Moderator: Arcturus
-
Europe League!
Hvordan skulle noen kunne si noe annet enn det som står her?
http://www.aafk.no/default.aspx?menu=951
-
Europe League!
Jeg ville ikke satsa huset på at det er denne datoen som blir stående!
-
Europe League!
Hvem vil folket møte? Har du tenkt og reise på bortekamp om det passer?
ps: Er datoen på siden 100% bestemt? Eller er det en mulighet for at disse blir flyttet?
Ganske sikker jeg møter uansett :)
ps: Er datoen på siden 100% bestemt? Eller er det en mulighet for at disse blir flyttet?
Ganske sikker jeg møter uansett :)
- Tottsy
Europe League!
Noen som vet hvilke lag vi har muligheter til å møte? Er ikke helt stødig på hva som skjer på kvalifiseringsfronten rundt i Europa.
-
Europe League!
Noen som vet hvilke lag vi har muligheter til å møte? Er ikke helt stødig på hva som skjer på kvalifiseringsfronten rundt i Europa.
http://en.wikipedia.org/wiki/2010–11_UEFA_Europa_League#Qualifying_rounds
http://en.wikipedia.org/wiki/2010–11_UEFA_Europa_League#Qualifying_rounds
-
Europe League!
Europa League spilles i hovedsak på torsdager, men også noen kamper på onsdager.
-
Europe League!
Jeg er kjempespent på hvem vi møter og har seff tenkt meg avgårde ut for å se AaFK sin første Europakamp.
Blir vel et eller annet Langtvekkistanland der vi må ha X antall skumle vaksiner og skuddsikker vest....
Blir vel et eller annet Langtvekkistanland der vi må ha X antall skumle vaksiner og skuddsikker vest....
-
Europe League!
http://en.wikipedia.org/wiki/2010-11_UEFA_Europa_League
Ja vel. Her kan vi faktisk møter enten M**** eller Stabæk hvis noen av dem vinner i andre runde.
Å så slå vi dem er det muligheten til å møte RBK.
Kanskje blir det litt kjedelig da?
Ellers så håper jeg på en tur til Hellas?
Heia AaFK!!!!!!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/2010-11_UEFA_Europa_League
Ja vel. Her kan vi faktisk møter enten M**** eller Stabæk hvis noen av dem vinner i andre runde.
Å så slå vi dem er det muligheten til å møte RBK.
Kanskje blir det litt kjedelig da?
Ellers så håper jeg på en tur til Hellas?
Heia AaFK!!!!!!!!
-
Europe League!
Det er vel bare å bestille flybillett til Dublin i 2011.
-
Europe League!
Vi kan ikke møte andre lag fra Norge før etter gruppespillet, og så langt kommer vi ikke. Ingen andre norske lag heller.
Vi kan ikke møte andre lag fra Norge før etter gruppespillet, og så langt kommer vi ikke. Ingen andre norske lag heller.
-
Europe League!
Aafk skal lære om Europa....
-
Europe League!
Om vi vinner over 2 kamper i 3 kval runde er vi da kvalifisert for gruppespillet? eller er det ytterligere kva kamper?
Noen som vet?
Noen som vet?
-
Europe League!
Om vi vinner over 2 kamper i 3 kval runde er vi da kvalifisert for gruppespillet? eller er det ytterligere kva kamper? Om vi avanserer fra 3. runde, er det også en 4. kvalifiseringsrunde. Les mer her. Skal mye til for å gå videre fra 3., og uendelig mye mer å gå videre til gruppespillet. Trekningen for tredje runde er ikke før 16. juli.
-
Europe League!
Takk Niko.
Bra link og oppklarende...
Skal mye til selvfølgelig å komme gjennom dette nåløyet.. men kampene skal heldigvis spilles.
Bra link og oppklarende...
Skal mye til selvfølgelig å komme gjennom dette nåløyet.. men kampene skal heldigvis spilles.
-
Europe League!
