Moderator: Arcturus

Svar
olav60

Re: Hovedtrener Lars Bohinen så langt...

Legg inn av olav60 » ons aug 19, 2020 23:15:16

1aafk skrev:
ons aug 19, 2020 09:53:48
Filer skrev:
tir aug 18, 2020 21:38:17
olav60 skrev:
tir aug 18, 2020 19:58:30
Vel, nå må en huske at fotball er et lagspill.
Warholm f.eks blir ikke berørt av Corona , men et lag blir det. Spillerne skal selvsagt holde ved like det kondisjonsmessige individuelt
Men de fikk ikke øvd så mye på relasjonene i laget. Som er ganske utslagsgivende i lagspill/fotball
Er det coronaen som skal ha skylden for at de spilte kun EN treningskamp før seriestart? Og er det bare Aafk som er coronarammet. Hva med alle de andre lagene? De som slår Aafk uke etter uke. Å bruke corona som en forklaring på situasjonen er helt irrelevant.
Å skylde på korona er berre tull, alle laga i eliteserien hadde dette problemet. Grunnen til at Aafk er der dei er, er at dei har en skikkeleg sta trener, som held bastant på sitt spillesystem, sjølv om laget ikkje mestrer dette og med det rykker ned. LB har vel også sagt at han heller rykker ned enn at han endrer sitt system, så da blir det nedrykk med LB. Slik er det berre, LB er en stapeis uten sidestykke, spør du meg.
Nå var det ikke samme opplegg hos alle lagene. Jeg tror nok det hadde blitt flere treningskamper uten Corona
Noen permitterte mer enn andre. Og AaFK var nyopprykket og måtte gjøre en ekstra innsats med laget
Men alt dette forstår tydeligvis Besservisserne her ingen ting ting av. Jeg vil vil påstå at de har fått et lag de fortjener :D

Aalesunderen

Legg inn av Aalesunderen » tor aug 20, 2020 10:15:41

olav60 skrev:
ons aug 19, 2020 23:15:16
1aafk skrev:
ons aug 19, 2020 09:53:48
Filer skrev:
tir aug 18, 2020 21:38:17
olav60 skrev:
tir aug 18, 2020 19:58:30
Vel, nå må en huske at fotball er et lagspill.
Warholm f.eks blir ikke berørt av Corona , men et lag blir det. Spillerne skal selvsagt holde ved like det kondisjonsmessige individuelt
Men de fikk ikke øvd så mye på relasjonene i laget. Som er ganske utslagsgivende i lagspill/fotball
Er det coronaen som skal ha skylden for at de spilte kun EN treningskamp før seriestart? Og er det bare Aafk som er coronarammet. Hva med alle de andre lagene? De som slår Aafk uke etter uke. Å bruke corona som en forklaring på situasjonen er helt irrelevant.
Å skylde på korona er berre tull, alle laga i eliteserien hadde dette problemet. Grunnen til at Aafk er der dei er, er at dei har en skikkeleg sta trener, som held bastant på sitt spillesystem, sjølv om laget ikkje mestrer dette og med det rykker ned. LB har vel også sagt at han heller rykker ned enn at han endrer sitt system, så da blir det nedrykk med LB. Slik er det berre, LB er en stapeis uten sidestykke, spør du meg.
Nå var det ikke samme opplegg hos alle lagene. Jeg tror nok det hadde blitt flere treningskamper uten Corona
Noen permitterte mer enn andre. Og AaFK var nyopprykket og måtte gjøre en ekstra innsats med laget
Men alt dette forstår tydeligvis Besservisserne her ingen ting ting av. Jeg vil vil påstå at de har fått et lag de fortjener :D
Man kan også fortsette og fortsette med å komme opp med unnskyldninger. Det har vært mitt poeng i tidligere innlegg her også. Det finnes alltid noe med omstendighetene man kan forklare bort ting med, og gutteklubben grei i styret + en del andre virker å ha vært på det sporet ganske gjennomgående.

