Moderator: Arcturus

Torden

Vi savner Fagermo

Legg inn av Torden » fre jun 18, 2004 15:38:51

Nå er det på tide at Fagermo slipper innpå. Fast på laget i tre år, men nå knappt på innbytterbenken.
Husker dere de lange innkastene som var et av klubbens farlige våpen.
Og de nøyaktige cornerne.
Fagermo har reette krigerinnstillingen og gav allt for laget.
Få han inn igjen. AaFK trenger mere innsats .
Husker bulldoserfotballen som Frode Fagermo var en betydelig del av.
Få han inn igjen.

Bareci

Vi savner Fagermo

Legg inn av Bareci » fre jun 18, 2004 15:41:59

Fagermo er konge han, men Normark har sikkert sinn grunn...

NoggyStyles

Vi savner Fagermo

Legg inn av NoggyStyles » fre jun 18, 2004 15:44:59

Enig med Torden..

Hadde vært deilig å se den fandenivoldske innstillinga til Frode på bana.

Torden

Vi savner Fagermo

Legg inn av Torden » fre jun 18, 2004 15:47:21

Du har rett Bareci at Fagermo er konge, men han har ikke gått av ennå så bare Normark lar han slippe innpå så tror jeg han er tilbake på tronen.

faani

Vi savner Fagermo

Legg inn av faani » fre jun 18, 2004 15:51:30

Fagermo er savna!
Håper han snart er innpå igjen.

NoggyStyles

Vi savner Fagermo

Legg inn av NoggyStyles » fre jun 18, 2004 15:54:14

[u] Skyte[/u] kan han også.

e_cantona

Vi savner Fagermo

Legg inn av e_cantona » fre jun 18, 2004 16:07:54

Ja savner Fagermo e også! Men det er hard kamp om plassene på laget, er Frode god nok er han velkommen inn i varmen. Savner også de sugende taklingene og herlige fighterinstinktet!

Kommer du snart FRODE? :)

Martini

Vi savner Fagermo

Legg inn av Martini » fre jun 18, 2004 17:11:33

Jeg tror Frode kunne kommet inn og vist vei for resten av laget, i alle fall når det gjelder innsats!! og det særlig på bortebane...

Håper du får starte mot Hønefoss Frode!

Pondus

Vi savner Fagermo

Legg inn av Pondus » fre jun 18, 2004 17:54:55

Gleder meg til å se Fagermo igjen og tror laget vil heve seg med han på plass. Regner med han kommerinn i neste kamp og at han snart er med i start11n!

B.i.l

Vi savner Fagermo

Legg inn av B.i.l » fre jun 18, 2004 18:00:17

Helt enig savner ståpå humøret til Fagermo. Han sprer glede rundt seg. Og kan nok løfte laget .

[EmPyRe]

Vi savner Fagermo

Legg inn av [EmPyRe] » fre jun 18, 2004 18:31:02

de e vell en grunn til at an ikke faar spille da... de e IMN som bestemme saa de saa

B.i.l

Vi savner Fagermo

Legg inn av B.i.l » fre jun 18, 2004 18:45:58

En av grunnene er at han har vært skadt, og av den grunn ikke har kunnet spille for 1.laget. Nå er han tilbake for fult, mangler bare litt kamptrening.

Norgesmester2005

Vi savner Fagermo

Legg inn av Norgesmester2005 » lør jun 19, 2004 05:50:01

Han har heller ikke overbevist særlig på AaFK2 i 3 div.. I allefall ikke kampene jeg har sett hittil i år, så foreløbig tror jeg ikke at han kan styrke AaFK, men forhåpentligvis kommer han snart i storform !
:)

Kaptein Haddock

Vi savner Fagermo

Legg inn av Kaptein Haddock » lør jun 19, 2004 06:24:17

Fagermo er dypt savnet,og ønskes i høyeste grad tilbake så fort som overhodet mulig.

