Moderator: Arcturus

Svar
Guru

Stallen 2015

Legg inn av Guru » tir mai 27, 2014 14:48:55

I Aalesund må ein alltid ha hovudet fullt av tankar. Lange tankar. Korte tankar.

Etter ein veldig hektisk månad går vi no inn i ei fredelig veke. Og litt etter det heilt inn i ein månads sommerferieVMpause. Vi må bruke tida godt. Både med tanke på den komande hausten og dei komande sesongane.

Slik ser stallen 2015 ut per dags dato:

Målmenn:
13.Sten Grytebust (15)

Forsvar:
2.Akeem Latifu (15)
5.Oddbjørn Lie (16)
6.Mikael Dyrestam (16)
16.Hugues Wembangomo (15)
34.Izantullah Ahmadzai (16)

Midtbane:
7.Sakari Mattila (16)
8.Fredrik Carlsen (15)
10.Peter Orry Larsen (16)
31.Michael Barrantes (15)
35.Henrik Bjørdal (16)
36.Thomas Martinussen (15)
??.El Mehdi Karnass (17)

Angrep:
14.Leke James (16)
37.Torbjørn Grytten (15)

Totalt 15 spelarar under kontrakt også i 2015. 1 målmann og 14 utespelarar. Ved sesongstart bør vi opp i ca 3+20. Med andre ord fortsatt god plass. Dei mest nærliggende forsterkningane er dei vi allereie har gående inne i siste sesong.

1.Andreas Lie
Andrekeeper. Fortsetter om han er innstilt på det sjølv.

4.Jonatan Tollås
Kaptein. Definitivt ønska med videre.

11.Tramaine Stewart
Inne i sin tredje sesong. Har vist at han har stort potensiale. Men etter eit år ute med skade er han langt frå toppnivået for tida. Usikker framtid.

15.Daniel Arnefjord
Vaksen svenske på 35 år som er inne i sin sjuende sesong i klubben. Usikker framtid. Kjem blant anna også an på Tollås.

17.Demar Phillips
Har sagt at han ønsker å fortsette i klubben. 30 år, inne i sin sjette sesong i klubben og speler circa fast. Ligg brukbart an til forlengelse.

18.Christian Myklebust
Slo gjennom med eit aldri så lite smell i 2011, men har vore fryktelig skadeplaga sidan den gong. Ei overraskende gjenoppvåkning må til for å bli med videre.

19.Tor Hogne Aarøy
Speler på overtid i år, og har vore overraskende mykje involvert. Skal aldri seie aldri, men mest sannsynlig er 2014 den siste sesongen hans i stallen.

22.Jo Nymo Matland
Var den første etablerte elitespeleren vi kjøpte sommeren 2011. Har vi kjøpt andre rett frå ein konkurent? Dalende formkurve i fjor og i år. Usikker framtid.

23.Fredrik Ulvestad
Diamant. Definitivt ønska med videre.

viewtopic.php?f=3&t=21623&p=474720&hili ... 14#p474720

Då oppsummeringa starta i fjor sommer var det 9 spelarar på utgående kontrakt. 5 av dei - Barrantes, Carlsen, Grytebust, Orry og Aarøy - er fortsatt med. Dei fire siste - Fuhre, Skagestad, Nordvik og Rasmussen - forsvant ut. Det komande halvåret vil vise korleis det går med årets 9.

Ein kompliserende faktor er utenlandskvoten. Vi har plass til 9 på den. Frå og med komande overgangsvindu er vi oppe i det tallet. Det blir ei nøtt dersom vi har tenkt å hente inn ein spiss eller nokon andre frå utlandet. 3 av dei 9 - Phillips, Arnefjord og Stewart - er på utgående kontrakt, og har eit bittelitt trangare nålauge enn dei andre.

Sist redigert av Guru den tir mai 27, 2014 15:39:04, redigert 3 ganger totalt.
Nokon veit bedre enn andre

Brukeravatar
DAGGAD

Re: Stallen 2015

Legg inn av DAGGAD » tir mai 27, 2014 15:33:46

Tollås og Ulvestad er opplagt ønsket med videre.
Av de andre er det kun Demar jeg ser for meg kunne fått ny kontrakt, men jeg er jaggu ikke sikker på ham heller.