Men sannheten er at ingen har kommet langt ved bare å peke på andre årsaker. Man må ta tak i situasjonen og finne løsninger som kan endre på det som trenger å endres.

Hvordan man har kommet seg frem til guillotinen er ikke poenget -- poenget er å finne en måte å bevare hodet på. Om man ikke gjør det så spiller det ingen rolle om det var falske anklager, man ender uten hode uansett.

Nå må vi være løsningsorienterte, og vi må finne en løsning snarest, vi kan ikke handle når hodet er i kurven!

Abderrazak Matzerath

Legg inn av Abderrazak Matzerath » tor aug 20, 2020 12:09:47

rogerlima skrev:
ons aug 19, 2020 17:11:26
Speakeren skrev:
ons aug 19, 2020 13:53:33
Men før sesongstart så hadde AaFK kun én treningskamp og kom sent i gang etter permitteringen. I motsetning til andre klubber. Det er vel også noe å ta med i regnestykket?
Tja. Ikke egentlig. Vi har siden den gang spilt nesten halvferdig serie og formpilen peker ikke akkurat oppover, så det er lite trolig at to-tre treningskamper til i forkant av serien ville ha utgjort spesielt stor forskjell.

Men selvfølgelig mulig at når (brak)tapene kom i tellende kamper så ble selvfølelsen og troen på eget spill langt mer ødelagt enn dersom tapene hadde kommet i ikke-viktige treningskamper.

Men uansett så har vi ikke klart å finne noen som helst form for hverken samspill eller form (kanskje kun Fridjonsson og til en viss grad Castro) selv etter 14 (!) kamper.

Akkurat det burde utløse en stor grunn til selvransakelse. Men inntil videre virker det ikke som at det skjer særlig mye av denslags i klubben.
Fraværet av treningskamper var selvsagt ikke bra for AaFK, at 2-3 er bedre enn 1 sier seg selv om man mener treningskamper har noe for seg i det hele tatt. Selv om det var flere klubber som hadde få treningskamper og lengre permitteringer, så har nok variasjonene mellom klubbene her utgjort en unormal forskjell kontra vanlige sesonger. For de som titta på tabellen de 5-7 første serierundene så lå alle de tre nyopprykkede lagene nederst på tabellen, på rekke og rad. Det kan jeg knapt huske å ha sett fra tidligere sesonger, og antageligvis ikke helt tilfeldig at det skjedde i år. Nyopprykkede lag har vel ekstra behov for å sette en defensiv struktur, kjenne på nivået (før det braker løs), og ha publikum i ryggen i tette hjemmekamper? Alt det ble vanskelig i år.

Vil si samspill og form har vært (mildt sagt) varierende i år, men om du sammenligner de senere kampene mot Viking og RBK mot de tidligere kampene mot Bodø/Glimt og Kristiansund så skal det godt gjøres å mene at det ikke finnes spor av forbedring. Men selvsagt, laguttak, taktikk og formasjon kan jo i teorien endres når baklengsmålene blåser inn fortere enn folk pleide å kjøpe pølse i kiosken før koronaens tid.

Apropos å være for eller imot Bohinen tror jeg man må ta til etteretning at økonomien i klubben ikke er den beste for tida. 200 på tribunene etter to sesonger i OBOS-ligane hjelper jo ikke akkurat på. Om styret bruker x antall millioner på å få ut Bohinen, ansetter den første og beste treneren som de har lest om i VG (LAN!?!), og vi likevel rykker ned...da blir det havrelefse og gampefotball i en halv evighet, dvs i alle fall ut kontraktstida.

optimist1

Legg inn av optimist1 » tor aug 20, 2020 13:36:36

Abderrazak Matzerath skrev:
rogerlima skrev:
Speakeren skrev:
Men før sesongstart så hadde AaFK kun én treningskamp og kom sent i gang etter permitteringen. I motsetning til andre klubber. Det er vel også noe å ta med i regnestykket?
Tja. Ikke egentlig. Vi har siden den gang spilt nesten halvferdig serie og formpilen peker ikke akkurat oppover, så det er lite trolig at to-tre treningskamper til i forkant av serien ville ha utgjort spesielt stor forskjell.

