Moderator: Arcturus

Svar
Hofus

Ny hjemmeside

Legg inn av Hofus » tor apr 19, 2012 03:09:31

Beklager at jeg lager en tråd om dette, men så ingen annen utvei :) Er det noen som vet noe om dette? Leste i spissjakt-tråden at det skulle komme ei ny hjemmeside :)

PS: Moderator må gjerne stenge tråden når det har kommet noen svar

Runeviking

Ny hjemmeside

Legg inn av Runeviking » tor apr 19, 2012 11:44:46

Kommer ut neste uke om alt går etter planen.

Brukeravatar
einherjer83

Ny hjemmeside

Legg inn av einherjer83 » tor apr 19, 2012 13:16:55

Vil dette bety at SC også får en oppussing?
Feks søkefunksjon, mulighet til å sende andre PM, etc?

Frank

Ny hjemmeside

Legg inn av Frank » tor apr 19, 2012 14:54:07

Vil dette bety at SC også får en oppussing?
Feks søkefunksjon, mulighet til å sende andre PM, etc?

Speakers Corner vil i en overgangsperiode ligge på gammel plattform. Straks den nye siden er oppe, så vil vår nye leverandør starte jobben med å finne et nytt forum for oss.. Nytt forum er en ganske komplisert bit, fordi alt av innlegg og brukere etc må bygges om til nytt forum.

Frank

kokken1

Ny hjemmeside

Legg inn av kokken1 » tor apr 19, 2012 19:32:28

Er det samme levrandør av nettløsning som sist? hvis svaret er ja så er det vel bare å begynne å grue seg-

Midtbana

Ny hjemmeside

Legg inn av Midtbana » tor apr 19, 2012 19:55:43

Håper siden kommer til å ligne på ala Hønefoss sin, den var ganske stilig! http://www.honefossbk.no/

Hofus

Ny hjemmeside

Legg inn av Hofus » tor apr 19, 2012 21:08:31

Takk for at du var med oss. Vi snakkes aldri igjen, og det er vel og bra. Du verken er, eller har vært, fan av Aafk. Kos deg!

Brukeravatar
einherjer83

Ny hjemmeside

Legg inn av einherjer83 » tor apr 19, 2012 22:52:41

Takk for at du var med oss. Vi snakkes aldri igjen, og det er vel og bra. Du verken er, eller har vært, fan av Aafk. Kos deg!

sindre2

Ny hjemmeside

Legg inn av sindre2 » tor apr 19, 2012 23:30:57

Jeg var innom denne drittklubbens administrasjon for noen måneder siden, angående noe som er utrolig lite spennende og relevant, og da fikk jeg vite at en ny nettside var under.. påbygging?

Den personen sa isåfall at de skal bruke samme nettside (nettsideoppsett/Nettsideleverandør?) som blant annet Tottenham og Juventus tror jeg, ihvertfall Tottenham.

Altså, jeg sier ikke at aafk vil ha tottenham.com som nettside eller hva deres nettside heter, men den vil se lik ut i forhold til oppsett og hvordan den fungerer.

Forresten, gleder meg til jeg skal flytte til England, så jeg kan se lokal 4.Divisjonsfotball der, som er langt bedre fotball enn fotballen AaFk og de andre tegneserieklubbene i Tippeligaen serverer.
Kos dere som supportere av en evig middelhavsfarer av en klubb med eremittkrepser som administative ledere. Og gratulerer med en fantastisk bra spissjakt. Henrik Hoff er virkelig dyktige.

Takk for meg.

E d mulig å skrive nokke så ekstremt dumt??

Shine

Ny hjemmeside

Legg inn av Shine » fre apr 20, 2012 10:37:02

Jeg var innom denne drittklubbens administrasjon for noen måneder siden, angående noe som er utrolig lite spennende og relevant, og da fikk jeg vite at en ny nettside var under.. påbygging?

Den personen sa isåfall at de skal bruke samme nettside (nettsideoppsett/Nettsideleverandør?) som blant annet Tottenham og Juventus tror jeg, ihvertfall Tottenham.

Altså, jeg sier ikke at aafk vil ha tottenham.com som nettside eller hva deres nettside heter, men den vil se lik ut i forhold til oppsett og hvordan den fungerer.