Men jeg tviler sterkt på at Tollås og Ulven spiller for Aafk neste år dessverre..:roll:
Aafk - gjør noe med seg selv

lhmr

Legg inn av lhmr » tir mai 27, 2014 16:53:16

Slik jeg ser det er nok Phillips, Lie, Tollås og Ulvestad ønsket videre. Aarøy er naturligvis ferdig etter sesongen, og det må skje noe spesielt for at Stewart og Myklebust skal få ny kontrakt. Matland ønsker jeg ikke å ha med videre, men mulig Aalesund vil ha han med videre som backup. Arnefjord har gjort en fantastisk innsats, men begynner å bli gammel. Tror Dyrestam kan være med på å avgjøre hans fremtid. Hvis Dyrestam blir skadefri og spiller bra er det nok slutt for Arnefjord, hvis ikke har han nok en liten mulighet. Hvis han vil resignere da.

sindre2

Legg inn av sindre2 » tir mai 27, 2014 17:17:23

Arnefjord har en smart spillestil etter min mening og spiller gjerne fremover der han ser muligheten, noe som trengs baki forsvaret vårt om dagen,.. Av disse håper jeg hvertfall Phillips, Arnefjord, Lie, Tollås og Ulvestad blir med videre, Matland er som sagt grei p ha i backup; som han har fungert som i det siste!

trippelf

Legg inn av trippelf » tir mai 27, 2014 21:01:09

Hva vi vil og hva som faktisk er reelt mulig er to vidt forskjellige ting. Jeg vil gjerne se Demar, Ulv, A.Lie og Tollås med videre. Men, dersom vi spiller i Adecco neste sesong, kan faktum bli at kun Demar av disse blir med videre, sammen med Arnefjord, Aarøy og Matland. Slik Aafk har stelt det til for se sjæl, kan budsjettkuttene føre til at veien opp igjen kan bli alt annet enn enkel. Jeg spår at vi er sist i TL om to kamper, men håper det lille positive vi så i 2 omgang mot Sarp kan føre til at jeg tar alvorlig feil. Taper vi de to neste og er sist, vil veien opp til trygg plass bli steintøff.

Guru

Legg inn av Guru » man sep 22, 2014 15:32:19

Snart fire månader er gått sidan denne tråden blei starta. Av dei 9 spelerane på utgåande kontrakt har vi fått eit endelig svar på 3. Andreas Lie fortsetter i klubben to nye år. Tramaine Stewart har for lengst avslutta kontrakta og reist heim til Jamaica. Medan Jonatan Tollås Nation har retta nasen mot Vålerenga. I tillegg signerte vi endå ein speler i sommar; Mos Abdellaoue.

Målmenn:
1.Andreas Lie (16)
13.Sten Grytebust (15)

Forsvar:
2.Akeem Latifu (15)
5.Oddbjørn Lie (16)
6.Mikael Dyrestam (16)

Midtbane:
7.Sakari Mattila (16)
8.Fredrik Carlsen (15)
24.El Mehdi Karnass (17)

35.Henrik Bjørdal (16)

Angrep:
14.Leke James (16)
30.Mos Abdellaoue (17)

37.Torbjørn Grytten (15)

Då er vi oppe i 17 spelarar med kontrakt for neste sesong. 2 målmenn og 15 utespelarar. Antydninga går på ca 2+20, og då er det altså plass til ca 5 utespelarar til. Vi ser at det er i forsvaret det er tynnast, og vi må opp med antallet spissar og. Midtbana? Kvalitet er aldri å forakte, samtidig som det knapt nok er ein einaste rein kantspeler på lista. Dei 5 ekstra spelerane vil nok heilt sikkert bli delvis henta frå våre eigne spelarar på utgåande kontrakter. 6 av dei 17 går på utenlandskvoten. Plass til tre til.

Det må forresten leggast til at sjølv om dei 17 spelerane på lista over har kontrakt for neste sesong, så er det sannsynlig at ein eller fleire likevel ikkje er med. Slikt skjer av ulike grunnar. Vi har spelarar som andre klubbar kan ønske å kjøpe, og då kan det vere at det blir slik. Og vi har spelarar som kanskje ikkje ønsker ein ny sesong eller er klare for det. For eksempel har Ygg vore skada lenge, Carlsen er ute til uti neste sesong og Martinussen har hatt ein skikkelig realitetssjekk etter forrige sesong. (Navna nevnt utan at eg veit verken det eine eller det andre.)

Så til dei 6 siste på utgåande kontrakt.

15.Daniel Arnefjord
Vaksen svenske på 35 år som er inne i sin sjuende sesong i klubben. Leiligheten er seld og familien har flytta heim til Sverige, men han har sagt at det absolutt er aktuelt å forlenge og leige videre. (Hadde sjølvsagt vore lettare å overtale han til å forlenge før dette skjedde.) Etter at Tollås er ute av kabalen meiner eg det er på tide å tilby ny kontrakt til Arnefjord. Tre stopparar er minimum (vi har allereie Dyrestam og Oddbjørn Lie), og med Arnefjord på plass kan vi enten legge inn ein tydelig førstelagskandidat eller ein med potensiale til å bli det i tillegg.

