Moderator: Arcturus

Guru

Kamptråd 28: Aalesund vs Start - Laurdag 26.oktober 1830

Legg inn av Guru » ons okt 23, 2019 14:31:50

Legg merke til tidspunktet. Laurdag. 1830. Regner med Jørgine danser tango til ære for oss.

Noko større og endå merkeligare er heile obosligaen 2019. Vi identifiserte tidlige konkurrentane vi skulle knive om opprykket med, Start og Sandefjord. Sjølv om vi har gjort det knalle bra og er opprykksklare, så har det stemt. Det har faktisk vore kniving, frå begynnelse til slutt. Først no er ledelsen komfortabel. Så seint som etter 14 serierunder var vi berre 2 poeng framføre Sandefjord på andreplass, 7 framføre Start. Etter den tid har vi sakte med sikkert dratt frå. Dei har sjeldent svikta, vi endå sjeldnare.

Men likevel. Trass i tett duellering, så er det over eit halvt år sidan vi har møtt nokon av dei. Borte mot Start 30.mars (med Kjetil Rekdal på sidelinja!!), mot Sandefjord 13.april. Det er over eit halvt år sidan vi har møtt nokon av dei. Ufattelig lenge. Vi såg for oss ei tøff opning og to neglebitarar på slutten som skulle avgjere det heile. Men vi drog i land 4 av 6 poeng på dei to første finalane, og kun frynsete nerver har gjort oss nervøse sidan den tid. Det var kanskje ikkje fantastisk spel som avgjorde dei to kampane. Mot Start var det kunstmålet til Pape Gueye. Mot Sandefjord halta vi inn til uavgjort. Glimrende resultat, sikkert meir enn vi fortjente. Men vi får sitere Ian Rush: "Eg veit ikkje kva flaks er, men merker at eg får meir av det når eg trener godt." Du visste kanskje ikkje at gode gamle Ian var nynorskmann?

Så for oss er det altså berre å bade oss til eliteserien. Vi kan stille med Lars Bohinen på midtbana, Frank Mathisen i mål, Geir Steinar Vik og Anka Aarønes på topp og ellers tilfeldig utvalgte forumister på resten av plassane. Vi rykker opp uansett. Så kva er poenget med dei siste kampane? Kva er motivasjonen?

Ein ting er fair play. Nest Sotra konkurrerer med KFUM, Sogndal og Kongsvinger om 3 kvalikplassar. Den er litt kinkig. Vi må gjere vårt beste der. Start og Sandefjord kjemper om den siste opprykksplassen. Der handler det om at vi behandler dei så likt vi kan. Det har vore mykje snakk om å gi andre spelarar enn dei vanlige sjansen. Om vi tilnærmer oss begge kampane på omtrent same måten, så har vi vårt på det tørre.

Det var høfligheten. Vi har også nevnt spelerutvikling, som heilt klart er eit tema. Men så har vi rekordane. 13 av 13 på heimebane vil vi forlenge litt til. Start sine 74 poeng i 2004 vil vi fjerne frå historiebøkene. I tillegg lever kvar kamp sitt liv. Det vi har bevist hittil i sesongen er at vi er fryktelig gode til å vinne dei kampane vi skal vinne. No har vi muligheten til å bevise at vi er såpass mykje bedre enn opprykkskonkurrentane som tabellen viser. Norge seier vi er suverene. Vi skal vise at dei har rett. Vi kan dra det videre. Vi er på ei medgangsbølge. Når vi speler godt vinn vi greitt. Når vi speler dårlig, så får vi med oss gode resultat likevel. Ein veldig god følelse av uovervinnelighet som vi absolutt bør dra med oss videre. Start gjorde dei i '04. Dei fortsatte å vinne etter at opprykket var sikra. Dei fortsatte å vinne treningskampane gjennom vinteren. Og dei fortsatte å vinne inn i den nye sesongen. 9-3-1og 6 poengs ledelse etter halvspelt sesong er noko å strekke seg etter. Eg er overbevist om at vanen med å vinne etter ein viktig del av grunnen til at dei klarte det. Det er det vi sikter på å kopiere, så får vi heller lære av det som skjedde i andre halvdel. 4-3-6 sendte dei ned på andreplass. Men ikkje lengre ned enn at dei hadde tatt gull likevel, dersom dei hadde klart eit poeng i den berømte avslutningskampen mot Fredrikstad. Dei tapte 1-3, men det vi husker best er at Dagfinn Enerly blei bytta ut allerie etter 8 minutt.

