Moderator: Arcturus

Orange

Moderator : Hva er ditt problem?

Legg inn av Orange » ons nov 19, 2003 14:53:40

Ærlig talt, skjønner du ikke hvorfor du ble utestengt?

Orange

Legg inn av Orange » ons nov 19, 2003 14:59:31

Du blir sint, det er greit. Vi snakker om fotball her, det er følelser involvert. Når du derimot sammenligner en mann (som fortsatt jobber i AaFK, som har følelser, som har gjort utrolig mye for AaFK), med de største forrædere gjennom tidene, så er det den verste personhets som er mulig. Det er absolutt feil.

Binge

Legg inn av Binge » ons nov 19, 2003 15:00:42

www.nrk.no:

Vågnes kalla quisling
Administrator Herman Ekeberg seier seg lei for skuldingane mot Reidar Vågnes.
Administrator Herman Ekeberg seier seg lei for skuldingane mot Reidar Vågnes.
Den nye trenaren for Molde, Reidar Vågnes, vert utsett for sterke skuldingar på heimesida til Aalesunds Fotballklubb.

I går vart det klart at Vågnes sluttar som sportsleg leiar i AaFK for å trene Molde. I eit innlegg som vart lagt inn i på Aafk sine nettsider i går kveld vert den nye Molde-trenaren kalla både quisling og forrædar.

Administrator Herman Ekeberg seier seg lei for ordbruken, og seier det kan bli aktuelt å stenge vedkomande som skreiv innlegget ute frå forumet.

Aalesunds Fotballklubb kjem førebels ikkje til å stenge diskusjonsforumet på Internett.

Istari

Legg inn av Istari » ons nov 19, 2003 15:27:20

Vennligst ta det litt rolig folkens.
Enkelte har trampet over streken,men la oss glemme det nå.
Slutt å beskyld hverandre og ikke skriv absolutt alt dere føler.
Enkelte ting må man bare svelge stille i seg selv.
Moderator er nødt å luke ut det som kan sees på som et overtramp, noe jeg har full forståelse for. Stå på Moderator!!
Tror egentlig dere er en trivelig gjeng alle sammen. c",)
La oss prate fotball istedet, slik at forumet ikke blir stengt!

Heeeeia AaaaFK!!

NORGESMESTER2004

Legg inn av NORGESMESTER2004 » ons nov 19, 2003 15:29:41

Mange takk ADM !

Administrator Herman Ekeberg seier seg lei for ordbruken, og seier det kan bli aktuelt å stenge vedkomande som skreiv innlegget ute frå forumet.

Ta gjerne med et par av kameratene !

PelleParlament

Legg inn av PelleParlament » ons nov 19, 2003 15:31:47

Velvalgte ord,Istari! Dessverre er det en enkel aktør som hele tiden er ute etter å helle bensin på bålet.Vi krysser fingrene for moderator gjør de nødvendige grep,og får bråkmakern ut.

J_Cole

Legg inn av J_Cole » ons nov 19, 2003 15:58:34

Jeg fatter ikke hva du gjør her inne nrgesmester, du er jo bare inne for å lage kvalm.
Og jeg leste innlegget om Vågnes, og om man ikke tåler såpass når man forlater klubben i våre hjerter til fordel for den værste fienden og møkka på jorda... Da er man en sart sjel, og er vel kanskje i feil jobb.
Og denne endeløse hetsingen av Rollons medlemmer som Hr. Moderator tolererer.. Hvorfor det egentlig? Rollon Sk har jo ingenting med saken å gjøre, her på dette forumet er jo det den enkeltes mening som kommer fram.

Jeg slenger meg på oppfordringen for å fjerne NM2004, og før du anklager meg... Jeg spiller på juniorlaget til åfk..

NORGESMESTER2004

Legg inn av NORGESMESTER2004 » ons nov 19, 2003 16:06:07

J_Cole:
Ny her ?
Syntes du starter friskt med ditt nye nick.
:(

J_Cole

Legg inn av J_Cole » ons nov 19, 2003 16:11:19

Ja, jeg er ny.. Men det betyr ikke at jeg ikke har vært innpå og lest på forumet før.. Og jeg står inne for det jeg har sagt. Forundrer det deg ikke at sammarbeidet mellom åfk og rollon går såpass bra, og at det faktsiks er snakk om kamerater klubbene i mellom?

Du burde vært fjernet her for lenge siden, om du ikke har bedre ting å fare med. For du kommer ikke med noe konstruktivt de innleggene jeg har sett ihvertfall.

NORGESMESTER2004

Legg inn av NORGESMESTER2004 » ons nov 19, 2003 16:25:14

Ha det bra og takk for meg så lenge.
Bare krangl videre du som du har gjort tidligere.

Et godt forslag til ADM er å innføre registrering via mobiltelefon, slik som det gjøres på VGD
Til slutt vil du kansje gå tom for mobilnummere, eller at Mimer stenger ute uønskede IP-adresser.

