Moderator: Arcturus

Svar
creative

Per Joar Hansen bør sparkes omgående!!

Legg inn av creative » lør sep 09, 2006 19:54:10

Etter en god start på sesongen så har det buttet imot dei siste serierundene. En god forklaring på det er at "Perry" kom inn som et friskt pust på begynnelsen av sesongen der han med sin fotballfilosofi tilførte spillerene ny giv. Den given holdt i cirka et halvt år og no er det over hode ingenting som fungerer lenger. Det er på tide å få inn en som kan tåle kritikk fra både media og supportere. Det virka på me som om at Perry er en som ikke tåler slikt.
Send dei på båten heile gjengen!!

Olga

Legg inn av Olga » lør sep 09, 2006 19:56:57

Og du mener sikkert at Normark skal komme tilbake også? Sparking av Perry er ikke noe tema!

aafklover

Legg inn av aafklover » lør sep 09, 2006 19:58:31

Åh, er det trenerene som skal spille fotball?

Nei, det er spillerene som må gå i seg selv!

Skal vi virkelig begynne på igjen med den " Spark treneren! " ?

Jeg er jævlig skuffet selv, men er det virkelig Perry og Sturla som skal spille kampen?

Heffalompen

Legg inn av Heffalompen » lør sep 09, 2006 19:58:54

Ja,det er klart at så snart det butter litt i mot,er det bare å sparke treneren.
Tror du skal ta deg en kald pils og roe deg litt ned jeg.

Åfk uten Normark

Legg inn av Åfk uten Normark » lør sep 09, 2006 20:00:05

aldri mer imn her på cls.
Men det de viser nå om dagene, bør Perry sette seg ned å tenke om han er rett mann på rett plass!!! De siste kampene kan vi knapt kalle fotballkamper!

Harde fakta! Han må vise mer enn dette her for jeg skal bli overbevist!

Åfk uten Normark

Legg inn av Åfk uten Normark » lør sep 09, 2006 20:08:25

Ser ikke ut som om Perry har taket på dette! Vi målet var å rykke opp, hvorfor spiller vi fotball på 3 div nivå da????

Dette vise seg nok ikke være godt nok! Dem som sier noe annet, kan ikke ha mye peiling på fotball!!

Jeg er ikke fornøyd med det jeg har sett siden KIL kampen!

Fyfasan

Legg inn av Fyfasan » lør sep 09, 2006 20:08:46

Er selvsagt ikke tema ennå.Vi får vente og se,men blir det ikke opprykk må han selvsagt sparkes..

Synes iallefall PJH har virket veldig klønete i media i det siste med mange mindre vellykkede utsagn

LAINE

Legg inn av LAINE » lør sep 09, 2006 20:10:23

Å sparke treneren er for enkelt.BYTT UT SPILLERE SOM IKKE ER I FORM.Dede,Austnes Werniog Fjørtoft og den dårligste er ute med Rødt kort heldigvis

Gulsko

Legg inn av Gulsko » lør sep 09, 2006 20:10:44

Nei ikke trekk inn treneren igjen... Er ikke han som er problemet det er spillerne..... De må ville spille, noe de ikke har vist i de siste kampene.. Dette er et problem som Aafk har slitt med i mange sesonger vi er verdensmester så vi trenger knapt spille.... nei gutter skjerp dere....
Men at Årøy krangler seg til rødt kort holder ikke.

Eneste måte å greie dette på er å støtte laget,(med trener team)

Evig orange

judas2

Legg inn av judas2 » lør sep 09, 2006 20:10:54

Er selvsagt ikke tema ennå.Vi får vente og se,men blir det ikke opprykk må han selvsagt sparkes..

Synes iallefall PJH har virket veldig klønete i media i det siste med mange mindre vellykkede utsagn

Prøver vell å kopiere Normark!!!

faani

Legg inn av faani » lør sep 09, 2006 20:13:41

"ÅFK uten Normark":
Ser ikke ut som om Perry har taket på dette! Vi målet var å rykke opp, hvorfor spiller vi fotball på 3 div nivå da????

Du bør skifte nick!
"ÅFK uten Normark og Perry"!

Hødd!!

Legg inn av Hødd!! » lør sep 09, 2006 20:17:00

Kanskje Aafk vil låne Brakstad med Hødd???

Brukeravatar
klovn

Legg inn av klovn » lør sep 09, 2006 20:18:20

Litt drøyt å sparke Hansen etter denne downperioden da. Det går opp og ned i fotball. Håper det snur.
Spørsmålet blir nok mer aktuelt om feks AaFK skulle ende på 4. plass i Adeccoligaen. Og i tillegg har vist et vedvarende litt planløst angrepsspill.
Etter det jeg har hørt fra rapporter fra folk som så kampen i dag live var angrepsspillet litt planløst. Mer innsats og tæl enn i de foregående kampene. Men fortsatt et angrepsspill litt på lykke og fromme.
Jeg må forøvrig si jeg misunner Godset sin trener. Og de som ansetter Tom Nordlie..
Begge trenerne har vist seg å ha klart å trene opp lag til å spille VELDIG konkret innøvd angrepsspill.

løver

Legg inn av løver » lør sep 09, 2006 20:23:31

Ja. Kanskje vi bare skal begynne slik som Tromsø? Sparke treneren etter det går litt imot? Ja. Treneren har ansvaret for mye. Han skal trene spillerne, holde de motivert osv. MEN det er ikke treneren som er ute på banen. Det er spillerne som ikke presterer. Da bør Perry gjør noe med det. Og det tror jeg han klarer meget bra.

