Moderator: Arcturus

Guri_bloggar

Eit oppgjer med alle dei nyfrelste Hødderane her på forumet

Legg inn av Guri_bloggar » fre sep 28, 2012 14:50:40

Eg har alltid hata Hødd. Eg veit ikkje nett når dette hatet tok til, men eg har alltid hata dei. Eg hugsa kor eg godta meg da eg som liten gut så Sportsrevyen og programleiaren med klar og tydeleg røyst sa at Hødd hadde tapt nok ein kamp. Eller nyheitsopplesaren som las tippeteikna i NRK. Det var før NRK vart til NRK1. NRK2 var ikkje påtenkt på den tida, og ikkje NRK3 heller for den saks skuld. Men nok om norsk fjernsynshistorie. Det har eg ikkje tid til å utbrodera noko vidare i denne omgang. I dag er det hatet til Hødd eg vil sei noko om.

Da eg var liten gut tapte vi bortimot alltid mot Hødd. Det var det verste eg visste. Korleis kunne ein gjeng med bønder frå Ulsteinvik vere betre enn oss i fotball? Korleis kunne det ha seg at dei slo oss kvar gong? Kvart eit tap blei etter kvart omforma til litt meir hat til Hødd. Eg huska kor Ulsteinvikingane lo av oss. Dei trudde dei var betre enn oss bygutane. Dei hadde visst vore gode ein gong på 60-tallet. Det ga dei ein slags gudgjeve rett til å vere storebror og sjå ned på folk frå Ålesund. Om det var Gud, Jahve, Allah, Thor eller Odin som ga dei denne retten veit eg ikkje, men det spelar eigentleg inga rolle. Poenget er at dei så ned på oss.

Kvar gong vi hadde heimekamp mot Hødd kom dei i hopetal frå bygda si. Gamle, stygge, møkete bilar med Wonderbaum og terningar i frontruta køyrde opp til Kråmyra. Menneskjene, eller skal eg sei undermenneskjene, som kom ut av bilane såg ikkje ut i tåka. Seglarsko, steinvaska høgvassbukser og den gyselege Hødd-drakta. På den tida hadde ikkje AaFK nokon tilhengerar slik dei har i dag, og Hødderane fekk stort sett gjer som dei ville.

På 90-talet begynte det å skje noko. Vi begynte å vinne ein og anna kamp mot Hødd. Ein og anna kamp vart til fleire kampar, og plutseleg var det vi som vart storebror på Sunnmøre. Det ville ikkje Hødd vere med på. Dei hadde nemleg spilt i Tippeligaen, og dei var fryktelig gode på 60-talet. På 2000-talet vart AaFK enda betre og rykk opp i Tippeligaen. Da vart folk frå Ulsteinvik frykteleg svartsjuk. Dei starta å kviskre nedsettande om AaFK og folk frå Ålesund. På forumet på Hødd si offisielle side snakka dei nedsettande om AaFK og godta seg kvar gong AaFK tapte ein kamp. Noko som skjedde ganske ofte på den tida. Litt for ofte enn kva godt var. For etter ein sesong rykte vi tilbake til fyrstedivisjon på verst mogleg vis. Åh, kor dei kosa seg i Ulsteinvik da. Vi hadde ikkje noko i Tippeligaen å gjera, og no var vi tilbake der vi høyrde heime. Dei vart lang i maska da vi rykte opp att på fyrste forsøk. No vart dei meir svartsjuk. Hødd-forumet vart den mest besøkte nettsida i Ulsteinvik. Dei kviskra og kviskra, baktala og baktala, rakka ned og rakka ned. Alt dette med speaker og daverande Hødd-keeper Lars Ivar Moldskred i spissen. Kvar er han no? Sist eg høyrde noko frå den kanten søkte han lykkja på Island. Han som var slik ein lovande keeper. Karma er ein hohund, er han ikkje, Lars Ivar? AaFK rykte ned att i 2005, men i 2007 var vi tilbake for å bli. Det var tungt å svelga for Hødderane. Dei har vore i fotballperiferen i all tid sida. Heilt til i går.

I går tok nemleg fotballklubben Hødd seg til finalen i Cupen på Branns rekning. Korleis det gjekk til er eit mysterium, og det er eit like stort mysterium korleis dei i det heile tatt klarte å kome seg til semifinalen. Men nok om det. Som om det ikkje var gale nok at Hødd tok seg til finalen, så har plutseleg «alle» i Ålesund blitt Hødd-tilhengerar. Eg vart rett kvalm da den eine fjesbok-oppdateringa etter den andre fryda seg over Hødds siger. Dette av folk eg trudde var lidenskaplege AaFK-tilhengerar.