Det var ein lang introduksjon, til glede (?) for både oransje og gule.

For Start er dagens situasjon mykje meir prekær enn vår. Kvalik er ein vanskelig vei. I beste fall vinn dei mot både obos- og elitemotstanderen. Fullt realistisk. Endå meir sannsynlig vinn eliteserielaget. Og då ender obos-laget opp med å forlenge sesongen ein heil månad utan anna enn usikkerhet i belønning. Det er ein treg start på neste sesong. Start har satt seg i ein situasjon der dei er favoritter til å bli nummer 3. I utgangspunktet er det ingen krise å tape borte mot oss. Det vil det vere på laurdag. Uavgjort på Color Line vil vere eit svært godt resultat. Men likevel ikkje noko dei kan satse på. Start må anta at Sandefjord vinn kampane mot Ull/Kisa og Jerv, men at vi klarer å slå dei. I så fall er Start avhengige av å vinne alle sine kampar, inkludert mot oss for å nå målet. Det er sjølvsagt fullt realistisk at Sandefjord avgir poeng borte mot Ull/Kisa - det har 11 av 13 lag gjort så langt - men den kampen går på søndag. Sandefjord kan spele på Start sitt resultat, ikkje motsatt. Historien kan fortsatt vise at uavgjort på laurdag kan vere eit godt resultat for Start, men det har dei ikkje råd til å satse på. Så det er berre å forvente å møte eit lag som er villige til å ofre alt for å vinne. Til og med eit poeng dei har i lomma. Det kan bli interessant dersom det er uavgjort når det nærmer seg slutten. Då er det nok to lag på bana som meir ønsker å vinne enn frykter å tape. Noko som auker begge sin mulighet til å lykkes.

Dagens nyhet i Kristiansand er at dei har ansatt trener for dei komande sesongane. Det er egentlig ikkje overraskende at midlertidig trener Joey Hardarson forlenger. Men det setter sparkinga av Steinar Pedersen for to år sidan i eit endå merkeligare lys. Han var i ferd med å lede dei til opprykk, men blei plutselig fjerna i sesonginnspurten. "Ikkje rette mann til å lede dei videre," meinte dei nye lederane i klubben. Dei var komne med store mengder bettingmillioner og ambisjoner større enn Erik Soler sine mest svulstige. Spelarar kom, spelarar gjekk, norgestoppen var berre ein mellomstasjon. Med Mark Dempsey og ein heilt ny stall på plass var "medalje" i eliten 2018 ei svært forsiktig målsetning. Eg var neppe åleine om å ønske dei alt fotballmessig vondt, og det fekk dei. Nedrykk etter ei ynkelig sesongavslutning. Eigerane er fortsatt dei same. Men ting kan tyde på at dei har lært. Hardarson-kontrakta er eit symbol på det. Men endå viktigare er endringa i spelerlogistikken. Der det ei periode var oppsigelsesgrunn å ha ein einaste blaut konsonant, har dei no øyrer overalt for å finne slike. Sørlendinger blir både henta heim og fostra opp. Mykje lettare å like for den generelt fotballinteresserte. Og heilt sikkert også for sørlendinger når resultata går imot. No bygg dei lag på meir akseptert vis. Penger og ambisjoner er bra, men uten dyktighet kjem ein ganske kort. Ein lærdom nokon har betalt veldig mange millioner for. Men dei er der endå, nyttige erfaringer rikare. Om dei no berre klarer å slutte fred med kommunen, så er det nesten så eg kan beskrive dei som "heilt okai".

Sist kamp skuffa dei. 0-0 heime mot KFUM. I følge rykta til og med eit litt heldig poeng. I følge lagoppsettet stilte dei i ein nyklassisk 4-2-3-1:

Deumeland
Wichne Lowe Jørgensen Robstad
Aremu Twum
Skaanes Kabran Sigurdarson
Ramsland

Bringaker for Ramsland etter 68
Markovic for Kabran etter 78
Pedersen, Berger, Hadcic, Ugland og Sjøkvist på benken

