Moderator: Arcturus

gaddag

Re: Hovedtrener Lars Arne Nilsen så langt...

Legg inn av gaddag » lør aug 29, 2020 20:00:15

Han ble utleid med opsjon på en fastsatt sum så vi kan glemme Fet.

Vatnebygder

Legg inn av Vatnebygder » søn aug 30, 2020 13:56:27

Lars Arne Nilsen så langt? Tja, han har jo endret genierklærte Bohinens 3-5-2 formasjon til sin egen 4-3-3.
Og jeg tror nok at det var ett lurt trekk. Spenningen vil være om laget har klart å omstille seg i løpet av uken.
Svaret får vi senere i kveld.

jast

Legg inn av jast » man aug 31, 2020 12:01:17

Ser på treningsplanen for September. Før Sarpsborg kampen er det 7 dager med egenterening og 5 dager med fellestreninger.Jeg trodde de trente hver dag. Lurer på hvordan kvaliteten er på egentreningen ? Jeg mener dette ser ganske så sløvt ut, tar jeg feil ? Trener kanskje i dag, det vet jeg ikke men neste fellestrening er ikke før Neste Mandag.

https://www.aafk.no/nyheter/treningstid ... ember-2020

Brukeravatar
Bent

Legg inn av Bent » man aug 31, 2020 12:56:28

Vatnebygder skrev:
søn aug 30, 2020 13:56:27
Lars Arne Nilsen så langt? Tja, han har jo endret genierklærte Bohinens 3-5-2 formasjon til sin egen 4-3-3.
Og jeg tror nok at det var ett lurt trekk. Spenningen vil være om laget har klart å omstille seg i løpet av uken.
Om dette er et bilde på NyLarsBall er ikke jeg imponert!
Dessverre så må Aafk ta turen ned og bli der. Det disse spillerne viser sammen på banen er direkte kritikkverdig og om en har levert så dårlig over så lang tid skulle en del si opp kontraktene sine, gått hjem og skammet seg! Ikke en eneste av disse spillerne har fått kontrakt med et 3.div lag en gang Selv ikke Hødd eller Rollon vil ha disse suttrette, overbetalte, late, arrogante, Playstation snørrungene.

F.I.L.

Legg inn av F.I.L. » man aug 31, 2020 13:51:23

Nå er det en pause på 2 uker pga landskamper. Ta tenker man: flott, 14 dager for å få på plass saker og ting. Men neida, nå skal det være pause og treningsfri. Noen som vet hvor lenge de skal gå uten fellestreninger??

Det burde jo være i alles interesser, også spillernes, at her kjører vi på med trening i 14 dager for å få på plass saker og ting! For det trengs så absolutt.

Dette ble bestemt under Bohinens regime.

Brukeravatar
Even beinløs

Legg inn av Even beinløs » man aug 31, 2020 16:35:00

F.I.L. skrev:
man aug 31, 2020 13:51:23
Nå er det en pause på 2 uker pga landskamper. Ta tenker man: flott, 14 dager for å få på plass saker og ting. Men neida, nå skal det være pause og treningsfri. Noen som vet hvor lenge de skal gå uten fellestreninger??

Det burde jo være i alles interesser, også spillernes, at her kjører vi på med trening i 14 dager for å få på plass saker og ting! For det trengs så absolutt.

Dette ble bestemt under Bohinens regime.
Noe er klin gærnt i klubbens ledelse
Total kollaps :!:
Leder Vik & ''Melis'' sitter der inne enda...... sier ikke mer! enn at styret akseptere disse guttens(bevisst ordvalg!) inkompetente skalting og valting. Total manko på vinnerskaller

1aafk

Legg inn av 1aafk » man aug 31, 2020 20:59:18

Bent skrev:
man aug 31, 2020 12:56:28
Vatnebygder skrev:
søn aug 30, 2020 13:56:27
Om dette er et bilde på NyLarsBall er ikke jeg imponert!
Dessverre så må Aafk ta turen ned og bli der. Det disse spillerne viser sammen på banen er direkte kritikkverdig og om en har levert så dårlig over så lang tid skulle en del si opp kontraktene sine, gått hjem og skammet seg! Ikke en eneste av disse spillerne har fått kontrakt med et 3.div lag en gang Selv ikke Hødd eller Rollon vil ha disse suttrette, overbetalte, late, arrogante, Playstation snørrungene.
Skal ikkje hovere, men det går nok slik eg skreiv for 1.5 år sidan. Da skreiv eg også at Aafk ville få problem med å halde seg i OBOS, håper verkeleg at eg ikkje får rett i DEN påstanden. Allt dette takka vere et styre som ikkje såg problema som tårna seg opp. I går gjekk eg en tur, første gongen eg rett og slett gav blaffen i kampen og resultatet. Trisst, men slik har det blitt............

olav60

Legg inn av olav60 » tor sep 03, 2020 13:05:22

Dette er ikke enkelt. Det kan være at klubben ikke klarte å komme seg skikkelig ovenpå den tiden de kanskje hadde muligheter til å etablere et økonomik fundament som var holdbart over tid. Men en skikkelig avkastning.
Klubben har levd fra hand til munn selv med velvillige invetorer på banen.
Det er lett å være etterpåklok. Men det har vært gjort mye rart på den økonomiske siden, både med kjøp og salg av spillere, og i forhandlingene med investorer.
Man kan vel si at med investorer som forventet å få tilbake sine investeringer med renter er det ikke lett
Men hvis ikke det hadde vært investorer for stadion og til innkjøp av spilere hade vel knapt AaFK hatt sin storhetstid heller
Det skal som sagt ikke være enkelt å drive med fotball på høyt nivå i Norge, også takket være Norsk Fotballforbund

cumshot

Legg inn av cumshot » man sep 14, 2020 21:15:48

Godt å høre treneren si at vi skal vinne dei to neste kampane mot Viking og RBK 😊👍

Det er lenge siden en AaFK trener har sagt det 😊👍

Offensivt det liker vi 😊😊😊👍👍👍

olav60

Legg inn av olav60 » man sep 14, 2020 23:11:13

*Bruttern' sa at han skulle få gull med Brann også.
Slik det ligger an nå så ligger han an til å få rattkjelke 8-)

Svar