Moderator: Arcturus

Brukeravatar
Nick Name

Re: 5 - Aalesund vs Mjøndalen - Onsdag 1.juli 18.00

Legg inn av Nick Name » ons jul 01, 2020 20:24:53

Når vi har en trener som foretrekker Hatlehol forran Sno, så finnes det ikke mye håp.
Før sesongen så snakket han om at vi kanskje måtte spare spillere i kamper som f.eks borte mot Rosenborg, men i stede så velger han altså å spare spillere hjemme mot Mjøndalen.

Tror jeg gjør som Fet og tar ett år på utlån til BG

motor_II

Legg inn av motor_II » ons jul 01, 2020 20:35:01

Trist å si det, men er enig med de fleste her, Hatlehol holder rett og slett ikke mål.
Absolutte trenertabber blir mer og mer tydelig, Bohinen må ikke få for lang tid til å snu dette.

Carnero

Legg inn av Carnero » ons jul 01, 2020 20:37:41

Aafk kommer, bare vent

AsE987

Legg inn av AsE987 » ons jul 01, 2020 20:43:03

Jeg fikk ikke sett kampen. Så jeg får nøye meg med en FAEN!

Forstår det var smertelig å se på deler av dette her. Jeg regner med Bohinen valgte å spare mange etablerte spillere i frykt for slitasjeskader. Så ble det vel kanskje spart litt vel mange.

Regner med vi flytter Sno først i køa. Og noen andre mellom Sno og Hatlehol i den samme køa.

Superfly

Legg inn av Superfly » ons jul 01, 2020 21:24:13

Fortjent tap igjen - og det hjemme mot Mjøndalen. Varselklokkene ringer. Men hva kan vi gjøre for å snu det.. Først og fremst må vi få Carlsen på banen, eller hente inn en ny spiller som kan gå inn i Carlsen sin rolle. Izunna er ikke god nok (der sa jeg allerede da vi hentet han), og Mutch har vist seg å være et sjangsespill. Her må det handles før det er for sent...

PAEI, Capi

Legg inn av PAEI, Capi » ons jul 01, 2020 21:26:28

HVORFOR STILLER IKKE AaFK MED SITT BESTE LAG UANSETT HVEM MOTSTANDEREN ER ?????

jast

Legg inn av jast » ons jul 01, 2020 22:12:59

Jeg blir mer og mer usikker på om det var så lurt å sende ut Fet for å få inn Haugen......

F.I.L.

Legg inn av F.I.L. » ons jul 01, 2020 22:15:34

Å spare spillere er selvsagt greit, men man sparer ikke så mange nøkkelspillere på en gang når samtidig flere bærebjelker er skadet. Nok en trenertabbe. Det begynner å bli fryktelig mange av de nå. I dag stilte vi med et B-lag hjemme mot et lag vi hadde gode sjanser til å slå på en normal dag. 3 poeng tapt rett og slett pga at trenerteamet vurderer feil.

Hvor mange sjanser skal trenerteamet få? Hvem tør å si i fra der ute? Mitt tips: INGEN! Det florerte med trenertabbe i OBOS også, men der slapp vi unna med en hel rekke 1-målsseiere. Jeg vurderer Lars Bohinen som ikke god nok som trener i ES!

1aafk

Legg inn av 1aafk » ons jul 01, 2020 22:43:19

Har sagt det no i 2 år, og kan gjerne ta det en gang til. Bohinen er nok ikkje rett person for Aafk. Det har han desverre vist i mange situasjoner, og det viste han også i dag. Ingen kamp er vunne på forhand, og en MÅ alltid starte med det beste laget, da er det betre å bytte og spare spillere om en leder kampane ut i 2. omgang. Nei, redd det blir OBOS neste år, det blir det nok om ikkje noe blir gjort...............Masse negativt på en gang, men slik ser eg det iallefall.

gaddag

Legg inn av gaddag » ons jul 01, 2020 22:45:10

De tok en taktisk sjanse og tapte. Jeg var skeptisk til alle byttene, men samtidig klarte de unge og uerfarne seg mye bedre enn jeg fryktet. Bizoza imponerte faktisk og blir nok en ofte benyttet spiller fremover.
Men så var det disse enkle målene imot da..
Jeg synes synd på Hatlehol som får skylda for alt. Joda det siste var spesielt stygt men på det første stusset jo Olafsson bak i feltet fra et kast. Ikke bra det heller. Men at Sno er bedre, helt klart.
Etter oppbyttene ble det kanskje litt farligere fremover men vi skaper fortsatt alt for lite. Eller det vi skaper er ikke farlig nok for å si det på en annen måte. Vi skal heller ikke legge bak en stol at dette Mjøndalen laget ikke akkurat var fantastiske.

