Moderator: Arcturus

Svar
Nokia

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Nokia » fre mar 12, 2004 22:19:28

Dette ser ikke bra ut. Var i nordlandshallen, og siden jeg leste på forsiden her at dette var oppløftene....Ja Huff sier jeg da. Ifjor spilte vi mange kamper . Da ble det både tap og seier for begge lag. Men huff så dårlige dere har blitt??? Hva skjer lurer en som støtter aafk sålenge de ikke spiller Mot mitt kjære B-Glimt. Ikke misforstå, dette er ikke negativ kritikk men et ???? om hva som skjer.

For jeg vil ha dere tilbake til aspsmyra og Tippeligaen!!

Heie GLIMT og aafk ;-)

Galiat

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Galiat » fre mar 12, 2004 22:39:17

Vi var nok ikke så gode i dag men tapte alikevell bare 3-2, mot Norges nest beste lag.Og vi er opptatt av og bli bedre og bedre,fra uke til uke.Og med tanke på at vi mangla 3 faste i forsvaret,og Hoseth på mittbana.Så ser dette veldig bra ut,husk for 2 uke siden tapte vi 4-2 mot Alta.Og var vi dårlig så kan ikke dere vær mye bedre,etter som dere er et topp lag i tippeligaen.Ellers så har vi ikke spilt 1 kamp på gras enda,så jeg syntes alt den masen om hvor dårlig Aafk er er tull.Tenk heller på ditt lag,så lover jeg at Aafk skal gjøre jobben sin og rykke opp.Aafk har i år trent mer en noen sinne,nettopp for og finne stor forma når sesongen starter.Og jeg stoler på Normark,det bør du snart også gjøre

Nokia

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Nokia » fre mar 12, 2004 23:52:40

Ja det måtte jo misforståes litt...men greit ,,,skjønner!!!
Glimt spilte spennende og morsom angrepsfotball som tidvis var meget bra.Problemet er bare at vi enda ikke har fått en spiss i god form enda , så det blir mange sjanser men få mål!! Men bakover så sviktet det no så inn i det røde hælvete!!! Totalt sett så var ikke glimt noe spesielt gode nei. Masse slørv. Og ikke at det skal være noe unnskyldning..men vi mangler ; Tor e Horn...Runar berg(Spilte 2 omg"men det kunne ikke sees) .. stig johansen...Trond olsen!! Så det var litt rusk i mannskapet hos oss også.

Ang tilliten til Ivar...den har aldri vært fraværende. Han er både en god trener og et kjempe menneske. Det jeg setter tvil på er motivasjonen og innsatsen som vistes på banen. Hadde dere spillt mot F.eks et glimt lag som hadde vært Gode, så hadde dere blitt most idag desverre.

Håper dere er klare og GIRA når alvoret starter slik at vi kan møtes på Aspmyra snart....Hvem vet ..kasnkje reprise på cupen allerede denne sesongen??

Heia Glimt og aafk !!!

Galiat

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Galiat » lør mar 13, 2004 02:14:15

Hadde vi vært gode så hadde vi most dere også,ingen er bedre en motstanderen tilater.Og i dag tillot vi dere ikke i og vær gode,og med Normark som trener.Så er jeg sikker på at spillerene er topp motivert,når sesongen starter.Så ta det helt med ro du,dette har Normark full kontrol over.Og hadde ikke keeperen deres vært så gode,så hadde denne kampen for slutta 3-3.Han fikk iallefall skryt av treneren deres,for noen gode reddninger på slutten av kampen.

Nokia

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Nokia » lør mar 13, 2004 14:09:35

Ta nå bare og spørre Nordmark selv da... for du har tydligvis IKKE peiling på fotball. Dette begrunnes med din omtale av keeper kolstad. Spilte som vanlig en ræva kamp og ble med det belønnet helt riktig med terningkast 2 i avisa. www.an.no hvis du vil sjekke. Kanskje et kurs i fotball forståelse hadde vært noe for deg?? Og du sier at Aafk ikke tillot glimt og spille bra??? TØV. 2 lag som ikke gjorde en god kamp i det hele tatt!! Og se nå litt på styrkeforholdet mellom lagene før du uttaler deg. Fått med deg de siste resultatene for de respektive lagene???

