Moderator: Arcturus

Svar
BlaaDevil

Hva har skjedd med Superlaget AaFK?

Legg inn av BlaaDevil » lør mar 09, 2002 16:50:15

Hva har skjedd? AaFK er jo nesten klare for eliteserien, da kan man ikke tape mot et reservepreget Molde lag.

Johnsli

Legg inn av Johnsli » søn mar 10, 2002 02:00:08

Har det skjedd noe da? Dette er treningskamper. Det skal spilles 30 seriekamper, og Aalesund er da ikke klar for eliteserien enda. Men jeg mener Aalesund bør ha kapasitet til å kjempe i toppen.

Kjetil

Legg inn av Kjetil » søn mar 10, 2002 13:30:09

Ærlig talt Blaadevil; har du ikke noe annet å gjøre enn å forurense Aafk sitt forum?

Tror det nok bor en liten Aafk-supporter i deg, siden du faktisk er den mest aktive brukeren av denne siden.

Spar oss for sure oppstøt, kom heller med konstruktive innspill.

Dessuten er det vel ingen her som forventer opprykk! Men man må alltid ha et mål om å gjøre det bedre enn sesongen før. Siden vi i fjor landet på 6-plass, må vi altså i år ha et mål om å kjempe i toppen.

Er også temmelig sikker på at Hødd kommer til å gjøre det vesentlig bedre i år enn i fjor. Hadde vært fint om vi i år kunne ha to sunnmørslag kjempe på øvre halvdel av tabellen.

-Kjetil-

BlaaDevil

Legg inn av BlaaDevil » søn mar 10, 2002 18:10:01

Som jeg har sagt før, jeg syns det bør være litt drittslenging, rivalisering mellom to naboklubber. Den ÅFK supporteren som bor i meg, må være veldig liten, har ikke selv oppdaget den. Men jeg skal være så raus og si at jeg håper ÅFK alltid ligger i samme divisjon som Hødd. Enten rykker begge opp eller ingen.
Kjenner jeg ålesunderen rett så er opprykket klart etter å ha slått bedre motstand i 4 - 5 treningskamper. I tillegg skriver Sumpen som vanlig om laget som I ÅR skal gjøre det store. Og hauser opp forventningene og som vanlig ender det ikke som forventet. (Et lite unntak i år.)
Personlig tror jeg ikke ÅFK havner over 6. plassen i år.

BlaaDevil

Legg inn av BlaaDevil » søn mar 10, 2002 18:26:49

Utklipp fra en ÅFK side 15/3-98:
Spania er stedet hvor A-laget nå for tiden trener seg gode nok til å rykke opp allerede i år, FORHÅPENTLIGVIS!

Erkerivalen Hødd har blitt rangert et hakk lavere en Aafk. Hødd har mistet flere av sine gode spillere, men "gampene" fra øya klarer seg vel i år også, UHELDIGVIS!

Hvordan gikk det?
Allerede da var dere i Eliteserien.

Sean

Legg inn av Sean » fre mar 15, 2002 14:32:31

Aafk kommer til å bli et offer for klisjeen: Den vanskelige andre-sesongen.... Mange nyopprykket lag har det ofte sånn at andre lag undervurderer de, siden de er nyopprykket, men no er de andre laga obs på tangotrøyene så det blir en vanskeligere sesong i år enn i fjor.... S

ford fuck-us

Legg inn av ford fuck-us » man okt 07, 2002 13:57:21

Ditte va nå hvertfall et kjekt tema å dra frem fra glemselen..... Ka dåkke sir no da Kødd-supportere?????

Svar