Jeg har hatt noen timer uten tilgang på SC og fått roet meg. Jeg skjønner at mange er kritiske her inne men vi er ikke rykket ned og vi kan fortsatt ta medaljer eller vinne hele serien til slutt. Trenerne, spillerne og klubben vil ikke være der de er i dag.
Så lenge de fortsatt samarbeider og bearbeider dette sammen så er det ingen grunn til eller vits i å snakke om endringer på trenergruppen.
Men jeg håper at Bohinen & co ikke bare analyserer spillernes prestasjoner men også ser på seg selv.

lhmr

Legg inn av lhmr » ons jul 01, 2020 23:41:09

F.I.L. skrev:
ons jul 01, 2020 22:15:34
Å spare spillere er selvsagt greit, men man sparer ikke så mange nøkkelspillere på en gang når samtidig flere bærebjelker er skadet. Nok en trenertabbe. Det begynner å bli fryktelig mange av de nå. I dag stilte vi med et B-lag hjemme mot et lag vi hadde gode sjanser til å slå på en normal dag. 3 poeng tapt rett og slett pga at trenerteamet vurderer feil.
Helt enig. I tillegg må man jo vurdere hvilke kamper man skal spare spillerne. Mjøndalen er et lag man har gode muligheter for å slå. Da ville jeg heller spart noen spillere mot f.eks Vålerenga til helgen. Vålerenga og Glimt de to neste rundene. Dette kan se veldig stygt ut før vi møter Sandefjord.

rogerlima

Legg inn av rogerlima » tor jul 02, 2020 00:39:31

Det er flaut å være aafk-supporter for tiden. Bohinen, du må innse at catanaccio-fotballen er død. Du er for gammel for slikt. Vær så snill og gå over til 4-3-3. Og før du raserer et ungt selvbilde, vennligst la Hatlehol få en pause. Han kan så mye bedre, men ikke nå.

Guru

Legg inn av Guru » tor jul 02, 2020 01:56:01

Det begynner å bli kritisk no.

Ikkje fordi vi presterer dårlig over ein lav sko. Ikkje fordi det mangler positive trekk. Ikkje fordi det på nokon måte er håplaust.

Men fordi å starte med 5 kampar på rad utan å vinne er for svakt. Uansett. Fordi vi ser problemet, uten å klare å fikse det. Enkle baklengs, tett i tett, kvar einaste kamp. Fordi vi taper det som på papiret antakeligvis skulle vere årets aller enklaste kamp. Om ikkje i dag, når?

Heldigvis begynner alle kampane på 0-0, og det er eliteserien vi snakker om. Forskjellane er ikkje store. Vi har alle muligheiter til å spele jamnt med, til og med spele ut kvart einaste lag. For eksempel Vålerenga på Valle Hovin. Men det er neste kamptråd.

I dag var fokus på Bizoza, Karlsbakk og Fiskerstrand. Alle gjorde ein god jobb og styrka sjansane sine til meir speletid. Men alle kunne også ha laga mål i første omgang. Fiskerstrand traff keeper på skrått hold frå venstre. Bizoza var hakket for utolmodig då han skulle lobbe ein retur i borterste hjørne. Og Karlsbakk sendte ballen på feil side av stolpen då han skar inn frå høgre. Men dei bydde på seg sjølve, turte å prøve og kom til gode muligheiter. Velkommen i gjengen!

Som lag såg vi også bedre ut enn før. Muligens fordi motstanden var dårligare. Men vi spelte ball, faktisk med mål og meining. Det såg ut til at vi hadde mykje bedre plass enn vi bruker å ha. Som nevnt spelte vi oss til sjansar, uten å klare å sette dei i mål. Det er jo eit klassisk problem i seg sjølv. Og når vi kombinerer det med å gi vekk mål omtrent kvar gong dei får ballen inn i feltet, så blir det vanskelig. Ser at Jørgen Hatlehol har fått skyld for begge måla, og han må nok ta mykje av den. Men ikkje alt. Hadde andre gjort jobben sin ein anelse bedre hadde ballen aldri kome dit den gjorde.

