Moderator: Arcturus

PelleParlament

Uforstålig sanksjon mot Mhead og Yttis3!

Legg inn av PelleParlament » ons jun 04, 2003 17:28:58

Jeg synes det har vært en svært fin tone her inne i det siste, hvis en ser vekk fra enkelte episoder med donaldo involvert , som jeg for øvrig tar min del av skylden for. Ny iver og giv har preget alle sammen ettersom den uheldige tvisten om bussbillettene ble løst.

Derfor er det med det største sjokk og vantro jeg hører Mhead er utestengt fra forumet. Mhead har utvilsomt stått bak noen av de mest faglige og kunnskapsrike innleggene her inne, noe jeg vet alle er enig i, selv om hans evne til å tenke kritisk ikke har falt i god jord hos alle. Han er utvilsomt en viktig ressurs for forumet,så derfor finner jeg det helt uforstålig at han er utestengt. Til dette mysteriet melder det seg to spørsmål:

1. På hvilket grunnlag har moderator stengt han ute? Finn frem reglementet for dette forumets skikk og bruk,og vennligst prøv å finn et overtramp.Jeg har ikke lykkes,da alle innleggene hans har vært innenfor spillereglene.

2.Har noen kontaktet moderator og fært med løgnaktige påstander angående Mheads engasjement her inne? Jeg tror ikke vedkommende tør å melde seg,men jeg vil gjøre dere oppmerksom på at det kan være en løgner som ikke skyr noen skitne triks her inne.

Jeg skal selvfølgelig skrive til moderator og be om en utredning for dette justismordet.

Til slutt vil jeg legge til at jeg synes det er uendelig trist at noe sånt skjer nå når tonen var så fin og positiv her inne.

StranD.Jr

Legg inn av StranD.Jr » ons jun 04, 2003 17:40:27

Til slutt vil jeg legge til at jeg synes det er uendelig trist at noe sånt skjer nå når tonen var så fin og positiv her inne.

PelleParlament

Legg inn av PelleParlament » ons jun 04, 2003 17:43:33

Vil bare si at ditt forsøk på å blusse opp stemningen igjen ikke biter på meg Strand jr. Syns du hadde lagt inn et flott innlegg til inspirasjon for oss alle.Fortsett heller med det istedet for disse antydningene til provokasjon.

StranD.Jr

Legg inn av StranD.Jr » ons jun 04, 2003 17:49:29

Akkurat den tror jeg at du missforstod litt:

synes innlegget ditt var topp, men synd at man må ha slike innlegg,

jeg synes også det er trist at moderatorer må ty til slike ting, spesielt når tonen her inne er så fin som den er :)

FAntasy

Legg inn av FAntasy » ons jun 04, 2003 17:49:57

Hei PelleParlament!
Det er kun Administrator som har mulighet for å utestenge brukere av dette forumet. En moderator har ikke mulighet til dette.

[b] |___AaFK___|---Þ[/b]
[b] __O____O______[/b] Jeg er en AaFK-tilhenger..

PelleParlament

Legg inn av PelleParlament » ons jun 04, 2003 17:51:30

Okei,beklager min feilaktige tolkning.Ja jeg synes det er særdeles dumt at slike ting skjer,spesielt når de er helt uberettiget. Fortsett å spre godt humør her inne :) Hvordan i svarte får man tak i moderator forresten?

PelleParlament

Legg inn av PelleParlament » ons jun 04, 2003 17:52:09

God dag Fantasy! Hvor i svarte får man tak i administrator da?

FAntasy

Legg inn av FAntasy » ons jun 04, 2003 18:03:25

Ved å trykke på rapporter-linken under innlegget ditt vil du kunne sende en melding til Administrator. Moderatorer har ingen kontakt-adresse.

[b] |___AaFK___|---Þ[/b]
[b] __O____O______[/b] Jeg er en AaFK-tilhenger..

coalesce

Legg inn av coalesce » ons jun 04, 2003 18:10:51

At Mhead er utestengt er rett og slett et skammens og sorgens kapittel for forumet. Har overhodet aldri sett Mhead bryte reglene her, noe jeg ikke kan si om så mange andre, og det har jeg eksempler på senest fra i går. Håper den ondsinnede, herskesyke personen som har sørget for at Mhead ikke lenger kan levere oss sine gjennomtenkte, saklige og konstruktive innlegg tar til fornuft og bedyrer Mheads udiskutable uskyld. En kaktus går også til administrator, eventuelt moderator, alt etter hvem det er som har makt til å foreta en slik åpenbart forhastet handling. Det går da vitterlig ikke an å utestenge mønsterbrukere, mens andre brukere som daglig poster innlegg der skjellsordene og ærekrenkelsene hagler får slippe uten reaksjoner. Gir deg min fulle støtte Mhead!

