Moderator: Arcturus

olav60

Re: 6 - Vålerenga vs Aalesund - Laurdag 4.juli 20.30

Legg inn av olav60 » søn jul 05, 2020 15:12:29

Syns ikke VIF er noe vanskelig lag å hanskes med. De er utrolig ustabile , og Aafk hadde dem i knestående. Utvisningen ble redningen.
B/G derimot kan bli en lærepenge for livet . Målene vil renne inn hvis ikke forsvaret blir noe mer pålitelig

olav60

Legg inn av olav60 » søn jul 05, 2020 15:16:30

jast skrev:
lør jul 04, 2020 20:21:20
olav60 skrev:
lør jul 04, 2020 20:01:39
jast skrev:
lør jul 04, 2020 19:58:03
olav60 skrev:
lør jul 04, 2020 19:56:26
START krabbet forbi AaFK så status er direkte nedrykk
Start var foran før denne runden også ;)
Har du begynt å se på målforskjell allerede? ;)
Målforskjellen er jo der alltid når en ser på tabell med 2 lag med lik poengsum.Så Start klatret ikke forbi i dag. Men legger denne diskusjonen død nå . Nå er det kampen som gjelder.
Målforskjellen vil ikke ha noen vesentlig innflytelse før en kommer til nedrykkstriden selv om den selvsagt er der hele tiden 8-)

F.I.L.

Legg inn av F.I.L. » søn jul 05, 2020 23:53:39

Blaudis, som du ser så er det jo noen innlegg på sc, så noen lykkes jo med å få de ut. Også mitt innlegg kom på "trykk" til slutt.
Hvis du leser hva Guru skrev, så er dette et velkjendt problem. Var det noe mer du ville kommentere?

Bare for å presisere, hovedinnlegget mitt bare ga jeg opp å skrive til slutt.

Guru

Legg inn av Guru » man jul 06, 2020 01:07:42

6 kampar. Ikkje vunne ein einaste ein. 3 poeng. 19 baklengs. Sisteplass.

Å leite opp noko positivt føles nesten som å vitse i ein begravelse. Men det er ingen begravelse. Det er ikkje slutt. Ingen feit dame syng. Det er ikkje ein gong fnugg av klokke som ringer oss inn i siste runde. Det er meir som Ani på startstreken i podracet i "A New Hope". Eventuelt som Reodor i originalversjonen frå 1975, for dei som kjenner den bedre. Vi er i gang. Ikkje godt i gang. Men fortsatt med for fullt.

Vi klarte ikkje bikke marginane heilt vår vei mot Vålerenga heller. Men vi fekk i alle fall med oss eitt poeng og to mål. Isolert sett heilt OK. Det same kan vi seie om dei andre uavgjortane mot Brann og Strømsgodset. Isolert sett heilt OK. I større eller mindre grad skulle eller burde vi ha vunne alle desse. At vi mislyktes kvar gong er for dårlig. Tapet mot Mjøndalen svir og. Vi var på ingen måte dårligare enn dei. Bortsett frå når det kom til det viktigaste. Å få ballen inn i rette målet og halde den ute av det andre. Dei to første kampane er knapt verdt å nevne.

Eg har skrivd ein del om det mentale. Det som foregår inne i skallen på oss. Vi veit at vi kan spele fotball, og viser det kvar einaste kamp. Men samtidig er vi skjøre som gamle stabbursvindu. Vi veit at når vi leder, så skårer dei andre. No lærte at to mål heller ikkje er nok. Og det som er heilt sikkert er at når vi slepp inn eit mål, så slepp vi inn eitt til.
Moldekampen er faktisk eit lite unntak. Då kom baklengsmåla godt spreidd, etter 10, 45+, 54 og 86.
Mot Kristiansund var det vondt. 3 kjappe i første omgang (24, 31, 35), 3 lynkjappe i andre (63, 65, 68) og eit ensomt til slutt (81).
Mot Brann kom poenget, men baklengsmåla kom rygg mot rygg (53, 59).
Kun 1 (!!!!!) baklengsmål mot Godset. Heilt på slutten, men det er kanskje eit anna problem.
Mot Mjøndalen senka vi oss sjølve på 3 minutt (28, 31), før vi gav vekk eit overtidsmål i jakta på utlikning.
Mot Vålerenga gjekk det kun 2 minutt (63, 65).
For å oppsummere: Av 19 baklengsmål er 12 komne i flokk. Dersom vi hadde klart å nøye oss med å sleppe inn det første i kvar gruppe ville det ha sett annleis ut: 1-4, 2-3, 2-1, 1-1, 1-2, 2-1. Fortsatt ikkje imponerende, men 7 poeng er verdt å ta med seg.

