Moderator: Arcturus

Hareid

POSITIVT!

Legg inn av Hareid » man sep 29, 2008 12:41:42

Ett lite håp i tunge tider:

Sjølv om det vart tap mot RBK igår kveld,så syns jeg personlig at det var mykje positivt ute på bana. Vi hadde RBK i kne i store deler av kampen,og med litt bedre besluttsomhet i forsvar i 2 omg,så hadde vi dratt iland en 3 poenger her. No venta Strømsgodset på marienlyst,og spelar laget like bra der nede..tipper jeg at vi ligger 1 poeng foran HAM/KAM etter neste runde.
Vi må ikkje sulle oss inn i en ensidig negativitet fordi om vi tapte mot for øyeblikket det mest formsterke laget i Norge.prøv å glede dere over at vi faktisk gjenomførte en god kamp i store deler av kampen.
Ham/kam avga 2 poeng hjemme,og det kan vise seg å koste de dyrt.
Tror nemmelig at de var avhengig av en 3 poenger i denne kampen.
PESONLIG TROR JEG AaFK FORTSATT ER ETT TIPPELIGALAG NESTE ÅR!

Brukeravatar
Tottsy

POSITIVT!

Legg inn av Tottsy » man sep 29, 2008 12:46:11

Så enig så enig. Selv med tap så er det en klar forbedring fra både VIF og Ham-Kam kampen.. RBK i siget er ikke et lag man bær forvente å vinne mot, men derimot bør man ikke gi opp.. Bare så synd vi faller bakpå i andre omgang, med den innsatsviljen vi hadde i første omgang, og første del av andre omgang. Hadde virkelig tro på seier da vi ledet 1-0. Trodde vi skulle klare å holde resultatet helt inn.

F.I.L.

POSITIVT!

Legg inn av F.I.L. » man sep 29, 2008 12:49:02

Jeg slenger meg på her og støtter trådstarteren!

Tante

POSITIVT!

Legg inn av Tante » man sep 29, 2008 13:15:54

Enig med Hareid her. Vi er så absolutt på gang og Kjetil R. vet hva han driver med, men han kan dog ikke trylle. Ikke ennå.
Vi mister fatninga når vi får mål i mot, er feilplasserte eller for seine foran mål = mangler målscoreren.

For egen del var det - som vanlig - kjekt å se Lasse fra start. Han VIL. Jonathan syns jeg var ypperlig og det samme med kaptein Johan og flere andre har absolutt potensiale.

Syns det blir heilt feil å henge ut enkeltspillere i egne tråder, siden dette er et lagspill....

Vi får bare holde ut resten av sesongen. Kamma møter Stabæk på Nadderud på lørdag. Da regner jeg med at Stabæk vinner - men i denne sporten vet man aldri - (Hull slo Arsenal :D) og det er det så gjør sporten så sjarmerende.

Men altså - hvis Stabæk vinner har vi et godt utgangspunkt før Godset kampen. Det også blir en liten krig siden Godset er hevngjerrige og vil seff yte maks for å ta oss, men jeg håper at Gromgutane skjønner at dei må blø i bøtter og spann for drakta vår.

Vi skal også møte meget stridslystne på Marienlyst og gjøre jobben vår!!! :)

icky thump

POSITIVT!

Legg inn av icky thump » man sep 29, 2008 13:17:16

Som jeg skrev i en annen tråd i går, er jeg faktisk lettet over utfallet av denne runden. Dette var den runden av de 5 gjenstående jeg fryktet mest. Sannsynligheten for at denne runden ble en spiker i Aafk kista var overhengende stor. Vi kunne lagt 4 poeng bak Hamkam.

Vi skal vinne to av våre fire siste kamper. DET ER IKKE MER ENN DETTE SOM SKAL TIL. Hamkam innkasserer maks fire poeng på de fire siste kampene.

Bodø/Glimt og LSK hjemme er langt mer takknemlige oppgaver enn Rosenborg. Desse vinner vi, Strømsgodset borte er heller ikke en umulig oppgave.