17.Demar Phillips
Har sagt at han ønsker å fortsette i klubben. 30 år, inne i sin sjette sesong i klubben og speler circa fast. Året i år har vore eitt av dei bedre, og kvalitetsmessig forsvarer han definitivt ein plass i laget. Det er påstått at han har ei lønn frå ein annan økonomisk virkelighet, og det kan godt vere at det er bøygen for å få han med videre.

18.Christian Myklebust
Slo gjennom med eit aldri så lite smell i 2011, men har vore fryktelig skadeplaga sidan den gong. No er han skadefri, men ikkje meir enn at han endå ikkje har fått vere med i nokon kamptråd. Antakeligvis tikker klokka for fort for han. Vi kan sjølvsagt gi han ein forlengelse basert på potensial dersom den sportslige avdelinga meiner det er rett, men å rykke ned eit nivå kan godt vere den rette løysinga for alle partar.

19.Tor Hogne AarøySpeler på overtid i år, og har vore overraskende mykje involvert. Skal aldri seie aldri, men mest sannsynlig er 2014 den siste sesongen hans i stallen.

22.Jo Nymo Matland
Har vore 3,5 i klubben, og dei siste to sesongane har formkurva peika nedover. Det virker å gå mot slutten på samlivet for oss, men enn så lenge er det tynt med ventrebacker. Ahmadzai passer beskrivelsen, men han venter endå på debuten. Lie og Dyrestam kan begge spele der, men vil heller vere i midten. Signerer Phillips vil eg tru at det er endelig stenger døra for nokon fortsettelse.

23.Fredrik Ulvestad
Diamant. Det er fint lite vi ønsker oss meir enn at han forlenger kontrakta. Men med seks kampar att av sesongen og fleire forsøk på å få det til, så ser det ganske svart ut.

Sidan sist har vi rekt å få litt rykter om spelarar på veg inn.

Daniel Leo Gretarsson
http://www.smp.no/100Sport/fotball/elit ... 463885.snd
Sunnmørsposten kan i dag fortelle at han trener med klubben. 18 år, venstreback og islending.

Aron Thrandarson
http://www.smp.no/100Sport/fotball/elit ... 462913.snd
Det er bekrefta at Aalesund har lagt inn bud på denne talentfulle islendingen. 19 år, midtbanespeler? Fleire norske klubbar snuser visst på han, både Vålerenga og Brann er nevnt. Men kun Aalesund har lat inn bud. To gongar. Ingen av dei akseptert.

Adnane El Ouardy
http://www.smp.no/100Sport/fotball/elit ... 441853.snd
Vi må sjølvsagt ha minst ein marokkaner på denne lista. Spiss, 20 år. Var på eit lenger treningsopphold tidlig i sommar, men blei lagt i skuffa «på vent». Han var ikkje den umiddelbare spissforsterkninga vi trengte, men kan kunne vere aktuell igjen etter sesongen.

Carl Björck
http://www.smp.no/100Sport/fotball/elit ... 461126.snd
Her er ein mann med bevist målteft. 22 år, spiss, frå Sverige, speler for Brattvåg i 3.divisjon og har vore innom aldersbestemte landslag. Har også trent med Aalesund i haust for å kjenne på nivået og vise seg fram.

Kenneth Diallo
http://www.smp.no/100Sport/fotball/elit ... 445023.snd
Tidligare AaFK-juniorspiss som ikkje tok steget inn på førstelaget. Er no 24 år og har tatt omvegen via klubbar i lavare divisjonar. Speler for Herd i 2.divisjon i år. Visstnok fysisk imponerende, så då får vi sjå korleis det står til med resten. Trente med oss i sommer, og det var visstnok aktuelt å hente han inn allereie då. Det blei det ingenting av.

Brukeravatar
Strandapatrioten

Legg inn av Strandapatrioten » tir sep 23, 2014 19:02:20

Jeg kunne gjerne tenkt meg flere spillere med tilknyttning til regionen. Det må jo være flere lovende 1. evt 2. divisjonspillere der ute som kunne ha fått prøvd seg. Jeg er for utenlandske spillere, men synes det burde være et minste krav at spillerne kan litt engelsk og har en viss forståelse for vestlig kultur før de signeres.

Brehme

Legg inn av Brehme » ons sep 24, 2014 08:03:43

-Det ligger i kortene at Arnefjord er ferdig. Familien har flyttet tilbake til Sverige, og huset er lagt ut for salg. Han forsvinner etter sesongen!