Vi kjenner problemet. Vi jobber med det. Vi har delvis fiksa det. Men det står fortsatt viktige leksjonar att. Både strukturelt og individuelt har vi blitt betydelig bedre bakover underveis i sesongen. Men det er fortsatt såpass mange feil som blir såpass hardt straffa at vi står utan gode resultat. Med så mange mål er det vanskelig å vinne kampar. Sjølv om vi faktisk er eitt av dei meir målfarlige laga i divisjonen. 9 mål så langt er godkjent. Det er delt femteplass.

Skadesituasjonen lysner. Vi kan håpe at både Carlsen, Gretarsson og Mutch er klare til neste kamp. Vi kan forvente at Fridjonsson, Orry, Izunna og Sno er endå nærare den fysiske forma dei skal vere i etter skadene sine. Og vi skal ikkje gløyme at Haugen heilt sikkert er ferdig med karantena si.

I mellomtida har vi både sett og lært. Parfait Bizoza viser at han er ein spennende speler med eliteserienivået inne. To kampar, og han ser nesten ut som ein veteran. Simen Bolkan Nordli er ein av dei mest oppløftende spelerane våre så langt i år. Men då Markus Karlsbakk kom inn i pausa i går, så sto han fint lite tilbake. Det er to "nye" spelarar som har blitt vaksne i sesonginnledninga. Dei har fått sjansane sine og vist at dei fortjener fleire. Gløym forresten ikkje gårsdagens debutant, Gudmund Kongshavn. Keeperplassen har vore diskutert. Andreas Lie har ikkje vore i nærheten av å havne i nokon tabbekavalkade, men samtidig ville han på ein god dag hatt muligheten til å redde enkelte. Først og fremst mot Brann burde han ha gjort ein forskjell. No fekk Kongshavn sjansen på grunn av skade, og den benytta han seg godt av. Eg er usikker på kven av dei som er best, men hans prestasjon i går var bedre enn det Andreas har vist så langt i sesongen. Det er heilt opent kva som skjer når begge er klare.

Det virker ikkje som eg kjem så langt at eg går inn på kampen i går. 1-0 er eit champagnemål. Nydelig!! Men vi burde ha leda allereie, då Castro fekk skyte fritt frå 16. Det var kombinasjonen av artig og irriterende å høyre Aron Dønnum i pausa. Virker verken som er særlig reflektert eller har særlig peiling på fotball. Null respekt for eller oversikt over det Aalesund hadde gjort. Kun snakk om kor mykje bedre Vålerenga og kor lite vi hadde skapt. Men strengt tatt er det anerkjennelse vi ikkje treng. Det var eit uttrykk for at han ikkje såg på oss som ein verdig motstander. Han såg berre eit lag som låg langt nede på tabellen, som spelte i divisjonen under i fjor og som slepper inn mål kvar gong ballen havner i feltet. Han var rett og slett ikkje forberedt på motstand. Fortsett med det.