For dere som allerede har gitt opp - TA DERE KRAFTIG SAMMEN...

LORD-NIKO

POSITIVT!

Legg inn av LORD-NIKO » man sep 29, 2008 13:45:35

Jeg har sett kolosal utviklig av spillet vårt siden første kampen under Rekdal. Da var alt kaos og vi ble totalt rundspilt.

Til neste kamp var vi litt bedre defansivt, og det er jo noe å bygge på.

Så mot RBK, en kamp man skulle tro vi skulle bli totalt slaktet, så er VI det beste laget i første omgang. Vi spiller en god fotball kamp, men er litt uheldige, men det er jo typisk at et lag med RBKs kvaliteter avgjør på extreme ferdigheter.

Ser vi an utviklinga ei uke til, og får til et skikkelig angrepsmønster så tror jeg vi skal slå Godset mens hamkam taper mot stabæk, og da er vi 1 poeng foran :-)

Ble positivt overaska av Olsen! Fortsatt har han farta i kroppen :-)

DETTE SKAL VI KLARE!

Hareid

POSITIVT!

Legg inn av Hareid » man sep 29, 2008 14:21:03

Flott at der finnes patrioter der ute som evner å være positiv også!
Har nesten følt meg helt alene en stund nå.....!! ;-)

Sony

POSITIVT!

Legg inn av Sony » man sep 29, 2008 14:26:38

Godt initiativ Hareid;)

....uten vektlegging på de positive elementene går det den veien høna sparker.........

Jeg tror fortsatt på TL i 2009(Jfr signaturen under) og dersom Aafk skal holde plassen må vi begynne å ta poeng!!

.....oppfordrer derfor ALLE til å kaste frustrasjonen i søppla og så retter vi "vinnerblikket" frem mot neste kamp:D

Tante

POSITIVT!

Legg inn av Tante » man sep 29, 2008 14:32:51

Flott at der finnes patrioter der ute som evner å være positiv også!
Har nesten følt meg helt alene en stund nå.....!! ;-)

Jeg skal glede alle poolsene her inne og si at "You'll never walk alone" Bare ikke tenk på at de røde har rappet den... ;) Det er en utrolig nydelig låt.

http://www.youtube.com/watch?v=2zy3CeI0FCY&feature=related

Og det er nå vi må holde sammen og støtte Gromlaget vårt!! :)

kløfta

POSITIVT!

Legg inn av kløfta » man sep 29, 2008 15:55:22

Støttes fullt ut.

En seier mot Rosenborg i fremgang er ikke det vi kan forlange i dag. Spillet har bedret seg og vi virker bedre organisert enn noen gang tidligere.

Og det er slik at vi bare behøver å ta to poeng mer enn HamKam.
Det er jo ikke sikkert de tar noen i det hele tatt!

Fliza

POSITIVT!

Legg inn av Fliza » man sep 29, 2008 17:21:56

4 kamper igjenn og max 12 poeng å hente.. Vi trenger bare 2 poeng mer en Ham-Kam for å komme til kvallik.

Vi får bare håpe på litt go flaks i de neste kampene så skal vi nok klare oss. Fremgang har det vært. Men er det nok??? Skal trene skifte effekten slå inn så er det NÅ den skal slå inn for fult;)

PS: Syns Glenn Roberts viste takter. Ser vi han som makker med Tor Hogne fremover?

Semper fidelis

POSITIVT!

Legg inn av Semper fidelis » man sep 29, 2008 17:24:13

Kongetråd, la den aldri synke!

Herminator

POSITIVT!

Legg inn av Herminator » man sep 29, 2008 17:48:33

Hiver meg jaggu på denne!

Har troa. Artig å se hvordan Johan går foran i duellene og viser att han holder kapteinsbindet med ære.. Trond skal ha skryt for enorm vilje når han kommer inn!

Hikkas

POSITIVT!

