Moderator: Arcturus

Svar
petoravi

PERRY

Legg inn av petoravi » søn jun 24, 2007 03:20:40

Perry glimrene utført jobb

Du viste kordan a du skulle ta Enga ikv samtidig at spelera hadde ei innstelning som e gull verdig i TL.
Bruk dine ped. egenskapa.. Vær Ydmyk og klok i ditt videre arbeid i klubbben. Du og klubben hør hjem i TL.

løver

PERRY

Legg inn av løver » søn jun 24, 2007 03:28:13

Jeg mener Perry har gjort jobben sin bra så langt i sesongen. Begynnelsen av sesongen var ikke mye å skryte av, men han tok grepa som måtte tas og har fått laget på rett kjør. Tapet mot Brann & Stabæk er greie tap etter mitt syn med tanke på at det mest sannsynli er to lag som kommer til å krige i toppen. Uansett om vi står eller rykker ned mener jeg vi ikke kan gi skylden på Perry. Han har gjort en god jobb med laget han har.

aafklover

PERRY

Legg inn av aafklover » søn jun 24, 2007 03:36:53

Enig!
Han gjør så godt han kan utfra det han har.

Men jeg mener det må bli slutt på dette at når hver gang vi taper så kommer det opp 5 tråder her inne om at Perry må gå. Det blir for dumt.

Perry har gjort en god jobb utfra det han har av spillere.

NM2005

PERRY

Legg inn av NM2005 » søn jun 24, 2007 04:46:00

Perry's ølutsalg <33

petoravi

PERRY

Legg inn av petoravi » søn jun 24, 2007 05:21:44

PERRY OPSAHL
Fin fyr. God sangstemme har han også.

Trillian2

PERRY

Legg inn av Trillian2 » søn jun 24, 2007 11:03:41

Jeg er ikke enig!
Noen vil nok være fornøyd med Perry igjen nå, siden vi har fått vår første hjemmeseier.

Jeg var også kjempeglad og storfornøyd i går, men det var ikke bare fordi vi vant (selv om det ikke skader! :D ), men fordi:
1. Mange av passningene kom fram til rett person
2. Gutta driblet ikke seg selv innenfor egen 16.meter eller ga Enga scoringer på gullfat
3. De stod ikke og ventet på å få låne ballen, men satte press på ballfører, og gikk inn for å takle motspilllerene. Noen av de tøffe, men klokkerene taklingenen til Khilberg ga meg nesten gledestårer i øynene - i dag fikk vi virkelig se hva som bor i kapteinen vår! :)
4. De spilte som et LAG!
5. Ingen så ut til å være redd for å prøve å skyte på mål. Ingen gjemte seg bort eller ga ballen til dårligere plasserte medspillere, de våget å satse!
6. Sist, men slett ikke minst, de jobbet og stod på i 90+ minutter.

All honnør til gutta for innsatsen i går. Endelig fikk vi se det laget som jeg og mange med meg har ment og trodd at vi hadde, og som vi har sett glimt av tidligere i sesongen, og ikke minst på treningskampene i vinter. Men jeg mener at dette bare viser at Perry IKKE har gjort det beste ut fra mannskapet han har hatt.

Etter min mening holdt faktisk Perry på å koste oss seieren i går også. Mange av spillerene var tydelig dødsslitne på slutten (noe som er forståelig sånn som de løp), men han venter med sitt første "frivillige" bytte (regner ikke med Holm siden han ble skadet) til det er gått over 80 (!) minutter!! Det gikk bra (takket være en offside-avblåsning), men det var ikke trenerens fortjeneste.

Jeg har alltid ment at man ikke alltid skal skylde på treneren når noe går galt i en fotballklub, og det er nok ikke bare treneren som er problemet i Aafk. Men jeg mener at gårsdagens kamp viser at laget ikke er så dårlig som det har fremstått som tidligere, at Perry ikke er den som kan få frem det beste i dem, og at hans merkelige disposisjoner kan koste oss flere seiere i fremtiden...

Scheie

PERRY

Legg inn av Scheie » søn jun 24, 2007 11:14:01

Perry helt etter en hjemmeseier i vårsesongen og det etter en flakseseier !
Mye duster her inne på forumet.

F.I.L.

PERRY

Legg inn av F.I.L. » søn jun 24, 2007 11:40:29

Perry helt etter en hjemmeseier i vårsesongen og det etter en flakseseier !

Hehe, ikke sovet ut rusen ennå du da Scheie!!

F.I.L.

PERRY

Legg inn av F.I.L. » søn jun 24, 2007 11:46:57

Hehe, på seg selv kjenner man andre!!

Orange

PERRY

Legg inn av Orange » søn jun 24, 2007 12:34:20

En seier forandrer lite, men det er feil dag å begynne å syte på.