Så havna dommeren i fokus, sjølvsagt. Og av reint dommerfaglige grunnar er det interessante situasjonar. Var 2-0-målet vårt hands? Eg konkluderte fort med at "dersom Holmbert var borti ballen, så var det med armen". Men klarte ikkje sjå om han faktisk var det. Det var absolutt ingen retningendring på ballen, og ingen arm som søkte ball. No avslutta han debatten sjølv med å seie at det var kontakt. Men kva seier reglane. Siste oppdatering er visstnok at einkvar arm-hånd-kontakt på angripende lag skal føre til annulering. Usikker på om dette er ein regel eller VAR-prosedyre (eg er trass alt berre tilskuer). Men det er heilt klart at VAR er grunnen til regelen. Det skal vere mest mulig objektive kriterier, og dette er ein veldig firkanta og enkel regel for videodømming. Eg er sjølvsagt glad for at det ikkje blei dømt. Både fordi det var vårt mål og fordi "handsen" ikkje gjorde nokon forskjell. Ballen ville uansett ha gått i mål. Så vi har VAR-regler, men ikkje VAR...

Og så var det dei to filme/straffe-situasjonane. I begge viser reprisene berøring av forskjellig grad. Dommeren har sjølvsagt ikkje reprise. Men reprisene viser også kunstferdige fall i begge tilfella, der det virker som om spelerane er veldig bevisst på å fortelle dommeren kva dei ønsker. I mi bok er "overspel" og "filming" to sider av same sak. Eg syns det burde vere mulig å døme straffe for forseelsen og samtidig gi gult kort for overspel, men tviler på at eg har mange med meg på det. Uansett - med så lite oransje briller eg klarer - er eg heilt overbevist om at Castro skulle ha hatt straffe. Då hadde vi hatt 3-0. Om kampen ikkje hadde vore avgjort då, så forstår eg lite. Skulle Vålerenga hatt straffe? Der er eg meir usikker. Stålinho hadde eit øyeblikk nokre fingrar på skuldra hans. Eg meiner j oat slikt ikkje har noko med fotball å gjere og burde vere heilt greitt å dømme på. Men dommerstanden er uenig, og det virka ikkje som om det hindra han. Så då er det greitt, etter gjeldende standardarar. Men kva med hælen som treff foten til Ståle? Blir Ståle sparka? Eller er det hans jobb å halde seg unna ein speler som har passert han? Hendelig uhell eller straffbar forseelse? Klokare folk enn meg må svare.

1-2 var irriterende. Først og fremst godt spel av Vålerenga, sjølv om stopperane våre burde ha klart å vere i duell med Stokke som skåra. Usikker på kva som skjedde før innlegget kom.
2-2 var sjukt irriterende. Ein ting var at Sno feila i taklinga. Men eg reagerte faktisk på førehand på corneren. Trur eg telte 7 oransje i 16-metern. Med ein som la inn, så var det berre 2 mann og ein keeper att med fnugg av defensivt fokus. Då er det ikkje lurt å skyte returen i ein VIF-speler.

Jaja. No er det seint. Kampen er over, og det er lenge til neste. Eg syns vi viser mykje vi kan bygge videre på. Samtidig er det to ting som er heilt openbare. For det første er vi ikkje for gode til å rykke ned. For det andre er vi heilt klart gode nok til å unngå det.
Nokon veit bedre enn andre

Arcturus

Legg inn av Arcturus » man jul 06, 2020 12:32:12

Svein Erik Edvardsen med dom om noen av situasjonene. VIF skulle ikke hatt straffe, men vi skulle faktisk hatt det:

VÅLERENGA – AALESUND (DOMMER TOM HARALD HAGEN)
Aalesunds andre scoring skulle vært annullert for hands. Aron Fridjonsson scorte faktisk med hånda.

IFAB skriver følgende som slike situasjoner i den nye hands-regelen:

Accidental handball by an attacking player should only be penalised if it ‘immediately’ results in a goal or an obvious opportunity for the player and/or their team to score a goal (i.e. following the handball, the ball travels only a short distance and/or there are very few passes)

Etter 62 minutter fikk Aalesund Niklas Ferando Castro gult for filming. Dette var feil. Her ble Castro snytt for straffespark. Vålerenga-spilleren som stemplet Castro skulle også hatt gult kort for hensynsløs takling. Grov feilvurdering fra dommer Hagen.

Etter 69 minutter fikk Vålerengas Sam Adekugbe gult kort for filming og da han hadde gult kort fra før ble det naturligvis rødt. Det ble stor debatt etter denne situasjonen, og her kan du både høre dommerens forklaring og se selve situasjonen.