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedel2010.html
Da er eventuelle motstandere klare. grovt regnet kan vi møte alt fra Hibernien (scotland) med en coefsient på 6.158 til Liverpool FC med 115.371
Da er eventuelle motstandere klare. grovt regnet kan vi møte alt fra Hibernien (scotland) med en coefsient på 6.158 til Liverpool FC med 115.371
-
Europe League!
Aafk - Juve ville vært uvirkelig! mine to favorittlag gjennom svært mange år...
-
Europe League!
Som Aalesund og United-mann så hadde ingenting gledet meg mer enn å sjå AaFK slå ut Liverpool og City på vei mot gruppespillet.
-
Europe League!
Som Aalesund og United-mann så hadde ingenting gledet meg mer enn å sjå AaFK slå ut Liverpool og City på vei mot gruppespillet.
Må bare si meg 100% enig!!!
-
Europe League!
http://liverpool.no/newspg.aspx?id=24674&zone=1
Ein liten artikkel på liverpool.no der dei skriv om eit mulig AaFK møte. Sjølv om det er en nedtur med LFC i europe league, so er drømmen å sjå AaFK-LFC på både CLS og Anfield. :)
Ein liten artikkel på liverpool.no der dei skriv om eit mulig AaFK møte. Sjølv om det er en nedtur med LFC i europe league, so er drømmen å sjå AaFK-LFC på både CLS og Anfield. :)
-
Europe League!
hadde helst sett at vi møtte noen av disse lagene med tanke på avansemang:
Sibir Novosibirsk (russland)
Racing Genk (Belgia)
Sturm Graz (Østerrike)
Hibernian (Skotland)
Motherwell (Skotland)
Racing Genk (Belgia)
Sturm Graz (Østerrike)
Hibernian (Skotland)
Motherwell (Skotland)
-
Europe League!
Hey hey! Et par stk som fikk en ekstra stjerne i boka her nå, ja..
Skal jeg tolke det jeg har lest (veldig knotete satt opp den siste siden det er linket til her) så skal Molde inn som seedet lag i runde 2, mens seedingen for runde 3 når vi skal inn ikke er klar enda? Når går kampene i runde 3?
Edit: lest hele tråden en gang til, 29.07 og 05.08, ja..
Skal jeg tolke det jeg har lest (veldig knotete satt opp den siste siden det er linket til her) så skal Molde inn som seedet lag i runde 2, mens seedingen for runde 3 når vi skal inn ikke er klar enda? Når går kampene i runde 3?
-
Europe League!
Hvilke lag som blir seedet i 3.runde får du vite når 2.Runde av Europa League er ferdigspilt.
29.07
3. kval.runde
05.08
3. kval.runde
Hvilke lag som blir seedet i 3.runde får du vite når 2.Runde av Europa League er ferdigspilt.
29.07
3. kval.runde
05.08
3. kval.runde
-
Europe League!
Racing Genk (Belgia)
Sturm Graz (Østerrike)
Hibernian (Skotland)
Motherwell (Skotland)
Ikke usannsynlig det, men i fjor lå seedinggruppa på rundt 7.8 og i så fall faller både Sturm Graz og Hibernian ned i den useedede gruppen, men dette varierer jo fra år til år. I tillegg kan kanskje den rumenske 3. plassen være overkommelig motstand? Det blir fryktelig tøft uansett.
Racing Genk (Belgia)
Sturm Graz (Østerrike)
Hibernian (Skotland)
Motherwell (Skotland)
Ikke usannsynlig det, men i fjor lå seedinggruppa på rundt 7.8 og i så fall faller både Sturm Graz og Hibernian ned i den useedede gruppen, men dette varierer jo fra år til år. I tillegg kan kanskje den rumenske 3. plassen være overkommelig motstand? Det blir fryktelig tøft uansett.
-
Europe League!
Racing Genk (Belgia)
Sturm Graz (Østerrike)
Hibernian (Skotland)
Motherwell (Skotland)
Av de 35 seedede lagene i 3.runde har det svakeste laget en coefficient på 6.158 (Motherwell) dog forutsetter dette at Motherwell går videre fra
2.runde.