Var det rett eller gale av trenerane å starte med juniorane på bana og Castro, Haugen og Sno på benken? No er det lett å svare "gale". Men det var ikkje det som var problemet. Og det var heilt sikkert gode medisinske grunner til det. Klart det var gambling å gjere det, men det hadde det også vore å gjere det motsatt. I følge Bohinen var planen å unngå baklengs i første omgang og deretter få inn offensiv slagkraft med ein anelse utkvilte bein i andre halvpart. Det var like ved å lykkes, og då hadde det vore genialt.

Ein irriterende kamp, og eit irriterende resultat. No ligg det bak oss, som endå ein påminnelse om at vi må gjere jobben vår. Men også som ein bekreftelse på at vi har tre spelarar til som beviselig har noko å bidra med.

I dag skal eg gjere noko så uvanlig som å ta med dommeren i oppsummeringa. Trass i at Christian Gauseth bruker pausa på å skjelle ut både han spesielt og dommerstanden spesielt for å vere Mjøndalen-fiendlige, så var han ikkje det. (Gauseth kjefta forresten som ein klovn, og tok feil i alt han sa. Mjøndalen har i 4 av 5 kampar fått færre kort enn motstanderane, og alle korta dei fekk var klokkeklare.) Svein Erik Edvartsen har gjort det til ein vane å gå gjennom alle kampane og kommentere dommerprestasjonane. Hittil er det spelt 38 kampar, og det er gjort 40 avgjerende feil. det betyr feil på straffer, annulering/godkjenning og raude kort. 3 av desse skjedde i vår kamp. Og alle gjekk mot oss.
- For det første skulle Tonny Brochmann fått direkte raudt får pause. I rein hevnlyst grisetakla han Bolkan Nordli bakfrå, utan å ha mulighet til å nå ballen. Reglane er klare. Rett ut. Dommeren nøyde seg med gult. (Mot Godset skulle forresten Sigurd Haugen vore utvist av akkurat same grunn.) Hadde det blitt dømt rett, ville vi ha spelt 11 mot 10 heile andre omgang.
- For det andre skulle Sigurd Haugen ikkje blitt vist ut. Det andre gule kortet skulle ikkje ha blitt gitt. Frispark; ja. Kort; nei. Hadde det blitt dømt rett ville vi ha fått spele 7 minutt tillegg 11 mot 11. Med spissen på plass.
- For det tredje skulle vi hatt straffe 5 minutt på overtid. Klinkenberg fekk ein arm i fjeset som skulle dømmast på. Hadde det blitt dømt rett, ville vi mest sannsynlig utlikna og fått med oss eitt poeng.

Konklusjon:
Vi gav vekk 0-2 utan hjelp.
Vi burde ha retta opp i det sjølve.
Hadde dommeren gjort jobben sin, ville vi minimum ha klart uavgjort. Veldig godt mulig vunne heile greia.

Sånn er det. Kanskje går tilfeldigheitane vår vei neste gong. Vår jobb er å vere så dyktige at vi ikkje treng den hjelpa.
Nokon veit bedre enn andre

Akslagutt

Legg inn av Akslagutt » tor jul 02, 2020 04:09:07

Jeg setter ikke på en kamp til om Andreas Lie og Hatlehol spiller igjen. Sistnevnte starter ikke i samtlige Obos lag og jeg har aldri sett en spiller være mer gamp uten å være det. Jeg sa det samme i fjor, men heldigvis var det Obos og han spilte med 9 andre spillere som var mer en god nok for divisjonen. Samtidig når det gjelder uttak av spillere og formasjon så trenger man vel ikke PL erfaring for å skjønne at 0 seire etter fem kamper med en formasjon kun Luis Van Gaal har kjørt (med hell i én turnering vel og merke) ikke fungerer vel? Når jeg tenker på fjoråret, en god trener eller en god stall for divisjonen? Om sistnevnte så er det vel rekrutteringen som var bra?