Saman med Notodden er Start det laget i divisjonen som er flinkast å få gule kort. Opptil fleire mot KFUM. Av den grunn må Isaac Twum stå over mot oss. Dei veit sjølvsagt råd. Erlend Segberg speler i same posisjon, og han kvilte mot KFUMav nettopp same grunn. Tenk... Få sitt sjette gule kort Jerv når ein leder 3-0... Ellers lurer eg på om eg leste at Martin Ramsland gjekk av med vondt i foten. Aner ikkje om det er alvorlig. Eller om det stemmer i det heile tatt. Men som vi ser er det mange kjente navn og sikkert gode spelarar i den gjengen. Jonas Deumeland er ein god keeper. Damion Lowe og Joackim Jørgensen ein skikkelig midtstopperduo. Aron Sigurdarson har hatt ein svært god sesong og er i følge dei gulaste den beste speleren i divisjonen. Kasper Skaanes bør vere ein mann å sjå opp for. Og Kevin Kabran og Afeez Aremu er to av dei som er att frå perioda då dei kjøpte opp dei heitaste unga spelerane i Europa. Ingen grunn til å tvile på at dei har stor kapasitet. Dei mangler stabiliteten vår, men kapasiteten over 2x45 er ein reell konkurranse. Bra lag. Skal bli artig å slå dei.

Men korleis står det til med vår inspirasjon. Dei som var med til Tromsø skulle visst markere opprykket søndagskvelden. Blir dette blålaurdag? Blir dette "vi skal sjølvsagt gi alt", men så betyr det berre 90% og kun dersom det ikkje gjer vondt? Det er eit heilt reelt spørsmål. Vi kan sjølsagt spele heilt utan frykt, noko som kan slå heldig ut, men det er ikkje liv-og-død for oss slik det er for Start. Så det blir ein jobb for både spelerane og trenerane å få orden på dette. For vi vil så gjerne vinne. Slå rekorder. Sende Start ned i kvaliken. Gi dei beste spelerane deira lange blikk og ønske om å få bli att i Ålesund. Klarer vi å få opp tenninga? Finne roa når dei stresser? Få opp intensiteten til å gjere dei stressa? Ofre blod og sjukedager for å vinne dueller som berre kanskje er viktige? Psykologien...

Men kven skal få spele? Holmbert er sikkert fortsatt plaga, og det er nok Grønner og. Og dei vanlige. Det er lett å tippe laget basert på det som har skjedd i det siste:

ALie
Sæthre Gretarsson OLie
Hatlehol Castro Carlsen Thrandarson Meade
Pape Agdestein

Slik hadde det blitt om det var cupfinale. Men er det desse 11 som har den rette inspirasjonen? Thrandarson er på utgående kontrakt. Er tankane fortsatt 100% oransje? Kva med Sondre Fet som har prestert når han har fått sjansen, men som har fått den forbausende sjelden? Nenass litt det same. Er Orry oppe og går? Olafsson er trass alt framtidas mann på venstrekanten. Og kva med Karlsbakk, Määtä, Fiskerstrand, Hay og Mawete? Er det tid for å gi dei mest lovende av dei muligheten til å vise kva som bor i dei? I dag nøyer eg meg med å stille spørsmåla. Andre får svare.
Nokon veit bedre enn andre

Brukeravatar
Even beinløs

Re: Kamptråd 28: Aalesund vs Start - Laurdag 26.oktober 1830

Legg inn av Even beinløs » ons okt 23, 2019 17:22:57

Fenomenalt skrevet. ''Balsam'' ;-)

Ja det er nå vi får se bevis på at trener kan motivere, for min påstand i hele sesongen, har vert at spillerne er flaue over sluttspurten ifjor, og derfor har spilt for hverandre.
Altså, at trener ikke har betydd så mye for motivasjonen.
Vi får se nå og frem til slutt.
Håper at vi klarer å unngå tap hjemme. Ikke bare for rettferdigheten ovenfor Start og Sandefjord, men 0-tap hjemme, høre nesten utopisk ut i våre dager...eller?

motorthor

Legg inn av motorthor » ons okt 23, 2019 17:39:58

Vi har muligheten til å gå fra en super til en episk sesong, her!

Heia Åle - heia Aalesund!

Galiat

Legg inn av Galiat » ons okt 23, 2019 20:57:48

Dem 11 som rundspilte Raufoss Hjemme siste bør få starte,det er ingen grunn til og forandre det laget.også kan 3 få komme inn i 2 omgang og vise seg frem.