Har dei gløymd korleis Hødd i alle år snakka nedsetjande om oss? Har dei gløymd kor dei godta seg når dei slo oss? Har dei gløymd kor dei kosa seg da vi rykka ned frå Tippeligaen? Har heile Ålesund mista hugen sin? Det kom eigentleg ikkje som noko stor overrasking. AaFK fekk nærast åttetusen nye tilhengarar da dei rykka opp i Tippeligaen fyrste gong. Kjærleiken stakk tydelagvis ikkje så djupt likevel. No viste dei sitt sanne eg. No er dei Hødd-tilhengerar. Nokon av dei har allereie tinga bilettar til Cupfinalen. Der skal dei stå saman med dei ekle Ulsteinvikingane og heie på Hødd i kampen mot Tromsø. Eg blir både fysisk og psykisk uvel av tanken. AaFK har to rivalar. Hødd og Molde. Å heie på nokon av dei er ikkje foreinleg med å vere AaFK-tilhengar. 

Det som såra mest var likevel at AaFK sin offisielle nettstad gratulerte Hødd med ein strålende prestasjon og finaleplass. Kvifor skal vi gidde å bry oss om AaFK når dei ikkje ein gong bryr seg om seg sjølv? Eg forventar ei orsaking frå Henrik Hoff, og eg forventar at den som la ut gratulasjonen ikkje har jobb når helga er over.

Ikkje det at eg har vore inne og sjekka, men eg nektar å tro at Hødd la ut noko gratulasjonar da vi gjekk til finala i 2009 og 2011. Eg trur heller ikkje det kom noko gratulasjonar frå det hold da vi vant finala heller. Det er mogleg Henrik Hoff fekk eit telegram frå André Nevstad, men det tvilar eg på. Han var nok opptatt med å sole seg i solariet sitt den godaste Nevstad. Kanskje søv han i det og? Det veit eg ikkje, men han er iallfall frykteleg brun for å bu på desse kantar av landet. Eg veit ikkje ein gong om Nevstad så finalane våre. Nevstad hatar AaFK. Det veit eg. Eg hadde ikkje forventa noko anna heller. Derfor er det så skuffande at AaFK ikkje viser det same hatet. Det er nokon godtruande idiotar som styrer i AaFK. Ikkje bare gratulerer vi dei, vi sender støtt og stadig spelerar dit for å hjelpe dei i kampen mot nedrykk. I går var det til og med ein av vore som gjorde det avgjørande målet. Eg blir kvalm!

tomsing

Legg inn av tomsing » fre sep 28, 2012 15:34:48

Dette innlegget fortjener et Amen!

Broilern

Legg inn av Broilern » fre sep 28, 2012 15:36:14

Amen

NoggyStyles2

Legg inn av NoggyStyles2 » fre sep 28, 2012 15:52:49

AMEN!

Stein

Legg inn av Stein » fre sep 28, 2012 16:27:13

Vås!
Heia AaFK - dere har for alltid førsteplassen hos meg
Heia Hødd - dere gjør det bra og fortjener ros og støtte fra regionen!

Heia Hødd i cupfinalen.
Heie Hødd i Adeccoligaen
Heia AaFK i tippeligaen
Heia AaFK når vi spiller mot Hødd!

Runeviking

Legg inn av Runeviking » fre sep 28, 2012 16:38:39

Jeg gledet meg over kampen og resultatet i går. I dag har jeg ikke ofret kampen en eneste tanke.
Skal man hate en lillesøster fordi hun kalte oss en tufs for mange herrens år siden? Gjør for all del det dere som absolutt vil bruke energi på det, men nå er mitt fokus rettet mot Alfheim på søndag. Dere andre får gremmes over "oss nyfrelste Hødd-supportere" om det får dere til å føle dere bedre.
Lykke til.

Brukeravatar
Lardboy

Legg inn av Lardboy » fre sep 28, 2012 16:39:50

Det beste og sanneste innlegget her på år og dag.

-Ultras-

Legg inn av -Ultras- » fre sep 28, 2012 17:04:49

Endelig tar noen bladet fra munnen!

Princyz|p

Legg inn av Princyz|p » fre sep 28, 2012 17:08:32

Beste innlegget på Speakers Corner siden Galiats asiadamer brukte å være tema

Brukeravatar
tommot

Legg inn av tommot » fre sep 28, 2012 17:10:08

Amen

Kjetil

Legg inn av Kjetil » fre sep 28, 2012 17:12:51

Det er bare å ta av seg hatten for Guri.

Tante

Legg inn av Tante » fre sep 28, 2012 17:15:23

Jeg er helt enig i at det er forkastelig av såkalte svorne AaFK-supportere stiller i Hødd-drakt og går på kamp.

Det hadde vært for meg som svoren Yidette å stille i Arsenaldrakt i FA cupen. Ville ALDRI skje.