-Matland har dessverre stagnert fullstendig og jeg tror klubben har mere å tjene på å få frem et nytt backalternativ.

-Myklebust er vel i praksis avskiltet for lenge siden.

-Aarøy må få en verdig avskjed denne sesongen, og bli husket for alle de flotte opplevelsene han har gitt oss.

-Phillips holder det sportslige nivået, men om lønnen er som beskrevet, så ser jeg at han fort kan forsvinne. God nok sportslig, men det er alltid noe tull med han. Ferie, røde kort, etc.

-Ulvestad. Det sier seg selv! Han er en av landets beste midtbanespillere, har en teknikk og et driv som vi aldri har sett maken til blant lokale spillere. Veldig synd at han ikke har forlenget kontrakten for lenge siden, men jeg mistenker at løpet er lagt og at de sportslige og økonomiske fremtidsutsiktene han har blitt forespeilet andre steder, ikke kan matches i Aafk. Så får vi håpe for Ulvestads del at han lykkes med sine valg. For Aafk er det veldig synd at man utvikler egne spillere, gir de masse tillitt over flere sesonger, også snur de ryggen til så fort de får sjansen.

Guru

Legg inn av Guru » ons sep 24, 2014 10:38:40

I Sunnmørsposten i dag er Henrik Hoff intervjua om kontraktssituasjonen. Med unntak av Fredrik Ulvestad har ingen av dei kontraktslause fått nye forslag. Forhandlingane ligg på vent fram til det er avklart vilken divisjon vi speler i neste år. Har forståelse for at det er ein viktig factor bade for klubben og spelerane. Forstår det slik at kontraktene spelerane har inkluderer klausuler om redusert lønn ved nedrykk (har i alle fall hatt det tidlegare, og Tromsø har hatt god nytte av det i år), men det er nok usikkert å signere på slikt rett før øksa kan falle.

Forståelse. Men likevel utolmodig. Hadde for eksempel Arnefjord fått forlenga kontrakta for eit år sidan, hadde neppe fanilien flytta heim. (Men på det tidspunktet var han uanestt nettopp tilbake frå ei rekordlang skadeperiode. Det skal ikkje vere enkelt.) Kor gode forhandlinger er det mulig å få til dersom det er to scenarioer å ta hensyn til?

Angående Fredrik Ulvestad nevnte avisa forresten at IFK Göteborg har sett han ved fleire anledninger. Vålerenga vil kun uttale seg på heilt generell basis at han er ein god speler på utgående kontrakt. Og Molde la jo inn bud allereie i sommer. Pluss alle andre som fortsatt lurer i skyggane. Så vi har vårt å konkurrere mot.

Brukeravatar
tl007

Legg inn av tl007 » ons sep 24, 2014 12:01:30

LSK har innført eit tak på lønn frå klubben. Ei ganske grei ordning. Så då er det opp til onkler og tanter å betale det som er over dette taket.

Brukeravatar
Fantomet_Vika

Legg inn av Fantomet_Vika » ons sep 24, 2014 14:40:47

Om Ulven reiser, så håper jeg for gudsskyld han reiser til Göteborg. Det hadde vært 10 kniver i hjertet om han hadde reist til FK Aker Yards, og Göteborg er jo en fin by, i motsetning til Oslo.

Brukeravatar
Å-Eff-Kå

Legg inn av Å-Eff-Kå » ons sep 24, 2014 19:32:21

Faktisk er det kun 3 lag som har sluppet inn færre mål enn oss så langt i årets serie, og det er Molde, Odd og Lillestrøm.
Alle lag som kjemper i toppen.
Så selv om Grytebust etter min mening er en av de beste keeperne, så kan vi heller ikke klage så veldig høylydt over forsvaret. Spesielt etter at Tollås ble skadet og Philips trukket ned som venstre back har vi vært stabile bakover. Olie har overbevist og Latifu har vist bedre og bedre takter utover i sesongen.
Håper derfor både Arnefjord og Philips tar minst ett år til.
Med Ygg og Dyrestam i tillegg har vi da bra dekning i Forsvaret!

Problemet vårt i år har vært fremover!
I antall scorede mål er vi tredje sist!
Kun nedrykkslahene er dårligere!
Har fortsatt troa på Mos, men vi trenger flere forsterkninger fremover skal vi ta et steg eller fem oppover på resultatlista der vi ønsker å være!
Svensken fra Brattvåg kan være et scoop, men det er et stort skritt fra 3. divisjon til TL.
Det som taler til hans fordel er nok prisen og det at han har altfor bra CV for 3. divisjon!
Han kan fort slå til i rett konstellasjon av spillere rundt seg!
Tviler på at marokkaneren er aktuell siden han ikke kom i sommer.
Unge islendinger er litt bingo, men det kan være verd et forsøk hvis prisen er rett!

