Moderator: Arcturus

skansen

Stormen Treungen

Legg inn av skansen » ons mai 03, 2006 16:06:45

Var dere på Mossekampen????

aafklover

Stormen Treungen

Legg inn av aafklover » ons mai 03, 2006 17:04:40

Ble det ikke til at de dro til slutt da? :)

SøskenBjørn

Stormen Treungen

Legg inn av SøskenBjørn » tor mai 04, 2006 03:42:02

Nuuup, de kom seg ikke av gårde. Og vi som har lagd banner til dem og greier...

Satser på at dere kommer til Hønefoss eller Bislett gutter! Vi trenger MAX oppmøte på alle bortekamper. Regner med dere angrer på at dere ikke kom til Moss, det var årets beste opplevelse hittil.

STORMEN Treungen

Stormen Treungen

Legg inn av STORMEN Treungen » tor mai 04, 2006 10:26:50

Satser på at dere kommer til Hønefoss eller Bislett gutter! Vi trenger MAX oppmøte på alle bortekamper. Regner med dere angrer på at dere ikke kom til Moss, det var årets beste opplevelse hittil. Angrere ekstremt! Vi må jo satse på å reise på ein bortekamp. Kanskje til Bergen! Eller kanskje mot Pors

orangutta

Stormen Treungen

Legg inn av orangutta » tor mai 04, 2006 13:48:03

Eg skal til Bergen og LøvHam!!!!

orangutta

Stormen Treungen

Legg inn av orangutta » tor mai 04, 2006 13:50:39

Jeg skal til Bergen og se LøvHam - Aafk!!!!

Fyfasan

Stormen Treungen

Legg inn av Fyfasan » tor mai 04, 2006 15:17:39

Kan noen forklare/fortelle meg litt om Stormen Treungen??

nemi

Stormen Treungen

Legg inn av nemi » tor mai 04, 2006 15:59:25

Kan noen forklare/fortelle meg litt om Stormen Treungen?? http://www.stormentreungen.com/ :)

aafklover

Stormen Treungen

Legg inn av aafklover » tor mai 04, 2006 17:22:45

Angrere ekstremt! Vi må jo satse på å reise på ein bortekamp. Kanskje til Bergen! Eller kanskje mot Pors

Det kommer nok andre sjanser som byr seg, Hvor er det dere holder til ? :)

Der var det 2000 innlegg også:)

STORMEN Treungen

Stormen Treungen

Legg inn av STORMEN Treungen » tor mai 04, 2006 17:34:37

Vi holder til i Vest-Telemark. Tenkte vist ikkje før eg skreiv i stad, vi er på skuletur når Løv Ham kampen går, men det kommer nok andre kamper vi kan på!

aafklover

Stormen Treungen

Legg inn av aafklover » tor mai 04, 2006 17:46:30

men det kommer nok andre kamper vi kan på!

Det gjør det nok:)

Vandango

Stormen Treungen

Legg inn av Vandango » tor mai 04, 2006 20:16:28

For en latterlig gjeng!

Begynn å hold med det lokale laget deres, og slutt å drit ut klubben vår på den måten..

aafklover

Stormen Treungen

Legg inn av aafklover » tor mai 04, 2006 20:24:25

Begynn å hold med det lokale laget deres, og slutt å drit ut klubben vår på den måten..

Unnskyld?
Stått opp med feil fot i dag eller?

Hvordan driter de ut klubben vår?

Synes nesten du driter ut deg selv jeg når du kommer med slike latterlige uttalelser.

Forresten er det like mye deres klubb som din klubb:)

nemi

Stormen Treungen

Legg inn av nemi » tor mai 04, 2006 20:56:01

For en latterlig gjeng!

Begynn å hold med det lokale laget deres, og slutt å drit ut klubben vår på den måten.. Se til å skjerp deg mann/dame/mest sannsynelig fjortis!

Vandango

Stormen Treungen

Legg inn av Vandango » tor mai 04, 2006 21:06:43

Du mener sannsynligvis?

radar

Stormen Treungen

Legg inn av radar » tor mai 04, 2006 21:35:32

For en latterlig gjeng!