Det er ikke i tankene mine engang å stille i annet enn AaFK-drakta uansett hvem vi spiller mot!!

Jeg har gått og kommer til å gå å se andre lag spille ball, men da som nøytral, sittende tilskuer, og vi vet hvordan dem oppfører seg....

Jeg gratulerte Hødd og Blåsarar jeg faktisk er venn med på FB med prestasjonen, men det er også det eneste.

At Hødd hater oss vet vi jo, derfor er det gøy å gi faen i dem og være hyggelig og høflig mot dem. Det irriterer mer enn å være sur og grinete.

Jeg kommer sikkert til å se kampen uten å heie på noen av laga. Har nemlig fortsatt et horn i siden til TIL også jeg. Håper vi grisebanker dem på søndag!

God helg

TrueLee

Legg inn av TrueLee » fre sep 28, 2012 17:41:28

Jeg gledet meg over kampen og resultatet i går. I dag har jeg ikke ofret kampen en eneste tanke.Samme her. Jeg så ikke kampen men jeg gleder meg over at Hødd vant. Spesielt etter at jeg hadde hørt et par intervjuer (på P4) av Brann-supportere som gjerne stod på en pallehaug som luktet fiskeslo og gruset bondepakket med tosifret antall mål. De hatet sunnmøringer og skjønte overhodet ikke hva de gjorde på denne gudsforlatte plassen. Mulig de skjønte det litt bedre etter kampen.

Jeg har ikke gratulert verken Hødd eller noen av supporterne, men morer meg alltid over underdoger som setter klysene på plass. Når det gjelder denne tråden så tror jeg faktisk Guri har brukt lenger tid på skrive innlegget enn jeg har brukt på Hødd i hele mitt liv. Snakk om bortkastet energi.

Princyz|p

Legg inn av Princyz|p » fre sep 28, 2012 17:44:34

Så kort som tilbake til 2004 var det lov å hate Hødd i Ålesund. Hva i helvete har skjedd på dissa åra, bortsett fra at vi har blitt en større klubb enn Hødd?

Husker turen og kampen til Høddvoll på høsten 2002. 500 ålesundere sang at vi hata Ulsteinvik, hata Hødd og Andre Nevstad. Alle koste seg og hadde det gøy, og det har neppe vært så god stemning på et bortefelt på Høddvoll tidligere. AaFK var i startgropa som toppklubb, Stormen i startgropa som supporterklubb. Høstkvelden på Høddvoll det året gjorde meg optimistisk på begges vegner, men ser i ettertid at kun AaFK lyktes all den tid supporterkultur tydeligvis er totalt fraværende når halve Ålesund er blitt Høddere..

Eller da Andre Nevstad ble utvist på Kråmyra i 2004 og det stod folk på alle kanter av bana som var klar til å ta han?! Det var intenst og det var deilig! Vi tapte kampen 2-1, men minnene er likevel gode i dag siden dette trolig var siste gangen vi fikk se et Ålesundspublikum som faktisk forstod hvordan gjengen fra Ulstein skal behandles..

ManiaCozz

Legg inn av ManiaCozz » fre sep 28, 2012 18:21:30

Blei rett varm i hjarte Guri.

Flott skrevet!

Princyz|p

Legg inn av Princyz|p » fre sep 28, 2012 18:42:08

Jan Åge Fjørtoft på twitter;

Då eg spelte for Hødd var ÅFK 2 sikre
seirar. No har Hødd våre i skuggens dal for lenge. Godt å sjå at
maktbalansen er retta opp att.

Nå skal det heldigvis mer til enn ei enslig cupfinale for at maktbalansen er retta opp, men det er likevel et tydelig bevis på at Høddere fra Høddland ikke akkurat har håpt på AaFK-suksess siste åra..

Men det er klart, vi fra Ålesund skal jo være så snille og gode og ønske naboen alt godt! ...

beretta

Legg inn av beretta » fre sep 28, 2012 19:03:24

Makan til pisspreik. Alle skal være glad at Hødd vant. få dere ett liv . Hødd hadde  knust Ålesund også .

Two Ton Predator

Legg inn av Two Ton Predator » fre sep 28, 2012 19:05:52

Hårbleking og solarium, fy faen så jeg hater hødd!

Two Ton Predator

Legg inn av Two Ton Predator » fre sep 28, 2012 19:23:28

Mullah Rjånes

Legg inn av Mullah Rjånes » fre sep 28, 2012 20:24:23

Morsomt innlegg Guri...moralen er altså at dersom du gratulerer den lett lutrygga og tynnhåra kollegaen din med 50 års-dagen, så er dette eigentleg eit løfte om å gå fra mann og barn for å gifte deg med fyren?  

Lama1

Legg inn av Lama1 » fre sep 28, 2012 20:34:22

Vanvittig bra og underhaldande innlegg, Guri!