Midtbanen er pr dags dato bra, men hvis Ulv velger å forlate oss må vi ha inn minst en midtbanespiller til, helst to.
Carlsen kan være tilbake neste år, og Martinussen kan ta nye steg, men med usikkerheten som er rundt disse bør vi ha to gode alternativer.

Så min mening er vel:
Forlenge ett år med Arnefjord og Philips.
Skriv kontrakt med Björck og de unge islendingene.

Og skaff en klassespiss i Hamedallah klasse!!
Type Moa eller Daniel Braathen...!
Selv om både Leke, Grytten og Mos har fått bedre flyt i det siste, mangler vi målgarantisten!
Og det er det som må til for å få målene vi trenger for å være der vi ønsker å være i 2015 :-)
På toppen av tabellen !
Det er i motbakke det går oppover!

weasel

Legg inn av weasel » tor sep 25, 2014 06:39:34

er visst enig om den ene islendingen nå.
http://www.smp.no/100Sport/fotball/elit ... 464364.snd
så får vi se om han vil til aafk selv også.

Brukeravatar
Nick Name

Legg inn av Nick Name » tor sep 25, 2014 11:58:20

Å-Eff-Kå skrev:
Enig

Willy

Legg inn av Willy » tor sep 25, 2014 14:46:03

Nick Name skrev:
Å-Eff-Kå skrev:
Enig
Det kommer helt an på lønna de skal ha. Slik jeg har forstått det er Philips blant de best betalte. Om vi ser det i forhold til bidrag på banen kan ikke det forsvares. Bedre lønn til f.eks. Ulvestad og Bjørdal og lengre kontrakter bør være veien å gå om spillerene selv ønsker. Med bedre lønn frister det kanskje å skrive under ny kontrakt?

De kan gjerne bli med videre men då bør det strammes inn på lønningsposen.
A fool gives full vent to his anger, but a wise man keeps himself under control.

Brukeravatar
Å-Eff-Kå

Legg inn av Å-Eff-Kå » tor sep 25, 2014 17:34:19

Willy skrev:..... Bedre lønn til f.eks. Ulvestad og Bjørdal og lengre kontrakter bør være veien å gå om spillerene selv ønsker. Med bedre lønn frister det kanskje å skrive under ny kontrakt?
Generelt kan man vel si det er lurt å forlenge kontrakter med alle man ønsker å satse på videre minimum ett år før de går ut.

Bjørdal har 2 år igjen av kontrakten, men sørg for ny kontrakt i løpet av neste år.

Og tar man med i regnestykket for Ulvestad det det koster å kjøpe en erstatter, så er jeg enig i at det helt klart vil være et smart trekk å tilby han høyere lønn hvis det kan bidra til at han signerer ny kontrakt!

Brehme

Legg inn av Brehme » tor sep 25, 2014 17:57:42

Å-Eff-Kå skrev:
Willy skrev:..... Bedre lønn til f.eks. Ulvestad og Bjørdal og lengre kontrakter bør være veien å gå om spillerene selv ønsker. Med bedre lønn frister det kanskje å skrive under ny kontrakt?
Generelt kan man vel si det er lurt å forlenge kontrakter med alle man ønsker å satse på videre minimum ett år før de går ut.

Bjørdal har 2 år igjen av kontrakten, men sørg for ny kontrakt i løpet av neste år.

Og tar man med i regnestykket for Ulvestad det det koster å kjøpe en erstatter, så er jeg enig i at det helt klart vil være et smart trekk å tilby han høyere lønn hvis det kan bidra til at han signerer ny kontrakt!
Angående Bjørdal så er det fullstendig idiotisk at han ikke er bundet til klubben lenger enn to år fremover. Hvis Aafk ønsker å vise handlekraft så slenger de en kontrakt på 5 år på bordet og solid betaling. Han har etablert seg på a-laget og er en av våre aller beste offensive spillere pdd. Enkel matte ;)

Willy

Legg inn av Willy » tor sep 25, 2014 19:19:46

[/quote]
Angående Bjørdal så er det fullstendig idiotisk at han ikke er bundet til klubben lenger enn to år fremover. Hvis Aafk ønsker å vise handlekraft så slenger de en kontrakt på 5 år på bordet og solid betaling. [/quote]

Det er faktisk slik AaFK kan begynne å tjene penger på talentsatsingen også. Klubben kan vente på det rette tilbudet og på det rette tidspunktet. Om dette koster noen ekstra kroner i året så har man muligheten til å tjene inn disse pengene + mere ved videresalg.
A fool gives full vent to his anger, but a wise man keeps himself under control.

