Moderator: Arcturus

Guru

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Guru » ons jul 11, 2012 02:12:58

Tromsø - Bodø/Glimt
Brann - Strømsgodset
Haugesund - Hødd
Molde - Sandefjord

Slik blir kvartfinalene.  Cupen utan oss er sjølvsagt heilt uinteressant, men vi kan jo alltids heie litt på Hødd.  Trekninga dukka overraskende opp på TV i kveld, og det var jo slat i såret.  Fortsatt aldri så lite bitter etter den exiten.  Irriterende nok ser det ut til at vi ville ha fått trekninga eg ønska meg; Molde.  I så fall ville vi ha fått ein perfekt heimekamp.  Akkurat som i 2009 og 2011 ville vi ha møtt regjerende seriemester på heiembane.  Akkurat som i 2009 og 2011 ville vi ha vunne kampen med ein av sesongens aller beste prestasjonar.  Kunne ha blitt.  I staden blei det som i 2010.  Uheldige resultat i ei runde snytte oss for AaFK-MFK.  Då vi tapte mot LøvHam tapte dei samtidig mot Adeccolaget Sogndal.  Runda etter møttes nettopp dei to.

Nok historie.  Trekninga er faktisk litt interessant og bittelitt relevant.  Slik eg ser det er Tromsø, Strømsgodset, Haugesund og Molde favorittar til å gå til semifinalen.  Saman med Rosenborg danner desse fire laga kvintetten på topp. Relevansen for oss handler sjølvsagt om kvalifisering til neste års e-cup.  Eg nekter å gi opp, og ei god serieplassering er no den mest sannsynlige måten for oss å ordne den biffen på.  Per dags dato er det berre 8 poeng opp til Rosenborg på 3.plass, 7 poeng til Haugesund på fjerde.

Poenget er at det er gode muligheter for at nummer 4 får ein e-cupplass.  Dersom nummer 2 eller 3 på sluttabellen blir cupmester, så vil nummer 4 i serien ta over den ledige plassen.  Skulle serievinneren også vinne cupen, vil den ledige plassen gå til taperen i cupen.  MEN: Dersom taperen i cupen i så fall allereie har seriemedalja inne, så blir det atter ein ledig plass til nummer 4.  Med litt favorittsigrar i kvartfinalen er dette scenarioet meir enn middels sannsynlig.

Eg veit at det er eit halmstrå og ikkje særlig sterkt.  Ingenting av det vi har vist så langt tyder på at vi skal klatre såpass mykje.  Men det er mulig.  Dei same spelarane viste i fjor eit mykje bedre spel enn dei har gjort i år.  Vi veit med andre ord at vi kan.  Dei siste kampane viser spor av bedring.  Og over halve sesongen er framleis att.  Vålerenga, Hønefoss, Tromsø, Haugesund, Rosenborg, Molde, Strømsgodset.  7 lag framføre oss.  Passerer vi fem av dei er medalje og europacup i boks.  Klarer vi fire er det svært godt mulig at det ligg nok ein e-cupplass i trøstepremien.

Noko å strekke seg etter, og det er jo alltid kjekt å ha.

Arcturus

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Arcturus » fre jul 13, 2012 21:17:02

Jaja..

Brann fikk endelig hjemmekampen de har masa om.
Dessverre for dem fikk de den vanskeligste motstanderen av bortelaga, så de taper nok likevel.

Guru

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Guru » søn aug 19, 2012 10:24:34

Dermed er det berre å gratulere Hødd med plass i semifinalen. Gratulerer, og lykke til!! Gode nyheter. Såg siste halvpart av kampen i går, og ser fram til neste. Hadde vore fint med heimekamp, slik at dei slepp å bli forgifta av heimefansen.

Trur eg har dei aller fleste AaFK-patriotane med meg i gratulasjonane over. Inntrykket er også at stadig færre Hødd-tilhengarar har noko problem med oss. Kun gammalt gruff, ingen nyrekruttering.

Eg har lenge etterlyst neste steg: ein speler som går frå Hødd til Aalesund og gjer det godt. Eg ser ingen som opplagt går inn i elleveren vår, men fleire som kan gå inn i troppen med allre muligheter det gir. Nyland, Latifu, Heltne Nilsen, Aursnes, Sandal, Helland. Berre for å nevne nokre utfrå min ringe kunnskap. Nyland er vel den som er aller mest moden for eliteseriespel, men han og Grytebust er ein vanskelig kombinasjon i same stall. I tillegg til å bidra som spelarar vil dei vere med på å spre det oransje lykkelandet. Det er lett å halde med Aalesund og Hødd for tida. Møtes berre i cupen ein gong kvart tredje år.