Galiat

Legg inn av Galiat » ons okt 23, 2019 21:15:17

Etter 21 serierunde leda Aafk med 11 poeng på Sandefjord og start.så det er ikke først helt på slutten Aafk leda klart.Det har Aafk gjort 1/3 del av sesongen,Så dem fleste så tidlig på høsten at Aafk ville rykka opp,er faktisk første gangen jeg ikke jubla når Aafk rykka opp.Rett og slett fordi jeg hadde jubla ferdig når opprykket var klart.Jeg var mer skuffa over spillet til Aafk mot Tromsdalen,en gleden over at opprykket var 100 prosent klart.Aafk kunna faktisk klart opprykk selv om dem tapte dem 4 siste,siden start ikke slo KFUM.Så soleklart var dette opprykket.No vil jeg bli skuffa om ikke Aafk slår poeng rekorden,før sesongen starta håpe jeg på over 60 poeng og opprykk.No håper jeg på 15 strake Hjemme seira,og 10 borte seira 10-4-1 borte

Arcturus

Legg inn av Arcturus » ons okt 23, 2019 22:33:04

Det kan hende at Sandefjord også allerede har rykket opp når de kommer til oss. Dermed får vi en litt mindre betydningsfull kamp der, hvor ingen av lagene har noe særlig annet enn æren å spille for. Da blir de lettere å slå, enn hvis de kommer til Ålesund for å spille om opprykk, med dertilhørende 110% innsats for tre poeng som de MÅ ha. Og er de der, så er poengrekorden innenfor rekkevidde for oss.

Vi kan selv hjelpe Sandefjord til den statusen ved å slå Start på lørdag.

Filer

Legg inn av Filer » ons okt 23, 2019 23:22:36

Even beinløs skrev:
ons okt 23, 2019 17:22:57

Ja det er nå vi får se bevis på at trener kan motivere, for min påstand i hele sesongen, har vert at spillerne er flaue over sluttspurten ifjor, og derfor har spilt for hverandre.
Og din mening om treneren har du gnåla om i nesten alle dine innlegg hele sesongen. Vi har for lengst fått med oss det. Vær grei og ikke gjenta deg selv flere ganger. Vi er mange som har stilt spørsmål vedrørende LB og sagt våre meninger, tror det temaet er irrelevant nå. La oss bli ferdige med dette og heller spare på kruttet til vi ser hvordan laget takler å spille i ES. Nå er det kun kampen mot Start det hele dreier seg om.

Brukeravatar
Even beinløs

Legg inn av Even beinløs » fre okt 25, 2019 09:26:15

Filer skrev:
ons okt 23, 2019 23:22:36
Even beinløs skrev:

Og din mening om treneren har du gnåla om i nesten alle dine innlegg hele sesongen. Vi har for lengst fått med oss det. Vær grei og ikke gjenta deg selv flere ganger. Vi er mange som har stilt spørsmål vedrørende LB og sagt våre meninger, tror det temaet er irrelevant nå. La oss bli ferdige med dette og heller spare på kruttet til vi ser hvordan laget takler å spille i ES. Nå er det kun kampen mot Start det hele dreier seg om.
ops...
Kutt ut den patetiske hersketeknikken, ....du må lengre ut på landet for at den skal ''bite' 'på noen som helst!
Jeg sier min oppriktige mening, uten å bry meg om slike som deg, som påberoper seg å snakke for mange.

Brukeravatar
Even beinløs

Legg inn av Even beinløs » fre okt 25, 2019 09:27:18

Even beinløs skrev:
fre okt 25, 2019 09:26:15
Filer skrev:
ons okt 23, 2019 23:22:36
Even beinløs skrev:

ops...
Kutt ut den patetiske hersketeknikken, ....du må lengre ut på landet for at den skal ''bite' 'på noen som helst!
Jeg sier min oppriktige mening, uten å bry meg om slike som deg, som påberoper seg å snakke for mange og angriper på person.

faani

Legg inn av faani » fre okt 25, 2019 12:02:52

Værmeldinga er brukbar for lørdags kveld.
Eg håper flest muleg AaFK-supporter/-tilhengarar, som kanskje siste år ikkje har vært så ivrige med å møte opp og sjå kampen fra tribuna, no møter opp og bidrar til fest -også fra tribuneplass! :-D

Guru

Legg inn av Guru » fre okt 25, 2019 12:40:18

For oss som teller kampar er det alltid mykje å merke oss. Av og til runde tall. Ikkje så mykje av det i morgon. Men enkelte gode samanlikninger er det.

Andreas Lie har for eksempel spelt 148 seriekampar for oss. Nøyaktig det same som Sten Grytebust. Alt taler for at han går forbi no.

