Moderator: Arcturus

Abderrazak Matzerath

Re: 15 - Aalesund vs Haugesund - Laurdag 22.august 18.00

Legg inn av Abderrazak Matzerath » lør aug 22, 2020 20:28:06

Det var jo uvant å lede 1-0 ei stund, men fra 1-1 og ut blei det bare mer og mer fastkjørt.

Haugesund forsvarte seg bra og vant dueller, mens den ene etter den andre AaFK-spilleren så ut som om de var laga av porselen. I tillegg var det alt det vanlige med dårlige valg, unøyaktige pasninger osv. Gretarsson bomma på ballen og satte seg selv godt ut av spill i forkant av 1-1. Sno klinka til med en fin tversoverpasning før et av de andre målene. Haugen er en gåte, et mysterium, han bommer og lager frispark som om han aldri forlot benken i Sogndal. A.Lie laga i alle fall ikke straffe, men synd da at Grønner tok over ansvaret. Olafsson tok grep, synd da at det var rundt halsen på motspiller.

Hadde tenkt å stemme på de 3 beste men kom bare til 1 navn; snart eks-AaFK-spiller Holmbert. Hadde man kunnet gi minuspoeng hadde jeg fint kommet opp med 3 stk...
Sist redigert av Abderrazak Matzerath den lør aug 22, 2020 20:30:21, redigert 1 gang totalt.

platini

Legg inn av platini » lør aug 22, 2020 20:29:58

Adios Eliteserien for denne gang. Vegen tilbake er nok dessverre mye tyngre enn å stå. Takk til Stormen, som gjorde en formidabel innsats og støttet gutta i 2 timer.

SandMan65

Legg inn av SandMan65 » lør aug 22, 2020 20:35:59

HELE laget får stryk-karakter i dag! INGEN struktur, samhandling og plan! Ser ut som at ALT går på lykke og fromme, Laget er dessverre ikke bedre, og vi må nok nå bare innse at det blir nedrykk. At vi ikke har spilt oss bedre så langt i sesongen viser med all tydelighet at vi ikke klarer å mobilisere det som skal til for å heve oss over det som ble vist i starten på sesongen! Konklusjonen er klar:
Vi har totalt misslyktes med de nye spillerne! Haugen MÅ jo være det største bomkjøpet ever! Jeg fulgte NØYE med på alt han gjorde idag, og ÆRLIG TALT, han holder knapt Obos-nivå!!
Forsvaret vårt er dessverre like elendig som det har vært fra seriestart, og det er helt uforståelig at ikke dette har hevet seg etter halvspilt sesong!
Bohinen sier i intervjuet etter kampen at de har hatt ei knallbra treningsuke der alle har vært kjempegode på trening. Man kan jo da spørre seg hvor han legger lista!!??
Det nytter ikke å være god på trening, når man er ELENDIG i kamp..etter kamp..
Bohinen sier med dette at han faktisk ikke får det beste ut av spillergruppa når det virkelig gjelder.. uten at han skjønner eller vil innrømme dette!

Nei NÅ har jeg gitt opp!! Forandring MÅ til! Både på banen og i HELE Aafk-systemet!

1aafk

Legg inn av 1aafk » lør aug 22, 2020 20:48:54

Vil berre GRATULERE Aafk med super sesong og innfridd målsetning. Reknar med at styret i klubben meiner at Obos ligaen nok er den rette staden for dette laget, og no er det nok ikkje noen veg tilbake, sørgeleg, men sant. Eg er heller ikkje sikker på om laget, neste sesong, greier halde seg i Obos ligaen, dei har nok ikkje noen gratisbillett i så måte. Vil også gratulere meg sjølv, som ein av dei svært få her på forumet, som skreiv at laget ville dette ned att med LB som trener. At LB ikkje er, - var ? - , den rette for Aafk. fikk vi en peikepinn på alt da nedrykket fra eliteserien sist var en realitet. Staere trener enn han, skal en nok leite lenge etter......Også den gang, for svært lenge siden, skreiv eg at klubben burde kvitte seg med LB. Dette har eg skreve utallige gonger dei siste 18 - atten !! - månadane, uten at så mange har reagert på dette. Eg er mektig stolt over styret i Aafk, dei har fått til det som dei truleg har ønska heile tida. Obos, og divisjonane lenger nede, er nok meir det rette for klubben. Da vil dei garantert spare penger, Sunnmøre er fullt med spelarar som vil vere med på gampefotball. Vi kan berre, i kveld, konstatere at "SUNNMØRES STOLTHET" har gått på grunn, og er i ferd med å synke. Vi får vone at det er ei stor grunne under, om det er djup sjø, vil vi nok ikkje sjå så myke att av denne stoltheita. Som eg også tidlegare har skreve, vi får leve på minna fra den gang vi sat i Saras Telt på Carl Johan og sang supportersanger for full hals, før vi traska til Ullevåll Stadion og først slo Molle, for så 2 år etterpå slo Brann. Begge gangane med en fantastisk trener, KR. Går ikkje en dag uten at desse tankane kverner i hodet mitt, det var tider, det. Desse opplevelsane kan ingen ta frå meg, dei vil eg ha med meg resten av livet, så får berre "SUNNMØRES STOLTHET" ligge på svært djupt sjø i lang, lang tid. Takk for meg...........

weasel

Legg inn av weasel » lør aug 22, 2020 21:10:31

Hadde troa på Bohinen etter fjorårets sterke obossesong, men dette henger ikke på greip. No er det ikke mere håp igjen. Ja tid kontrakta til Bohinen er ferdig, de har vel ikke økonomi til å sparke han, selv om et nedrykk er enda mere kostbart... byens stolhet er lagt i grus, bare smuler igjen. Dette er bare elendighet, handlingslamma styre ,elendig sportslig ledelse og rævva trener, fy faen så dårlig.

motor_II

Legg inn av motor_II » lør aug 22, 2020 22:25:37

weasel skrev:
lør aug 22, 2020 21:10:31
Hadde troa på Bohinen etter fjorårets sterke obossesong, men dette henger ikke på greip. No er det ikke mere håp igjen. Ja tid kontrakta til Bohinen er ferdig, de har vel ikke økonomi til å sparke han, selv om et nedrykk er enda mere kostbart... byens stolhet er lagt i grus, bare smuler igjen. Dette er bare elendighet, handlingslamma styre ,elendig sportslig ledelse og rævva trener, fy faen så dårlig.
Bohinen kan da ikkje kreve mykkje i vederlag etter å ha ødelagt vårt kjære AaFK.

Hvis han har et spor av ære så trekke han se sjøl.

1aafk

Legg inn av 1aafk » søn aug 23, 2020 11:54:57

Abderrazak Matzerath

Legg inn av Abderrazak Matzerath » søn aug 23, 2020 13:34:31

Kampen i går var rimelig dårlig, men strengt tatt var det nok en gang personlige feil som ødela foran samtlige mål; Sno hadde en tversoverpasning som blei snappa opp og førte til scoring, Grønner laga straffe, og Gretarsson bomma på headinga og satte seg selv sjakk matt vs han boleren de hadde på topp.

Selvsagt veldig skuffende at laget ikke presterer bedre i en så viktig kamp, særlig etter flere gode perioder i de siste to kampene før denne. Hadde Rekdal vært her hadde antagligvis spillerne fått så mye hårføner at de ikke hadde klart å gå beint...

Svar