Jeg mener at sparking av trenere har blitt altfor lett.

Fyfasan

Legg inn av Fyfasan » lør sep 09, 2006 20:38:49

Jeg mener at sparking av trenere har blitt altfor lett.

Forsåvidt enig i dette.Men det er ikke til å stikke under en stol at Aafk har det største budsjettet i Adecco og også den sterkeste stallen,iallefall på papiret.Og målet er uten tvil direkte opprykk,alt annet vil ikke være godt nok.

Når du tenker på dette,så blir spørsmålet hva som skal gjøres dersom Aafk's prestasjoner i det siste fortsetter?

Noen må bli holdt ansvarlig,og teneren har det overordnende ansvar..Lettere å sparke treneren eller hele stallen.

Mener selv at vi må roe ned og ha is i magen.Hele Aafk må jobbe knallhardt og håpe at det snart snur.

For dette er ikke opprykks takter desverre:(

CoBrA_^

Legg inn av CoBrA_^ » lør sep 09, 2006 20:57:57

Støtter Fyfasan 100%

Vi har det største budsjettet, som igjen skulle føre til at vi skal ha den beste stallen.
Det er ikke bare i Ålesund at treneren blir klandret hvis det går dårlig med laget. Samtidig må vi huske at det er treneren som får æren i gode tider. Slik er livet i fotball. det er bare å se rundt om i europa. Spania, Italia, England, Tyskland...overalt er det trenere som blir sparket, eller presset til å prestere bedre..

Når vi snakker om opprykk og ikke minst absolutt verdensherredømme..så må Perry og laget ta støyten når de spiller ræva fotball...og i en kamp som betyr så mye for Aafk...på papiret er dette en 4-0 seier til Aafk...

Jeg sier ikke at Perry bør sparkes...det ville være en faktor som kunne ødelegge for opprykk osv. fordi det skaper for mye uro.
Men for å bruke perrys egne ord; "Aafk har ikke bevist noen ting enda"...
Etter min mening så har ikke Perry bevist noen ting heller...han har ført laget til toppen av 1.div. men det klarte IMN også, og det tom. 2 ganger...Perry beviser ikke noe før han har rykket opp med Aafk, og unngår å rykke rett ned igjen. Da begynner vi å snakke...

Farbror Melker

Legg inn av Farbror Melker » lør sep 09, 2006 21:02:59

Fullstendig useriøs tråd!
Har butta litt imot i noen kamper, så begynner folk å snakkke om å sparke treneren.. Patetisk!

Sett at ledelsen i aafk hadde fulgt oppfordringen til creative, og sparka Perry på mandag.. På grunn av en down periode midt i sesongen.

Lurer virkelig på hva konsekvensene for laget, og klubben hadde vært om Perry virkelig hadde fått fyken på grunn av uavgjort borte motHødd!
-Hadde kun blitt turbulens og bråk, som igjen hadde vært med på å skade lagets mulighet til opprykk! Utsagnet om å sparke treneren faller på sin egen urimelighet

-Laget ligger fortsatt på opprykksplass, med gode muligheter for tippeliga spill.
-Det er under ett år siden vi sparka Normark.
-Perry er ganske ny i klubben, og har gjort det relativt bra hittil.
-Det er spillerene som er på bana, ikke treneren.

Det siste vi trenger no er å snakke om å sparke treneren.. Det vi derimot virkelig trenger, er å støtte laget i motgang! Blir heilt feil å sole seg i glansen når det går bra, å snu ryggen til når det butter aldri så lite i mot!!!

Fotballglede

Legg inn av Fotballglede » lør sep 09, 2006 21:10:22

Det er så riktig, så riktig, Farbror Melker!

CoBrA_^

Legg inn av CoBrA_^ » lør sep 09, 2006 21:11:51

jeg synes vi faen ikke gjør annet enn å støtte laget...det må for i helvette være lov å bli forbannet når et lag som snakker om å etablere seg i TL faen ikke klarer å gjennomføre elementære ting som passninger ute på bana..!

De bør ha såpass respekt for alle trofaste supportere som følger laget land og strand for å heie og for å vise deres støtte.
Da fortjener de å få se et lag som spiller bedre enn det Aafk har gjort de siste kampene...da bør man heller stikke fingeren i gjorda og holde kjeft om absolutt verdensherredømme og championsleague!

Hvis folk ikke skjønner denne frustrasjonen blandt tilhengerne, da tilhører de den delen av supporterne som er så blåøyde og naive at de faen meg finner seg i alt...

aafklover

Legg inn av aafklover » lør sep 09, 2006 21:23:10

Det er ikke en positiv ting og si om AaFk i dag, men den dagen det er trenerene som skal springe ute på bana og gi oss 3 poeng, så trenger vi vel lenger ikke spillere.