Brukeravatar
Pastoren

Legg inn av Pastoren » tor sep 25, 2014 22:32:07

Willy skrev:

Angående Bjørdal så er det fullstendig idiotisk at han ikke er bundet til klubben lenger enn to år fremover. Hvis Aafk ønsker å vise handlekraft så slenger de en kontrakt på 5 år på bordet og solid betaling. [/quote]

Det er faktisk slik AaFK kan begynne å tjene penger på talentsatsingen også. Klubben kan vente på det rette tilbudet og på det rette tidspunktet. Om dette koster noen ekstra kroner i året så har man muligheten til å tjene inn disse pengene + mere ved videresalg.[/quote]

Er fullstendig enig her, vi har vært for trege gang på gang med og skrive langtidskontrakter med de vi ser har det.

Et godt eksempel er nå Bjørndal, her vil det bare gå oppover og å komme på banen om om ett år kan være forsent....
Joh:3:16........

Vatnebygder

Legg inn av Vatnebygder » man sep 29, 2014 20:13:14

Aafk2 enda nærmere opprykk til andre divisjon etter å ha slått Sogndal 2 i kveld. Ser av kamprapporten fra smp.no at Myklebust har spillt en god kamp. Klarer han å redde en kontraktsforlengelse, og ser vi han muligens på benken mot Odd?
http://3div.livesenter.no/index.php?id=459

Guru

Legg inn av Guru » tir sep 30, 2014 13:30:26

Ein diplomat ville ha sagt at det vil vere ein hyggelig overraskelse om Fredrik Ulvestad forlenger med Aalesund. Det har han sjølvsagt heilt rett i. Samtidig veit vi at Aalesund er ein klubb som liker å ligge i forkant. Når ein viktig speler forsvinn ut, vil vi gjerne ha erstatteren klar umiddelbart. (For å dempe ironiropa vil eg gjerne påpeike at det er heilt sant. Vi vil det. Men får det ikkje alltid til.)

Slik det ser ut no har vi ein flokk sentrale midtbanespelarar tilgjengelig neste år. Peter Orry Larsen, Fredrik Carlsen, Sakari Mattila, Michael Barrantes, Thomas Martinussen. Og det er vel sentralt Henrik Bjørdal høyrer heime og. Like fullt, Ulven er noko for seg sjølv. Sjølv om mangden er stor nok, krevs det noko spesielt for å erstatte han og ikkje minst; løfte laget endå videre. Vi veit at vi leiter på Island. Henrik Bjørdal kan ta ytterligere steg. Det finns heilt sikkert flinke folk bade i Finland, Costa Rica og Nigeria. Men ein mann har fått lite oppmerksomhet. Både frå oss og nasjonen totalt sett. I fjor fekk han Ganske mykje, og då han var historiens yngste cupfinalespelar for to år sidan var alle interesserte. Vi snakker sjølvsagt om hareidsdølen Fredrik Aursnes. Med Hødd sin skuffende sesong har det blitt mindre oppmerksomhet på han og. Eg må innrømme at eg ikkje har fulgt nøye nok med til å vite korleis han personlig har gjort det. Men i dag kom ein indikasjon på at det slett ikkje er aller verst. Han er nemlig for aller første gong tatt ut på U21-landslaget. Og han er fortsatt berre 18.

Fredrik Aursnes er sjølvsagt ein ideell speler for oss. På tide å få inn ien hareidsdøl. Han har kontrakt nokre sesongar til med Hødd, så det er ikkje berre å plukke han som ein villblomst. Her må det gode forhandlinger til. Eg har sagt det før: Som eliterserieklubben i diskusjonen, så er det vi som har det største ansvaret for å få til eit godt klima. Det er antakeligvis også vi som har mest å tene på å få det til. Pengar i handa er ein ting. Videresalgsklausuler. Spelarar på lån. Kan få til mykje med fantasi og godvilje.