Den eneste latterlige personen i denne sammenhengen er du, Vandango. Merkelig at du ikke skjønner det selv. Eller prøver du å være morsom på bekostning av noen ildsjeler i Treungen? Du fikk det ikke til.

skansen

Stormen Treungen

Legg inn av skansen » tor mai 04, 2006 22:03:53

Det er dessverre altid sånn at enkelte må drite seg ut, og virklig latterliggjøre seg slik som Vandango.
Dessverre er sånne typer inne på de aller fleste fotballforum, ikke noe untak for Aafk forumet dessverre.
En ting å gjøre, og det er å overse dummhetene deres. Håper dere i Treungen forstår at [b] Vandango[/b] ikke er representativ for forumet vårt.

Fyfasan

Stormen Treungen

Legg inn av Fyfasan » tor mai 04, 2006 22:34:23

Det er dessverre altid sånn at enkelte må drite seg ut, og virklig latterliggjøre seg slik som Vandango. Håper dere i Treungen forstår at [b] Vandango[/b] ikke er representativ for forumet vårt.

tl2006

Stormen Treungen

Legg inn av tl2006 » tor mai 04, 2006 23:25:53

Den eneste som driter seg ut er du, Vandango.

Alle som har noe med AaFK burde vere stolte over Stormen Treungen - ett steg på veien mot TOTALT VERDENSHERREDØMME!

:)

Kennedy

Stormen Treungen

Legg inn av Kennedy » tor mai 04, 2006 23:29:33

Fint og flott at også folk utenfor Ålesund trykker Aafk til sitt bryst, MEN det får da være måte på med ressurser og oppmerksomhet et fåtall av disse skal få! Hvorfor er det så mye begeistring for at 5-6stykker har latt seg frelse av tangotrøyene at det skal skrives side opp og side ned med oppmuntringer? Har Stormen innført vervepremier for rekruttering av nye medlemmer? Tilfeldige lesere må jo tro vi er helt deperat!

Hadde jeg visst at mitt bidrag til Tifo-gruppen ville være med på finansiere et banner til en gjeng småunger fra/på/i Treungen (hvor nå i helsikke dette stedet ligger), ville jeg aldri åpnet pengepungen!

Cerberos

Stormen Treungen

Legg inn av Cerberos » tor mai 04, 2006 23:44:51

Men alvorlig talt. Det er val bare hyggelig at noen (10 stk - vi må alle begynne en plass) i en annen del av landet begeistres av AaFK. At en 2 meter lang stoffbit, og littegrann maling (som uansett blir synlig på de kampene hvor Stormen Treungen er tilstede, og dermed skaper positivt engasjement) bekymrer deg synes jeg er ganske smålig. Småunger? Må supportere tilhøre riktig aldersgruppe? AaFK-supportere over hele landet er selvfølgelig hyggelig samme hvilken alder de har.

Er det da ikke like mye sløsing å lage en banner md tegninga av en spiller som legger opp eller forsvinner fra klubben? Er det ikke like mye sløsing med blussing? Eller med en kjempetøff og stor Tifo som kun brukes til en kamp? Det er jo akkurat dette Tifo går ut på.

Synes det er veldig hyggelig av Stormen i Ålesund å lage en slik banner til Stormen Treungen, og håper at gutta i Treungen kommer seg på kamp snart slik at den kommer til sin rett!

aafklover

Stormen Treungen

Legg inn av aafklover » tor mai 04, 2006 23:59:42

Stå på!
Dere er en fin gjeng!:)

Kennedy

Stormen Treungen

Legg inn av Kennedy » fre mai 05, 2006 00:04:08

Er det da ikke like mye sløsing å lage en banner md tegninga av en spiller som legger opp eller forsvinner fra klubben?

Signaleffekten av å lage en spillerbanner er at spilleren føler seg verdsatt, for de andre spillerne er det en ekstra faktor til motivasjon å se at fansen uthever de på en slik måte.

Signaleffekten av å lage et banner til en gjeng som ingen i Stormen kjenner, og som er fra en plass ingen vet hvor ligger, og som attpåtil aldri har vært på en Aafk-kamp, er at Stormen er desperat etter nye medlemmer,og bruker donerte Tifo-midler til å pisse disse opp etter ryggen.

Jeg gjentar at jeg overhodet ikke er interessert i at mine økonomiske bidrag skal brukes til å subsidiere en ungdomsklubb på en plass jeg ikke aner hvor jeg befinner seg. Tifo-midlene bør utelukkende gå til å støtte laget og lage god atmosfære.

Hvis det er så forbanna om å gjøre for Stormen Ålesund å dra kjensel på ansiktene bak Stormen Treungen kan de heller sende dem hver sine navneskilt!