Legg inn av Hikkas » man sep 29, 2008 17:59:53

Topp lesning ! Trengte dette på en dyster Mandag.
"Situasjonen er håpløs men ikke alvorlig..." - Kjetil er en slu jævel så detta ror vi i land !

Alexan

POSITIVT!

Legg inn av Alexan » man sep 29, 2008 21:02:13

Flott Hareid vi trenger en tråd som denne :)

Hareid

POSITIVT!

Legg inn av Hareid » tir sep 30, 2008 10:37:39

Enig med Herminator!
Johan jobbet,jobbet,jobbet & jobbet kampen igjenom.
personlig syns jeg han var banens mest hardtjobbende spiller.
Greier Johan å dra med seg resten av gutta våre,så er jeg bortimot sikker på at dette går veien.
Jeg er desuten en av de som går å håper på en kvalikkamp mot Sogndal. Spennede tur til Fosshaugane,så avsluttes det hele på CLS før vi feirer nokk en sesong i TL,der Kjetil får bruke Vinteren til styrke laget fremfor det som jeg tror blir en opptursesong for oss.
Kjempe å sjå at det faktisk finnes EKTE SUPPORTERE!
Var på stadion for å se kanpen mot Hareid igår!
Rett trivelig....!Og Glenn kommer til å bli en HIT! ;-)

aafkdrammen

POSITIVT!

Legg inn av aafkdrammen » tir sep 30, 2008 11:49:01

Ja.
Det er en positiv utvikling å se.
Ikke minst når det gjelder forsvaret.

Langt på vei enig med trådstarter!

sharp

POSITIVT!

Legg inn av sharp » tir sep 30, 2008 13:12:31

Vi hadde RBK i kne i store deler av kampen,og med litt bedre besluttsomhet i forsvar i 2 omg,så hadde vi dratt iland en 3 poenger her.

HAHAHAHAHA. Hva kamp såg du da ?'
Flaut å se noen som trenger poeng ikke skape en dritt det siste 20min.

kokken1

POSITIVT!

Legg inn av kokken1 » tir sep 30, 2008 13:17:23

Jeg skal glede alle poolsene her inne og si at "You'll never walk alone" Bare ikke tenk på at de røde har rappet den... Det er en utrolig nydelig låt.

og hvor er denne gruppen fra? jo liverpool tante.men du husker nok denne gruppe bedre enn meg tante, regner med du hadde et par postere på jenterommet;)
og sangen ferry cross the mersey referer jo til elva i liverpool.
men sangen la la la passer jo bra til dere tottenham supportere om dagen;)

Hareid

POSITIVT!

Legg inn av Hareid » tir sep 30, 2008 14:14:40

HAHAHAHAHA. Hva kamp såg du da ?'
Flaut å se noen som trenger poeng ikke skape en dritt det siste 20min.

FORSTÅR DERE HVA JEG MENER??

Nick navnet står ikke akkurat i stil!

Men skit idet,denne bloggen var ikke ment for sirompa sytepaver.Det finnes desverre allerede nokk av disse!

faani

POSITIVT!

Legg inn av faani » tir sep 30, 2008 14:52:12

Nick navnet står ikke akkurat i stil!
Sharp hører med til kategorien forumister som er entydig negativ til alt og alle hva gjelder AaFK. Uansett. Og er neppe AaFK-tilhenger.
Tipper han henger her på SC fordi det skjer så lite oppløftende saker for Hødd.

Kan jo ikke ta vedkommende seriøst. Men likevel kan slike være passe irriterende. Som knotten en sommerkveld.

Tante

POSITIVT!

Legg inn av Tante » tir sep 30, 2008 15:09:32

men du husker nok denne gruppe bedre enn meg tante, regner med du hadde et par postere på jenterommet;)
QUOTE]

Er ikke SÅÅÅÅÅÅÅ gammel, heller, kokken1;), men sangen var vel laget til byen og ikke laget. Dessuten så for laget for meg i Liverpool Everton (fine BLÅ drakter) men det er en annen historie som også inkluderer Perry og Bergen.. ;)

Jeg hadde forresten Ard Schenk og Beatles på pikerommet og en Brannkopp. Av en eller annen grunn hadde jeg ikke Spurs, men det hadde bror.