Fredrik Carlsen har hatt eit jubileum nylig. Har no 203. Mi liste starter med eliteseriedebuten i 2003. Fredrik er nummer 3 på den. Tor Hogne nummer 2 med 215. Orry aller øvst med 228.

Oddbjørn følger like bak tvillingen. 144 så langt. Det var det siste skadeavbrekket som slapp Andreas forbi.

Sondre Fet har ein minijubileum om han får spele mot Start. Kamp nummer 90. Tangerer i så fall Leke James.

Aron Thrandarson er tidenes mestspelende islending i klubben. 114 kampar. Ein til, så tangerer han Erlend Holm sine 115. Men det er altså berre i mi liste, sidan Erlend hadde ein god del kampar før '02. Erlend leder også på elitseriekampar, 63-61. Så Thrandarson må forlenge for å nå den milepælen.

Jørgen Hatlehol har etablert seg på laget. 55 kampar så langt. I morgon kan han tangere Magnus Sylling Olsen og Anders Lindegaard.

Pape og Holmbert bør ha fått ein premie. Dei har nøyaktig 50 kampar kvar. Akkurat som Kim Deinoff.

Niklas Castro har 21 kampar. I morgon kjem han inn på kultheltlista over spelarar med 22 kampar. Saman med Dede Anderson og Adam Skumawitz.

For å nevne nokon.

rogerlima

Legg inn av rogerlima » fre okt 25, 2019 17:01:37

Ah Adam Skumawitz. Frelseren fra usa😂

motorthor

Legg inn av motorthor » fre okt 25, 2019 17:10:15

Tok å såg KFUM - Start, heilt ufattelig at Start ikkje hadde 3-4 baklengs etter første 45, vill panikk i eget felt hver gang KFUM hadde ballen i nærheten. Det va rett komisk! Litt bedre i 2. omgang, men heller ikkje der va det mykkje å skryte av. Vi har ikkje mykkje å frykte i morra hvis det der e nåkke å gå etter. Vi e i så tilfelle like mykkje bedre som tabellen tilsier!

Gleda me te kampen!

Bale

Legg inn av Bale » lør okt 26, 2019 13:08:45

Da Aafk slo Raufoss var min påstand....vi taper ikke fler kamper i år. Start har alt press på seg, de må vinne, mens vi kan kose oss, trille ball og lage mål.

Mitt tips er 4-1

Guru

Legg inn av Guru » lør okt 26, 2019 13:31:49

https://www.smp.no/100Sport/fotball/Sta ... 1756b.html

Anbefaler denne for dei som har nokre minutt å avsjå. Sjølv har eg berre fått skrapa litt i overflata foreløpig, men det virker interessant. 20 minutters videoreportasje frå treninga til Start. Intervju. Deira vurdering av oss. Dei har heilt sikkert fleire observasjoner enn dei deler, men det er jo artig med det lille dei deler. «Rommet vi etterlater oss bak kantspelarane» blir nevnt. Det vil dei angripe. Det er jo eit kjent utfordrende punkt med trebackslinja. Klarer stopperane å tette holet? Vil kantspelrtane gjere det sjølve? I så fall har vi blitt spelt så lave at vi langt på vei er tilskodarar til kampen. Om vi derimot lykkes med å la kantane stå høgt, så har vi eit forsprang.

5 timar att...

Arcturus

Legg inn av Arcturus » lør okt 26, 2019 13:52:20

Det er vel derfor det kalles wingback, for at de skal dekke rommet der som backer, men også fungere som ving i angrep. Som oftest koker det ned til "hvem vil mest" når to jevne lag møtes. I utgangspunktet skal vi være favoritter på hjemmebane her. Men jeg tror dessverre at Start "vil mest" i dag. Det bør de egentlig..

weasel

Legg inn av weasel » lør okt 26, 2019 14:48:00

Jeg håper og tror at vi vinner også i dag.synd for Start, men Sandefjord blir nummer 2 på tabellen. 3-0 i dag.

trippelf

Legg inn av trippelf » lør okt 26, 2019 17:09:56

Bohinen var trener for Sandefjord og tenker nok at det er bedre å ta med seg dem kontra Start til Eliten. Sandefjord har ikke de "musklene" som Start kan raske sammen, selv om de ikke har forvaltet spesielt godt det de har fått. Bohinen er en kyniker, mens jeg er mest opptatt av å få se de lokale unge spillerne våre. Men, det har jeg mast nok om..