J_Cole

Legg inn av J_Cole » ons nov 19, 2003 16:31:01

Hva behager? Var den myntet på meg?
Hehe, hvis det er tilfelle, får du ha lykke til i livet. Det er aller første gangen jeg er inne på forumet, og du og dine konspirasjonsteorier kan bare stikke halen mellom beina og fyke, som du annonserer at du nå gjør..

Hvis du ikke kan stå for det du sier, har du forsåvidt ingenting her å gjøre..

NORGESMESTER2004

Legg inn av NORGESMESTER2004 » ons nov 19, 2003 16:35:28

Har ingen ting å frykte.
Dessuten syntes jeg det er gode forslag som kun rammer skyldige personer.

MagiskeTrompet

Legg inn av MagiskeTrompet » ons nov 19, 2003 20:24:08

NORGESMESTER : Jeg synes du virker som en fornuftig person, men jeg synes ikke du skal slenge så mye dritt om Rollon. Jeg kjenner mange som spiller på Rollon og alle er AaFK supportere og greie folk!

goliat

Legg inn av goliat » ons nov 19, 2003 20:36:02

Og utsette Vågnes for slik hetts er helt unødvendig,jeg liker ikke at han prøver og overtale Skiri til og gå til Molde.Men det har han lov til uten at vi skal gå av skaftet for det,jeg har lov til og kjifte jobb.Og det samme har Vågnes og Skiri vist Aafk vil selgehan.Og no er noen få her i ferd med og få stenge hele forumet,hold dere til reglene eller hold dere vekke her fra.Det er veldig dårlig reklame for Aafk,og stadig vekk komme i nyhetene på grunn av slikt tull.Er det slike suportera vi trenger?

NORGESMESTER2004

Legg inn av NORGESMESTER2004 » ons nov 19, 2003 20:58:40

Mange takk MagiskeTrompet !
:D
Jeg også kjenner vældig mange kjekke folk i Rollon, hvor flere av dem holder med AaFK.
Dessverre ødelegger noen for mange andre.

Volvo Arna

Legg inn av Volvo Arna » ons nov 19, 2003 21:31:38

Men Vågnes ma tåle krtikk nå han har valgt dt selv ved å gå over til erkefienden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men han hitler og quisling er værre enn han vågnes. Men dt er mafiavirksomhet og korrupthet å prøve å få med seg spiller fra aafk-mfk er ikke bra det er kjøpt og betalt

MagiskeTrompet

Legg inn av MagiskeTrompet » ons nov 19, 2003 21:37:29

Ja jeg er dypt skuffet over Vågnes. Jeg har jo alltid likt ham og det kom derfor som et sjokk på meg. Nå innser jeg at han er like ond og kynisk som det har blitt hevdet fra andre hold. Det gjør vondt å ta sånn feil og jeg tror mange føler det på samme måte. Vi går vel heller ikke for langt ved å kalle det et svik, men jeg synes ikke vi skal synke ned på et nivå der vi hetser andre.

mfk4ever

Legg inn av mfk4ever » ons nov 19, 2003 22:54:59

Hvorfor er jeg utestengt? Er det et problem for deg at jeg har kritisert Vågnes? Har du virkelig så stor respekt for denne mannen etter alt han nå har gjort mot AaFK?

Tror ikke du høster så veldig stor respekt, med dine uttalelser vertfall. Sikker på du ikke vet hvem Quisling var en gang.
Du kan nå skrive det du gjorde en gang til og skrive hvem du er, så kansje du blir respektert du også din feige fjott.

Arcturus

Legg inn av Arcturus » ons nov 19, 2003 23:11:48

Hvorfor er jeg utestengt? Er det et problem for deg at jeg har kritisert Vågnes? Har du virkelig så stor respekt for denne mannen etter alt han nå har gjort mot AaFK?

Å kalle en mann som forsøker å tjene til livets opphold gjennom å skifte jobb for forræder er fullstendig latterlig. Vågsnes har gjort en kjempejobb for AaFK.
Jeg takker Vågsnes for en kjempejobb og ønsker ham lykke til i Molde. Måtte hell og lykke følge ham, så kanskje de er så heldige å få møte oss på nye Ålesund Stadion til neste år, etter århundrets kjappeste opprykk.
Jeg er en erkesunnmøring selv og liker ikke romsdalinger noe bedre enn de fleste andre sunnmøringer, men forræder? Da vet du ikke betydningen av ordet forræderi. Som fotballsuporter synes jeg det er dårlig å forlate AaFK nå, når vi står på tampen til noe stort, men man må kunne ha forståelse for at en mann vil ha variasjon i jobben og nytt miljø, og mfk er faktisk storebror i hvert fall i ett år til.. det må vi bare innse.
Det som er så bra er at ALT med Ålesund er mye bedre enn ALT med Molde, også fotballaget. Nå er det bare opp til oss å vise det!

TAKK FOR EN KJEMPEJOBB VÅGSNES OG LYKKE TIL

AaFK FOREVAH!

