Moderator: Arcturus

AafkavdSula

Takk for sist Skiri..

Legg inn av AafkavdSula » tor des 16, 2004 21:48:42

Amund var i Byen idag,så litt trist ut der han stod...Tenke han savna oss.. Neste gang du er i byen er du svimmel etter kamp mot gamleklubben og 0-3 i baklomma...

Samvis_gamgod

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Samvis_gamgod » tor des 16, 2004 22:58:21

Neste gang du er i byen er du svimmel etter kamp mot gamleklubben og 0-3 i baklomma...

0-3 på Color Line Stadion e vel litt dumt. De blir jo i demmes favør. men 3-0 derimot, d blir nokke anna.

Hehe

:D

aafklover

Takk for sist Skiri..

Legg inn av aafklover » tor des 16, 2004 23:11:33

0-3 på Color Line Stadion e vel litt dumt. De blir jo i demmes favør. men 3-0 derimot, d blir nokke anna.

ja d hadde vært nokke d....:p
Fin dinna talen din foresten,Samvis:p

Alexan

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Alexan » tor des 16, 2004 23:13:21

Det spørs no da om "I" gir han plass på laget, det blir knallhardt for han å danke ut Hagen å Whæler.

Galiat

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Galiat » tor des 16, 2004 23:17:29

Hagen er på vei til Russland,og har nok spilt sin siste kamp i Vif

Samvis_gamgod

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Samvis_gamgod » tor des 16, 2004 23:43:09

Hvis Hagen er på vei BORT fra VIF så er det jævli synd for norsk fotball. Han er en utrolig god fotballspiller. Så hvis Steffen og Hagen går fra VIF så kan d godt hende at dem melder seg på bunnstriden sammen med Molde i TL 2005.
Sir ikkje at VIF kommer til å gå opp i limminga men hvis d fortsetter sånn at dei "sender" ut dei beste spillerane. så ber dei om å avmelde se på gullplassen.
Men han Amund e jo der da, ei VIRKELIG god forsterkning.

Fin dinna talen din foresten,Samvis

hehe.....

Jo takk.

Tjalle

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Tjalle » tor des 16, 2004 23:48:14

Det er jo ingen som bryr seg om russisk fotball i Europa! Eneste grunnen han evt. drar dit, er jo penger, og det bare for dumt! Trodde han var en ekte VIFer jeg, ikke at jeg er VIFer selv...

X-prod

Takk for sist Skiri..

Legg inn av X-prod » tor des 16, 2004 23:50:01

Hagen er på vei til Russland,og har nok spilt sin siste kamp i Vif

Hagen har jo signa for enga da ut 2007 .....

goof

Takk for sist Skiri..

Legg inn av goof » fre des 17, 2004 00:08:57

Panzer har kun kontrakt ut neste sesong, og ledelsen har gitt han tillatelse til å snakke med russerne... går nok om tilbudet er rett.

Galiat

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Galiat » fre des 17, 2004 00:13:33

han har ikke skreve under enda, og han har fått lov til og reise til Russland for og se på forholda.Vif skal ha møte med Strømsgodset i morgen,siden dem har krav på 20 prosent av overgang pengene.Han har fått et veldig god kontrakt,og skriver nok unnder

aafklover

Takk for sist Skiri..

Legg inn av aafklover » fre des 17, 2004 00:26:27

Tror og håpe at an Erik blir i Vif:p An e en veldig viktig spiller:)

Tjalle

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Tjalle » fre des 17, 2004 00:36:32

Har laget en liten liste over pluss og minus ved å gå til en russisk klubb framfor å være i VIF.

+ Bedre lønn

- Må kanskje si farvel til landslaget
- Kaldere klima
- Språket med tolv kasus...(!)
- Er ikke like kommers som i Norge
- Må tilpasse seg en helt ny kultur
- Vekke fra familie og venner
- Mister Champions League-kvalik med VIF
- Mister Royal League med VIF, hvor de gjør det bra
- Mister Tippeligaen neste år, som kan bli en like god, om ikke bedre sesong enn i år.

Så spørsmålet er jo om dette har en pris, og om han er villig til å la pengene vinne over gleden

Storfjorden

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Storfjorden » fre des 17, 2004 00:45:09

Hagen har jo signa for enga da ut 2007 .....

Nei. Ut 2005.

Storfjorden

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Storfjorden » fre des 17, 2004 00:52:27

Har laget en liten liste over pluss og minus ved å gå til en russisk klubb framfor å være i VIF.

Eg også:

+ Bedre lønn
+ Varmare på sommaren
+ Kaldare på vinteren
+ Fantastisk spanande kultur
+ Moskva er ein flott by
+ Faktisk ein bra liga
+ Fysisk og spanande fotball
+ Fyste nordmann i Russisk fotball
+ Er kjend med mafiaverksemd frå Vålerengen, så då er det greit å gå til ein ny mafiaklubb
+ Vodka

- Kunne KANSKJE ha vært med på å snappe gullet fra Rosenborg neste år.
+

faani

Takk for sist Skiri..