Norgesmester2005

Vi savner Fagermo

Legg inn av Norgesmester2005 » lør jun 19, 2004 16:49:00

Håper at han kommer tilbake i godt gammelt slag, ingen ting er bedre enn det, men for tiden styrker han ikke noe særlig andrelaget, og da gjør han det neppe med førstelaget heller ?
Men det kan fort løsne, og da har vi en god kriger på midtbana, som i tillegg har lange innkast !
:)

AaFK-Jugend

Vi savner Fagermo

Legg inn av AaFK-Jugend » lør jun 19, 2004 20:22:48

Fredriksen har vel ikke overbevist noen? Han har i hvertfall ikke tilført fotballen noen nye tilhengere.

La Fagermo få prøve seg. En spiller som virkelig blør for drakta. I mine øyner en bedre spiller enn Fredriksen!

I samme slengen syns jeg at Sandø kan få prøve seg. Men hva jeg syns spiller nok liten rolle for Normark. :(

Figo

Vi savner Fagermo

Legg inn av Figo » søn jun 20, 2004 17:24:11

ENIG i at IMN må la Fagermo få prøve seg.. Han starter nok ikke denne kampen, men er helt sikker på at han vil markere seg bare han får komme innpå.. Jeg har også sett Aafk2-kampene og er ikke enig med at han ikke har markert seg. Han har gjort en strålende jobb på andrelaget... Fredriksen er en god spiller, men nå er det vel på tide med å kanskje la Holm og Fagermo få prøve seg i lag. Tror det kan bli en veldig god match.

Fliza

Vi savner Fagermo

Legg inn av Fliza » søn jun 20, 2004 18:16:44

Syns det er merkelig at hen ikke får komme innpå.... Spesiellt når vi leder 2-3 null....... får no kamptrening i alle fall.

Orange

Vi savner Fagermo

Legg inn av Orange » søn jun 20, 2004 18:21:27

Jeg mener at Holm og Fagermo er ganske like i spillestilen. Begge to er offensive midtbanespillere, mens Fredriksen er en bedre defensiv midtbanespiller. Å spille med to offensive midtbanespiller, som er ganske like vil trolig ikke fungere godt taktisk sett. Om AaFK skulle få Nevstad, så ville nok han kunne fylle den defensive midtbanerollen godt, og da vil kanskje Fredriksen få problemer med spilletid.

Selv Fagermo i toppform er neppe like god som Erlend Holm i sin nåværende form, og med helt andre kvaliteter enn Fredriksen, vil Fagermo ikke kunne ta hans plass heller. Men, vi får vente å se. Normark vet nok hva han gjør. :)

patrioten

Vi savner Fagermo

Legg inn av patrioten » søn jun 20, 2004 23:38:59

kan ikkje an IM bare prøve å gjøre ett par bytte på start 11'rn en kamp? Feks.bytte ut an Trond me an Fagermo:P

Figo

Vi savner Fagermo

Legg inn av Figo » søn jun 20, 2004 23:46:42

Fagermo og Holm er ikke like i spillestil... ! Holm er mere ein teknisk og hurtig spiller, mens fagermo er krigeren og ikke minst duellsterk. Vi
alle savner vel også de farlige innkastene.

Når det gjelder den defensive/ offensive rollen, så er det vel opp til hvilken oppgaver du blir satt på....
Om Fagermo har blitt satt til en defensiv rolle, er jeg sikker på at han hadde klart det utmerket.

Fredriksen hadde dessverre ikke mye å tilføre i dag...spesielt 1.omgang....da BURDE Fagermo ha komt innpå.