Men selvfølgelig mulig at når (brak)tapene kom i tellende kamper så ble selvfølelsen og troen på eget spill langt mer ødelagt enn dersom tapene hadde kommet i ikke-viktige treningskamper.

Men uansett så har vi ikke klart å finne noen som helst form for hverken samspill eller form (kanskje kun Fridjonsson og til en viss grad Castro) selv etter 14 (!) kamper.

Akkurat det burde utløse en stor grunn til selvransakelse. Men inntil videre virker det ikke som at det skjer særlig mye av denslags i klubben.
Fraværet av treningskamper var selvsagt ikke bra for AaFK, at 2-3 er bedre enn 1 sier seg selv om man mener treningskamper har noe for seg i det hele tatt. Selv om det var flere klubber som hadde få treningskamper og lengre permitteringer, så har nok variasjonene mellom klubbene her utgjort en unormal forskjell kontra vanlige sesonger. For de som titta på tabellen de 5-7 første serierundene så lå alle de tre nyopprykkede lagene nederst på tabellen, på rekke og rad. Det kan jeg knapt huske å ha sett fra tidligere sesonger, og antageligvis ikke helt tilfeldig at det skjedde i år. Nyopprykkede lag har vel ekstra behov for å sette en defensiv struktur, kjenne på nivået (før det braker løs), og ha publikum i ryggen i tette hjemmekamper? Alt det ble vanskelig i år.

Vil si samspill og form har vært (mildt sagt) varierende i år, men om du sammenligner de senere kampene mot Viking og RBK mot de tidligere kampene mot Bodø/Glimt og Kristiansund så skal det godt gjøres å mene at det ikke finnes spor av forbedring. Men selvsagt, laguttak, taktikk og formasjon kan jo i teorien endres når baklengsmålene blåser inn fortere enn folk pleide å kjøpe pølse i kiosken før koronaens tid.

Apropos å være for eller imot Bohinen tror jeg man må ta til etteretning at økonomien i klubben ikke er den beste for tida. 200 på tribunene etter to sesonger i OBOS-ligane hjelper jo ikke akkurat på. Om styret bruker x antall millioner på å få ut Bohinen, ansetter den første og beste treneren som de har lest om i VG (LAN!?!), og vi likevel rykker ned...da blir det havrelefse og gampefotball i en halv evighet, dvs i alle fall ut kontraktstida.
Eg er ikkje medlem av 'fanklubben' til L.B. Sett i lys av klubben sin økonomi trur eg likevel at det kan vere betre å behalde han ut kontraktstida, dersom det gjer at AaFK kan ha råd til å kjøpe/leige ein kvalitetsspelar, eller tre.
Eg tvilar sterkt på om klubben har pengar til å betale ut L.B frå kontrakta, og i tillegg få inn klassespelarar som kan vere med å gi laget eit løft.
Eg huskar godt då klubben henta Jeffrey Aubynn, og det hadde gleda meg stort om det hadde dukka opp tilsvarande kvalitet på laget, sjølv om det berre var ut sesongen. Forutsetninga må sjølsagt vere at spelaren er i kampform.
Eg hadde heller ikkje vorte lei meg om aafk hadde fått på plass ein keeper a la serbiske Nenad Novakovic, som var her i 2008.
Kanskje ikkje den mest sympatiske spelaren som har vore innom CLS, men framstod på bana som proff. til fingerspissane.
Om der i tillegg kunne kome ein 'sjef' i forsvaret ville det kunne hjelpt mykje.

