Moderator: Arcturus

Olga

Skiri forsvinner?

Legg inn av Olga » man aug 11, 2003 00:44:56

6000 publikummere forsvinner nok. Dessverre.

Brukeravatar
klovn

Skiri forsvinner?

Legg inn av klovn » man aug 11, 2003 00:47:28

6000 publikummere forsvinner nok. Dessverre.

Rettelse. 5999 publikummere forsvinner. Ikke jeg!

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » man aug 11, 2003 00:48:27

Mange av tilskuerne, store deler av Stormen, Skiri, Steen, dos Santos, Austnes og kanskje flere forsvinner trolig. Blir bittert å se 1. divisjonsfotball neste sesong, men vi kan kanskje begynne å vinne igjen.

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » man aug 11, 2003 00:52:44

Ledelsen i AaFK: Det blir spennende å se hva billettprisen på det nye stadionet blir. En krone over 100 for normalt gode plasser, og jeg har ikke mulighet til å komme av prinsipp.

harato

Skiri forsvinner?

Legg inn av harato » man aug 11, 2003 00:53:38

Jeg er sikker på at gutta vil bli med for å spille AaFK opp igjen om ?? det skulle gå galt til slutt i høst. Ennå er ikke 30 poeng delt ut, og det er kun 4 poeng til kvalikplassen. Men laget må begynne å vinne viktige kamper nå !!!

faani

Skiri forsvinner?

Legg inn av faani » man aug 11, 2003 00:57:25

Har sett Brann - Aalesund før i kveld. Selvfølgelig skuffet.

Men faen for en dustete tråd å starte!
Har dere fritidsproblemer, jævla kosepessimister??

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » man aug 11, 2003 01:07:35

Du er drøyt 40 år, faani. Vennligst oppfør deg deretter.

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » man aug 11, 2003 01:21:26

Kjære deg, Råsjer. Du kan ikke linke til bilder på din egen harddisk. Støtter laget under hver kamp, men krever endringer etter så mange tap. Det er slett ikke urimelig. Er du med i Tornekrattet, Råsjer? Støtter du laget med en kraftig mikrofon?

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » man aug 11, 2003 02:04:58

Hvor lang tid tok det å skrive innlegget ditt, da? Han redigerte det bort kl 22:50, ditt innlegg prydet tråden nærmere 23:20. Ja, jeg er klar over at romsdalinger er litt trege, men jeg synes dette var litt drøyt, Råsjer. Spøk til side, du har rett i at jeg ikke har behov for å oppsøke debatter på Tornekratt-forumet.

Ditt innlegg, som kom bedre sent enn aldri, rører bare rundt i tomme selvfølgeligheter. Det som er aktuelt her, er at AaFK trenger radikale endringer, ellers fører formlinjen direkte til nedrykk - kun med Molde under oss på tabellen.

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » man aug 11, 2003 02:27:37

Vi kjemper oss opp til 13. plassen med nebb og klør. Humørløse Molde klapper snart fullstendig sammen, beklager. Selv om du "jobber" med flere ting, synes jeg en halvtime er vel lang tid. Synes du kom med en noe dårlig unnskyldning, i tillegg til at du prøvde å kontre til deg en positiv effekt i form av "jeg gjør mye på en gang, og har full kontroll". Du har tydeligvis ikke det, synes du virker ordvill her for tiden. Lite aktivitet på Tornekrattetforumet?

goliat

Skiri forsvinner?

Legg inn av goliat » man aug 11, 2003 03:29:54

Hvem har råd til og kjøper dem da? tror dere Aafk selger Skiri på billig salg?Jeg tror Skiri og Steen blir ,Steen skal snart beynne på skolen her i byen.Alle dem dere nevner har langtids kotrakt,og bare Aafk bestemmer om dem er til salgs.Og i følge Vågnes så er ingen til salgs,så slapp av dere.Det er ike Skiri og Steen som bestemmer om dem skal skifte klubb,det avgjør Aalesund

faani

Skiri forsvinner?

