Moderator: Arcturus

Svar
Gjerde

Unnskyld Hulsker......

Legg inn av Gjerde » tir jun 24, 2003 05:10:27

Jeg vil herved be Bernt Hulsker om tilgivelse. Før kampen mot Ålesund på søndag har jeg ved flere anledninger forsvart deg som fotballspiller. Jeg har flere ganger sagt at du ufortjent har fått tittel som ufin, usportslig o.l. Det var selvsagt ikke meningen å tillegge deg egenskaper du åpenbart ikke i noen grad besitter, derav vil jeg spesielt nevne fairplay, godt humør, lagånd og ydmykhet. Jeg vil faktisk takke deg Bernt for at du en gang for alltid beviste for meg at jeg tok kraftig og grundig feil! Takk for meg med håp om at vi sjelden eller (helst) aldri får høre den makabert store kjeften din tømme seg for tåplige utsagn du ikke har forutsetning til å uttale deg om.

marwe

Unnskyld Hulsker......

Legg inn av marwe » tir jun 24, 2003 13:24:31

Hehe. Det der var godt lesestoff ;)
Når Hulsker har vært så ovenpå og jævlig ovenfor AaFK, så var det godt å se at han først og fremst ikke fikk spille fra start.
Og da han først kom på banen, måtte han filme for å kunne få til noe. Skuffende!

Nei Hulsker. Du er ei oppskrytt klyse! VEKK fra Tippeligaen (sammen med resten av m**de) ;)

Johnnen

Unnskyld Hulsker......

Legg inn av Johnnen » tir jun 24, 2003 13:29:37

Må ikke sparke de som ligger nede.
- jo forresten, spark i veg [b] :)[/b]

Aafk avd. Bergen

Unnskyld Hulsker......

Legg inn av Aafk avd. Bergen » tir jun 24, 2003 15:50:00

en ting skal hulsker ha, og det er jo at han går ut i media og gratulerer aafk med seieren. ok gjort, selv om han selvfølgelig er ei klyse. ble kvalm av å se innslaget på tv2 sporten med han og skiri! argh!
synes berg hestad gjorde en dårlig figur i etterkant av seieren, et tonn med unnskyldninger og uttalelsen aafk rykker ned får meg ikke til å like molde noe bedre...

M_Head

Unnskyld Hulsker......

Legg inn av M_Head » tir jun 24, 2003 16:19:00

Hulsker er en artig person med glimt i øyet. Det er slett ikke han som er Moldes styggedom. Det er få her på forumet som forstår ironisk og spøkefullt ordlag, noe Hulsker benytter seg av ofte. Bare fortsett slik, Bernt!

Men: Spillere som Magne Hoseth og Daniel Berg Hestad er, for meg, hovedgrunnen til at jeg ikke liker oppsynet på Moldelaget. Dette er 2 som er alvorlig store i kjeften, og bruker ufine midler i et sett. Dere så jo også at AaFK-spillerne tok Hulsker med en klype salt.

Johnnen

Unnskyld Hulsker......

Legg inn av Johnnen » tir jun 24, 2003 16:19:41

Patetisk å si at AaFK rykker ned, rett etter de hadde fått bank.
Tror de har nok med å klare seg selv faktisk. De har jo scoret mindre mål, og tapt flere kamper enn AaFK...
AaFK er et høstlag, og nå er midtsommernatten passert!

yttis4

Unnskyld Hulsker......

Legg inn av yttis4 » tir jun 24, 2003 16:55:16

Jeg tror nok uttalelsene til Hulsker var ment for å piske opp stemningen og hadde nok av humoristiske undertoner. Jeg har sansen for slike personer som Hulsker som er med på å sette farge på et lokaloppgjør. Da er jeg heller enig med MHead om at det er andre krefter i MFK som fortjener litt pepper. Men som vi har sett : Hovmod står for fall.

Gjerde

Unnskyld Hulsker......

Legg inn av Gjerde » ons jun 25, 2003 00:12:03

det var ikke med spesiell tanke på det hulsker har sagt i forkant av "kampen" og hans uttalelser ellers i media jeg skrev innlegget. Det var mer rettet mot hans oppførsel på banen. Hva han sier i media bryr jeg meg lite om og psykologien bak skjønner jeg. Men etter å ha sett han spille live, skjønner jeg all den kritikken han har fått som fotballspiller....

lun ballun

Unnskyld Hulsker......

Legg inn av lun ballun » ons jun 25, 2003 08:39:31

Hulsker var egentlig litt morsom og skal ha honnør for å fyre opp fans & spillere før derbyet . At fallhøyden er stor med slike intervju som han gjorde visste han sikkert , men han snakket med glimt i øyet og jeg tror han innerst inne ikke var så skråsikker som han gav uttrykk for . Sprekt også som en av få etter kampen å gratulere med seieren ..

Hoseth & Hestad derimot ... for et kjedelig liv slike patetiske idioter må leve . Vi skal være sjeleglad den ovenfra og ned holdningen ikke eksisterer lenger i AaFK . Den fordømte klysementaliteten der skal de få tørke seg en viss plass med , og det med en bukett visne roser ...

NoggyStyles

Unnskyld Hulsker......

Legg inn av NoggyStyles » ons jun 25, 2003 15:34:57

? Vi spilte underholdende fotball og skapte mer enn nok sjanser. Det er det flaut å tape på den måten, i en kamp som vi skal vinne. Personlig vil jeg ha revansj så fort som mulig. Drømmen er å få Aalesund på hjemmebane i kvartfinalen i cupen. Det går minst ti kamper mellom hver gang vi taper mot det laget Aalesund stilte på søndag, hevder Daniel.

Hulsker er ikke min klyse-favoritt nr.1 lenger, den prisen går nå til Berg Hestad.

M_Head

Unnskyld Hulsker......

Legg inn av M_Head » tor jun 26, 2003 00:27:05

Berg Hestad er både barnslig og en dårlig sportsmann. Han har jo stagnert fullstendig som fotballspiller, og er nok i dag bare veldig bitter. Synd, Daniel... bare ikke la det gå utover andre.

At Hoseth var på gråten så lenge er neppe overraskende, han har da aldri tatt noe som en mann. Travelt å være pappagutt med oppbrettet krage hver eneste dag. Kanskje det snart er nødvendig å brette opp armene sjøl.

Benton

Unnskyld Hulsker......

Legg inn av Benton » tor jun 26, 2003 04:09:30

må også legge til at det 2-2 målet som Hestad satte inn minne veldig om grisespill. han dytter jo Gjerde brutalt over ende for å få heada den ballen i mål. meget ufint og ufortjent mål etter min mening. men vi vant jo så det gjør ingenting..

Svar