Men dette var en liten avsporing. Fortsett og tenke positivt folkens!!

Vi e' fra Ål'sund og vi elska AaFK!
(Vi e' fra heile verden og vi elska AaFK, når jeg tenker meg om:D).

Loony

POSITIVT!

Legg inn av Loony » tir sep 30, 2008 17:28:17

Jeg skal glede alle poolsene her inne og si at "You'll never walk alone" Bare ikke tenk på at de røde har rappet den... ;)

Røde?

Dette er jo en Celtic sang... :p

Hareid

POSITIVT!

Legg inn av Hareid » tir sep 30, 2008 19:20:43

Sharp hører med til kategorien forumister som er entydig negativ til alt og alle hva gjelder AaFK. Uansett. Og er neppe AaFK-tilhenger.
Tipper han henger her på SC fordi det skjer så lite oppløftende saker for Hødd.

Kan jo ikke ta vedkommende seriøst. Men likevel kan slike være passe irriterende. Som knotten en sommerkveld.

Helt enig!
Ingen av disse skal greie å ødelegge denne tråden!
Som en annen på denne tråden utalte:"håper denne aldri synker"

STOLT ORANGE & BLÅ!

Som de sier på Stranda: "E HÆ STØLPETRU"

Hareid

POSITIVT!

Legg inn av Hareid » ons okt 01, 2008 17:28:00

Det som kanskje er tross alt hyggelig opp i det hele,er å legge merke til den unisone støtten vi har fra de andre supporterene i TL som ønsker at vi blir værende på toppnivå fortsatt!(minus ett par klubber da,uten at jeg skal nevne hvem)Det må da bety at vi blir lagt godt merke til i Fotballnorge det da,og det i positiv retning.Nei..dette kommer til å bli kjempespennende.Og om det skulle gå galt..ja så skal jeg fornye årskortet mitt til neste år også.

Joche

POSITIVT!

Legg inn av Joche » ons okt 01, 2008 17:57:54

Vi tok et et skritt tilbake fra FFK-kampen under Åkeby, til Kamma-kampen under Rekdal. Men siden har vi hevet oss et par hakk fra kamp til kamp. Og sann sett er jo utviklingen positiv og fortsetter det kan våre gode Godset-statistikk fortsette:)

Best

POSITIVT!

Legg inn av Best » ons okt 01, 2008 22:19:02

Flott Hareid,selfølgelig har vi fortsatt stølpetru !!! Dette fikser vi !!

linda

POSITIVT!

Legg inn av linda » tor okt 02, 2008 01:35:30

Vi hadde RBK i kne i store deler av kampen

Jeg vil gjerne rives med på en optimismebølge, men denne kan ingen surfer i verden ri på.

mmvi

POSITIVT!

Legg inn av mmvi » tor okt 02, 2008 02:31:13

Jeg skal glede alle poolsene her inne og si at "You'll never walk alone" Bare ikke tenk på at de røde har rappet den... ;) Det er en utrolig nydelig låt.

http://www.youtube.com/watch?v=2zy3CeI0FCY&feature=related

Og det er nå vi må holde sammen og støtte Gromlaget vårt!! :)

Tante,

Jeg skal stå på Park Lane neste søndag også. "You will never walk alone" er for pyser. Vettskremte pyser som må holde med medgangslag.

You'll never walk alone again, 'cause if you do, then Park Lane Tottenham will be there too. And make fun of you. Yids!

Tante

POSITIVT!

Legg inn av Tante » tor okt 02, 2008 10:49:18

"-and we kill the scum".

Det skal vi på søndag både på Marienlyst og The Lane! Godt at vi kan dele på ansvaret!! ;)

Er du på fjaseboka kan du se bilder og video fra The Lane 10. august.

Svar