei gjort i enkelte treningskampar. Men i artikkelen virker det som om han skal rett inn til venstre. Laurdagen vil vise.

På skadefronten er det ingen nye avklaringer. Siste informasjon var ein pessimistisk "kanskje" om Holmbert og "blir med til Sandefjord" om Niklas. Resten virker uaktuelle. Tolker det til at Niklas blir innbytter, medan ingen andre blir klare. I så fall blir laget som følger:

Andreas
Jonas Daniel Oddbjørn
Jørgen Peter Fredrik Aron Tega
Pape Ståle

Tarjei, Kristoffer, Markus, Niklas, Isak, Vetle

Har lagt inn 6 innbyttarar - det vi vanligvis reiser med sjølv om det er plass til 7 - og dei to juniorane som var med sist.

Øggen var litt nervøs for helsa til Niklas i ein annan tråd. Nervøs for at han blir jaga for fort tilbake etter beinbrudd. Vi treng ikkje noko tilbakeslag. Det eg lurer på med laget over er: I vilken situasjon vil vi sette inn Niklas? Er han aktuell som første innbytter, eller er det heller som den tredje dersom vi må bytte? Vil vi bruke han til å bikke ein kamp rett veg, eller heller gi han nokre minutt dersom kampen er avgjort? Er han rett og slett berre med for turen sin del?

Pöhler

Legg inn av Pöhler » fre apr 12, 2019 12:38:37

Stenerud siterte en annen på twitter tidligere i går på at Holmbert er klar til kampstart - han ble drillet i 11ern på torsdagens formasjonstrening. Det tolker jeg som en bra ting :)

Niklas Castro blir nok ikke første-innbytter. Regner med det maks er 20 minutter for han. Får virkelig håpe at han ikke kastes til ulvene for tidlig.

Lars Bohinen har flere ganger fullført kamper med å bare benytte seg av to innbytter. Spesielt i slike vanskelige bortekamper. Det betyr at han nok helst ønsker å unngå å bruke Castro, og vil helst ikke kaste ferske juniorer inn i en avslutning av en vanskelig og viktig bortekamp hvor vi feks forsvarer en 1-måls ledelse eller forsvarer en uavgjort.

Guru

Legg inn av Guru » fre apr 12, 2019 20:29:43

Endelig har troppen blitt lagt ut på heimesida. Way to og, aafk.no!!

Niklas er med, som vi forventa.
Holmbert er med, som det etter kvart ryktes at han kom til.
Sidan vi reiser med 17 mann er det ein av dei eg tippa på som ikkje får vere med. Ikkje overraskende er det eine junioren, Isak.

Så då oppdaterer eg tipset mitt:

Andreas
Jonas Daniel Oddbjørn
Jørgen Peter Fredrik Aron Tega
Pape Holmbert

Tarjei, Kristoffer, Markus, Niklas, Ståle, Vetle

Samanlikna med mot Kongsvinger betyr det Holmbert inn for Ståle og Tega inn for Sondre.

Holmbert for Ståle betyr mindre intensitet på topp. Men vi får eit bedre oppspelspunkt og ein ekte målskårer. Klart pluss.
Tega for Sondre er derimot ein klar svekkelse, for Sondre var god. Han var kreativ, arbeidsom og hadde gode innlegg og offensive bidrag. Tega er heilt ny, så det blir spennende å sjå kva han kan by på. Han bør vere raskare og bedre defensivt. Det gir i så fall muligheter til at andre kan sleppe seg meir laus offensivt. Framover har han vore relativt forsiktig slik vi har sett i treningskampana, og innlegge vil bli med feil fot. (Med mindre han bytter side med Jørgen, men då er det han som må bruke kjeiva.)

Galiat

Legg inn av Galiat » fre apr 12, 2019 21:25:48

Får håpe den gode spissen til sandefjord fremdeles er skada,da skal det gå ann og vinne 1-0 også mot sandefjord.både viking og Mjøndalen har slått sandefjord 2-0 i år,så selv om dem er opprykk favoritt og mittbana til Aafk er svekka.Så er dem fremdeles mulig og slå

Galiat

Legg inn av Galiat » fre apr 12, 2019 21:58:11

Ser den meget gode spanske spissen til sandefjord kan være borte 1 månade.Da er det en svenske vi må stoppe,sandefjord er veldig svekka uten den spissen.ekstra domt Fett er skada.For han var i veldig god form,forsvaret er ikke svekka.For dem 3 som spiller lørdag,burda spilt fra 1 serirunde sammen.På topp kan vi stille med dem 2 beste vi har,så det er mittbana som er spennende og følge i morgen.Lykkes dem der vinner vi

Prellen

Legg inn av Prellen » fre apr 12, 2019 23:58:17

Noen med pluss som kan forklare hvorfor Pape er vraket mot Sandefjord?

Galiat

Legg inn av Galiat » lør apr 13, 2019 06:26:28

Vist pape ikke starter er det fordi dem 2 andre er god lufta står der.og god i lufta trenger vi står der,men det er jo idiotisk men ikke sikkert han er vraka da.Det er noe smp tror,men det er ikke bekrefta

Brukeravatar
Even beinløs

Legg inn av Even beinløs » lør apr 13, 2019 08:26:50

Åååå Søren Klype..
Har så uggen følelse i dag vedrørende kampen i Sandfjord.

H j e l p :!:
Vi har en klubbledelse som ytrer at det ikke er så farlig å tape.
Hvor er det vi finner slike fysaker, igjen & igjen :?:

Brehme

Legg inn av Brehme » lør apr 13, 2019 08:59:26

Even beinløs skrev:
lør apr 13, 2019 08:26:50
Åååå Søren Klype..
Har så uggen følelse i dag vedrørende kampen i Sandfjord.

H j e l p :!:
Vi har en klubbledelse som ytrer at det ikke er så farlig å tape.
Hvor er det vi finner slike fysaker, igjen & igjen :?:
Har du link til denne uttalelsen?

Brehme

Legg inn av Brehme » lør apr 13, 2019 09:03:23

Ikke dumt å ha Pape på benken fra start i en kamp der vi mest sannsynlig blir tvunget til å forsvare oss. Det kan bli avgjørende å ha en slik kapasitet som kan puttes innpå siste 20 for å endre kampbildet. Synd at vi er i en posisjon der vi ikke har backup og må bruke en midtstopper, med all respekt for SSS.

En annen ting er om Holmbert faktisk er fit til å starte!?

kløfta

Legg inn av kløfta » lør apr 13, 2019 10:25:17

Har en god følelse for dagen i dag. Blir en slite seier med 0 - 2 som resultat. Snart klar for avreise.
Så lenge innsatsen er på topp så får vi heller akseptere å tape noen kamper.

kazzi

Legg inn av kazzi » lør apr 13, 2019 10:48:09

Gleder meg til kamp og er sikker på at vi kommer til å bite skikkelig fra oss i dag! Tipper vi slipper inn årets første baklengs, men hva gjør vel det når Thrandarson, pape og orry setter inn hvert sitt mål??!! 3-1 aafk. Nye 3 poeng skal innkasseres dere. God kamp!

Svar