Brukeravatar
tl007

Cupen, uten AaFK

Legg inn av tl007 » søn aug 19, 2012 12:19:03

Det spørs kven som forlæt AaFK etter sesongen. Helland var den som mest utmerka seg i går. Skulle Sellin forsvinne så er Helland eit god valg etter det han leverte i Haugesund.
Reiser Jääger er Latifu eit alternativ.
Men det var laginnsatsen som imponerte mest.Den er ikkje enkel å kjøpe.

Sony

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Sony » søn aug 19, 2012 14:32:21

Gratulerer, og lykke til!

åkebyn

Cupen, uten AaFK

Legg inn av åkebyn » søn aug 19, 2012 14:59:43

Kødd kommer ikke til finalen. Det er noe de bare kan drømme om.

Kjetil

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Kjetil » søn aug 19, 2012 17:26:28

"Dermed er det berre å gratulere Hødd med plass i semifinalen.
Gratulerer, og lykke til!! Gode nyheter. Såg siste halvpart av kampen i
går, og ser fram til neste. Hadde vore fint med heimekamp, slik at dei
slepp å bli forgifta av heimefansen.
Trur eg har dei aller fleste AaFK-patriotane med meg i gratulasjonane
over. Inntrykket er også at stadig færre Hødd-tilhengarar har noko
problem med oss. Kun gammalt gruff, ingen nyrekruttering."

Guru - nå flyttet til sin helt egen planet.

Vatnebygder

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Vatnebygder » søn aug 19, 2012 20:53:34

Og da var Tromsø tredje laget som er klar for semifinalen. 1-0 over BodøGlimt.

Boos2002

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Boos2002 » søn aug 19, 2012 20:55:23

Enkeltkamp er enkeltkamp....
Follo klarte det jo.....
Så ser ikke noe gale i att Hødd skal kunne komme til en finale

Kanskje det blir en ny finale mellom Møre og romsdal?? Der Hødd kjører over røkla fra m-plassen :)

Håper Hødd klarer seg til finalen jeg, må tenke litt på lokal-fotballen også :)

Vatnebygder

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Vatnebygder » søn aug 19, 2012 23:54:15

Brann videre med 4-3 over Godset.

Ålrik

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Ålrik » man aug 20, 2012 00:10:28

Man må bare ta av se den oransje parykken og bøye se i granulaten for å gratulere Hødd med plass i semifinalen som ett av dem fire beste laga i fotballriket Norge! Vi kan like det eller ikke, men vi har mye å lære av talentfabrikken og fotballkulturen i Ulsteinsvik.

platini

Cupen, uten AaFK

Legg inn av platini » man aug 20, 2012 00:33:23

Stakkars ynkelige Ålrik, du og vennene dine på Høddvoll må ha hatt det vondt når AaFK med 3 ålesundere på laget har tatt 2 Cup-gull de siste 3 åra. Blir nødt til å minne deg om at talentfabrikken du skryter av ikke har EN ENESTE spiller fra Ulstein kommune på laget. Neste gang du er inne med skiten din på forumet vårt , kan du bare bruke maulet ditt!

åkebyn

Cupen, uten AaFK

Legg inn av åkebyn » man aug 20, 2012 00:36:31

Enkeltkamp er enkeltkamp....
Follo klarte det jo.....
Så ser ikke noe gale i att Hødd skal kunne komme til en finale

Kanskje det blir en ny finale mellom Møre og romsdal?? Der Hødd kjører over røkla fra m-plassen :)

Håper Hødd klarer seg til finalen jeg, må tenke litt på lokal-fotballen også :)[/quote

Brann - Tromsø i finalen

Ålrik

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Ålrik » man aug 20, 2012 00:48:33

Stakkars ynkelige Ålrik, du og vennene dine på Høddvoll må ha hatt det vondt når AaFK med 3 ålesundere på laget har tatt 2 Cup-gull de siste 3 åra. Blir nødt til å minne deg om at talentfabrikken du skryter av ikke har EN ENESTE spiller fra Ulstein kommune på laget. ??? Sjekk fakta før du uttala de! Og vi bør ikke rope for høyt, 3 ålesundera e pinlig lite når vi har fylkets største by å rekruttere fra. Dessuten hadde vi griseflaks da vi slo ut Hødd i køppen i fjor, selv Reka måtte vedgå det.  

platini

Cupen, uten AaFK

Legg inn av platini » man aug 20, 2012 01:01:28

Fakta er riktige dessverre. Slutt å skap deg på forumet vårt med vrøvlet ditt, skriv heller et innlegg i Vikebladet, håper for Hødd sin del at du ikke er tillitsvalgt.

Lama1

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Lama1 » man aug 20, 2012 01:44:24

Om så skulle skje- kvar ligg brorparten av stormensympatien om cupfinalen i november går mellom MFK- Hødd?