Stauratatata

Legg inn av Stauratatata » ons jun 04, 2003 18:29:05

MHead har overhodet ikke gjort noe som tilsvarer utestengelse. Laterlig å stenge ham ute fra forumet.

PelleParlament

Legg inn av PelleParlament » ons jun 04, 2003 18:29:53

Jeg vil gjerne utfordre deg Noggy til å ta kontakt med administrator for å få renvasket MHead.Selv har jeg allrede skrevet og bedt om full frifinnelse,men antar du har litt mer autoritet i maktens korridorer enn det jeg har.

alizm0

Legg inn av alizm0 » ons jun 04, 2003 18:30:57

Jeg syns det er meget synd at MHead er utestengt! Greit nok han er flink til å provosere de fleste, men han har bidratt med meget god kostruktiv kritikk og har på ingen måte foretatt seg ting som påkaller en utestengelse. Om MHead er kvalifisert til utestengelse er det nok fler som har gjort langt verre ting og postet mye verre beskjeder enn ham.

Kjetil

Legg inn av Kjetil » ons jun 04, 2003 18:34:33

Det kan jo være uttalelser som;

Stormen er den største ansamling drittunger sør for Romsdal

som har gjort utslaget, selv om jeg har sett mye værre ting...

Hvem vet?

Ser forøvrig at hele Mhead post "Stormen graver sin egen grav" er fjernet.

Også Yttis3s innlegg mot Ass.trener Sørnes, fordi han angivelig hadde skaffet seg ny bil, er borte vekk.

Er Yttis3 også utestengt?

PelleParlament

Legg inn av PelleParlament » ons jun 04, 2003 18:38:11

Den uttalelsen er tatt helt ut av sammenheng,og det vet du like godt som meg.Synes det er trist du prøver å sette folk opp mot MHead på den stakkarslige måten.Hvis du leste hele "Stormen graver sin egen grav" vet du at han svarte konstruktivt på et spørsmål mange stilte han;"Hvorfor ikke bli medlem av Stormen?". Når det gjelder Yttis3's bil-extra har han beklaget det og lagt seg langflat for kritikken.Må si jeg ikke synes dette var nødvendig av deg å poste Kjetil.Meg om det.

NoggyStyles

Legg inn av NoggyStyles » ons jun 04, 2003 18:40:16

Pelle: Tror nok ikke jeg har så mye makt, heh...

Før jeg gidder å blande meg så bør administrator komme med en uttalelse om hvorfor han ble utestengt i så fall.

PelleParlament

Legg inn av PelleParlament » ons jun 04, 2003 18:44:16

Den er grei.Men siden MHead har holdt seg på matta,og vel så det,bør du være forberedt på å trå til.Administrator kan umulig ha hatt en legitim grunn til å stenge han ute.

Kjetil

Legg inn av Kjetil » ons jun 04, 2003 18:45:58

Hallo?

jeg prøvde bare å finne en grunn til han ble utestengt.

Siden postene jeg refererte er FJERNET, er det tydeligvis noen som reagert på det. Og dette kan kanskje være grunnen? jeg spurte..

Hvis du klarer å telle til ti og reflektere litt før du angriper meg, skjønner du sikkert budskapet.

PelleParlament

Legg inn av PelleParlament » ons jun 04, 2003 18:49:44

Hallo ja. Jeg beklager,jeg forhastet meg kanskje en smule,men synes dette er meget besynderlig.Har vansklig for å tro at han har blitt utestengt på grunn av den "Stormen graver sin egen grav" tråden.Det får jeg håpe er en klin umulighet.

Kjetil

Legg inn av Kjetil » ons jun 04, 2003 18:51:57

Har vansklig for å tro at han har blitt utestengt på grunn av den "Stormen graver sin egen grav" tråden

Enig.

Vi får vente å se.

Men dette kan jeg ikke sitte å gruble på nå;

Sommer og sol ute. Hadde bare ikke Faani rota vekk super-solbrillene mine på vei til Sogndal. hehe. :P

PelleParlament

Legg inn av PelleParlament » ons jun 04, 2003 18:55:12

Siste nytt er at også yttis3 er utestengt fra forumet. Da kan kanskje BMW-klubben ha vært det magiske ordet? Synes uansett det er helt på tryne å stenge noen ute for en slik bagatell.Det var kun en metafor,og det bør alle,inkludert administrator,skjønne. En forutsetning på et diskusjonsforum må være at det er lov å diskutere alt i Aafk-sfæren.Da synes jeg det er helt galt av administrator å frede ledelelsen, slik som alt tyder på har vært praksisen i denne saken. Nå er vel kanskje den aktuelle tråden fjernet,men så vidt jeg husker var det intet som kunne tolkes i nærheten av personhets.Håper administrator kryper til korset,og lar rettferdigheten seire.Alt annet vil være en skam!

donaldo

Legg inn av donaldo » ons jun 04, 2003 19:12:14

Administrator/moderator har min fulle sympati og forståelse for at yttis3/MHead er utestengt.
Det tyder på at vi vil få mer ryddige forhold, hvor vi ikke lenger kan angripe andre uskyldige personer ustraffet.