Sent fra min SM-G970F via Tapatalk

88charlie

Legg inn av 88charlie » tor aug 20, 2020 13:38:32

optimist1 skrev:
rogerlima skrev:
Speakeren skrev:

Eg er ikkje medlem av 'fanklubben' til L.B. Sett i lys av klubben sin økonomi trur eg likevel at det kan vere betre å behalde han ut kontraktstida, dersom det gjer at AaFK kan ha råd til å kjøpe/leige ein kvalitetsspelar, eller tre.
Eg tvilar sterkt på om klubben har pengar til å betale ut L.B frå kontrakta, og i tillegg få inn klassespelarar som kan vere med å gi laget eit løft.
Eg huskar godt då klubben henta Jeffrey Aubynn, og det hadde gleda meg stort om det hadde dukka opp tilsvarande kvalitet på laget, sjølv om det berre var ut sesongen. Forutsetninga må sjølsagt vere at spelaren er i kampform.
Eg hadde heller ikkje vorte lei meg om aafk hadde fått på plass ein keeper a la serbiske Nenad Novakovic, som var her i 2008.
Kanskje ikkje den mest sympatiske spelaren som har vore innom CLS, men framstod på bana som proff. til fingerspissane.
Om der i tillegg kunne kome ein 'sjef' i forsvaret ville det kunne hjelpt mykje.

Aaaaahhh. Nenad altså! Han var helt rå på hurtig igangsetting og kastet både hardere og lengre enn det Lie sparker.

optimist1

Legg inn av optimist1 » tor aug 20, 2020 13:42:02

88charlie skrev:
optimist1 skrev:
rogerlima skrev:
Speakeren skrev:

Aaaaahhh. Nenad altså! Han var helt rå på hurtig igangsetting og kastet både hardere og lengre enn det Lie sparker.
I tillegg hadde han kontroll på kvar ballen hamna då han kasta ut.
Litt usikker øå om L.B. hadde likt igongsettinga hans, det kunne ha gått for fort framover, må vite...

Guru

Legg inn av Guru » tor aug 20, 2020 14:35:16

Det blei lansert mange teorier før seriestart om korleis koronaen ville påvirke resultata. Ein eg beit meg merke i var at det tette kampprogrammet ville gjere at det ville vere større sjanse for at trender fortsatte. Starter ein med eit par sigrar, så flyt ein videre på godfølelesen. Starter ein derimot med eit par tap er det derimot fint lite tid til å gjere justeringer og å rydde opp i det mentale. Det virker som om fleire lag enn vanlig har kome inn i ein dårlig stim. Dei aller fleste har - i alle fall i kortare perioder - kome ut av den. Vi står fortsatt att. Vi merker no at prestasjonane har løfta seg, men med lite tellende resultat. Det aner meg at vi står på eit vippepunkt. Dersom resultata kjem, så vil det vere forløysende slik at prestasjonane vil fortsette i rett retning. Kjem resultata derimot ikkje, vil det bli stadig vanskeligare å få til noko som helst. Då kan det rett og slett gå så langt at motløysa får spelerane til å gi opp.

Lars Bohinen fekk spørsmål for ei tid sidan om han hadde forklaringer på kvifor det var gått så dårlig. Han svarte at det hadde dei ganske gode formeininger om, men han ville ikkje gå inn på det fordi det berre ville høyres ut som unnskyldninger.

"Skader" er det første vi tenker på. Så langt i år har vi etter mine bergninger mista 83 kampar på grunn av skade. Det betyr i snitt 6 mann ute kvar einaste kamp.
Agdestein 14
Nenass, Mutch, Breivik 13
Carlsen 9
Andreas Lie 4
Gretarsson, Izunna, Orry 3
Sæthre 2
Fridjonsson, Haugen, Oddbjørn Lie, Hatlehol, Määttä, Fiskerstrand 1

Nokre fråver er sjølvsagt tyngre enn andre. I tillegg er det også eit faktum at fleire spelarar har spelt før dei strengt tatt er heilt klare etter skadeperiodene sine.