Galiat

Legg inn av Galiat » lør okt 26, 2019 17:26:40

Et lite innhopp kan du drømme om,men når Aafk møter nummer 2 og 3 og 5 på.tabellen.Så er det liten grunn til og tro på mer en et innhopp,det er jo mange gode på benken som.Som.nok håper dem får komme inn i 2 omgang

Abderrazak Matzerath

Legg inn av Abderrazak Matzerath » lør okt 26, 2019 18:13:31

Laget:

1 Andreas Lie
3 Daniel Leo Gretarsson
5 Oddbjørn Lie
8 Fredrik Carlsen
9 Niklas Castro
11 Aron Elis Thrandarson
14 Pape Habib Gueye
15 Ståle Stålinho Sæthre
16 Jørgen Hatlehol
19 Jernade Meade
23 Torbjørn Agdestein

Benken:

26 Marius Berntzen
7 Erikson Spinola Lima
17 Sondre Brunstad Fet
18 David Kristjan Olafsson
21 Peter Orry Larsen
25 Kristoffer Hay
28 Håvard Mork Breivik

motorthor

Legg inn av motorthor » lør okt 26, 2019 18:22:43

I den kampen her vil Hatlehol bli satt på prøve, det e den sida dei kommer på, og når dei først kommer så kommer dei raskt. Ellers, også veldig lange innkast, heilt inn i 5meter. E tror også at dei vil prøve å presse høyt så lenge dei klare. Blir ei batalje tror e, men sette dagens kroner på AaFK! :D Kan ikkje la være når oddsen e over 2...

rogerlima

Legg inn av rogerlima » lør okt 26, 2019 18:25:10

En liten utblåsning nå: Hvorfor i alle dager starter Oddbjørn Lie? Hva er fremtiden hans i klubben? Han holder på ingen måte noe som kan minne om ES-nivå — selv på sine beste dager. Etter min mening. Er Hay så langt fra lagoppstillingen at det på en dag som denne, med null å tape, ikke er rom til han? Hva i alle dager skal vi i så fall med han?

weasel

Legg inn av weasel » lør okt 26, 2019 20:26:52

Det ble 2-1, det holder i massevis.

motorthor

Legg inn av motorthor » lør okt 26, 2019 20:35:07

Wooooohoooo 1 poeng fra rekord med 2 kampa igjen! :D
En kamp fra plettfri heimesesong!

Steike kor deilig!

Og kroner tjente e på oddsen :D

sindre2

Legg inn av sindre2 » lør okt 26, 2019 21:10:29

motorthor skrev:
lør okt 26, 2019 20:35:07

Steike kor deilig!

1 poeng for å tangere rekorden, og 2 poeng unna å sette ny rekord 👌
Sist redigert av sindre2 den søn okt 27, 2019 11:04:16, redigert 1 gang totalt.

Sulalenning

Legg inn av Sulalenning » lør okt 26, 2019 21:23:14

Lie har noen svakheter, men innleggstrusselen er gull verdt i denne formasjonen. Spesielt med Fridjonsson på bana. Savner Lie når han er ute.

motorthor

Legg inn av motorthor » lør okt 26, 2019 21:35:43

sindre2 skrev:
lør okt 26, 2019 21:10:29
motorthor skrev:
lør okt 26, 2019 20:35:07

Steike kor deilig!

1 poeng for å rangere rekorden, og 2 poeng unna å sette ny rekord 👌
Ja, men vi tar jo 6 poeng, så det ekkje nåkke problem 👍

motorthor

Legg inn av motorthor » lør okt 26, 2019 21:41:22

Kjekt åsjå så mykkje folk på tribuna (fra langt te helsikes, tog, taxi, 2 fly og bussa istan).

olav60

Legg inn av olav60 » søn okt 27, 2019 07:45:12

Start skal ganske sannsynlig ut i kvalifisering, og det har de bare godt av.
Sogndal burde kjenne sin besøkelsestid. En del kroner spart på reise for AaFK og Ålesundere

Galiat

Legg inn av Galiat » søn okt 27, 2019 10:34:26

Med det samme start ansatte treneren sin for neste 2 år,så slutta start og vinne.Er jo litt som.den oppskrytte Normann i England i fjor,og han har jo forsatte i samme spor i år,så kansje Burda start venta litt.Hadde vært gøy om Sogndal slo start i kvaliken,Start har jo fått mange Sogndal spillera i år,og 1 til etter sesongen.En bedre hevn for bakke en og slå ut start i kvaliken finnes ikke

Svar