Jeg notere også at FC Randers har fått en fair Play plass. Randers vil da gå inn i 2.runde med coefficient på 6.470. Dette gjør dem marginalt er seedet vist de går videre til 3.runde. Ergo en meget gunstig motstander for Aalesund.
Både Motherwell og Randers vil være veldig heldige trekninger for oss.
Racing Genk (Belgia)
Sturm Graz (Østerrike)
Hibernian (Skotland)
Motherwell (Skotland)
Av de 35 seedede lagene i 3.runde har det svakeste laget en coefficient på 6.158 (Motherwell) dog forutsetter dette at Motherwell går videre fra
2.runde.
Jeg notere også at FC Randers har fått en fair Play plass. Randers vil da gå inn i 2.runde med coefficient på 6.470. Dette gjør dem marginalt er seedet vist de går videre til 3.runde. Ergo en meget gunstig motstander for Aalesund.
Både Motherwell og Randers vil være veldig heldige trekninger for oss.
-
Europe League!
Gjenkjøp:
Prisliste gjenkjøp Europacup
29.juli
eller 5.august spiller vi 3.kvalik runde i Europacupen. Det er uvisst
hvilke av datoene vi får hjemmekamp.
Følgende priser gjelder for de som har sesongkort
og ønsker å kjøpe igjen plassene sine.
Priser til ordinært slag vil bli lagt ut senere.
Slik er prisene/fargene:
Felt
Merk
Felt
V
B/H
Røde felt
C, D og N
250
250
Blå felt
B, E, M Øvre og O Øvre
200
100
Grønne felt
A,F,J Øvre,K,M Nedre og O Nedre
150
50
Lyse grønne felt
Unr sitteplasser
S
100
50
Stormen
Unr sitteplasser
Z
100
50
Familie
L og P
100
50
Handikapplasser
Ledsager gratis
Midt på sørtribunen
200
100
Prisliste gjenkjøp Europacup
29.juli
eller 5.august spiller vi 3.kvalik runde i Europacupen. Det er uvisst
hvilke av datoene vi får hjemmekamp.
Følgende priser gjelder for de som har sesongkort
og ønsker å kjøpe igjen plassene sine.
Priser til ordinært slag vil bli lagt ut senere.
Slik er prisene/fargene:
Felt
Merk
Felt
V
B/H
Røde felt
C, D og N
250
250
Blå felt
B, E, M Øvre og O Øvre
200
100
Grønne felt
A,F,J Øvre,K,M Nedre og O Nedre
150
50
Lyse grønne felt
Unr sitteplasser
S
100
50
Stormen
Unr sitteplasser
Z
100
50
Familie
L og P
100
50
Handikapplasser
Ledsager gratis
Midt på sørtribunen
200
100
-
Europe League!
Hvem vil folket møte? Har du tenkt og reise på bortekamp om det passer?
knust liverpool hadde vært fint:)
knust liverpool hadde vært fint:)
-
Europe League!
Jeg skal iallefall benytte meg av gjenkjøpsretten før 1. juni.
Jeg tror stemningen blir magisk på denne hjemmekampen uansett hvem vi møter. En bortekamp med ok resultat først, så kommer byen til å stå på hodet!
Uten at jeg har undersøkt så mye ... men hvor mange kamper må vi gjennom før vi er klare for gruppespillet?
Jeg tror stemningen blir magisk på denne hjemmekampen uansett hvem vi møter. En bortekamp med ok resultat først, så kommer byen til å stå på hodet!
Uten at jeg har undersøkt så mye ... men hvor mange kamper må vi gjennom før vi er klare for gruppespillet?
-
Europe League!
Er postivt overraska til prisen for å komme inn. 100,- for en kamp i Europe League er jammen ikkje verst. :)
-
Europe League!
Jeg lurer på om det må settes inn "stoler" på Stormenfeltet?!
Uefa er vel blitt veldig rigid på dette?
Uefa er vel blitt veldig rigid på dette?