I denne situasjonen gjorde dommer Hagen det meget bra. Dette var en sterk og korrekt avgjørelse. UEFA instruerer sine dommere i å nettopp gi gule kort for filming i slike situasjoner. Kontakten her anses ikke som ulovlig. Aalesund-spilleren må nesten få lov til å løpe han også.

UEFA uttaler dette i tilsvarende situasjoner der det er kontakt og angripende spiller forsøker å utnytte seg maks av denne og lure dommeren til å få straffespark:

«A player is falling to the ground without any illegal contact with av opponent. He clearly attempts to deceive the referee info awarding a penalty kick and is correctly cautioned for unsporting behavior – simulation”

https://www.nordicbet.com/no/blogg/fotb ... -sa-langt/

88charlie

Legg inn av 88charlie » man jul 06, 2020 12:37:47

Arcturus skrev:Svein Erik Edvardsen med dom om noen av situasjonene. VIF skulle ikke hatt straffe, men vi skulle faktisk hatt det:

VÅLERENGA – AALESUND (DOMMER TOM HARALD HAGEN)
Aalesunds andre scoring skulle vært annullert for hands. Aron Fridjonsson scorte faktisk med hånda.

IFAB skriver følgende som slike situasjoner i den nye hands-regelen:

Accidental handball by an attacking player should only be penalised if it ‘immediately’ results in a goal or an obvious opportunity for the player and/or their team to score a goal (i.e. following the handball, the ball travels only a short distance and/or there are very few passes)

Etter 62 minutter fikk Aalesund Niklas Ferando Castro gult for filming. Dette var feil. Her ble Castro snytt for straffespark. Vålerenga-spilleren som stemplet Castro skulle også hatt gult kort for hensynsløs takling. Grov feilvurdering fra dommer Hagen.

Etter 69 minutter fikk Vålerengas Sam Adekugbe gult kort for filming og da han hadde gult kort fra før ble det naturligvis rødt. Det ble stor debatt etter denne situasjonen, og her kan du både høre dommerens forklaring og se selve situasjonen.

I denne situasjonen gjorde dommer Hagen det meget bra. Dette var en sterk og korrekt avgjørelse. UEFA instruerer sine dommere i å nettopp gi gule kort for filming i slike situasjoner. Kontakten her anses ikke som ulovlig. Aalesund-spilleren må nesten få lov til å løpe han også.

UEFA uttaler dette i tilsvarende situasjoner der det er kontakt og angripende spiller forsøker å utnytte seg maks av denne og lure dommeren til å få straffespark:

«A player is falling to the ground without any illegal contact with av opponent. He clearly attempts to deceive the referee info awarding a penalty kick and is correctly cautioned for unsporting behavior – simulation”

https://www.nordicbet.com/no/blogg/fotb ... -sa-langt/
Såvidt jeg husker situasjonen så hadde vel Aron scoret selv om armen hadde vært avskjært fra skulderen. Uansett så hang den rett ned langs kroppen så her begynner handsreglene å komme i kraftig konflikt med menneskelig anatomi.

Arcturus

Legg inn av Arcturus » man jul 06, 2020 12:39:50

Ja, jeg hang meg mere oppi straffesituasjonen til Castro. For Eurosport var så opptatt av at VIF skulle hatt straffe, noe som ifølge Edvardsen er feil. Men de brydde seg ikke om situasjonen til Castro, noe de kanskje burde gjort.

88charlie

Legg inn av 88charlie » man jul 06, 2020 12:46:49

Arcturus skrev:Ja, jeg hang meg mere oppi straffesituasjonen til Castro. For Eurosport var så opptatt av at VIF skulle hatt straffe, noe som er feil. Mens de brydde seg ikke om situasjonen til Castro.
Skjønte det. Tror uansett at Castro må ta konsekvensen av at han kan ha fått et filmestempel og heller prøve å holde seg «komisk» på beina mens han halter og roper, i stedet for å «tryne». Når han i tillegg «frivillig» mister ballen tror jeg det er lettere for dommeren å innse at noe faktisk skjedde.

Svar