Godt tips?? sett deg inn i hva du eventuelt skal uttale deg om før du gjør det!

Heia Glimt og aafk!!

Nokia

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Nokia » lør mar 13, 2004 14:13:59

Og bare en ting til som jeg lurte på??? Hvor har du lest at Øystein Gåre skrøt av kolstad??? Det nekter jeg og de fleste som så kampen og tro desverre. Han var det store samtale evnet både før og etter kamp .

Heia Glimt og aafk

Galiat

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Galiat » lør mar 13, 2004 17:42:35

Jeg har lest det på deres egen innternett side,der han fremheva deres keeper fram for dem andre.Og det er Normark som sier vi gjorde Bodøglimt dårlige,og hannes fotball kunskaper stoler jeg på.Mye mer en din kunskap iallefall,så ro deg ned GUTT.Jeg kunna sikkert vært far din,så jeg har ganske mye peiling på fotball.Men som sakt alt jeg skriver,har jeg tatt ut fra Normark og ditt lags trener sine utalelser.Og det burde vel være bra nok?

Galiat

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Galiat » lør mar 13, 2004 17:45:40

koldstad spilte igjen godt sier keeper treneren til Bodøglimt,og var kjanseløs på måla.Han var rolig og meget sikker,så jeg tror det er du som ikke har peiling her gutt

Galiat

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Galiat » lør mar 13, 2004 17:50:12

og han heter Tor Arne Aga keeper treneren som skryter av Koldstad,og det dere prata om var nok kjempe redningen han tok frem på slutten.Da Moldskred var aleine igjenom,ellers så hadde han flere gode reddninger.Var ikke du og keepertrener Aga på samme kamp?

Nokia

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Nokia » lør mar 13, 2004 21:27:54

Siden du vet bedre enn alle andre..leser du avisen?? ok..hvem stoler du mest på? Objektive avisanmeldere?? eller glimts egen keepertrener?? Ro deg ned selv !!pokkers dust!!! Ellers så....

Fint at du kan lese. Fikk du med deg Gåres utalelse om kampen?? overskriften?? www.glimt.no Norsk kurs kjøres via Opus hvis du trenger det,for du leser jo så dårlig at du ikke får med deg alle fakta.
Få deg et liv utenom fotballen slik at du kan skille mellom saklige og usaklige innlegg. Jeg har alltid vært positiv til Aafk, men pga deg så begynner jeg nesten og tvile!!

Looser!! engelsk hvis du ikke skjønte det og betyr Taper

mfk4ever

Kjære Aafk supportere

Legg inn av mfk4ever » lør mar 13, 2004 21:32:15

Nokia: PS... Ålesundere er experter på å ødelegge for seg selv og andre.... samma va du sier til dem, så nekter de! Ett forferdelig folkeslag spørr du meg! ;)

Galiat

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Galiat » lør mar 13, 2004 21:43:37

Les Gåre missfornøyd med 3-2 du på deres egen innternett side,og leser du langt ned der.Så kan du lese alt det skryte Keepertreneren til Bodøglimt kommer med, om keeperen til Bodøglimt.Det er ikke lite skryt han kommer med,og jeg stoler helt og fult på han.Skulle jeg ike stole på han da?

Galiat

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Galiat » lør mar 13, 2004 21:51:47

MFK gå inn og les stykket selv du,før du oppner kjeften,og jeg leste det ikke i sunnmørsposten.Men på Bodøglimt si egen side,ellers så vant Bodøglimt 10-5 i målkjanser.Og da er 3 mål bra uttelling,Bodøglimt var heller ikke så svekka så mange har sakt,siden han Runar berg også spilte.Mens Aafk stilte med 18 år gammle Tollås i forsvaret og Aam og Klock.Og mangla altså Ekeberg og Steen og Melland i forsvaret.Og Hoseth på mittbana.Så vi har all grunn til og være fornøyd,og det bør dere også være med Keeperen.Ellers så sa gåre at Keeperen var kjanseløs på måla,det kan du lese på samme stykket.Som jeg viser til

Galiat

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Galiat » lør mar 13, 2004 21:59:57

Jeg har fått med meg alle fakta om kampen,og ser ikke anna en skryt av keeperen deres.Når det står svart på hvitt,at keeperen var kjanseløs på måla.Så holder det for meg det er jo det vi prata om her,og ikke noe anna.Så hva hisser du deg opp for?