Sidan det virkar som om "Høddhatet" til ein viss grad har lagt seg hellar nok sympatien mot sør vil eg tru- eller?

Brukeravatar
einherjer83

Cupen, uten AaFK

Legg inn av einherjer83 » man aug 20, 2012 01:52:59

Jeg for min del håper på Brann-TIL. Nuff said....

Ålrik

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Ålrik » man aug 20, 2012 02:13:41

Fakta er riktige dessverre. Slutt å skap deg på forumet vårt med vrøvlet ditt, skriv heller et innlegg i Vikebladet, håper for Hødd sin del at du ikke er tillitsvalgt. Så vidt e kan se via hjemmesida til Hødd e det rundt 5 spillera fra Ulstein kommune, og mange av dem andre e det man kan kalle lokale spillera - så her tror e vi gjør best i å ikke kaste Sten (Grytebust) i (glass)buret...  

aafklover

Cupen, uten AaFK

Legg inn av aafklover » man aug 20, 2012 03:52:02

Gratulerer til Hødd. Siden vi har vært i to cupfinaler så skal jeg unne Hødd denne semifinalen. Ingenting hadde vært bedre enn at Hødd sendte Molde på ræva ut av cupen.

platini

Cupen, uten AaFK

Legg inn av platini » man aug 20, 2012 09:38:30

Med Ålrik og Lama er det vanskelig å komme med saklig utveksling.

Tror neppe noen på Høddvoll-huset eller på Aker hoppet i taket når AaFK feide Brann av banen på Ullevaal.

At AaFK har 3 bankers på startlaget sitt er smått unikt i Tippeligaen er et faktum. At Hødd ikke hadde en eneste  fra Ulstein mot Haugesund likeså.

Gratulerer Hødd med en flott kamp, men foreløpig har de kun vunnet en kvartfinale mot vanskelig motstand på bortebane og ellers sørgelige 4 av 17 seriekamper. Det er også faktum pr. i dag.

mzyxptlk

Cupen, uten AaFK

Legg inn av mzyxptlk » man aug 20, 2012 10:18:53

Stakkars ynkelige Ålrik, du og vennene dine på Høddvoll må ha hatt det vondt når AaFK med 3 ålesundere på laget har tatt 2 Cup-gull de siste 3 åra. Blir nødt til å minne deg om at talentfabrikken du skryter av ikke har EN ENESTE spiller fra Ulstein kommune på laget.

??? Sjekk fakta før du uttala de! Og vi bør ikke rope for høyt, 3 ålesundera e pinlig lite når vi har fylkets største by å rekruttere fra. Dessuten hadde vi griseflaks da vi slo ut Hødd i køppen i fjor, selv Reka måtte vedgå det.

Liker at du fortsetter å prate om AaFK i "vi-form" år etter år selv om alle vet at du er Hødd supporter. Du er utholdende det skal du ha. Intelligent? Neppe.

Guru

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Guru » man aug 20, 2012 11:56:02

Talentfabrikken Hødd har utvilsomt mange gode grunnar til å slå seg på brystet og vere fornøgde med seg sjølve.  Dei har eit godt rykte over heile landet for alt dei har fått til dei siste 50 åra.

Men det finns meir enn nok jord til at det er plass til ein Hødd-finger der og.

Lenger oppe er det diskutert kor mange Hødd-spelarar som kjem frå Ulsteinvk og kor mange som ikkje gjer det.  Eg kjenner den ikkje, men fasiten er nok lett å finne for den som leiter.  AaFK på motsatt side har ei lita bølge av spelarar i startelleveren frå eigen kommune.  Så kan ein seie at få av AaFK-produkta har spelt aldersbestemt fotball for klubben, noko som er heilt naturlig slik den aldersbesmte fotballen er organisert her.  I Ulsteinvik er Hødd mykje meir einerådende i aldersbestemt, noko som gir eit heilt anna utgangspunkt for å oppfostre spelarar frå 6 år til A-laget.  Likevel virker det som at få går den vegen akkurat no.

La oss sjå litt vidare på det.  Om det er få ulsteinvikarar på Hødd-laget, så er det i alle fall mange frå regionen.  Dei har vore flinke til å hente inn dei beste unge spelarane frå eit større område og løfte dei opp på nivået.  AaFK har for tida kun Orry som passer inn i den kategorien.  Heilt klart eit utviklingspotensiale der.  For min del kunne Hødd gjerne vere eit steg på vegen for å få til dette.

