Moderator: Arcturus

Svar
Brukeravatar
DAGGAD

I Molde er ikke stemingen så god..

Legg inn av DAGGAD » tir nov 07, 2006 01:01:19

Sakset fra Tornekrattets side, og dette er en artikkel og ikke et innlegg på forumet ! :
------------------------------------------
lagt til av Trond Holst Ågård
mandag, 06 november 2006
Arild Stavrum retter nå skytset mot Tornekrattet...
I et intervju som sendes i TV2-sporten enten kl 21.25 eller 23.30 i kveld, stiller han seg kritisk til hvordan omtalen fra Tornekrattet har vært til både trener og spillere denne høsten.
Tornekrattets nettside har de siste dagene, for ikke å snakke om ukene og månedene, vært fylt opp av kritiske røster. Disse røstene har ikke bare vært sterkt kritisk til treneren, men har også beskrevet enkeltspillere i glatte ordelag.
Redaksjonen er kjent med at flere av spillerne av den grunn, ikke har takket Tornekrattet for støtten etter kampene.

Dråpen som fikk begeret til å flyte over kom før, under og etter kampen mot Sandefjord. Både spillere og trener, samt flere fra støtteapparetet følte seg støtt over tekstbanneren som KT hadde laget til kampen. Samtidig ble det under kampen satt i gang taktfast roping etter Reka. Dette fant altså AS og spillerne som "usympatisk" og at "TK heller burde konsentrere seg om å støtte laget".

Spikeren i aggresjonskista til AS kom nok i etterkant av en spontan innsamlingsaksjon på tribuna. Initiativtakerne samlet inn penger til ASs "fallskjerm", eller alternativt; til bussbilletten hjem til Kristiansund, vel og merke uten å samle inn nok til en tur-retur billett. Med andre ord, STOR galgenhumor på tribuna, i en frustrert periode for supporterne.
Disse pengene ble altså forsiktig overlevert AS på Egon, med beskjed om å bruke pengene til hva han ville.
OG DERMED SPRAKK DET FOR AS hvorpå han skjeller ut Tornekrattet generelt og vår leder spesielt foran alle spillerne, de fleste i støtteapparatet og medlemmer fra MFK-styret.
Tornekrattet er altså de "dårligste supporterne i hele landet", "vi kan bare holde oss hjemme fra stadion" og i det hele tatt ble stemningen meget amper etter humorstøntet fra SJEF.

Og ikke nok med det, det settes i gang unison buing fra de pizzaspisende nedrykkede i vår kjære klubb.

USYMPATISK?

Jaja, noe må de jo skylde på etter å ha rykket ned....
--------------------------------------

Kommentar: Jaja...vi var vel litt roligere de gangene vi røk ! ;)

Johnny

Legg inn av Johnny » tir nov 07, 2006 01:09:56

Hva, har Molde rykket ned?!!!
Uffda, det var jo leit :D:D:D

Cruyff

Legg inn av Cruyff » tir nov 07, 2006 01:15:06

Stavrum trenger ikke bekymre seg. Han har en fremtid i Molde - som spiller. Nå vil han jo bli god nok igjen.
Moooaaaahhhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Oskar Matzerath

Legg inn av Oskar Matzerath » tir nov 07, 2006 01:15:12

Hva, har Molde rykket ned?!!!

Nei nei nei, det er bare tull...de redda jo plassen da de slo Stabæk 8-0 på bortebane, gjorde de ikke det da? :D :p

mmvi

Legg inn av mmvi » tir nov 07, 2006 01:22:43

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

[Aafk]Christian

Legg inn av [Aafk]Christian » tir nov 07, 2006 01:23:58

jeg har fra sikre kilder blant moldesupporterne som var til stede på stabæk - molde følgende:

- roping om og mot AS fra diverse elementer i TK
- slossing blant kratterne. (de sloss mot hverandre, ikke stabæk fans)
- etter 4-0 ble det såppass hett i "krattet", at familietribuna like ved etterhvert begynnte å tømme seg for folk
- det var også snakk om ting som ble kastet. om det ble kastet ting ut på bana er jeg ikke sikker på.

semigud

Legg inn av semigud » tir nov 07, 2006 01:53:59

Hva med "der når du ligger, og der når du står"?
For noen supportere!

mmvi

Legg inn av mmvi » tir nov 07, 2006 01:54:13

jeg har fra sikre kilder blant moldesupporterne som var til stede på stabæk - molde følgende:

- roping om og mot AS fra diverse elementer i TK
- slossing blant kratterne. (de sloss mot hverandre, ikke stabæk fans)
- etter 4-0 ble det såppass hett i "krattet", at familietribuna like ved etterhvert begynnte å tømme seg for folk
- det var også snakk om ting som ble kastet. om det ble kastet ting ut på bana er jeg ikke sikker på.

