Moderator: Arcturus

Svar
Brukeravatar
DAGGAD

Opp med haka - frem med brystet !

Legg inn av DAGGAD » man jun 22, 2020 09:49:41

Ok vi er blitt pisset på og latterliggjort under vår gjeninntreden i det beste selskap. 11-3 i målforskjell forteller det meste.
Vi kan nå gjøre en av to ting. Begi oss til mørket, skrike og beskylde beskylde alle for deres feil mangler og talentløshet.
Eller vi kan innse at vi helt klart har bommet på en del ting men se fremover.

Men vi skal ikke glemme hva som har skjedd. Tydelig at mye er feil, og vi må lære av disse. Men det er tross ikke helsvart. Vi har vært med i perioder av begge kampene. Faktisk vært gode i perioder. Særlig mot Molde.
Så da har vi noe å jobbe med. Øke de gode periodene, minske og i beste fall fjerne de dårlige.
Og jeg er helt sikker på at spillere og trenere i Aafk ikke vil prestere bedre om vi pisker og slår de blå med batonger i raseri. Tror ikke det er lov etter norsk lov heller.

Nå MÅ Bohinen & co få ro til å justere. De trenger ikke vår vrede i tillegg. Det er tett mellom kampene og nå må vi bare innse at dette vil ta litt tid. De har evnene til å kunne slå hvilket som helst lag i Eliteserien. De må bare finne de igjen.
Alle må gå i seg selv, hvert individ i hele klubben. Men de må stå sterkt samlet som gruppe.
Jeg er trygg på at dette "løser seg", Aafk er full av sterke gode individer !

Mindre enn ett poeng opp til sikker plass, medaljer ikke så langt unna de heller ! ;)

Comeback for Daggad her. (Husket ikke passordet for Gaddag..)
Aafk - gjør noe med seg selv

jast

Re: Opp med haka - frem med brystet !

Legg inn av jast » man jun 22, 2020 10:07:23

Spillerne er gode nok det er jeg ikke i tvil om, men har kommet skeivt ut. Husker 2017 sesongen der vi starta bra og avslutta til stryk. Blir nok omvendt i år. Usikkerhet har kommet inn i hodene. Vi var så suverene i fjor at av en eller annen grunn så trodde de at det ville gå av seg selv i år. Jeg såg på stakkars Hatlehol i går at han var drittnervøs og vi alle vet jo at han er mye bedre enn det han viste i går. Selvtillit er det laget trenger nå. De må få troa på det de holder på med igjen. Laget er godt nok, og det er nå LB og AL skal tre frem og få spillerne til å tro på dette igjen. Det mentale må rettes opp igjen. Det er nå trener teamet skal få vise hva de kan. Håper det snur alt på onsdag.

Guru

Legg inn av Guru » man jun 22, 2020 10:45:31

Den beste måten å tape på er å gi opp.

"Opp med haka - frem med brystet" er faktisk eit veldig godt råd og ein like god begynnelse. Husk 3-0 i februar!
Nokon veit bedre enn andre

Orange

Legg inn av Orange » man jun 22, 2020 10:51:59

Når man er på bunn, så kan det bare gå oppover.

weasel

Legg inn av weasel » man jun 22, 2020 20:12:32

Jeg liker dette innlegget, klart vi skal gjøre nettopp det. På en dag som i går er det frustrasjon og skuffelse og harde ord, men vi har alltids neste kamp å snu det på. Vi har slått Brann før vi, og kan gjøre det igjen.

AsE987

Legg inn av AsE987 » tir jun 23, 2020 11:47:14

En god kamp mot Brann, uansett resultat (en god kamp vil ikke gi et forferdelig resultat selv om det kan bety null poeng) så er vi på rett vei :) Værre er det ikke.

olav60

Legg inn av olav60 » tir jun 23, 2020 13:46:20

Greit å være optimist. Men jeg har neppe opplevd et fotballag som så godt svarer til beskrivelsen: ROMERRIKETS VEKST OG FALL
Godt å få sagt det
Brann er et takknemlig lag å møte for AaFk i dagens situasjon

Galiat

Legg inn av Galiat » søn jun 28, 2020 00:40:28

Det største fallet er vel viking som har,et poeng på 4 kamper og motsatt ende på tabellen i år.også start som.tapte 5-0 hjemme i dag,er mulig og slå for Aafk.Drt er mange lag Aafk kan slå i år,resutata vil nok komme

Brosund

Legg inn av Brosund » ons jul 01, 2020 21:50:37

Håper virkelig at denne fine innstillingen til daggad også hersker innad i AaFK. Det verste er ikke å gjøre feil, men å IKKE lære av dem. Hvis trenere, ledere og spillere klarer å beholde humøret og troen så kan dette bli bra. Jeg er sikker på at alle i AaFK er såpass profesjonelle at de takler dette. Ingen liker å tape fotballkamper, men bruk energien på det konstruktive nå, så kan diskusjonen om trenerens avgang etc. evt. komme senere.
Hilsen Brosund som har vært taus i en årrekke og dermed også er noe "rusten", men husket faktisk passordet!

rogerlima

Legg inn av rogerlima » tor jul 02, 2020 00:44:53

Brosund skrev:
ons jul 01, 2020 21:50:37
Håper virkelig at denne fine innstillingen til daggad også hersker innad i AaFK. Det verste er ikke å gjøre feil, men å IKKE lære av dem. Hvis trenere, ledere og spillere klarer å beholde humøret og troen så kan dette bli bra. Jeg er sikker på at alle i AaFK er såpass profesjonelle at de takler dette. Ingen liker å tape fotballkamper, men bruk energien på det konstruktive nå, så kan diskusjonen om trenerens avgang etc. evt. komme senere.
Hilsen Brosund som har vært taus i en årrekke og dermed også er noe "rusten", men husket faktisk passordet!
Hehe, det er godt, Brosund. Vi kan nok trenge noe av din mentalitet nå. Der jeg mest av alt har lyst til å be Bohinen dra dit peppern gror så har du nok rett. Det løser ingenting å sure seg nå. Vi må støtte laget som best vi kan og håpe på at søttteapparatet kan løse dette slik at vi får en bedring. Så før vi ta opptelling etter sesongen.

Arcturus

Legg inn av Arcturus » man jul 13, 2020 18:33:42

Bodø/Glimt fremstår som et godt eksempel på mange måter. Det mentale må på plass. Må bare anbefale å sette seg inn i dette:

https://www.nrk.no/nordland/ulrik-saltn ... 1.15084262

motor_II

Legg inn av motor_II » fre jul 17, 2020 23:39:29

Opp med haka - frem med brystet !!!

Abderrazak Matzerath

Legg inn av Abderrazak Matzerath » søn jul 19, 2020 20:19:32

Opp med haka, fram med brystet og få orden på det helsikes forsvarsspillet!

DENORIGINALELEGENDEN

Legg inn av DENORIGINALELEGENDEN » søn jul 19, 2020 20:20:06

Opp med haka, fram med brystet og spark Bohinen fort som faen

Svar