MagiskeTrompet

Legg inn av MagiskeTrompet » ons nov 19, 2003 23:15:27

Jeg synes også at Vågnes har gjort en kjempejobb for AaFK, men deler ikke ditt synspunkt på at det er greit at han går til Molde. Jeg synes også du fremstiller det litt feil når du sier at han gjør dette for å tjene til livets opphold. Han har jo tross alt foretatt et selvstendig valg. Å sammenligne ham med Quisling er kanskje å gå for langt, men likevel kan det nok kalles et svik... Ihvertfall hvis han prøver å få med seg Skiri på flyttelasset.

Gange Rolv

Legg inn av Gange Rolv » ons nov 19, 2003 23:23:03

Hvem er denne Vågsnes du refererer til hele tre ganger Arcturus? Når du ikke engang vet hva mye omtalte herr Vågnes faktisk heter, er det vel mindre sannsynlig at du vet om han har gjort en god jobb eller ikke.

NORGESMESTER2004

Legg inn av NORGESMESTER2004 » ons nov 19, 2003 23:26:00

Jeg er enig med Arcturus, og ønsker Reidar lykke til videre utenom det sportselige i Molde, men jeg ønsker ikke Molde lykke til.
Jeg håper at Molde rykker ned, og AaFK rykker opp, og at Ivar Morten trener individuelt alle spillerne vi har i dag til å bli bedre enn samtlige spillere som Molde har til neste år.
Da har vi heller ikke behov for å kjøpe noen spillere fra Molde !
Dessuten er jeg ganske sikker på at Normark er en mye bedre bedre trener enn både Vågnes og Odd Berg.

Mixen

Legg inn av Mixen » ons nov 19, 2003 23:26:14

Oralbee; du er en skam! Ka du tror du e da? Og kor gammel e du? Hold deg UNNA dette forumet, du kommer bare med piss likevel!!!!!

Arcturus

Legg inn av Arcturus » ons nov 19, 2003 23:26:31

GangeRolv: Latterlig usaklig. Prøv heller å komme med saklige argumenter du. Fy faen, så utrolig latterlig.. ufattelig..

IDIOT

MagiskeTrompet

Legg inn av MagiskeTrompet » ons nov 19, 2003 23:30:46

Meget usaklig av deg, Gange Rolv. Jeg vet egentlig ikke om Vågnes har gjort en god jobb eller ikke, men jeg har ihvertfall hatt inntrykk av det. Jeg har ingen respekt for avgjørelsene hans, men vi må ikke glemme at også han er et menneske oppi alt dette.

Gange Rolv

Legg inn av Gange Rolv » ons nov 19, 2003 23:32:56

Selvfølgelig er det ikke usaklig å hevde det jeg gjør. Det er vanskelig å ta deg seriøst når du ikke engang vet hva personene du omtaler heter. Du burde forøvrig holde deg for god til å komme med bannskap og ukvemsord. Forresten, hadde du et saklig argument? Nei. Du valgte heller å kalle meg for en idiot. DET er saklig det.

Arcturus

Legg inn av Arcturus » ons nov 19, 2003 23:37:12

GangeRolv: åmmagad da det er greit, jeg skal gi meg med banninga. Men til informasjon har jeg vært i AaFK siden jeg spilte på guttelaget i 1989, sammens med bl.a. John Arne Riise. Så at jeg vet hva Vågnes (UTEN S DAH) har gjort for klubben er vel ikke noe tvil om at han har gjort en kjempejobb som sportslig leder. Han har en stor del av æren for at vi på tre år gikk fra 2. div til eliteserien og nå er favoritter til å rykke opp igjen. Saklig nok?

Gange Rolv

Legg inn av Gange Rolv » ons nov 19, 2003 23:40:45

Med det språket du presenterer her ser det snarere ut som du ble født i 1989, men det er en helt annen sak. Du sier at Vågnes har gjort en kjempejobb. En utrolig løs påstand uten noen som helst slags form for argumentasjon. Derfor fortsatt lite saklig.

Gange Rolv

Legg inn av Gange Rolv » ons nov 19, 2003 23:44:35

Nei huff. Der ble jeg en smule surmaget. Språket ditt var for det meste fint det :)

Arcturus

Legg inn av Arcturus » ons nov 19, 2003 23:45:02

GangeRolv: Nå holder det. Hvis poenget ditt er å drive å drite ut medsupportere og du tror at du med det kommer til å bli ansett som en bedre person enn andre her, så bare fortsett, men jeg tror du taper like mye på sånt piss som meg. Derfor gir vi oss med dette. Det jeg ville oppnå med mitt første innlegg var å si at "å kalle Vågnes for forræder etc. er latterlig og jeg ønsker ham lykke til videre"
Ferdig med den diskusjonen, eller. Jeg har ikke noe spesiell detaljkunnskap om hva vågnes har bedrevet annet enn at han har gjort de riktige trekka i forhold til spillere, trenere og økonomi til at AaFK pr. i dag er bedre enn noensinne. Det er det som er jobben til sportslig leder ikke sant?

Svar