Moderator: Arcturus

Svar
Maxi

[EMPTY_TITLE]-17

Legg inn av Maxi » fre aug 09, 2002 11:58:05

I går vant dere fortjent over oss. Gratulerer. At noen klager på at dere halte ut tiden, kan jeg ikke si meg enig i. Det var tydelig at spillere fra begge lag var trøtte og utslitte.
Men det var ganske unødvendig og provoserende at AaFK-spillerne løp bort til Store Stå og hoppet opp og ned mens de ropte, vinket og viste fingen. En smule barnslig og usportslig. Hvorfor ikke løpe bort til sine egne supportere? Hvor mange lag gjør slikt? Ingen. Dette fordi de vet at det provoserer og vekker reaksjoner. De bruker heller tid på sin egen seiersrus og supporterne sine. Det bør AaFK-spillerne gjøre neste gang.

Lykke til videre i cupen.

Hilsen fra Bergen.

AaFK - 001

[EMPTY_TITLE]-17

Legg inn av AaFK - 001 » søn aug 11, 2002 05:42:07

Heia Brann!
Som patriot fra Sunnmøre skal dere alle vite at de fleste Sunnmøringer alltid har sett opp til og fulgt med BRANN.

Dessverre er fotballen rund - og nå var det vår tur å ha det litt gøy!
Dette skal dere unne oss en stund fremover høsten - neste år kan det igjen være Brann's tur . . .

At spillerne viste finger'n i stundens "sjokk" skal dere ikke ta så veldig tungt - det var nok sikkert ikke ment så veldig alvorlig.

Gled dere nå over AaFK - og velkommen til Ålesund!

Hjertelig hilsen fra hjemmesitter-patriot som skal på Kråmyra igjen etter nesten 10 års fravær!

NoggyStyles

[EMPTY_TITLE]-17

Legg inn av NoggyStyles » søn aug 11, 2002 14:56:39

Kommer no når dem er i siget ja :P

Maxi

[EMPTY_TITLE]-17

Legg inn av Maxi » søn aug 11, 2002 15:12:06

Selfølgelig skjønner jeg at spillerne var i spontan gledesrus, men vi var tilsvarende helt knust... Da er det jo lettere å bli provosert... Men at det var tilfeldig at keeperen deres løp rett bort til Store Stå er pisspreik. Han løftet armen og pekte mot Store Stå da han begynte å løpe. Han visste jævlig godt hvor han løp... Det så alle som var på Stadion. Men nå er det historie, hvertfal for oss...!!! ; )

Lykke til videre i cupen!

AaFK - 001

[EMPTY_TITLE]-17

Legg inn av AaFK - 001 » søn aug 11, 2002 17:15:46

Som Sunnmøring må jeg bare si at jeg tror Maxi snakker sant i det han sier og har registrert.

Men glem ikke at FOTBALL skal være MORO og kun er en LEK FOR VOKSNE .

Men likevel - beklager hvis det var slik du forteller - og det tror jeg.

Likevel skal vi ikke huske at i slike øyeblikk blir et menneske nærmest styrt av utenforstående makter . . .

OK - takk for diskusjon så langt - tror på uavgjort mot Hønefoss i kveld.

Hilsen AaFK - 001

Svar