CoBrA_^

Legg inn av CoBrA_^ » lør sep 09, 2006 21:26:06

greit nok det...det er spillerne som skal gjøre jobben sin..
men for å snu litt på det du sier da...
hvis treneren kan fraskrive seg alt ansvar, fordi det ikke er han som er ute på bana...hva skal vi med en trener da....?

Bels

Legg inn av Bels » lør sep 09, 2006 21:32:24

Fullstendig useriøs tråd!
Har butta litt imot i noen kamper, så begynner folk å snakkke om å sparke treneren.. Patetisk!

Enig. Tildels. Treneren ( perry) gikk ut i Sunnmørsposten og sa at dette er en helt vanlig kamp!

FEIL!!! mr Perry!!! Dette er ikke en helt vanlg kamp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tradisjon tro har alltid lokalderby vært noe helt spesielt. Er det dette som rammer oss for tiden? For få lokale patrioter på laget? Velger å tro at det ikke er det men hva faen er det som skjer? ikke vet jeg , men en ting er sikkert ; fortsetter Aafk sånn skal det ikke mange kampane til før opprykket ryker!

aafklover

Legg inn av aafklover » lør sep 09, 2006 21:33:50

hvis treneren kan fraskrive seg alt ansvar, fordi det ikke er han som er ute på bana...hva skal vi med en trener da....?

Det er helt korrekt!

Det er fult mulig at en trener kan gjøre feile valg av innbytter og slikt, men det jeg ville påpeke var at en kan ikke sparke en trener hver gang en taper eller spiller en dårlig kamp.

Det er nesten blitt en " hit " hver gang AaFk spiller en dårlig kamp så skal treneren sparkes her inne.

Og om laget gjør det bra så er treneren en " helt! ".

Vi må stå sammen i både med og motgang, det er ikke en spiller eller trener som kan avgjøre en kamp, det er hele laget det.

CoBrA_^

Legg inn av CoBrA_^ » lør sep 09, 2006 21:43:58

jeg har i alle fall ikke sakt noe om at Perry skal sparkes..dette er etter min mening helt feil..men at han må skjønne alvoret, det er en annen ting..her må det full skjerpings til!

Da er vi oss enige aafklover:) du har gode synspunkter og flotte innspill!
Ha en riktig god helg alle sammen, så får vi ta noen pils i kveld og glemme det som skjedde på Høddvoll i dag, og se frem mot neste kamp! Da skal det sikres 3 poeng!!

peace out!

Fotballglede

Legg inn av Fotballglede » lør sep 09, 2006 21:48:16

Hvor i verden finnes det en trener som IKKE foretar "uheldige" innbytter?
Eller kanskje Perry handler riktig ut ifra det spillermaterialet han råder over?
Er det millioninvesteringene som har dominert kampene den siste tiden, eller er det de som er langt rimeligere og "som man dermed ikke kan forlange så mye av"?

Aarøy blir hudflette (igjen), men jeg hører ikke så mye om Dede....

Scheie

Legg inn av Scheie » lør sep 09, 2006 21:53:07

Tror ikke aafk kommer svekket ut om Perry går. Har overhodet ikke fungert i de siste kampene. Kanskje Perry selv legger opp til å få sparken. Han har jo kontrakt ett år til og kan få kompensasjon for det.
Aafk har tidligere vært ett høstlag, men akkurat nå ser det ut som laget virkelig må slite for å rykke opp. Jeg frykter at laget sprekker. Jeg gruer meg til neste kamp mot Hønefoss.
Det ser ut som spillerne ikke gidder å spille fotball i 2 omgang gjelder både mot Hødd og Sparta og det samme skjedde mot MS på bortebane.
Laget har et langt stykke å gå før det holder tippeligastandard.

Fotballglede

Legg inn av Fotballglede » lør sep 09, 2006 21:54:17

aafklover:) du har gode synspunkter og flotte innspill!
QUOTE]
;)

Pondus

Legg inn av Pondus » lør sep 09, 2006 22:01:01

Helt enig TS!

Perry har vist at han ikke er god nok som trener i ale klubbene han har vært i. Aafk kjøper inn nye spillere og laget blir dårligere. Perry har ansvaret og bør vekk før vi mister opprykksplassen.

Dere som mener at der Aafk presterer i dag er bra nok bør ta med seg " det viktigste er å delta" holdningen sin til Molde!

Tom Nordli er mannen!!! Han har bevist noe. Perrry har bare bevist at han ikke har fått til noe!!!

aafklover

Legg inn av aafklover » lør sep 09, 2006 22:02:30

Da er vi oss enige aafklover du har gode synspunkter og flotte innspill!

Vi er enige ja!

Ha en god helg, selv om ikke kampen i dag kommer til å sitte godt i minneboka!

Vi får gjøre som Ivar Morten sa, ta oss en gravøl! :)

Eric Adams

Legg inn av Eric Adams » lør sep 09, 2006 22:03:33

Jævla idioter og medgangsupportere!

Det er flaut at slike tråder dukker opp, flaut og patetisk!

Svar