Vandango

Stormen Treungen

Legg inn av Vandango » fre mai 05, 2006 00:08:36

Fokuser heller på hvordan vi kan støtte laget vårt på en bedre måte og hvordan vi kan lage et mer variert spekter av sanger, enn å gi en liten patetisk guttengjeng fra Treungen oppmerksomhet. Den banneren er forresten noe av det ynkeligste jeg har sett. Er det rart vi blir kalt tanteberget?

Kvalitet foran kvantitet!

aafklover

Stormen Treungen

Legg inn av aafklover » fre mai 05, 2006 00:17:10

Ja, klart vi skal støtte laget vårt Vandango, men det er jo akuratt det Treungen gjør, nå til dags klager folk når andre bare vil være med på å skape " AaFk - interesse " over hele landet, forstår ikke problemet jeg, fordi om de har fått litt oppmerksomhet, er det negativ da?

enn å gi en liten patetisk guttengjeng fra Treungen

Patetisk, fortell meg hvorfor de er patetisk?
Er det fordi de støtter laget vårt og ikke er fra samme by som oss?

Forstå det den som kan.

Kennedy

Stormen Treungen

Legg inn av Kennedy » fre mai 05, 2006 00:34:53

Ja, klart vi skal støtte laget vårt Vandango, men det er jo akuratt det Treungen gjør,

Ikke narr meg til å le! De sier selv de aldri har vært på en Aafk-kamp.Med andre ord har de ikke bidratt til en eneste krone til Aafks klubbkasse!

Vi andre derimot, som løser billett annenhver søndag og donerer penger til Tifo-gruppen, må betale for moroa de får med det banneret ( hvis de noen gang greier å komme seg på kamp,da!).

Jeg ser noen drar den gamle "det må begynne et sted..",men en gjeng som kommer seg på kamp maks 1gang i året er neppe det stedet.Jeg gjentar at dette er en RESPEKTLØS forvaltning av de donerte Tifo-midlene, og jeg vil ha meg frabedt en slik SLØSING i fremtiden. Den totale mangelen på dømmekraft hos de ansvarlige har selvsagt fått meg til å skru igjen pengekrana til Tifo-gruppa,og den forblir stengt inntil noen kan garantere meg at mine penger ikke vil bli brukt til slike latterlige påfunn i fremtiden!

mmvi

Stormen Treungen

Legg inn av mmvi » fre mai 05, 2006 00:37:37

Det er søren meg ikke patetisk å holde med et topplag. Ikke at jeg har gjort det heile tida, altså, for AaFK har ikke akkurat alltid vært det.

AaFK representerer ei holdning som flere enn vi ålesundere faller for. Bare å høre på hva andre supportergrupperinger sier om oss, det.

AaFK skaper engasjement. Og det engasjementet bør alle som støtter AaFK oppmuntre. For det er noe helt spesielt. Mye mer spesielt enn laget, faktisk!

Smil! Vær glad! Ting går vår vei!

aafklover

Stormen Treungen

Legg inn av aafklover » fre mai 05, 2006 00:39:00

Der kan jeg være helt enig med i, det er positivt at det er en gjeng fra Telemark som er med, men hvis de skal ha så stor oppmerksomhet som de får, bør de møte opp på kampene, og spessielt de kampene rundt Østlandssområdet, noe som jeg tror de vil gjøre:)

FAntasy

Stormen Treungen

Legg inn av FAntasy » fre mai 05, 2006 00:45:11

Hadde jeg visst at mitt bidrag til Tifo-gruppen ville være med på finansiere et banner til en gjeng småunger fra/på/i Treungen (hvor nå i helsikke dette stedet ligger), ville jeg aldri åpnet pengepungen! Du får helt sikkert igjen den 50-øringen banneret fra din side har kostet deg.. Snakk om å prompe på leggen.. :)

Kennedy

Stormen Treungen

Legg inn av Kennedy » fre mai 05, 2006 01:01:14

Du får helt sikkert igjen den 50-øringen banneret fra din side har kostet deg.. Snakk om å prompe på leggen..

Antyder han som nektet å overdra domenet, Stormen.no, til Stormen at jeg er smålig når jeg reagerer på Tifo-gruppen misbruker midlene vi godtroende har donert dem?

I så fall må jeg pent be deg om å slutte å sparke fotball i glasshus (for å bruke en like "kreativ" vri som deg selv).

Dette går på troverdigheten til Tifo-gruppa, og den er viktig for supporternes vilje til å betale for moroa i fremtiden!

Svar