tolla

Legg inn av tolla » tor jul 02, 2020 15:04:47

Mye er gjort galt denne våren, enkeltspillere som ikke leverer som forventet, taktikk og formasjon som ikke beherskes. Med så mange baklengsmål burde situasjoner og kvaliteter blitt gjennomgått med lupe, formasjoner likeså. En annen ting er at Mjøndalen er et lag som dette laget burde slå, uansett. Hva gjøres da ?? Da skal flere av de beste spillerne hvile ?????? Om noen skal hvile, så gjør det i de kamper der vi etter magefølelsen ikke tar poeng, og gjerne på bortekamper. Å ha flere spillere sitte på benken for å hvile, så bli kastet innpå i en bergningsaksjon i 2 omgang, hvilken hvile er det. Var det ikke da bedre og starte med et toppet lag og så ev ta ut spillerne ved en ev komfortabel ledelse ? Det gjør alle andre. Tror dessverre at noe bør skje snarest, og at Lie fortsatt har tillit er en gåte. Ikke at han har skylda form alle måla, men en usikker keeper gir et usikkert forsvar, dette forplanter seg i heile laget

Arcturus

Legg inn av Arcturus » tor jul 02, 2020 17:45:34

Det er kanskje en idé å se over hele kampprogrammet, når det er så tett, også lage en plan for hvilke lag vi skal satse mest på å slå? Det kan være lurt å spare førsteelleveren litt til disse kampene, mens man matcher de "nest beste" mot lag som vi antatt ikke vil greie å slå uansett?
Litt kynisk taktikk for å oppnå mest mulig av de realistiske poengene.

Det kan være lurt å la spillere rotere inn, slik at ingen spiller mer enn to kamper på rad, så lenge programmet er så tett.
Si 2 på 1 av. Og tilpasse dette slik at vi har våre beste menn klare mot de antatte bunn-konkurrentene.

weasel

Legg inn av weasel » tor jul 02, 2020 20:46:13

Bare fortsett sånn, så er vi kvitt Hinen om 4-5 kampers tid. Helt topp dette.

1aafk

Legg inn av 1aafk » tor jul 02, 2020 22:08:19

Burde kvitta seg med Hinen for lenge,lenge siden...........

Salvatore2020

Legg inn av Salvatore2020 » fre jul 03, 2020 00:22:22

Sesongen så langt bærer preg av hvordan de forskjellige lagene har håndtert corona pausen. B/G feks permiterte ikke spillerne og har trent relativt normalt hele våren. Aafk i andre enden av tabellen vet vi var mer opptatt av å sutre over at en måtte ha trening selv om en var permitert. Det er ingen bombe det som nå skjer i Aafk. Heldigvis for Aafk sin del er det mange lag i samme elendige fysiske forfatning som Aafk. De som leter etter alle mulige grunner til hvorfor Aafk er så dårlige nå mener jeg bommer. Aafk har fått et hav av skader pga total useriøsitet blant spillerne. Noen hederlige unntak slik jeg ser det i Nordli, Haugen, Klinkenberg og Stålinho.

PAEI, Capi

Legg inn av PAEI, Capi » fre jul 03, 2020 11:14:41

Hvor ligger toleransenivået hos AaFK supporterne/sponsorene? Rosenborg ligger nå på 11. plass med 5 poeng og Horneland har allerede fått sparken. Mulig fotballhukommelsen hos supporterne er kort, men i katastrofesesongen 2017 hadde AaFK 5 poeng etter 5 kamper 0-0-1-3-1. Nå ligger vi på 15. plass med 2 poeng etter 5 kamper. 0-0-1-1-0. I 2017 fikk Aabrekk sparken etter denne starten, og TF tok over som hovedtrener, noe som heller ikke ble noen success for AaFK. Nedrykk til OBOS etter 11 sammenhengende år i eliteserien. Fortsetter dette slipper vi sikkert å vente like lenge på neste opphold i OBOS.

Arcturus

Legg inn av Arcturus » fre jul 03, 2020 11:24:51

Jeg tror ikke vi skal "ta" Bohinen helt enda. Jeg er veldig for prinsippet om at treneren må få en sjanse til å snu skuta. Så var jeg også imot å sparke TF på det tidspunktet da.. Men tilbake til Bohinen:
Han bygde et lag i fjor som satte poengrekord i OBOS. Som valset over alt og alle. Vi slo Molde og RBK ut av cupen, og hadde etter alle solemerker vunnet hele skiten, hvis ikke det var for en feig dommer mot Viking.
Gutta har det inne, og Bohinen har det inne, og vi vet det er der. Gi ham litt tid til å finne det fram nå. Hvis laget greier å snu dette, kan det bli veldig bra.