B.i.l

Vi savner Fagermo

Legg inn av B.i.l » man jun 21, 2004 00:06:39

I dag var han i allefall dypt savnet i første omgang, pluss deler av andre omgang.Dette spillet bør ikke Aafk være fornøyd med. Manglet fulstendig innsatsviljen til å vinne ballen. Det var også altfor lett for Hønefoss å komme gjennom forsvaret. Jeg har ikke sett bortekampene, men vil betegne dette som årets dårligste hjemmehamp.!!Men takk og pris 3 viktige poeng ble det alikevel, mye takket være dårlige Hønefoss (bunnlag). Jeg skal ikke nevne navn, men de skjønner det nok selv, de på Aafk som burde spille mye bedre. De gjore det i fjor, hvorfor ikke i år??? Hvorfor ble ikke noen av de byttet ut.??

faani

Vi savner Fagermo

Legg inn av faani » man jun 21, 2004 01:06:54

Jeg har ikke sett bortekampene, men vil betegne dette som årets dårligste hjemmehamp.!!Men takk og pris 3 viktige poeng ble det alikevel, mye takket være dårlige Hønefoss (bunnlag). Jeg skal ikke nevne navn, men de skjønner det nok selv, de på Aafk som burde spille mye bedre. De gjore det i fjor, hvorfor ikke i år??? Hvorfor ble ikke noen av de byttet ut.??
Aalesund tar sin 7.strake hjemmeseier, og ligger på 2.plass.
Dette er din oppsummering.

Finn deg en annen hobby! :(

Stauratatata

Vi savner Fagermo

Legg inn av Stauratatata » man jun 21, 2004 01:30:43

Aalesund tar sin 7.strake hjemmeseier, og ligger på 2.plass.
Dette er din oppsummering.

Finn deg en annen hobby! :(

Du kan ikke ha sett kampen om du er fornøyd med spillet. Førsteomgangen var meget dårlig, til tider lekte Hønefoss seg. Heldigvis hevet vi oss i andre omgang. Det var som vanlig midtbaneleddet som var det svake punktet.
Paulo Dos Santos var den klart beste i dag.

En ting er sikkert, vi må spille mye bedre mot Kongsvinger skal vi ta med oss 3 poeng hjem neste søndag.

B.i.l

Vi savner Fagermo

Legg inn av B.i.l » man jun 21, 2004 01:44:38

Greit at du bruker store ord "FANNI", men anbefaler deg å analysere litt kampen. I så fall jeg har tatt fulstendig feil i dine øyne, ja så har også de aller, aller fleste, som stod rundt meg også tatt feil i dine øyne.De mente også at det var årets svakeste hjemmekamp av Aafk.. Hvorfor begynnte publikum å pipe til sine egne etter 2-1 til Hønefoss?? Jeg var ikke en av de som pep, men jeg forstår frustrasjonen til de som pep.
Det nytter ikke mot andre en antatte bunnlag å stå stille, for å vente på ballen. Og hvis man får ballen så roter man den vekk etter 1-2 passninger.
Fanni tenk deg om før du går ut med sånne uttalelser.

Norgesmester2005

Vi savner Fagermo

Legg inn av Norgesmester2005 » man jun 21, 2004 01:46:54

Fatter ikke at dere gidder å rakke ned på Trond Fredriksen gang på gang, uannsett om han spiller godt eller ei !
I dag spilte han nermest en prikkfri kamp, og la bla.a. ei lissepasning til Aarøy ved 2-2 scoringen, og ei like fin pasning til Hoseth fra et kjapt frispark som dessverre ikke Eirik Hoseth scoret på alene med keeper, men dere mener muligens at det var Trond sin feil at Eirk ikke scoret, og like så med tabbene til Skiri og Deinoff, som resulterte i baklengs.
Det var nok Trond sin feil det også.

[b] Banens deidert beste spiller i dag[/b] [u] [b] Trod Fredriksen ![/b] [/u]

B.i.l

Vi savner Fagermo

Legg inn av B.i.l » man jun 21, 2004 01:47:29

Enig med Stauratatata, dette spillet nytter ikke mot Kongsvinger, da blir det nok tap.

AaFK-Jugend

Vi savner Fagermo

Legg inn av AaFK-Jugend » man jun 21, 2004 02:00:29

Til og med jeg må innrømme at Fredriksen var brukbar i dag. Han var ikke banens ener, men han hadde noen utsøkte pasninger. Jeg savner imidlertid litt fandenivoldskhet fra Trond. Han ser til tider litt umotivert og halvhjertet ut.