Monark

PERRY

Legg inn av Monark » søn jun 24, 2007 15:27:07

Når vi snakker om Perry. Har merket meg en "liten" detalj som går igjen i flere intervju med Perry. Han sier hele tida DEM, dem vant en fortjent seier i går, han unner dem denne seieren.
Mens 10000 andre Ålesundere går rundt og sier at VI vant, sier altså vår hovedtrener, DEM.
Hvorfor sier ikke Perry VI, VI , VI, VI ????

løver

PERRY

Legg inn av løver » søn jun 24, 2007 20:22:41

Hvorfor han ikke sier vi vet ikke jeg men han mener vell at det er spillerne som vinner og spillerne som taper. At det er de som spiller på banen som vinner en kamp, og ikke de som sitter på siden.

Jeg mener Perry gjør en god jobb (og det mente jeg også før denne kampen.) Gleder meg til kampene etter ferien. Da har vi vært fal let bedre angrep:)

allviter

PERRY

Legg inn av allviter » søn jun 24, 2007 20:29:01

Å genierklære Perry etter en heldig seier mot VIF, er det samme som å tro på julenissen.
Alle bunnlag får en seier en gang i blant. Ingenting av det er såg i går tyder på at Aafk er blitt et tippeligalag.

Lasse Olsen bør nominerers til Nobels Fredspris. Han er motstandernes beste venn.....SLIPP TIL THOMAS PEDERSEN OG DE ANDRE UNGGUTTA. De er sultne som løver, og fortjener en sjanse nå.
Beklager Lasse . Din tid i toppen av norsk fotball er forbi.,

aafklover

PERRY

Legg inn av aafklover » søn jun 24, 2007 20:33:52

Å genierklære Perry etter en heldig seier mot VIF, er det samme som å tro på julenissen.
Alle bunnlag får en seier en gang i blant. Ingenting av det er såg i går tyder på at Aafk er blitt et tippeligalag.

Lasse Olsen bør nominerers til Nobels Fredspris. Han er motstandernes beste venn.....SLIPP TIL THOMAS PEDERSEN OG DE ANDRE UNGGUTTA. De er sultne som løver, og fortjener en sjanse nå.

Heldig seier?
Vi var det klart beste laget i 1.omg, VIF kom sterkt tilbake i 2.omg, men de skapte ingen farligheter bortsett fra mot slutten.

Saerdna

PERRY

Legg inn av Saerdna » søn jun 24, 2007 20:35:52

du er klar over at Lasse Olsen ikkje spilte i går ?

gaute bolle

PERRY

Legg inn av gaute bolle » søn jun 24, 2007 20:41:23

Enig!
Han gjør så godt han kan utfra det han har.

Men jeg mener det må bli slutt på dette at når hver gang vi taper så kommer det opp 5 tråder her inne om at Perry må gå. Det blir for dumt.

Perry har gjort en god jobb utfra det han har av spillere.

Aafk stallen er på blokka litt svak, men det som har vært for dårlig er "totalpakka" man kan ikke skylde bare på Perry eller bare på Dedé som laget skulle bygges rundt. Men ledelsen som ikke aggerte før sessongen er de annsvarlige for denne ganske dårlige starten på sessongen.

Til sist honnør til:
Aafk´s stor profil Tor Hogne Aarøy!!!!!:)

Galiat

PERRY

Legg inn av Galiat » søn jun 24, 2007 21:01:54

ikke glem at vi har satt ny vår rekord i tippeligaen,og kjansen til og slå RBK er helt klart tilstede.Og da blir jo dem 9 og 10 poenga, vi fikk med Normark grundig slått.Og så ser det jo lovende ut for dem 2 nye vi har fått,og får vi en klasse spiller til.Bør vi gå en god høst sesong i møte

Suppegjøken

PERRY

Legg inn av Suppegjøken » søn jun 24, 2007 21:36:49

herregud mann.
Jeg blir matt..
Her går man ut og nærmest "slakter" mannen..
For så i neste kamp ; ja hylle ham som verdens frelser..i hvertfall Aafk's frelser..

Grøøøøsser av slike folk som skifter så fort...

F.I.L.

PERRY

Legg inn av F.I.L. » søn jun 24, 2007 23:08:51

herregud mann.
Jeg blir matt..
Her går man ut og nærmest "slakter" mannen..
For så i neste kamp ; ja hylle ham som verdens frelser..i hvertfall Aafk's frelser..

Grøøøøsser av slike folk som skifter så fort...

Jeg tror det Suppegjøken at du må se hvem som skriver negativt og hvem som skriver positivt om Perry! Etter en seier er det de positive som skriver og etter tap de negative! Det er ikke sånn at folk skifter mening etter en seier skjønner du!!

Svar