Lypsylen

Legg inn av Lypsylen » fre jul 03, 2020 12:49:31

Arcturus skrev:
fre jul 03, 2020 11:24:51
Jeg tror ikke vi skal "ta" Bohinen helt enda. Jeg er veldig for prinsippet om at treneren må få en sjanse til å snu skuta. Så var jeg også imot å sparke TF på det tidspunktet da.. Men tilbake til Bohinen:
Han bygde et lag i fjor som satte poengrekord i OBOS. Som valset over alt og alle. Vi slo Molde og RBK ut av cupen, og hadde etter alle solemerker vunnet hele skiten, hvis ikke det var for en feig dommer mot Viking.
Gutta har det inne, og Bohinen har det inne, og vi vet det er der. Gi ham litt tid til å finne det fram nå. Hvis laget greier å snu dette, kan det bli veldig bra.

100% enig. Vi har eit stort potensial i stallen og mange spelarar som hittil har underprestert. Lovande unggutta. Det er også mange lag i eliteserien som Aalesunds skal og kjem til å slå med god form. Bohinen snur dette!

Guru

Legg inn av Guru » fre jul 03, 2020 13:16:10

Lypsylen skrev:
fre jul 03, 2020 12:49:31
Arcturus skrev:
fre jul 03, 2020 11:24:51
Jeg tror ikke vi skal "ta" Bohinen helt enda...

100% enig...
Skader, læring, muligheter.

Vi kjem ut sterkare i andre enden!

AsE987

Legg inn av AsE987 » fre jul 03, 2020 13:25:31

En ny trener rekker ikke å få inn noe som helst nytt med dette kampprogrammet. Det vil være de samme skadene, og den samme korte hviletiden. Vi dreit oss ut i pre-season, var dårlig i starten, litt uheldig i kampene mot Brann og Godset, og tynnslitt mot Mjøndalen. Problemet er ikke Bohinen (ikke pdd iallefall), men en spillertropp som ryker på større og mindre skader i evigheten.

rogerlima

Legg inn av rogerlima » fre jul 03, 2020 15:29:03

Salvatore2020 skrev:
fre jul 03, 2020 00:22:22
Sesongen så langt bærer preg av hvordan de forskjellige lagene har håndtert corona pausen. B/G feks permiterte ikke spillerne og har trent relativt normalt hele våren. Aafk i andre enden av tabellen vet vi var mer opptatt av å sutre over at en måtte ha trening selv om en var permitert. Det er ingen bombe det som nå skjer i Aafk. Heldigvis for Aafk sin del er det mange lag i samme elendige fysiske forfatning som Aafk. De som leter etter alle mulige grunner til hvorfor Aafk er så dårlige nå mener jeg bommer. Aafk har fått et hav av skader pga total useriøsitet blant spillerne. Noen hederlige unntak slik jeg ser det i Nordli, Haugen, Klinkenberg og Stålinho.
Interessant. Jeg har ikke fått med meg denne «totale useriøsiteten« blant spillerne i koronapausa. Og visste også lite om at dette henger sammen med skadeproblematikken. Er det faktisk sant?

Guru

Legg inn av Guru » fre jul 03, 2020 16:02:59

rogerlima skrev:
fre jul 03, 2020 15:29:03
Salvatore2020 skrev:
Interessant. Jeg har ikke fått med meg denne «totale useriøsiteten« blant spillerne i koronapausa. Og visste også lite om at dette henger sammen med skadeproblematikken. Er det faktisk sant?
Trur nok "total useriøsitet"-uttalelsen er eit uttrykk for frustrasjon.

Alle laga måtte overholde karantenereglane. Maks 5 per gruppe, med avstand. Dei laga som ikkje permitterte spelerane sine hadde fordelen av at trenerane kunne involvere seg og veilede for fullt.

Dei fleste premitterte i ei eller anna grad. Husker ikkje prosenten i Aalesund. Det er to grunner ein kan bruke til det. Den eine er at det ikkje er jobb å gjere. Ingen kamper og begrensa treningsmuligheter. Den andre er rett og slett å spare penger. Ein kutter lønnsutgifter, som heller blir (delvis) dekka av staten. Dersom ein kombinerer dette med trening som vanlig er det rein trygdesvindel. Det gjekk ein skikkelig debatt på dette.