En annen spiller som får mye kritikk av meg er Aarøy. I dag må jeg legge meg flat å si at også han spilte en god kamp. Da tenker jeg først og fremst på 2.omgang. Vi som stod på toppen fikk oss også en god latter eller to på grunn av Aarøys vanvittige ballkontroll.

Stå på Hogne!

Jeg synes ikke kampen i dag var dårlig. Selv når Hønefoss gikk opp til 2-1 var jeg ikke i tvil om hvor seieren skulle ende. I 2.omgang spilte de meget bra, og det var bare tilfeldigheter som gjorde at vi ikke vant mer.

Det finnes alltid noe å sette fingern på!

I dag viste Deinoff nok en gang at han ikke er verdt å satse på. Jeg føler meg absolutt ikke trygg når det skjer ting foran AaFK-målet.

Nok en gang vil jeg benytte anledningen til å etterlyse Sandø? Hvorfor får han ikke prøve seg?

Kjør debatt!

SvenO

Vi savner Fagermo

Legg inn av SvenO » man jun 21, 2004 02:04:16

Vet ikke hvilken kamp du har sett Faani, men det går ikke an å påstå at første omgangen var bra. Vil si at dette var årets dårligste hjemmekamp.
Laber innsats, midtbanen fungerte ikkje i det hele tatt, svært mye personlige feil osv. Forstår at vi taper bortekamper hvis prestasjonsnivået er slik. Vet ikke om Moldskred gikk ut med skade eller hva som var grunnen, men når Normark bytter spillere rett etter pause da er det noe som ikke stemmer i laget. Dette er ikke noe han gjør ofte akkurat.
2. omgang derimot hevet vi oss flere hakk, og spillte tidvis bra fotball.
Banens beste spiller idag mener jeg utvilsomt var dos Santos, som også la et ferdigscora innlegg til Aarøy. Ellers så var det godt å se at Aarøy klarte å score igjen etter en periode med litt måltørke. Synes det er litt bekymringsfullt at Austnes virker ute av form, han såg ukonsentrert og sliten ut. Anonym store deler av kampen. Hoseth kom til en del sjanser etter innhoppet, men avslutningene holdt desverre ikkje. Burde ha putta hvertfall en av sjansene. Flere hakk bedre idag enn sist.

Kort oppsummert så var det idag en dårlig og en bra omgang.

Orange

Vi savner Fagermo

Legg inn av Orange » man jun 21, 2004 02:18:55

Fagermo og Holm er ikke like i spillestil... ! Holm er mere ein teknisk og hurtig spiller, mens fagermo er krigeren og ikke minst duellsterk. Vi alle savner vel også de farlige innkastene.

Nå synes jeg at du fokuserer mer på de individuelle ferdighetene til spillerene, enn spillestilen. Du har nok rett i at Holm er bedre teknisk, noe som er med på å gjøre han til en bedre spiller. At Fagermo skal være en slik fantastisk kriger, er overdrevent. De andre midtbanespillerene jobber like hardt som Fagermo, og de går heller aldri av banen uten mange ballberøringer, som Fagermo slet med til tider (ble helt usynlig). Når jeg sier at spillerene er noe like, henviser jeg først og fremst til den offensive kontra den defensive jobbingen, og måten de plasserer seg på banen.

Innkastene til Fagermo er absolutt et mulig angrepsmiddel, men jeg tviler på at det fører til stort flere mål, enn de litt kortere innkastene AaFK tar nå.

Når det gjelder den defensive/ offensive rollen, så er det vel opp til hvilken oppgaver du blir satt på....
Om Fagermo har blitt satt til en defensiv rolle, er jeg sikker på at han hadde klart det utmerket.

Dette har det vel blitt vist tydelig flere ganger at ikke er Fagermos beste posisjon, men vi kan jo se om han får prøve seg hos Normark snart, og om han de spiller som defensiv midtbanespiller eller ikke.

For øvrig, nydelig offensiv pasning av Fredriksen til Aarøy i dag.

Svar