Med andre ord: Molde aspirerer til å bli det nye Rollon. ;)

abrakadabra

Legg inn av abrakadabra » tir nov 07, 2006 10:13:49

Jeg synes Tornekrattet driter seg ut litt....dumme ut sitt eget lag og spillere er ikke noe som gjør at spillerne blir motivert hvertfall..
Men de viser sitt sanne jeg i motgang...de har noe å lære av oss..selv når vi spilte tragiske kamper nå i høst så sto vi samlet:)

Spud

Legg inn av Spud » tir nov 07, 2006 10:19:51

Ah, Moldes nedrykk er på mange måter et frikort for oss i den riktige delen av fylket. Et frikort som tilater ubegrenset schadenfreude i minst ett år, gjerne flere.

Det eneste negative er selvfølgelig de 6 poengene AaFK hadde vært garantert hadde romsdalingene holdt seg. Hadde det ikke vært skøy å se en pottesur Stavrum bortforklare AaFKs 6-0 nedsabling av laget hans? Akk ja. Vi får ta det igjen i det uungåelige cupmøtet til neste år...

PS!...og vi får håpe at all denne hoveringen ikke kommer tilbake og biter oss i vårt kollektive Akter Speilum.

Kenn_a

Legg inn av Kenn_a » tir nov 07, 2006 11:14:20

He,he,he,he...

For en gjeng klovner.. hørt om medgangs supportere før?? steike for en gjeng..

"Her, her kommer Molde, og Molde her kommer vi" Bare så synd at Molde ikke vil ha dem he,he,he :D

Brukeravatar
Haafkon

Legg inn av Haafkon » tir nov 07, 2006 12:16:51

Kan ikke fordra MFK supporterene.. [b] Utaknemlige[/b] og [b] bortskjemte[/b] ..
De har bare godt av noen år i første div. Så kan AaFK få stabilisert seg til å bli et topplag. ;)
Og når/hvis Molde rykker opp igjen så ender det med et nytt nedrykk når de taper 8-0 på CLS..! :D:D Muhahaha..

abrakadabra

Legg inn av abrakadabra » tir nov 07, 2006 12:41:42

Vær like glad som en mongolid når laget ditt sliter. Smil og vær fornøyd. Vis aldri missnøye. For da presterer de.

Se på Aafk... ifjor, og store deler av denne seosngen. Kun gullhår i ræva som gjorde at dere rykka opp!

En ting skal du ha klart for deg kjære venn...jeg var å så Valder - Rollon i sommer der dere møtte opp...dere sang flotta sanger om pedofili og sex med andre i familien, dere ga banning en ny dimensjon, dere hadde alle 3 i promille og for hvirkelig å hjelpe laget deres så løper dere ut på banen og sparker en valder spiller...ja jeg er imponert over denne supporterkulturen, jeg tror dette kan være veien å gå...
Dere er foregangspersoner som supportere og jeg gleder meg til neste år når dere skal ut å støtte laget deres igjen:)

Lurer på å melde overgang fra stormen til dere...jeg vil også drikke meg sanseløs og slå folk ned...synge perverese sanger og banne i 90 minutter i strekk :)

LarsErik

Legg inn av LarsErik » tir nov 07, 2006 12:57:59

Hehe... Jeg har aldri påstått at man ikke skal vise sin misnøye over dårlige prestasjoner, sportslig og administrativt. Jeg har vel kommet med mer enn et par saftige gloser i retning bana under kamper hvor spillerne ikke har prestert så godt som jeg tror de kan. Jeg kan heller ikke skjønne hvor du får det fra, "smil og vær fornøyd".. Det er ikke det inntrykket jeg får av publikum når det går dårlig for aafk. Og dette vet jeg vel strengt tatt bedre enn deg, ettersom jeg har sesongkort på CLS og kan skryte av det til alle på jobben? Og du vil jo selvfølgelig ikke sette din fot på CLS.

Kenn_a

Legg inn av Kenn_a » tir nov 07, 2006 13:45:01

Se på Aafk... ifjor, og store deler av denne seosngen. Kun gullhår i ræva som gjorde at dere rykka opp!

Kun javla uflaks at vi rykka ned i fjord, og at vi ikke vant adeccoligaen iår.. AaFK skåra flere mål i adeccoligaen enn nokken andre lag.. UFLAKS at vi ikke vinne serien... kun uflaks.. Så de gullhåra du finne i ræva til AaFK kan du få og selge til spottpris til det laget du vil..