Legg inn av faani » man aug 11, 2003 11:54:34

Det er flott av en Molde-supporter (Råsjer) å minne "sunnmørspessimistene" om noen enkle fakta!
Har håp om at vi skal få oppleve "lokaloppgjør" med samme temperatur og trøkk som 22/6, i mange år framover!

GoalGirl

Skiri forsvinner?

Legg inn av GoalGirl » man aug 11, 2003 16:28:27

åfk_jenta: jo jeg tror det med dos santos stemmer, og Fagermo har skrevet under en 2årskontrakt tror jeg.
tror også de fleste spillerene blir. som goliat sa; det er klubben som bestemmer hvem som evt blir solgt, ikke spillerene selv. en del publikum kommer nok til å forsvinne, men ikke jeg!!

Supporter

Skiri forsvinner?

Legg inn av Supporter » tir aug 12, 2003 01:36:03

Det som vi ikke må glemme no er at Ålesund har en sunn økonomi og har faktisk ryggrad til å rykke ned uten å selge store deler av stallen. Våre beste spillere er stort sett under lengre kontrakter så dei blir nok med rimelig god sikkerhet. Ett annet faktum er at det såvidt jeg har hørt at det i kontraktene til spillerne står at de også går ned i lønn om vi rykker ned(ikke det at det de har i dag er all verden). Så vi skal nok klare å holde stammen i laget, gjør vi ikke det så er det nok ledelsen som gjør fatale feil.

faani

Skiri forsvinner?

Legg inn av faani » tir aug 12, 2003 23:17:59

sitat M_Head: " Du er drøyt 40 år, faani. Vennligst oppfør deg deretter."
Du er flink til å svinge pisken over spillere, ledelse og nå også 40-åringer som banner!
Jeg tror det bor en liten moralist i deg, jeg. Men det kan være en ganske krevende rolle å innta!. Jeg vet jo ikke hvor gammel DU er, jeg har jo tillatt meg å spørre deg siden alder tydeligvis opptar deg så mye, men jeg har ikke fått svar. (ikke at jeg bryr meg, egentlig)
Men håper du ellers har mange andre ting å fylle din hverdag med, enn bare å sitte foran tastaturet å refse "kyniske" Aafk-ledere, eller andre som ikke forstår bedre.

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » ons aug 13, 2003 00:21:40

Bedre sent enn aldri, bestefar.
Men faen for en dustete tråd å starte!
Har dere fritidsproblemer, jævla kosepessimister?? Dette innlegget av din skammelige vulgaritet, kunne du med hell spart oss for. Dine pubertale utbrudd der du bruker ufine ord, og angriper andre ved å kalle dem gi dem ufine tilnavn tilskitnet med stygge adjektiver, passer seg ikke på et forum der folk flest prøver å være saklige.

Det er ingen hemmelighet at vi kan miste flere spillere til neste sesong, det er faktisk en realitet. Derfor er det direkte feil, og på grensen til forkastelig, å stemple debattanter som pessimister. Dersom du har vondt av å lese sannheten, er det ingen som vil hindre deg i å la være å lese dette forumet. Jeg hadde støttet deg dersom noen hadde fart med løgn og usannheter her. Denne tråden er imidlertid en oppegående og fornuftig vurdering av hvordan stallen kommer til å se ut neste sesong.

Du kan gjerne spise druer på balkongen i din fantastiske drømmeverden, men vi andre prøver å fokusere på realitetene. Det kan du ikke nekte oss, dine luftspeilinger til tross. Hvor gammel tror du at jeg er?

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » ons aug 13, 2003 00:27:48

For å kommentere dine siste påstander, så opptar alder meg ikke spesielt mye. Jeg synes imidlertid at du tidvis kan virke svært umoden, og er trolig ungkar. Dersom du virkelig er over 40 år, burde du være mer rutinert og reflektert enn det du er.