Saman med 6 mista kampar pga karantene (Sno, Castro, Sæthre, Olafsson, Bizoza & Haugen) gjer dette at vi i veldig liten grad har fått i gang relasjonane og kontinuiteten vi skulle ønske oss. Her er antall spelarar vi har bytta ut i startoppstillinga frå kamp til kamp (frå KBK-kampen i 2.runde til RBK sist helg): 1-3-1-5-5-3-2-2-1-2-4-3-4.

Leit opp talla til Bodø/Glimt. Der er det mest 0, sjelden meir enn 1.
Molde har nok også store utskiftninger, men der er rotasjon ein viktig del.

Skader er det er. Ein kan gjere eit godt grunnarbeid. Men ein stor del handler om flaks og uflaks.

Den eine treningskampen før restarten lyser ut som eit problem. Det er for lite, noko alle forsto der og då. Vi hadde visstnok ein til klar mot Kristiansund, men den blei avlyst fordi vi hadde få tilgjengelige spelarar. Å "spele seg i form" i det tette serieprogrammet var ikkje ei sikker vinneroppskrift.

Det som skjedde under sjølve koronanedstenginga har vi lite oversikt over. Oss samanlikna med andre. Trur det omtrent er doktorgradsoppgaver på veg for å grave i dei forskjellane. Det virker openbart naturlig at det var ein fordel å ikkje permitere spelerane. Samtidig valgte dei fleste av økonomiske grunnar å gjere nettopp det. Då er det mange regler å forholde seg til. Om ein for eksempel arrangerer treninger for større eller mindre grupper, så gjer eg seg sjølve og klubben til trygdesnyltarar. Når ein snakker om fotballag og -spelarar med eit openbart ønske om å trene - og topper det med korona restriksjonane - så er det eit minefelt av ting å passe på. Det virker heilt umulig at 16 lag skulle håndtere dette likt. Aner ikkje kor godt eller dårlig vi gjorde denne biten.

Det som hefter mest med trenerane er alle baklengsmåla. Individuelle feil, relasjonelle feil, strukturelle feil, 43 mål i eige nett. Vi virka ikkje klare då vi møtte Molde. 4 baklengs der vi rett og slett ikkje gav dei fnugg av motstand. Så kom det 7 nye mot Kristiansund, og då var problemet planta djupt inne i skallen på alle spelerane våre. Dermed var det blitt eit mentalt problem i tillegg til alt det andre. Det er fortsatt ikkje løyst.
Nokon veit bedre enn andre

Guru

Legg inn av Guru » tor aug 20, 2020 16:49:33

Guru skrev:
tor jun 06, 2019 10:48:15
...
4-0 og festfotball mot Molde, så ser verden ny og fin ut for oss alle...
Fant denne langt tilbake i tråden. Skrivd 6.juni, 13 dagar før kampen blei spelt.

Det skulle berre vere forsmaken på året i år...
Nokon veit bedre enn andre

Vatnebygder

Legg inn av Vatnebygder » fre aug 21, 2020 13:52:46

Er det dårlig kommunikasjon internt i klubben?
Bohinen legger ut kritikk på Twitter tirsdag, allerede lørdagen før hadde alle klubber inkludert AaFK fått tilbakemelding fra NFF om de nye karantenereglene.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/2GR5O ... nsekvenser

rogerlima

Legg inn av rogerlima » fre aug 21, 2020 15:41:49

Haha det er jo amatør i alle ledd i klubben — selv i lesingen av eposter svikter vi.

Orange

Legg inn av Orange » lør aug 22, 2020 19:25:34

Det er nok nå.

rogerlima

Legg inn av rogerlima » lør aug 22, 2020 19:32:09

AaFK — Det er nok nå

jast

Legg inn av jast » lør aug 22, 2020 19:53:48

Nok nå Bohinen ut og tilbake til 433

Lejon87

Legg inn av Lejon87 » lør aug 22, 2020 19:55:02

No er det faktisk nok. No må det faktisk skje nåke. Det har gått so longt at en faktisk ikkje har håp om å berge plassen. Noko drastisk må skje, koste kva det koste vil.