Men så til punktet der Hødd burde sjå seg i speilet: Dei er flinke til å utvikle 1.divisjonsspelarar, men korleis er det å utvikle elitespelarar?  Stolt fortid og talentfabrikk, sjølvsagt, men korleis står det eigentlig til?  Med litt godvilje kan ein skryte av Adama Diomande.  Men han kan knapt kallast eit Hødd-produkt.  Debuterte i eliteserien i Lyn og var innom Skeid før han spelte halvanna år i Hødd.  Per dags dato er han ein nyttig innbytter for serieleiar Strømsgodset.  Joachim Magnussen var lenge supertalentet.  Til slutt gjekk han til Hønefoss der han fyller ut stallen.  Kor langt bak må vi for å finne den forrige skikkelige suksessen?  Klarer ikkje å kome på nokon sidan Arild Sundgot, og han har vel lagt opp no.  Morten Moldskred kanskje?

Rett gjerne på meg om eg tar feil.  Men kan nokon fortelle meg vilke Høddspelarar som har prestert på eliteserienivå på linje med Grytebust/Tollås/Ulvestad/Myklebust?  Det virker som om Hødd er ein god plass å starte, men at ein for tida når ein litt for tidlig og lav topp der.  Håper dei beste spelarane kan bruke Aalesund som det neste trinnet i raketten.  Det berre må skje før eller seinare.

mzyxptlk

Cupen, uten AaFK

Legg inn av mzyxptlk » man aug 20, 2012 12:17:07

Rett gjerne på meg om eg tar feil.  Men kan nokon fortelle meg vilke Høddspelarar som har prestert på eliteserienivå på linje med Grytebust/Tollås/Ulvestad/Myklebust?  Det virker som om Hødd er ein god plass å starte, men at ein for tida når ein litt for tidlig og lav topp der.  Håper dei beste spelarane kan bruke Aalesund som det neste trinnet i raketten.  Det berre må skje før eller seinare.

Magnus Myklebust? Tror det har vært andre også, blant annet noe keepergreier? Men så følger jeg ikke Hødd med lupa akkurat...

Mullah Rjånes

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Mullah Rjånes » man aug 20, 2012 12:27:13

Liker at du fortsetter å prate om AaFK i "vi-form" år etter år selv om alle vet at du er Hødd supporter. Du er utholdende det skal du ha. Intelligent? Neppe.

..kanskje Ålrik er typen som tuktar sine kjære (her: AAFK)? ..men det er sjølvsagt også ein fair sjanse for at han ikkje er spesielt smart..

PS: Gratulerer til Hødd ! 

mzyxptlk

Cupen, uten AaFK

Legg inn av mzyxptlk » man aug 20, 2012 12:34:10

..kanskje Ålrik er typen som tuktar sine kjære (her: AAFK)? ..men det er sjølvsagt også ein fair sjanse for at han ikkje er spesielt smart..

PS: Gratulerer til Hødd ! 

Njet. Han poster kun når det gjelder Hødd, og det har han gjort i alle de 7(!) årene han har vært her på forumet. Og da alltid også i rollen som "frustrert Ålesunder, som rett og slett må innrømme at Hødd er best". Faktisk så har mr Høddsupporter flere innlegg på dette AaFK forumet enn det jeg har, så det vitner om at det er lite å finne på uti Ulsteinvik. Og det vitner også om at det er trist sorti på blåserene sitt forum. Kanskje ikke så rart med ca. 10 aktive medlemmer...

Brukeravatar
einherjer83

Cupen, uten AaFK

Legg inn av einherjer83 » man aug 20, 2012 14:39:16

Kødd-Brann og Tromsø - FC Mordor i semien.

Kan bli en folkefest mellom Folkerepublikken Bergen og Tromsø på Ullevaal da

Littbarski

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Littbarski » man aug 20, 2012 14:45:09

Hjemmekamp mot høytsvevende Brann er vel som en drømmetrekning å regne! Men cupfinale med et Adecco-lag bruker som regel å være enveiskjøring og triste greier.

Guru

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Guru » man aug 20, 2012 14:56:51

Kan nevne at Aalesund og Tromsø deler førsteplassen på ein merkverdig cupstatistikk.  Dei er laga som har vunne flest finalar utan å tape nokon.

Så om Tromsø kjem til finalen vil eitt av dei to laga toppe den lista åleine.  For alt det det er verdt.

Oskar Matzerath

Cupen, uten AaFK

Legg inn av Oskar Matzerath » man aug 20, 2012 14:57:48

Brann-TIL er det opplagte ønskevalget for cupfinalen, men litt merkelig om det skulle bli M¤%de-Brann, de to lagene vi har knærta i cupfinalen selv. En form for taperfinale?

vindaloo06

Cupen, uten AaFK

Legg inn av vindaloo06 » man aug 20, 2012 15:17:36

Grattis til Hødd og Molde!

Men jeg håper på Brann-TIL i finalen.

Svar