Mange Takk ADM/MOD !!!!

coalesce

Legg inn av coalesce » ons jun 04, 2003 19:18:22

Snakk om å danse på andres grav donaldo! Du av alle...som har flerfoldige, store, svarte svin på skogen når det gjelder brudd på reglene her inne. Sannelig min hatt trodde jeg ikke du var så lite gjennomtenkt at du går ut med en slik kommentar på denne tråden. En kjempesvær kampestein gjennom glasshuset ditt donaldo....

PelleParlament

Legg inn av PelleParlament » ons jun 04, 2003 19:22:28

Du har faktisk sluttet å overraske meg donaldo.Jeg har innsett at du faktisk hater yttis3 og MHead,da du tydeligvis ikke er i stand til å føre siviliserte diskusjoner på deres nivå.Allikevel vil jeg be deg bruke sunn fornuft og se saken fra deres side.Hva i alle dager har de sagt det siste døgnet som kvalifiserer til utestengelse? Hvis du tar i betrakting at betegnelsen "Bmw-klubben" var en metafor er det ikke mye å gripe fatt i.Dette forumet mister to attraksjoner hvis ikke administrator omgjør sitt vedtak.Bidragene til disse to er nemlig en fryd for oss som er glad i en skikklig fotball-debatt. Du kan alltids snakke varmt om "Skryte Aafk opp i skyene"-trådene men de temaene har det med å ebbe ut i at "Aafk er best-ingen protest" og that's it, hvilket er veldig lite tilfredstillende for en fotball-elsker.Dette tror jeg ingen vil krangle på. MHead og Yttis3 trengs her på forumet!

donaldo

Legg inn av donaldo » ons jun 04, 2003 19:24:06

Mulig det, men nå er forhåpentligvis to av årsakene til at jeg har vært sint borte.
Jeg har aldri angrepet noen, uten at jeg først har vært angrepet av samme person.

Brukeravatar
speak.

Legg inn av speak. » ons jun 04, 2003 19:28:22

En reflektert komentar om dette til oss alle! For det første så vet ikke vi, den gjengse bruker som ikke har noen form for "vanlig" kontakt med disse to, om de har blitt advart av de som har utestengt dem, ei heller om utestengelsen er permanent eller ei!

Før jeg vet noe mer om saken ønsker jeg ikke å si noe mer om det.

Speak.

PelleParlament

Legg inn av PelleParlament » ons jun 04, 2003 19:28:58

Jeg vet ikke om du ikke har sett det,eller om du simpelten ikke vil se det, men nå er alle her på forumet enig om å fokusere på det positive.Derfor synes jeg det er litt leit at du ikke greier å legge fra deg snakket om angrep,personhets,og andre banaliteter.Det minner meg for øvrig på hvorfor du har vært innblandet i så mange munnhoggeri-massakrer....

donaldo

Legg inn av donaldo » ons jun 04, 2003 19:29:18

Jeg trenger ikke personene du nevner, for jeg er stolt av det Ålesund by har fått til med bla.a. fotballen.
Jeg kommer til å støtte AaFK videre uannsett hvordan det går, og tenke positivt fremover så godt som det er mulig.
Jeg syntes forresten at du bør legge vekk dette BMW uttryket for din egen del om ikke annet.
Ledelsen i AaFK gjør en god jobb og så godt som de kan.

dagoso

Legg inn av dagoso » ons jun 04, 2003 19:30:16

Dette er bra..

PelleParlament

Legg inn av PelleParlament » ons jun 04, 2003 19:31:35

Min kommentar over var til donaldo, speak. så ikke misforstå. Fint og konstruktiv innlegg fra deg forresten. Støtter forresten Peter i den generaliserende karakteristikken av psyken til donaldo.Føler meg rett og slett ikke sikker på den mannen.

coalesce

Legg inn av coalesce » ons jun 04, 2003 19:31:59

Det går mange tikkende bomber som donaldo rundt omkring i byens gater...han er nok ikke den med mest sprengladning....dersom du faktisk blir sint p.g.a. ting som blir skrevet her inne foreslår jeg at du enten holder deg unna, eller oppsøker profesjonell hjelp...og da tenker jeg ikke på torpedoer slik som en av forbundsfellene dine truet med...

Svar