Sent fra min SM-G986B via Tapatalk

Brukeravatar
Lardboy

Legg inn av Lardboy » lør aug 22, 2020 20:07:48

Bye, bye Bohinen.

Synd du ikke klarte å se at du er din egen verste fiende.

gaddag

Legg inn av gaddag » lør aug 22, 2020 20:10:25

Hadet Lars !!

No kan kem som helst overta. E gir blaffen. Kan umulig bli verre.

AsE987

Legg inn av AsE987 » lør aug 22, 2020 20:19:22

Nå ryker nok Bohinen. Men jeg tror det likegodt kunne vært noen spillere som kunne fått fyken. Men de er skjermet.. Og kan kose seg i OBOS. Hvem gidder å ta over dette vrakgodset av et lag, som nå skal spille 15 kamper som til syvende og sist gir nedrykk uansett

cumshot

Legg inn av cumshot » lør aug 22, 2020 20:34:41

Utfordringen er Hovedsakelig personlige feil/usikre disse spillere rett og slett ikke god nok stall!
Feil på feil elendig samhandling elendig forsvar, rett og slett det dårligste AaFK laget jeg har sett de siste 15 åra.

1. Spillerkjøp og utlån ikke bra nok (synd å si det)
2. Progresjon/ fremgang spillere og lag siden Bohinen tok rotet ikke bra nok (trist Bohinen er en bra fyr)
3. Koronakamper uten tilskuere, Koronapermiteringer (likt for alle)

OG HVA I HULESTE ER DET SOM SKJER, stor organisasjon, bra budsjett, er kanskje administrasjonen også for dårlig, hva med styret er de dyktige nok?

Jeg tror alt henger sammen

Om Bohinen må gå må flere gå for det er ikke bare Bohinen sin ansvar

Superfly

Legg inn av Superfly » lør aug 22, 2020 20:52:16

Det er for sent nå med trenerbytte i forhold til å redde plassen. Det skulle vært tatt grep for 3 - 4 kamper siden. Spøramålet nå er om vi ønsker Bohinen som trener i OBOS neste år... Jeg mener at både Vik, Melland og Bohinen må ut (Vik og Melland bør gå frivillig). Nå må det bygges klubb helt fra grunnen av. Jeg kunne ha tenkt meg Ivar M Normark inn i Vik sin rolle. I Melland si rolle trenger vi impulser utenifra.

rogerlima

Legg inn av rogerlima » lør aug 22, 2020 20:54:08

Meget spesielt øyeblikk i pauseintervjuet like før 2. omgang i dag. Bohinen svarer rett ut «ja» på spørsmål om de tre byttene AaFK gjorde kom etter et oppgjør i pausen. Hva legger han i det? Eller var han bare forbanna og svarte på en mutt måte? Spillerne gir jo ham full tillit😂

