Nope. Fotograf Ånstad er der på ferie, så det var nok bare en tilfeldighet Sumpen benyttet seg avAaFKforEVIG skrev: ↑ons des 20, 2017 17:07:35
Apropos ferie i Dubai, har SMP sendt Helge Skuseth med fotograf til Dubai for å lage saken om han?

Moderator: Arcturus
Nope. Fotograf Ånstad er der på ferie, så det var nok bare en tilfeldighet Sumpen benyttet seg avAaFKforEVIG skrev: ↑ons des 20, 2017 17:07:35
Apropos ferie i Dubai, har SMP sendt Helge Skuseth med fotograf til Dubai for å lage saken om han?
Ja, man kan se sånn på det også. Kudos for å være optimisttrippelf skrev: ↑tor des 21, 2017 12:13:41#Arcturus, der er jeg uenig. Hoff er og gamlelars er kneblet og stuet vekk. Da er premissene endret og klubben har fått ny ledelse som nå har vist handlekraft og gjorde noe som fotballnorge applauderer. Da skal vi også være storsinnet og ha håp om at dette er starten på en ny retning fra Aafk. Ansettelsen av LB vil få stor betydning når Aafk nå skal hente spillere. Har virkelig troa på dette, så håper jeg som tidligere nevnt at klubben og TF slutter fred, slik at vi ikke får nok en personalsak. Da er endringen komplett for min del. Gleder meg til 2018 med Aafk!
9.desember 2018 skrives inn i historiebøkene om Aafk at trener Lars Bohinen strøk til eksamen.Vatnebygder skrev: ↑ons des 20, 2017 23:50:13Velkommen til Aafk, 11.november 2018 (eller før) vil vise om du bestod eksamen - OPPRYKK.