Steg 1 er at Aalesund ønsker å hente han.
Steg 2 er at han ønsker å kome.
Med vår kjentmann Geir Hansen i Hødd og Aursnes sine gamle kjente Andreas Lie og Akeem Latifu i Aalesund, så er det ein god basis å starte med.

http://www.smp.no/100Sport/fotball/land ... 465435.snd

Brukeravatar
Å-Eff-Kå

Legg inn av Å-Eff-Kå » tir sep 30, 2014 23:50:41

Her har Hoff & Co ingen tid å miste!
En ung spiller som sikkert flere TL-lag kan tenke seg på laget!
Vårt fortrinn er jo da at vi holder til nærmest, noe som antagelig ikke vil være uten betydning for en 18-åring. så da gjelder det som du sier å legge på bordet en god pakke!

Guru

Legg inn av Guru » ons okt 15, 2014 14:49:56

Ein liten månad er gått sidan forrige oppdatering. Ein av dei aktuelle spelerane har signert; midtbanespelaren Aron Thrandarson frå Vikingur. Velkommen skal du vere.

Målmenn:
1.Andreas Lie (16)
13.Sten Grytebust (15)

Forsvar:
5.Oddbjørn Lie (16)
6.Mikael Dyrestam (16)
2.Akeem Latifu (15)

Midtbane:
24.El Mehdi Karnass (17)
??.Aron Thrandarson (17)
7.Sakari Mattila (16)

35.Henrik Bjørdal (16)
8.Fredrik Carlsen (15)

Angrep:
30.Mos Abdellaoue (17)
14.Leke James (16)
37.Torbjørn Grytten (15)

Dermed er 18 spelarar under kontrakt neste år, deriblant 2 målmenn. Det er plass til cirka fire utespelarar til. Og eventuelt ein tredjekeeper. Ser vi på lista over er det forsvaret som er tynnast. Kun to midtstopparar og to høgrebackar. Pluss Ahmadzai som sist eg sjekka spelte høgreback for andrelaget. Dei er sjølvsagt fleksible, men det er openbart tynt besatt. Sentralt på midtbana er antallet bra. Alltid plass til endå meir kvalitet, sjølvsagt, men behovet er større andre plassar. For eksempel på kantane der vi virker veldig tynt besatt. Men i motsetning til med forsvarsspelerane er det mulig å kamuflere manglende kantspelarar med ein annan taktikk. På topp har vi tre mann som virker. Det er ikkje nødvendig med fleire, men det skader heller ikkje dersom vi finn rette mann.

Dyrestam, Latifu, Karnass, Thrandarson, Mattila, Barrantes, James. 7 av 9 plassar på utanlandskvoten er allereie fyllt opp. Det speler sjølvsagt inn på fortsettelsen. Dersom Arnefjord og Phillips fortsetter er kvoten full. I tillegg står Gretarson, El Ouardy og Björck på lista over aktuelle. Og eg sit med inntrykket av at speideren vår er mykje utanlands. Ein liten kabal det der

Så til dei 6 siste på utgåande kontrakt. Ingenting nytt der, så eg endrer heller ikkje teksten.

15.Daniel Arnefjord
Vaksen svenske på 35 år som er inne i sin sjuende sesong i klubben.Leiligheten er seld og familien har flytta heim til Sverige, men han har sagt at det absolutt er aktuelt å forlenge og leige videre. (Hadde sjølvsagt vore lettare å overtale han til å forlenge før dette skjedde.) Etter at Tollås er ute av kabalen meiner eg det er på tide å tilby ny kontrakt til Arnefjord. Tre stopparar er minimum (vi har allereie Dyrestam og Oddbjørn Lie), og med Arnefjord på plass kan vi enten legge inn ein tydelig førstelagskandidat eller ein med potensiale til å bli det i tillegg.

17.Demar Phillips
Har sagt at han ønsker å fortsette i klubben. 30 år, inne i sin sjette sesong i klubben og speler circa fast. Året i år har vore eitt av dei bedre, og kvalitetsmessig forsvarer han definitivt ein plass i laget. Det er påstått at han har ei lønn frå ein annan økonomisk virkelighet, og det kan godt vere at det er bøygen for å få han med videre.

18.Christian Myklebust
Slo gjennom med eit aldri så lite smell i 2011, men har vore fryktelig skadeplaga sidan den gong. No er han skadefri, men ikkje meir enn at han endå ikkje har fått vere med i nokon kamptråd. Antakeligvis tikker klokka for fort for han. Vi kan sjølvsagt gi han ein forlengelse basert på potensial dersom den sportslige avdelinga meiner det er rett, men å rykke ned eit nivå kan godt vere den rette løysinga for alle partar.

19.Tor Hogne Aarøy
Speler på overtid i år, og har vore overraskende mykje involvert. Skal aldri seie aldri, men mest sannsynlig er 2014 den siste sesongen hans i stallen.

