Moderator: Arcturus

Guru

Re: 3 - Aalesund vs Brann - Onsdag 24.juni 18.00

Legg inn av Guru » tor jun 25, 2020 10:13:22

Sitter med ganske blanda følelser etter gårsdagens kamp.

"Lettelse" er kanskje den største. Det er stor forskjell på å stå med 1 og med 0 poeng. Og med dei skjøre nervane mine var frykten for tap til stades heilt til kampen var over.

Samtidig er det ein dose "irritasjon". For sjølv om spelerane forsvarte seg med ein heilt anna intensitet enn i dei tidligare kampane, så var begge baklengsmåla resultat av glipper bakover. Konsentrsjon, fokus, innsats, kollektiv. Det hang ikkje saman der og då, og måla rant inn igjen. Er det forresten tilfeldig at baklengsmåla kom tett denne gongen og? Eller er det slik at motgang avler meir motgang?

Vi burde ikkje ha slept inn 2 mål. Men uansett fortjente vi ikkje meir enn uavgjort. VI får kalle dette ein begynnelse, med ein nødvendig fortsettelse på veg.

Castro fekk sitt første mål. Det bør gjere han bedre. Holmbert fekk sitt andre. Då tipper eg han er på veg tilbake til 2018-form. Med eit resultat i lomma bør alt ligge til rette for eit lag som er ein anelse meir robust mot Strømsgodset til helga. Sno viste at han fungerer på venstresida og, og er i ferd med å gjere seg sjølv til eit førstevalg. Han, Hatlehol og Olafsson deler no på 3 plassar, så får vi sjå kven som får kvile neste gong. Sentralt gjorde Orry og Sæthre jobben. Sistnevnte var heilt usynlig, og det er ofte eit bra tegn for ein speler i den posisjonen.

Nestemann som treng eit mål er Sigurd Haugen. Og forsvaret vårt treng ein kamp uten baklengs.
Nokon veit bedre enn andre

optimist1

Re: 3 - Aalesund vs Brann - Onsdag 24.juni 18.00

Legg inn av optimist1 » tor jun 25, 2020 13:15:54

Lardboy skrev:Det ser ut som om de tre midtstopperne ikke kommuniserer sammen, ikke skjønner hverandres oppgaver, ikke skjønner egne oppgaver, hvordan de skal bevege seg som en enhet, og hvem som skal støte og hvem som skal falle av.

Når de samtidig tidvis er for puslete i dueller, og ikke klarer å følge motstandernes bevegelser, må det nødvendigvis føre til mål imot.

Det hjelper heller ikke at vi har en keeper som tilsynelatende ikke gir nødvendige og kompenserende direktiver.

Sånn som vi spiller nå, har laget på sett og vis en midtsopper som verken gjør en nyttig jobb som fremskutt midtstopper eller tilbaketrukket midtbaneanker. Jeg vil sammenligne det med å spille med 10,5 mann i stedet for 11.

Hvis vi ikke har tre midtstoppere som fungerer sammen, er det bedre å bite i det sure eplet og legge om formasjonen, men Bohinen virker å være for lite pragmatisk til å skulle svelge slike kameler.

Skal vi fortsette med tre bak, må det komme inn en skikkelig sjef med høy spilleforståelse og taktisk kløkt som kan dirigere de to andre.

Samtidig skjønner jeg ikke at det skal være mulig å fortsette med A. Lie og Hatlehol som førstevalg resten av sesongen. De holder ganske enkelt ikke nivået i øverste divisjon, og hadde sannsynligvis ikke spilt heller, dersom de ikke var lokale.
Så sant som det er sagt!
Med tryggheit bake vil nok mykje rette seg framover på bana.

Sent fra min SM-G970F via Tapatalk

Svar