Forresten, gleder meg til jeg skal flytte til England, så jeg kan se lokal 4.Divisjonsfotball der, som er langt bedre fotball enn fotballen AaFk og de andre tegneserieklubbene i Tippeligaen serverer.
Kos dere som supportere av en evig middelhavsfarer av en klubb med eremittkrepser som administative ledere. Og gratulerer med en fantastisk bra spissjakt. Henrik Hoff er virkelig dyktige.

Takk for meg.

I sakens anledning kan sies at VI også gleder oss til du har flyttet til England. Håper det er snakk om permanent flytting.
En annen ting; hvordan i all verden kan AaFK gjøre seg bruk av en slik figur som deg? Du karakteriserer jo selv alle i hele klubbapparatet som idioter, og da har du vel kanskje karakterisert deg selv også?
Du får spørre publikum på 4de divisjons kampene i England hvor fornøyde de er med nivået. Jeg føler meg rimelig sikker på hva svaret vil bli for jeg har bodd der selv. Det er ikke all verdens for å si det slik.
Egentlig ganske spesst at du i det hele tatt har funnet veien inn på SC for å legge igjen slike poster.

Brukeravatar
Tottsy

Ny hjemmeside

Legg inn av Tottsy » fre apr 20, 2012 15:51:53

Takk for meg.

Du får håpe du ikke møter på meg der borte;) Jeg hater nemlig idioter.

AAFK _UK

Ny hjemmeside

Legg inn av AAFK _UK » fre apr 20, 2012 19:58:25

Takk for meg.

where abouts in england are you going to live?,

hvor abouts i England har du tenkt å bo?

Hofus

Ny hjemmeside

Legg inn av Hofus » fre apr 20, 2012 20:05:41

Utrolig irriterende at tråden som egentlig omhandler noe så positivt som en ny hjemmeside, skal ødelegges totalt av en arrogant og selvdiggende stakkar som "Brukernavnmannen". Kan ikke ha mye til liv når man flytter til England for å se på 4.divisjon.

Nok om det. Noen som vet hvilke endringer som blir gjort? Vet dere noe konkret om designet?

Ash.

Ny hjemmeside

Legg inn av Ash. » fre apr 20, 2012 20:45:24

I en sak på Hønefoss sin hjemmeside står det at alle lag i tippeligaen og adeccoligaen skal over på samme medieplattform. Betyr dette at alle lag vil få likt design på hjemmesidene?

Her er forøvrig saken: http://www.honefossbk.no/s/aktuelt/2012/04/mediaplattformen-forsinket

Supr3ze

Ny hjemmeside

Legg inn av Supr3ze » lør apr 21, 2012 00:04:51

Versåsnill og slutt sitér fyren over meg her.

Angående temaet her så laget jeg faktisk en AaFK-nettside her forleden, bare for å eksperimentere selvsagt ;)

Klikk her ;)

sindre2

Ny hjemmeside

Legg inn av sindre2 » lør apr 21, 2012 03:14:38

Versåsnill og slutt sitér fyren over meg her.

Angående temaet her så laget jeg faktisk en AaFK-nettside her forleden, bare for å eksperimentere selvsagt ;)

Klikk her ;)'

Stilig den! :D

Midtbana

Ny hjemmeside

Legg inn av Midtbana » lør apr 28, 2012 02:01:48

lenge til????

mmvi

Ny hjemmeside

Legg inn av mmvi » lør apr 28, 2012 02:29:13

Med den fantastiske innsikten klubben har hatt så langt i oppdateringer så gruer jeg meg faktisk ;)

Brukeravatar
Å-Eff-Kå

Ny hjemmeside

Legg inn av Å-Eff-Kå » man apr 30, 2012 14:14:24

Personlig liker jeg Aafk's hjemmeside godt slik den er.
Så bare fortsett i samme spor dere som jobber med dette!
Synes både layout og menyer fungerer meget bra!
Oversiktlig og lett å orientere seg.

Hønefoss sin hjemmeside er skikkelig dårlig!
Irriterende med det bildet i bakgrunnen.
Mye støy og rotete oppsett er min dom.
Selvfølgelig passende for et drittlag som Hønefoss men ikke noe for Aafk!

Og til de som vil ha svart bakgrunn: Nei det vil vi ikke!
Veldig lite tiltalende!

Jeg synes heller ikke det er noen god ide med PM på forumet.
Men skitt la gå, hvis det er et folkekrav så skal jeg ikke lenke meg fast i PC'n for å prøve å stanse det!