For FLAKS har vi ikke hatt!!

InnerCityCrew

Legg inn av InnerCityCrew » tir nov 07, 2006 13:57:44

[Aafk]Christian

Legg inn av [Aafk]Christian » tir nov 07, 2006 14:15:28

makan til avsporing av emnet. moderator?

Dawid

Legg inn av Dawid » tir nov 07, 2006 14:32:45

men fikk høre at det var ingen sikkerhet.

Det er jo forkastelig at det ikke er kraftig sikkerhet rundt et 3./4.div-oppgjør. Det er jo tross alt fotball, ikke leik og moro...

NoggyStyles

Legg inn av NoggyStyles » tir nov 07, 2006 15:29:47

16. mai spilte AaFK hjemmekamp mot Viking ;)

Binge

Legg inn av Binge » tir nov 07, 2006 15:45:09

Espenh

Legg inn av Espenh » tir nov 07, 2006 15:47:56

Autoschnitzel

Legg inn av Autoschnitzel » tir nov 07, 2006 15:54:31

"The world is like a ride at an amusement park. And when you choose to go on it, you think it's real because that's how powerful our minds are. And the ride goes up and down and round and round. It has thrills and chills and it's very brightly coloured and it's very loud and it's fun, for a while. Some people have been on the ride for a long time, and they begin to question: Is this real, or is this just a ride? And other people have remembered, and they come back to us, they say, 'Hey ? don't worry, don't be afraid ever, because this is just a ride ...' And we ... kill those people. Ha ha, 'Shut him up. We have a lot invested in this ride. Shut him up. Look at my furrows of worry. Look at my big bank account and my family. This just has to be real.' It's just a ride. But we always kill those good guys who try and tell us that, you ever notice that? And let the demons run amok. But it doesn't matter, because ? it's just a ride. And we can change it anytime we want. It's only a choice. No effort, no work, no job, no savings and money. A choice, right now, between fear and love. The eyes of fear want you to put bigger locks on your doors, buy guns, close yourself off. The eyes of love instead see all of us as one. Here's what we can do to change the world, right now, to a better ride. Take all that money we spend on weapons and defenses each year and instead, spend it feeding and clothing and educating the poor of the world, which it would pay for many times over, not one human being excluded, and we could explore space, together, both inner and outer, forever, in peace."

Shay25

Legg inn av Shay25 » tir nov 07, 2006 15:56:32

Har en alvorlig fornemelse av seriøs scitzofreni her!
Schizofreni.
Men det har ingenting med flere personligheter å gjøre. "Flere personligheter" kalles dissosiativ identitetsforstyrrelse. Så vet man det. Jeg blir like bitchy når folk blander disse begrepene, som datenerder blir når jeg kaller tårnet for harddisken;)

Eric Adams

Legg inn av Eric Adams » tir nov 07, 2006 16:02:07

datenerder

Mener du krattet og ba?

Shay25

Legg inn av Shay25 » tir nov 07, 2006 16:06:52

Upps... datAnerder skulle det være, ja;)

Suppegjøken

Legg inn av Suppegjøken » tir nov 07, 2006 16:17:07

Jeg kan bare innbille meg hva som ville ha skjedd her inne om ikke Aafk hadde rykket opp ?

Se bare på Hamar og i Skien ( ODD) hva som bobler der...

Så ikke vær så kule nå..

abrakadabra

Legg inn av abrakadabra » tir nov 07, 2006 18:01:10

Schizofreni.

Tusen takk frøken:)

Fotballglede

Legg inn av Fotballglede » tir nov 07, 2006 18:40:48

Hmmm... ser på trådens tittel, men etter å ha lest diverse innlegg her, så aner det meg at ikke alt er som det skal være i Ålesund heller? ;)

Fotballglede

Legg inn av Fotballglede » tir nov 07, 2006 18:44:24

"Når krybba er tom bites hestene", - heter det i et ordtak - og eksempler på det ser vi på mine trakter.

Men her inne bites og sparkes det når krybba er bredfull?

Slutt med dette og fortsett feiringa, folkens!!

kokken1

Legg inn av kokken1 » tir nov 07, 2006 18:45:42

ingen har sagt at ålesund er paradis på jord, men i forhold til molde så er det jaggu ikke langt unna gitt;) men galgenhumor kan du få lov å ha;))
det finnes nok noen idioter i ålesund også, men heldigvis ser det ut som den aller største både har flere personligheter og er rollon fan;) ,men som sagt var han medlem i krattet før og det er ikke umulig at han pådro seg den alvorlige hjerneskaden der;)
hahahahahah m**** i 1 div;))))

Svar