Har respekt for at du ser det på den måten. Personleg gleder eg meg over Hødd sin cupfinale, at Kritiansund rykka opp osv.  

Dette skaper rivalisering og entusiasme. Ingen tvil om at Aafk/ MFK har drege nytte av kvarandre dei siste ti åra!

AaFK - 001

Legg inn av AaFK - 001 » fre sep 28, 2012 21:35:25

Guri_bloggar

Reg:
20.09.2011
Poster:
2

da eg som liten gut

Her er det vel noe som ikke stemmer...

AaFK - 001

Legg inn av AaFK - 001 » fre sep 28, 2012 22:20:37

Syns dessverre det fortsatt finnes en del sleipinger i vårt samfunn som heller burde vært sendt på arbeidsleir enn å få lov å sitte på ei fotballtribune.

Nå skjønner jeg meget godt hvorfor det blir kriger i denne verden og enda bedre hvorfor det er så vanskelig å avslutte de som pågår!

Kvitnes

Legg inn av Kvitnes » fre sep 28, 2012 22:59:48

Det beste og sanneste innlegget her på år og dag.

Amen

knivmann

Legg inn av knivmann » fre sep 28, 2012 23:20:05

Tusen takk Guri_bloggar!!
Hilsen Høddhater i 25 år

Homer

Legg inn av Homer » lør sep 29, 2012 00:24:52

Eg har alltid hata Hødd.

Eg blir kvalm!

Å hate noen er som å brenne sitt eget hus for å bli kvitt en rotte.

Jeg er helt enig i at det er forkastelig av såkalte svorne AaFK-supportere stiller i Hødd-drakt og går på kamp. 

Ikke enig i det hele tatt Tante.

Fotball er moro der man kan kan holde med flere lag, men etter en prioriteringsliste.

Ikke alt er sort hvitt.

Two Ton Predator

Legg inn av Two Ton Predator » lør sep 29, 2012 01:12:34

Ikke alt er sort hvitt.

Nei, søppel er f.eks blå hvitt...

joskjong

Legg inn av joskjong » lør sep 29, 2012 01:45:01

Å herre.... Hvor trist går det and å bli? Hvorfor kan vi ikke glede oss over ett lokal lag som gjør det bra? Burde vi ikke juble? Ser helst att hødd holder seg i adecco å ikke noe høyere.
Jeg ser noen skrive at det ikke kan skjønne at vi låner ut spillere for at det skal redde plassen, tenk deg om en gang til AaFK låner ut Selin fordi han trenger kamptrening å adecco kan være ett bra nivå for han for å få spille tid å utvikle seg som fotballspiller siden han per dags dato ikke er god nåkk for oss og for god for 2.div.
Hødd er ett fint stoppe sted for unge spillere fra sunnmøre bare se alle spillerne det har fostret fram. Vist AaFK hadde vært litt mer frem på å fått tak i noen av dem, mange av spillerne i Hødd har potensiale til å bli meget gode Tippeliga spillere.... håper AaFK kan få ette tettere sammarbeid med Hødd det er en fin plass for våre unge spillere å stoppe innom etter det er for god til 2/3div men ikke er helt klar for TL. Jeg vist att en liten anndel av Hødderane snakka drit om AaFK, men herre, det fleste fra Ulstenvik er ikke så trangsynte å liker AaFK. trodde virkelig Vi i AaFK ikke skulle gå sutre over ett par triste sjeler fra ulsteinvik som har sagt noe stygt om oss.... Bli voksen.... selv om det kommer fra nærmiljøet må vi ikke hate Hødd... Jeg håper virkelig at AaFK alltid vill være størst å best på sunnmøre, men herre må jo kunne glede oss over ett lokal lag med så mange lokale spiller klare noe sånt.
Stå på hødd! fortsett å få frem unge gode Sunnmøringer!
men for all del AaFK NR 1 i Norge!

Willy

Legg inn av Willy » lør sep 29, 2012 01:52:22

Bortkastet energi med alt dette hatet Guri...

Arcturus

Legg inn av Arcturus » lør sep 29, 2012 01:58:15

Til mer innavla og mindre folk det er på stedet du kommer fra, til mer hat og misunnelse er det mot de som har suksess.
Misunnelsen og hatet hører kanskje hjemme i Ulsteinvik, det vet jeg ingenting om.

Men vi er fra BYEN Ålesund, vi har et litt større perspektiv på det, og vi gleder oss når den noe motvillige lillesøstra gjør det bra. Selv om hun synes det er irriterende at vi gjør det.

Det er tross alt bare nok en bekreftelse på at det vi deler, nemlig fylket (og region) er i ferd med å bli et maktsentrum i norsk fotball.

Svar