Søking i foruminnlegg derimot er et savn.
Egentlig det eneste jeg savner bortsett fra en oppdatert serietabell.

aafkdrammen

Ny hjemmeside

Legg inn av aafkdrammen » man apr 30, 2012 15:24:38

Personlig liker jeg Aafk's hjemmeside godt slik den er.
Så bare fortsett i samme spor dere som jobber med dette!
Synes både layout og menyer fungerer meget bra!
Oversiktlig og lett å orientere seg.

Hønefoss sin hjemmeside er skikkelig dårlig!
Irriterende med det bildet i bakgrunnen.
Mye støy og rotete oppsett er min dom.
Selvfølgelig passende for et drittlag som Hønefoss men ikke noe for Aafk!

Og til de som vil ha svart bakgrunn: Nei det vil vi ikke!
Veldig lite tiltalende!

Jeg synes heller ikke det er noen god ide med PM på forumet.
Men skitt la gå, hvis det er et folkekrav så skal jeg ikke lenke meg fast i PC'n for å prøve å stanse det!

Søking i foruminnlegg derimot er et savn.
Egentlig det eneste jeg savner bortsett fra en oppdatert serietabell.

Sier meg enig i det meste her.
Hønefoss sin hjemmeside er ca like bra som http://www.arngren.net/

Noe voldsomt behov for drastiske endringer på aafk.no ser jeg ikke, kanskje noen endringer på SC som nevnt.

Guru

Ny hjemmeside

Legg inn av Guru » man apr 30, 2012 15:37:52

Hønefoss sin hjemmeside...

Rett på meg om eg skulle slumpe til å ta feil, men er ikkje Hønefoss si side av den gamle sorten?  Ser i så fall ingen grunn til å bry oss om den.

Layout er fint, men innhold er konge.  Det er der den storeutfordringa ligg.  (Nok ein liten hyllest til Prematch.)  Og som Å-Eff-Kå gler eg meg til den dagen forumet har søkemuligheter.  Meir ønsker eg meg ikkje der.

Runeviking

Ny hjemmeside

Legg inn av Runeviking » man apr 30, 2012 19:00:21

Info om nye hjemmesiden.

Brukeravatar
Blaudis

Ny hjemmeside

Legg inn av Blaudis » tir mai 01, 2012 17:48:22

Blir skeptisk når jeg hører at det er felles leverandør og plattform for hele tippeligaen og adeccoligaen. Da blir det veldig vanskelig å få gjort endringer på oppsettet dersom vi ikke er fornøyd.

Kaching

Ny hjemmeside

Legg inn av Kaching » tir mai 01, 2012 19:38:52

hva ligger det i det at det er fellesleverandør og plattform?

vil tippeligaen få en side tilsvarende nhl.com, hvor det er en fellesside for serien, og man kan klikke på logoen til den klubben man vil til for så å bli sendt direkte dit?

hvis det er tilfelle, syns nå jeg det er ett stilig konsept om gjennomført bra.

Brukeravatar
DAGGAD

Ny hjemmeside

Legg inn av DAGGAD » ons mai 02, 2012 13:46:41

Urgh.. da er den oppe den nye siden var ikke all verden synes jeg. Men det tar nok bare litt tid å kjøre den inn får vi tro.
Videodelen var meget bra !

Brukeravatar
DAGGAD

Ny hjemmeside

Legg inn av DAGGAD » ons mai 02, 2012 13:51:16

http://www.aafk.no/employees

23 ansatte. 1 pr spiller :D

Guru

Ny hjemmeside

Legg inn av Guru » ons mai 02, 2012 14:06:40

http://www.aafk.no/employees

23 ansatte. 1 pr spiller :D

Karl Oskar i dress...  Ikkje akkurat lett å kjenne att.

aafklover

Ny hjemmeside

Legg inn av aafklover » ons mai 02, 2012 14:11:36

Synes det var mye bra her, men de videoene får jeg ikke åpna.

Hofus

Ny hjemmeside

Legg inn av Hofus » ons mai 02, 2012 14:17:39

Tja... Fine farger, men utrolig uoversiktlig synes jeg. Hvor finner jeg speakers corner-linken for eksempel?

Runeviking

Ny hjemmeside

Legg inn av Runeviking » ons mai 02, 2012 14:21:56

Tja... Fine farger, men utrolig uoversiktlig synes jeg. Hvor finner jeg speakers corner-linken for eksempel?

På undermenyen til "Nyheter".

Svar