22.Jo Nymo Matland
Har vore 3,5 i klubben, og dei siste to sesongane har formkurva peika nedover.Det virker å gå mot slutten på samlivet for oss, men enn så lenge er det tynt med ventrebacker. Ahmadzai passer beskrivelsen, men han venter endå på debuten. Lie og Dyrestam kan begge spele der, men vil heller vere i midten. Signerer Phillips vil eg tru at det er endelig stenger døra for nokon fortsettelse.

23.Fredrik Ulvestad
Diamant. Det er fint lite vi ønsker oss meir enn at han forlenger kontrakta. Men med seks kampar att av sesongen og fleire forsøk på å få det til, så ser det ganske svart ut.

Ryktebørsen:

Daniel Leo Gretarsson
http://www.smp.no/100Sport/fotball/elit ... 463885.snd
18 år, venstreback og islending.

Adnane El Ouardy
http://www.smp.no/100Sport/fotball/elit ... 441853.snd
Spiss, 20 år, marokkaner. Var på eit lenger treningsopphold tidlig i sommar, men blei lagt i skuffa «på vent». Han var ikkje den umiddelbare spissforsterkninga vi trengte, men kan kunne vere aktuell igjen etter sesongen.

Carl Björck
http://www.smp.no/100Sport/fotball/elit ... 461126.snd
22 år, spiss, svensk. Speler for Brattvåg i 3.divisjon og har vore innom aldersbestemte landslag. Scorer massevis av mål. Har trent med Aalesund i haust for å kjenne på nivået og vise seg fram.

Kenneth Diallo
http://www.smp.no/100Sport/fotball/elit ... 445023.snd
24 år, spiss, ålesunder.Speler no for Herd i 2.divisjon etter at han tidlegare var junior i AaFK. Visstnok fysisk imponerende, så då får vi sjå korleis det står til med resten. Trente med oss i sommer, og det var snakk om å hente han allereie då. Det blei det ingenting av.

Henrik Hagen
18 år, målmann, ålesunder. Har tatt keeperplassen i Herd i løpet av sesongen. Var nylig innom treningane på CLS og likte seg visst der. Så spørs det om han, vi og Herd har best av å ha han som fast tredjekeeper i Herd i 3.divisjon eller med delt ansvar på Aalesund 2 i 2.divisjon.

Fredrik Aursnes
18 år, midtbanespelar, Hødd. Ingen rykte har nådd meg, men det er openbart at vi må ha han på blokka. Når han treng nye utfordringer, så må vi allereie stå klare.

Vebjørn Hoff
18 år, midtbanespeler, ålesunder.Sit ofte på benken allereie, og speler på U18-landslaget. Mangler kontrakt.

Robert Ekroll (19, målmann), Sondre Fet (17, midtbane/spiss?), Elias Dahlberg (18, midtbane), Vegard Sætre (18, forsvar), Knut Idar Dalhus, Joakim Barstad (16, midtstopper)

Desse er eit utvalg av spelerane under A-laget. Kan nokon av dei vere aktuelle for A-lagskontrakt?

sindre2

Legg inn av sindre2 » tor okt 16, 2014 09:01:32

Dersom Aarøy legger opp i år, bør det komme ut før kampen mot Vålerenga; slik at han kan hylles som den helten han er!

Brukeravatar
Blaudis

Legg inn av Blaudis » man okt 20, 2014 21:32:26

Håper Robin Shroot står på blokka også.

Brukeravatar
Fantomet_Vika

Legg inn av Fantomet_Vika » tor okt 23, 2014 15:00:08

Irriterer meg grønn over at Adin Brown ikke fikk en velfortjent hyllest. Han bare forsvant..

Vatnebygder

Legg inn av Vatnebygder » lør okt 25, 2014 23:08:37

Med Tollås på vei bort og Arnefjord uten kontraktforslag så langt bør Aafk strekke seg langt for denne spilleren.
http://www.smp.no/100Sport/fotball/engl ... 470286.snd

Willy

Legg inn av Willy » søn nov 02, 2014 23:03:55

Phillips bekrefter at han forlater klubben.

http://www.aafk.no/free/videoId/16fd1ze ... nkkb21lvf9

weasel

Legg inn av weasel » søn nov 02, 2014 23:28:00

oh, det var synd, hadde helst sett han i neste sesong også; han har vært en av de bedre i år...well , life goes on, so good luck to you Demar, and thank you for all great moments.

sindre2

Legg inn av sindre2 » man nov 03, 2014 00:10:33

Off... Hadde virkelig troen på Phillips med tanke på neste år og ny kontrakt! I år har han vist seg fra sin beste siden ved flere anledninger, og fortjener all lykke videre!

Svar