Moderator: Arcturus
- Sjefolainen
Konserter på CLS 2007.
I gårsdagens Sumpen kunne vi lese at neste års band er klare.
Det skal være inngått muntlig avtale og arrangøren vil ikke gå ut med hvem de to bandene er før en skriftlig kontrakt foreligger.
Dette er to grupper som har hatt flere megasuksesser opp gjennom årene. To grupper som har en ganske lik musikkstil,og som begge hadde sin storhetstid på 80- og 90-tallet.
Det spekuleres i om det kan være R.E.M, U2, Iron Maiden , AC/DC osv osv... Er det noen som vet noe mere konkret???
Fyr løs... :D:D
Det skal være inngått muntlig avtale og arrangøren vil ikke gå ut med hvem de to bandene er før en skriftlig kontrakt foreligger.
Dette er to grupper som har hatt flere megasuksesser opp gjennom årene. To grupper som har en ganske lik musikkstil,og som begge hadde sin storhetstid på 80- og 90-tallet.
Det spekuleres i om det kan være R.E.M, U2, Iron Maiden , AC/DC osv osv... Er det noen som vet noe mere konkret???
Fyr løs... :D:D
- Amadeus
Konserter på CLS 2007.
Mitt tips er REM som den ene:)
Lik musikkstil? tviler på iron maiden...for snevert, det er grupper med bred tilhengerskare.
AC/DC hadde vær gull:)
Lik musikkstil? tviler på iron maiden...for snevert, det er grupper med bred tilhengerskare.
AC/DC hadde vær gull:)
-
Konserter på CLS 2007.
Mitt tips er REM, mitt håp er U2. :) Lei av å reise til Gøteborg og Oslo for å høre god musikk. Bruce Springsteen hadde også vore stor stas. :)
-
Konserter på CLS 2007.
Ganske sikker på at Rolling Stones ikke kommer. Siden de har vært på en monsterturne no....U2 har jeg heller ikke troen på.
REM er mitt tips også.
Men det aller beste hadde vært Maiden :)
REM er mitt tips også.
Men det aller beste hadde vært Maiden :)
-
Konserter på CLS 2007.
Lik musikkstil? tviler på iron maiden...for snevert,
Hehe, den konserten hadde blitt utsolgt på noen timer, garantert! ;)
Hehe, den konserten hadde blitt utsolgt på noen timer, garantert! ;)
- DAGGAD
Konserter på CLS 2007.
Er det R.E.M og/eller AC/DC og/eller Maiden så skal jeg være stråååålende fornøyd i alle fall ! :)
Tviler på de to siste, men R.E.M hadde vært midt i blinken for breddeinterresse i alle fall. Forsto også at det ikke blir Elton John. Takk og lov...han er jeg temmelig lei av.
Tviler på de to siste, men R.E.M hadde vært midt i blinken for breddeinterresse i alle fall. Forsto også at det ikke blir Elton John. Takk og lov...han er jeg temmelig lei av.
-
Konserter på CLS 2007.
Men det aller beste hadde vært Maiden
Fått tenkt meg litt mer om. Hadde ikke blitt sur om Metallica dukket opp, men det blir nok bare en drøm så lenge.... :)
Fått tenkt meg litt mer om. Hadde ikke blitt sur om Metallica dukket opp, men det blir nok bare en drøm så lenge.... :)
- Sjefolainen
Konserter på CLS 2007.
Forsto også at det ikke blir Elton John.
Skulle vel "åpne" nystadioen til Start han...
Men han hadde nok dratt fullt hus.
Skulle vel "åpne" nystadioen til Start han...
Men han hadde nok dratt fullt hus.
-
Konserter på CLS 2007.
[...] tviler på iron maiden...for snevert[...]
hmm..rart du ikke har fått med deg hvor utroooolig mange som forpester oss med denne skiten og skitne maiden t-skjorter som ikke er vasket siden 89 fordi gitaristen spytta på den under en konsert osv ...desverre =/
hmm..rart du ikke har fått med deg hvor utroooolig mange som forpester oss med denne skiten og skitne maiden t-skjorter som ikke er vasket siden 89 fordi gitaristen spytta på den under en konsert osv ...desverre =/
-
Konserter på CLS 2007.
Personlig så vil jeg ha Manowar, men AC/DC og Maiden har alltid gjort meg lykkelig.
REM er homsemusikk!
REM er homsemusikk!
- Sjefolainen
Konserter på CLS 2007.
Om det skulle være REM...Hvem har/hadde lik musikkstil og kan være band nr 2???
- Amadeus
Konserter på CLS 2007.
Personlig så vil jeg ha Manowar, men AC/DC og Maiden har alltid gjort meg lykkelig.
REM er homsemusikk!
Tja kanskje Frankie goes to hollywood, boy George eller pet shop boys?:)
REM er homsemusikk!
Tja kanskje Frankie goes to hollywood, boy George eller pet shop boys?:)
-
Konserter på CLS 2007.
REM er homsemusikk!
Men er de bra?
Men er de bra?
-
Konserter på CLS 2007.
Sann mine ord: Meat Loaf !!
-
Konserter på CLS 2007.
Men er de bra?
I mine ører låter REM slett ikke bra, det er en slags poppete studentrock som er veldig lite engasjerende å lytte til, kanskje med unntak av "What's the frequency Kenneth"
Metallica har gjort skam på en hel sjanger, de har drete på fansen sin, og de har blitt stormannsgale talentløse gamle menn!
