Moderator: Arcturus

Svar
Arne

Brann - ÅFK 2 - 2

Legg inn av Arne » lør feb 16, 2002 18:31:15

ÅFK spilte en god kamp mot Brann, og var nær ved å vinne kampen. Brann ledet 1-0 ved pause, men det var ÅFK som hadde de fleste sjansene, og jeg talte i hvert fall 4 store sjanser i 1. omg., bl.a. et tverrliggerskudd. Brann hadde vel bare en sjanse utenom målet, som ble skåret av Petter Furuseth-Olsen. I andre omgang laget ÅFK 2 raske og fine mål av Marius Aam og Nils Ottar Sandø (tror jeg). ÅFK fortsatte å spille bra, og hadde initiativet i kampen, men et kvarter før slutt skåret Torstein Helstad. Inntil da hadde ikke Brann hatt en eneste skikkelig sjanse i 2. omgang. Brann presset litt på slutten, men uten å skape all verden. ÅFK var spesielt flinke til å sende farlige pasninger i "bakrommet", og virket mer samspilt enn Brann som var uten fasong og plan i denne kampen.

-MagMan-

Brann - ÅFK 2 - 2

Legg inn av -MagMan- » man feb 18, 2002 15:25:02

Jeg studerer i Bergen og var "ringside", må si jeg ble imponert over Ålesund. Åfk eide kampen, det var et under at det ikke ble seier...Jeg siterer Sumpen: Dette begynner å lukte fugl:)

HEIA ÅLESUUUUUND!

Kjetil

Brann - ÅFK 2 - 2

Legg inn av Kjetil » tir feb 19, 2002 11:51:52

Aalesund gjorde en god kamp. Spesilelt imponert over at en så fersk midtbane kunne dominere så mye. Helter som Fagermo og Dos stilte jo ikke.
Hansen som var på sentral midtbane virker som en spennende type. Kan bli veldig bra hvis han også får opp jobbinga defensivt. (Og omtrent like hissig som Trond Fredriksen)
Sandø laget og mye trøbbel for Brann-forsvaret, og Skiri var naturligvis solid.

Hos Brann var det nok Ivar Rønningen som var bestemann.

(Ps: Litt pirk, Merk navn i "tema", Aalesund forkortes ikke med Åfk)

Svar