Moderator: Arcturus

Svar
Arcturus

Kan AaFK invitere Svein-Erik Edvartsen?

Legg inn av Arcturus » lør jan 25, 2020 12:37:09

Jeg har fulgt saken til Svein-Erik Edvartsen ganske lenge, og havnet etterhvert mer og mer på at det er forbundet som har oppført seg toskete her. Ja, Edvartsen er kanskje direkte, og han går ikke rundt grøten. Men han er en meget oppegående dommer som vil de samme tinga for fotball, som vi supportere vil.

Denne karen er etter min mening en av Norges aller beste dommere. Han har gått en vei for å lære, og han har hatt sine gode og dårlige dager som dommer på våre kamper tidligere. På et tidspunkt følte jeg at han var langt unna å være god nok. Men de siste to årene før denne saken blåste opp, var han virkelig god. Han har også vist at han er en av ytterst få som evner å ta til seg kritikk, og bruke det til å bedre både adferd og prestasjoner. Slike folk er så sjeldne at jeg vil kalle ham en perle. Dessverre en perle som forbundet har svertet.

Jeg vil slå et slag for Svein-Erik Edvartsen, og samtidig stikke en liten langfinger i retning fryktkulturen i NFF.

Jeg foreslår derfor at AaFK følger opp det Stabæk nylig gjorde, og inviterer SEE til Ålesund for å dømme en av våre treningskamper.

https://www.dagbladet.no/sport/invitert ... b/72062012

Øggen

Re: Kan AaFK invitere Svein Erik Edvartsen?

Legg inn av Øggen » lør jan 25, 2020 16:17:27

Den støtta ej fullt ut 👍🏻
Men redd Aafk frykta å bli uglesett av NFF om dei gjer det, nokke j meina e ubegrunna.
Den Hauge mafia'n må berre byttes ut.

Arcturus

Re: Kan AaFK invitere Svein-Erik Edvartsen?

Legg inn av Arcturus » lør jan 25, 2020 18:23:00

Hva er vel toppidrett hvis man ikke er tro mot de gode verdiene.
"Sucking up" til forbundet kommer ganske langt ned på den lista. Jeg håper AaFK vil gjøre dette!

Galiat

Re: Kan AaFK invitere Svein-Erik Edvartsen?

Legg inn av Galiat » søn jan 26, 2020 10:36:33

Mange løfte brud av fotball forbundet her,så innvitere han til og døm 1eller flere av Aafk sine trenings kamper.Her har fotball forbundet brukt sin makt på en veldig feil og feig måte,og straffa han unødvendig mye

Svar