TilFan

Kjære Aafk supportere

Legg inn av TilFan » lør mar 13, 2004 23:32:34

Kan ikke se at de akkurat skryter av keeperen, men de sier de er særlig tilfreds med roen Kolstad viste i flere siruasjoner.

Gaare sier også dette:

Dette Ålesund-laget skulle vi most, mente en misfornøyd Glimt-trener, Øystein Gåre, etter en overbevisende seier, men bare tidvis underholdende.

Kilde: http://www.glimt.no

Galiat

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Galiat » søn mar 14, 2004 00:06:24

Ja jeg sier jeg skulla vunnet i Lotto,det er jo hva dem gjør på bana som teller.Ikke hva dem burda gjort,men med det laget vi stilte med.Mot et nesten toppa Bodøglimt lag,så er jeg enig at dere burda slått bedre fra dere.Han sa ikke mine ord nei,men det var vel ingen tvil om at han var fornøyd med Keeperen?

Galiat

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Galiat » søn mar 14, 2004 00:10:32

Der står også at Kolstad spilte en god kamp,og at han på slutten hadde en Matchredning.Og det er vel og si at Keeperen var viktig?

Nokia

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Nokia » søn mar 14, 2004 02:42:02

Bare det at du klarer og si at glimt hadde et toppa lag sier egentlig alt om dine kunnskaper om fotball. Atter en gang www.an.no så kanskje du finner ut mere. Kanskje til og med at koldstad famlet og virket ukonsentrert ved et av målene. Men nok er nok. Håper aafk rykker rett opp og at sesongen blir positiv. kjenner Nordmark personlig og vil ikke annet enn at han skal lykkes, Men!! Du burde ikke være stolt av kunnskapene dine. Alle andre jeg har skrevet med på denne siden har dobbelt så mye kunnskap om fotball og norsk tippeliga som deg!!!

Heia Glimt og Aafk

Galiat

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Galiat » søn mar 14, 2004 03:02:00

skal du motsi meg så må du iallefall moti noe jeg har sakt,og ikke dikte opp ei historie.Jeg skrev nesten toppa ikke toppa,og siden den beste spilleren deres spilte,nemlig runar berg så var det et meget godt lag vi møtte.Vet dere mangla noen,men vi mangla 5 klasse spillera.Ellers så har jeg hele tiden holdt meg til Bodøglimt si side,og til Normark jeg tror han Normark som du kjenner har peiling på fotball.Og jeg tror Bodøglimt sin keeper trener kan og vudere innsatsen til Kolstad,vist ikke så er det så fall han og Normark som ikke har peiling på fotball.

Galiat

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Galiat » søn mar 14, 2004 03:13:59

Ellers så må jeg også si at vi må ikke være enig i alt på ei slik side som dette,så begge 2 kunna kansje dempa litt språket.Jeg vil iallefall ikke ute etter og slenge drit om andre sine tilhengera,men jeg syntes det har vært litt for mye prat om hvor dårlig vi er.Det er ikke no vi skal være god,men det er no vi skal begynne og bli bedre og bedre.Og både Normark og Sunnmørsposten var fornøyd med framgangen,og da har vi også grunn til og være fornøyd.

Nokia

Kjære Aafk supportere

Legg inn av Nokia » søn mar 14, 2004 17:45:10

Flisespikker?? er det yrket?? Siden du ikke har noe sak så må du bruke latterlige ting som Lotto og vri på det du selv skrev ??

He he...ler av deg!!!
Fikk du med deg at resten av debatantene var enige med med?? Eller kanskje uenig der også??

Svar