Ja, jeg har nok å henge fingrene i. Kanskje er jeg en moralist med tanke på folk rundt meg i privatlivet, men ikke for andre. Det bryr meg lite hva du gjør i ditt hjem, så lenge det ikke går utover andre. Angående din kritikk av mine meldinger til styret, hvis innhold du vurderer som refs, føler jeg at de er nødvendige. Det er viktig å stille spørsmålstegn ved hva ledelsen faktisk foretar seg. Det siste eksempelet er jo den farsen stadionbyggingen utviklet seg til å bli.

Fuglefjell

Skiri forsvinner?

Legg inn av Fuglefjell » ons aug 13, 2003 01:09:06

Mye tullball fra deg nå M Head. Utstøtt og stadig.

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » ons aug 13, 2003 01:14:54

At faani og et par andre mennesker ikke er mine beste venner, får meg ikke til å føle meg utstøtt. Heller ikke dine tangodrømmer har den store effekten her. Det er så godt å ha flere strenger å spille på.

faani

Skiri forsvinner?

Legg inn av faani » ons aug 13, 2003 01:25:26

sitat M_Head: " Dersom du har vondt av å lese sannheten "
Jeg synes vel dette illustrerer litt av en ikke alt for moden måte å imøtegå synspunkter du ikke liker.
Ellers kan du spare deg for å spekulere i om jeg er ungkar eller ikke! Du oppfører du deg som en snørrvalp når du i det hele tatt prøver deg på å si noe som helst om mitt liv, som du absolutt ikke kjenner noe til!

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » ons aug 13, 2003 01:33:55

Men håper du ellers har mange andre ting å fylle din hverdag med, enn bare å sitte foran tastaturet å refse "kyniske" Aafk-ledere, eller andre som ikke forstår bedre.

Jeg vet ikke hva du prøver å insinuere her, men du møtte trolig deg selv i døra med et smell. Du har - tydeligvis - vondt av å lese sannheten. Rykker vi ned, mister vi noen av spillerne våre. Kanskje 3-4 av de beste. Må du angripe folk som mener dette, synes jeg at det er veldig rart. Jeg trodde du var en student i 20-årene på grunnlag av dine tidligere innlegg, som ikke akkurat flommer over av voksne innspill og overveldende fotballforståelse.

faani

Skiri forsvinner?

Legg inn av faani » ons aug 13, 2003 01:45:03

" Du har - tydeligvis - vondt av å lese sannheten "
Hvem andre enn.... M_Head!

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » ons aug 13, 2003 01:46:05

Jeg vil forresten benytte anledningen til å beklage dersom du følte deg støtt av min antagelse om din sivilstand. Du virket i overkant opprørt, og har all rett til vern om din private sfære.

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » ons aug 13, 2003 01:48:33

Det er "tydelig" i form av ditt utbrudd grunnet snakk om endringene i spillerstallen neste sesong. Dette tålte du tydeligvis ikke å lese. Dessverre vil nok enkelte av de beste, eller minst dårlige (for noen), fortsette Tippeligakarrieren sin i en annen klubb.

goliat

Skiri forsvinner?

Legg inn av goliat » ons aug 13, 2003 02:09:20

Alle spillera i Aalesund kan erstattes om noen av dem forsvinner ,om vi rykker ned.Rykker vi ned er jo dem spillerene vi har ikke gode nokk,men jeg tviler på at mange tippeligalag,vil kjøpe spillera fra et lag som ikke holder tippeliga nivå.Se på han som gikk til Bodøglmt,har han fått spilt mye siden han skaden hannes ble lega?.Forsvinner Skiri så har vi Klock til og erstatte han,den ene kampen han har spilt i år.Så var han jo kongen i lufta,og spilte en kjempe kamp.Så ta det med ro dere laget neste år blir heller bedre en i år,

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » ons aug 13, 2003 02:16:35

Ja, det er klart at enhver på AaFK kan erstattes. Men det gjøres ikke automatisk, og jeg tviler på at ledelsen er i stand til å erstatte spillere som eksempelvis Skiri, Steen, dos Santos og Austnes. Det blir spennende å se om Stivang og Tollås er såpass gode som folk skal ha det til, eller om heller ikke disse klarer å ta steget opp - slik som så mange andre stortalenter har gått tapt.