1aafk

Legg inn av 1aafk » lør aug 22, 2020 20:55:57

Vil berre GRATULERE Aafk med super sesong og innfridd målsetning. Reknar med at styret i klubben meiner at Obos ligaen nok er den rette staden for dette laget, og no er det nok ikkje noen veg tilbake, sørgeleg, men sant. Eg er heller ikkje sikker på om laget, neste sesong, greier halde seg i Obos ligaen, dei har nok ikkje noen gratisbillett i så måte. Vil også gratulere meg sjølv, som ein av dei svært få her på forumet, som skreiv at laget ville dette ned att med LB som trener. At LB ikkje er, - var ? - , den rette for Aafk. fikk vi en peikepinn på alt da nedrykket fra eliteserien sist var en realitet. Staere trener enn han, skal en nok leite lenge etter......Også den gang, for svært lenge siden, skreiv eg at klubben burde kvitte seg med LB. Dette har eg skreve utallige gonger dei siste 18 - atten !! - månadane, uten at så mange har reagert på dette. Eg er mektig stolt over styret i Aafk, dei har fått til det som dei truleg har ønska heile tida. Obos, og divisjonane lenger nede, er nok meir det rette for klubben. Da vil dei garantert spare penger, Sunnmøre er fullt med spelarar som vil vere med på gampefotball. Vi kan berre, i kveld, konstatere at "SUNNMØRES STOLTHET" har gått på grunn, og er i ferd med å synke. Vi får vone at det er ei stor grunne under, om det er djup sjø, vil vi nok ikkje sjå så myke att av denne stoltheita. Som eg også tidlegare har skreve, vi får leve på minna fra den gang vi sat i Saras Telt på Carl Johan og sang supportersanger for full hals, før vi traska til Ullevåll Stadion og først slo Molle, for så 2 år etterpå slo Brann. Begge gangane med en fantastisk trener, KR. Går ikkje en dag uten at desse tankane kverner i hodet mitt, det var tider, det. Desse opplevelsane kan ingen ta frå meg, dei vil eg ha med meg resten av livet, så får berre "SUNNMØRES STOLTHET" ligge på svært djupt sjø i lang, lang tid. Takk for meg...........

Abderrazak Matzerath

Legg inn av Abderrazak Matzerath » lør aug 22, 2020 21:01:23

Hadde vært fint med en sportsplan nå...

rogerlima

Legg inn av rogerlima » lør aug 22, 2020 21:07:58

lør aug 22, 2020 21:01:23
Hadde vært fint med en sportsplan nå...
Kan ta noen år det😂

motor_II

Legg inn av motor_II » lør aug 22, 2020 21:20:40

No må vi begynne å tenke på ka lag vi ska prøve å ryke opp me neste år.

Bohinen bør godta et forlik som ikkje blir for dyrt for klubben.

Arcturus

Legg inn av Arcturus » lør aug 22, 2020 21:33:26

Jesper Mathiesen mener AaFK må sparke Bohinen, og ansette Lars Arne Nilsen
https://www.tv2.no/sport/11600074/

olav60

Legg inn av olav60 » lør aug 22, 2020 21:35:51

Jeg tror det er viktigere å kvitte seg med Melland enn Bohinen. Bohinen er sikkert ikke rette mannen i den situasjon laget er i nå. Men hvis Melland beholder stillingen vil AaFK rotne på rot uansett.
Jeg tror kanskje LAN vegrer seg når han ser på sparkelisten til klubben. Men det går an å prøve
En med litt peiling på toppfotball bør også inn i styret.
Når det gjelder Vik så er han sikkert en bremsekloss som tenker mest på å få budskjettet i havn. Det er ikke så romslig økonomisk som det var, men en må satse for å få noe tilbake.
Men som sagt, når en ser på styresammensetningen er det ikke grunn til å bli beroliget

motor_II

Legg inn av motor_II » lør aug 22, 2020 21:52:54

Både Bohinen og Melland må såklart gå no, så snart som mulig.

Ingen av dem gjør jobben sin, dette e liv eller død!

Lokalfotball

Legg inn av Lokalfotball » lør aug 22, 2020 22:00:02

LAN tok Brann i Obos, bygget de opp og gjorde de til en toppklubb i Norge. Nå må dere F... med sparke Bohinen og gå for dette, lønsnigen er ikke tilgjengelig om noen måneder... Nå må de i styret våkne! fulle tribuner i Obos blir der overhode ikke med LB på trenerbenken. LAN må inn nå, i tillegg har han ekstremt gode relasjoner til systemet i Hødd som vil styre AaFK på sikt!

motor_II

Legg inn av motor_II » lør aug 22, 2020 22:07:19

Fyttigrisen så gla e blir hvis LAN e villig te å ta over den sunkne danskebåten her.

rogerlima

Legg inn av rogerlima » lør aug 22, 2020 22:10:08

Syns dette også er trist for LB sin del og, jeg. Han er jo offer for et problem som er litt større enn bare trenerrollen. Styret og Melland burde beklage til ham.

Svar