De har ikke gitt ut ett sekund god musikk siden "Metallica-Metallica"
Jeg elsker de gamle platene, og jeg forguder "Ride the Lightning" men i dag er ikke Metallica mer enn en parodi i metallens sirkus. Jeg hater det Metallica har blitt, og hvis ikke de utfører et mirakel med hjelp av sin nye produsent (Rick Rubin) og begynner å lage god musikk, så håper jeg Metallica blir oppløst. James er dum nok til å lage et trancealbum hvis han får beskjed om det!
NEI til Metallica!
Ja til AC/DC
Ja til Maiden
Ja til alt av god heavy, men jeg vet at det har ikke den gjengse nordmann vett til å forstå, så det kan nok bli litt risikabelt.
I mine ører låter REM slett ikke bra, det er en slags poppete studentrock som er veldig lite engasjerende å lytte til, kanskje med unntak av "What's the frequency Kenneth"
Metallica har gjort skam på en hel sjanger, de har drete på fansen sin, og de har blitt stormannsgale talentløse gamle menn!
De har ikke gitt ut ett sekund god musikk siden "Metallica-Metallica"
Jeg elsker de gamle platene, og jeg forguder "Ride the Lightning" men i dag er ikke Metallica mer enn en parodi i metallens sirkus. Jeg hater det Metallica har blitt, og hvis ikke de utfører et mirakel med hjelp av sin nye produsent (Rick Rubin) og begynner å lage god musikk, så håper jeg Metallica blir oppløst. James er dum nok til å lage et trancealbum hvis han får beskjed om det!
NEI til Metallica!
Ja til AC/DC
Ja til Maiden
Ja til alt av god heavy, men jeg vet at det har ikke den gjengse nordmann vett til å forstå, så det kan nok bli litt risikabelt.
-
Konserter på CLS 2007.
REM er vel like kjedelig og forutsigbar som U2. Band som ikke evner å utvikle seg. Andre som er møkklei Bono?
-
Konserter på CLS 2007.
Roger Waters :D
-
Konserter på CLS 2007.
Roger Waters
Amused to death:)
Nå er det jo ikke så lenge til han skal ha konsert i Norge, så kanskje han ikke er så aktuell, men det hadde vært fett!
Amused to death:)
Nå er det jo ikke så lenge til han skal ha konsert i Norge, så kanskje han ikke er så aktuell, men det hadde vært fett!
-
Konserter på CLS 2007.
Skulle heller fått dead moon eller blood brothers til å spille på løvenvold. Så kunne vi endelig fått litt spennende musikk til Ålesund
- Sjefolainen
Konserter på CLS 2007.
Roger Waters
Da slår jeg opp telt utenfor "billettkontoret"...:D:D:D
Men spiller vel i Oslo/Bergen i februar eller noe?
Da slår jeg opp telt utenfor "billettkontoret"...:D:D:D
Men spiller vel i Oslo/Bergen i februar eller noe?
-
Konserter på CLS 2007.
Jeg fikk en billett til Roger Waters i vestlandshallen. Vet ikke helt om jeg skal gå enda, eller om jeg skal kaste den.
- Sjefolainen
Konserter på CLS 2007.
eller om jeg skal kaste den
Kast den i postkassen min da hvertfall ;):D
Kast den i postkassen min da hvertfall ;):D
-
Konserter på CLS 2007.
dead moon
Gjerne for meg!
Fortell litt om Blood brothers da.
Gjerne for meg!
Fortell litt om Blood brothers da.
-
Konserter på CLS 2007.
Kast den i postkassen min da hvertfall
Hehe. Skal nok få med meg konserten ja. Men du kan no tenke på at en person i publikum synes at Pink Floyd er fryktelig kjedelig.
Hehe. Skal nok få med meg konserten ja. Men du kan no tenke på at en person i publikum synes at Pink Floyd er fryktelig kjedelig.
-
Konserter på CLS 2007.
Håper på Hellbillies eller Alan Jackson :D
-
Konserter på CLS 2007.
The Blood Brothers kan nesten ikke beskrives, så spennende er det:) men hvis du liker litt bråkete punk, og er lei av kjedelig rettfrem-musikk, er nok dette noe for deg. Men det krever litt lytting...
http://www.dagbladet.no/kultur/2006/10/10/479270.html
http://www.dagbladet.no/kultur/2006/10/10/479270.html
-
Konserter på CLS 2007.
Black Sabbath ;)
- Amadeus
Konserter på CLS 2007.
Med denne rekken av rare artister, tar jeg meg friheten til å nevne [b] Odd Nordstoga[/b]
Ja lykkeforfaenmegtil med den....mer forurensende forbanna bondeknøl med gitar skal du lete lenge etter!!
Ja lykkeforfaenmegtil med den....mer forurensende forbanna bondeknøl med gitar skal du lete lenge etter!!
-
Konserter på CLS 2007.
Har veldig [b] sikre kilder[/b] på at det blir The Stooges som kommer. Det andre bandet som skal spille er Iggy Pop & The Stooges. Skjønner ikke helt hvorfor dem blir omtalt som like, og det vet heller ikke min sikker-som-banken kilde gi svar på.
CLS blir "Fun House" denne aftenen :)
CLS blir "Fun House" denne aftenen :)
-
Konserter på CLS 2007.
U2 er vel uaktuelle siden de nettopp slutta å turnere for noen år.