Arne

Skiri forsvinner?

Legg inn av Arne » ons aug 13, 2003 02:19:55

Jeg må si jeg er nokså drittlei denne negativiteten og drittslengingen både til klubben, spillere, ledere og andre supportere du driver med her inne M_Head. Jeg kjenner argumentene dine, og hva du vil si (setter fokus på ting du synes bør være annerledes og at det kun er andre som slenger dritt). Men det er ikke dette som faktisk skjer. Du skriver svært provoserende utsagn, som andre helt forståelig reagerer på, og så kaller du dette drittslenging, mens du er den uskyldige. Du gjør det ofte imidletid litt mer subtilt enn andre, og derved virker det ikke så ille. Men ser en godt på det du skriver er det nokså personlig nedvurderende og provoserende. Du bruker mange ord, klarer å smette inn svært nedvurderende utsagn om andre, som fører til at andre reagerer, noe du så stiller deg helt uforståelig til, for du er jo bare saklig.

Jeg orker ikke gå inn i en diskusjon med deg. Jeg tror jeg vet hva du vil si likevel, men vil bare si fra. Jeg mener at denne måten du formidler deg på er svært ødeleggende for dette forumet og for klubben. Hvis ikke en kan være uenig og argumentere for synspunkter uten å nedvurdere andre, er det trolig et tegn på at en ikke har mye å fare med. Eksempler på det jeg mener kommer her (kun fra denne linken):

Du er drøyt 40 år, faani. Vennligst oppfør deg deretter.

Ditt innlegg, som kom bedre sent enn aldri, rører bare rundt i tomme selvfølgeligheter

Dette innlegget av din skammelige vulgaritet, kunne du med hell spart oss for. Dine pubertale utbrudd der du bruker ufine ord, og angriper andre...

Du kan gjerne spise druer på balkongen i din fantastiske drømmeverden, men vi andre prøver å fokusere på realitetene. Det kan du ikke nekte oss, dine luftspeilinger til tross.

Legg spesielt merke til bruken av VI og OSS.

Jeg synes imidlertid at du tidvis kan virke svært umoden, og er trolig ungkar. Dersom du virkelig er over 40 år, burde du være mer rutinert og reflektert enn det du er.

Heller ikke dine tangodrømmer har den store effekten her.

Jeg trodde du var en student i 20-årene på grunnlag av dine tidligere innlegg, som ikke akkurat flommer over av voksne innspill og overveldende fotballforståelse

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » ons aug 13, 2003 02:24:14

Kan ikke si annet enn at du er relativt oppegående, Arne :) La gå, jeg skal prøve å moderere meg.

Det hører med til historien at jeg har oppfordret folk til å ikke ta det jeg skriver så bokstavelig. "Du kan gjerne spise druer på balkongen i din fantastiske drømmeverden, men vi andre prøver å fokusere på realitetene. Det kan du ikke nekte oss, dine luftspeilinger til tross." er jo bare tull. Mulig jeg trekker det litt langt, men det er utrolig fristende når faani kommer med sine angrep.

Arne

Skiri forsvinner?

Legg inn av Arne » ons aug 13, 2003 02:25:42

Takk, det var fint. Du ber om at andre ikke skal ta det du sier bokstavelig. Hvis du vil bli tatt alvorlig må du regne med det, og at folk reagerer på det du sier. Hvis ikke virker det som om du ber om å ikke bli tatt alvorlig.

At du trekker det [i] litt[/i] langt er vel dagens "understatement"!

M_Head

Skiri forsvinner?

Legg inn av M_Head » ons aug 13, 2003 02:26:44

Mener likevel at utbruddet til faani var latterlig, det fordi vi faktisk kommer til å miste en del spillere til neste sesong. Dermed er det en saklig tråd, og ikke en tråd for "jævla kosepessimister".

Svar