Meg bekjent hadde AaFK treninger i grupper i perioda. På linje med andre lag. Spelerane måtte også gjere den største delen på eiga hand for å halde forma ved like. Dette har eg inntrykk av at dei tok alvorlig, men det er sjølvsagt forskjell på kor flinke kvar enkelt er til dette.

Klart det var ein måned eller to med dårligare treninger. Det var det for alle. Men tviler på at det var dårligare her enn dei fleste andre plassar. Og den nevnte "sutringa over å måtte trene når ein er permitert" er fri dikting. Sånn var det ikkje.

rogerlima

Legg inn av rogerlima » fre jul 03, 2020 16:44:17

Guru skrev:
fre jul 03, 2020 16:02:59
rogerlima skrev:
Salvatore2020 skrev:

Alle laga måtte overholde karantenereglane. Maks 5 per gruppe, med avstand. Dei laga som ikkje permitterte spelerane sine hadde fordelen av at trenerane kunne involvere seg og veilede for fullt.

Dei fleste premitterte i ei eller anna grad. Husker ikkje prosenten i Aalesund. Det er to grunner ein kan bruke til det. Den eine er at det ikkje er jobb å gjere. Ingen kamper og begrensa treningsmuligheter. Den andre er rett og slett å spare penger. Ein kutter lønnsutgifter, som heller blir (delvis) dekka av staten. Dersom ein kombinerer dette med trening som vanlig er det rein trygdesvindel. Det gjekk ein skikkelig debatt på dette.

Meg bekjent hadde AaFK treninger i grupper i perioda. På linje med andre lag. Spelerane måtte også gjere den største delen på eiga hand for å halde forma ved like. Dette har eg inntrykk av at dei tok alvorlig, men det er sjølvsagt forskjell på kor flinke kvar enkelt er til dette.

Klart det var ein måned eller to med dårligare treninger. Det var det for alle. Men tviler på at det var dårligare her enn dei fleste andre plassar. Og den nevnte "sutringa over å måtte trene når ein er permitert" er fri dikting. Sånn var det ikkje.
Ok, så med andre ord er det bare spekulasjoner hvorvidt resultater og skader har sammenheng med egentreningEn i koronapausen. Den er grei.

Brukeravatar
Blaudis

Legg inn av Blaudis » fre jul 03, 2020 18:27:53

rogerlima skrev:
Guru skrev:
fre jul 03, 2020 16:02:59
rogerlima skrev:
Salvatore2020 skrev:

Ok, så med andre ord er det bare spekulasjoner hvorvidt resultater og skader har sammenheng med egentreningEn i koronapausen. Den er grei.
Aner en viss ironi i den kommentaren, klart det er sammenheng mellom trening og skader men det blir spekulasjon å mene noe om våre spillere har trent dårligere i coronapausen enn andre og det vet vi veldig lite om.

rogerlima

Legg inn av rogerlima » fre jul 03, 2020 20:30:21

Faktisk ingen ironi. Jeg forsøker å diskutere hvorfor aafk gjør det såpass mye dårligere enn forventet. Så når noen sier at spillerne har trent dårlig på egen hånd så måtte jeg følge opp.

Abderrazak Matzerath

Legg inn av Abderrazak Matzerath » fre jul 03, 2020 21:46:46

Vi får bare gjøre klar kuleramma og telle opp totalt useriøse spillere fra de to øverste ligaene for rundene framover da, det kan jo bli en del...

For øvrig enig i at AaFK på mystisk vis må ha vært dårligere forberedt enn de fleste motstanderne, men også i at jorda (og fotballen) er rund. Har troa på at laget og Bohinen vil snu dette. Taktikk, samhandling, laguttak og fysisk form, jeg er sikker på at det er noe her som må henge sammen.

AaFK har periodevis vært uten hele sentral-linja; Holmbert, Carlsen, Gretarsson. Spillet glir ikke som det gjorde i fjor, sikkert på grunn av mange ting som også inkluderer bedre motstand, men også at de nye spillerne trenger tid til å lære spillestilen og medspillerne å kjenne. Det mest skremmende hittil har vært det tidvis elendige forsvarsspillet, tror ikke det har så mye med egentrening å gjøre.

Svar