Legg inn av faani » fre des 17, 2004 01:04:51

Noen ganger er det al'right....
Panzer?

X-prod

Takk for sist Skiri..

Legg inn av X-prod » fre des 17, 2004 01:43:32

+ Moskva er ein flott by

Greit at Moskva er en flott by ...

Men å bruke det som argument når han kanskje går til St.Petersburg er vel litt å ta i ;)

Norgesmester2005

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Norgesmester2005 » fre des 17, 2004 03:17:16

Syntes det er greit at han drar vekk ! La gjerne hele laget bli solgt for min del, da blir det lettere for andre lag (som f.eks AaFK) å hevde seg i Tippeligaen ?
:)

Cognito

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Cognito » fre des 17, 2004 04:00:27

Syntes det er greit at han drar vekk ! La gjerne hele laget bli solgt for min del, da blir det lettere for andre lag (som f.eks AaFK) å hevde seg i Tippeligaen ?

Kanskje han har sett ka han Skiri har å by på og skjønna at løpet er kjørt og det beste han kan gjøre er å forlate klubben med littegrann verdighet?

Tror forresten det må være en julespøk regissert av Bohinen eller Iversen. Reise til Russland liksom...

Loony

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Loony » fre des 17, 2004 06:03:52

Tviler på at Panzer drar til Russland, men bra for Judas Skiri om han drar...

http://www.dagbladet.no/sport/2004/12/16/417803.html

Om noen lurer på hvorfor jeg skrev judas skiri - så kan det FAEN meg lese litt bibel/jøde historie, så ser dere hva SVIK er...

Savner fyren jeg - Han dro på HEILT feil grunnlag......

_olavaa_

Takk for sist Skiri..

Legg inn av _olavaa_ » fre des 17, 2004 09:00:30

Loony?? mener du att skiri er judas? det er mangel på kunskap å skrive nåkke sant. skiri har vore kaptein på aafk og hjulpe dei opp i tippeligaen 2ganger. hva er judas med det? skiri kunne forlatt klubben i fjor når de rykte ned, men nei da han var en av aafks beste spillere og sendte de opp igjen!!!!!!!

| |
| |
| |
| |______
|________

loen

Takk for sist Skiri..

Legg inn av loen » fre des 17, 2004 09:33:09

Sorry Loony!
Tror ikke du kjenner din besøkelsetid, med å skrive noe sånnt.
Amund Skiri er og blir en helt for Aalesund Fotballklubb, og vi har mye og takke han for.

Syntes du burde gå i deg selv og be om unnskyldning for det du skrev, dette er helt uhørt av deg.
Men ikke sikkert du er såpass voksen og ydmyk at du tør det, om så er tilfelle burde du være slettet fra forumet for godt, sånne supportere trenger ikke Stormen og Aalesund.

Dette mener jeg alvorlig.

Tviler på at Panzer drar til Russland, men bra for Judas Skiri om han drar...

http://www.dagbladet.no/sport/2004/12/16/417803.html

Om noen lurer på hvorfor jeg skrev judas skiri - så kan det FAEN meg lese litt bibel/jøde historie, så ser dere hva SVIK er...

Savner fyren jeg - Han dro på HEILT feil grunnlag......

Norgesmester2005

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Norgesmester2005 » fre des 17, 2004 09:59:14

Loen:
Det er vel lov å ha egne meninger om spillere som spiller for rivalene til AaFK uten å bli angrepet?
Er vel ikke noe værre dette, enn at han skal være helt i AaFK for alltid.
Hva om Skiri scorer vinnermålet i kamp mot AaFK, og dette er avgjørende for videre eksistens i Tippeligaen ?
Jeg er ikke helt enig med Loony, men likevel er vel ikke overgangen til Skiri noe bedre enn Vågnes sin overgang til Molde i fjor ?
I hvertfall mener jeg det !
Begge to ville ha større utfordringer, og høyere lønn. Det må vi akseptere !

Jeg håper ingen av dem får sportslig suksess, da jeg helst ser at både Molde og VIF rykker ned !

Dessuten bør du vel se klokkeslettet innlegget var skrevet? ;)

Orange

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Orange » fre des 17, 2004 10:06:45

Hagen får det sikkert fint i St, Petersburg, i et lag som i år trolig var bedre enn noen av de norske lagene. Klimaet er vel ikke så fælt der borte, og med 5 million kroner i året, vil han sikre fremtiden til både seg og sine barn. Bra for AaFK er det også om han drar.

Storfjorden

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Storfjorden » fre des 17, 2004 10:15:04

Greit at Moskva er en flott by ...

Men å bruke det som argument når han kanskje går til St.Petersburg er vel litt å ta i ;)

St. Petersburg er faktisk ein enda flottare by. ;)
...og det er ikkje langt til Moskva heller, i russisk målestokk. :p

loen

Takk for sist Skiri..

Legg inn av loen » fre des 17, 2004 11:42:16

Jo da kan gjerne ha meninger om spillere og overganger å sånnt, men skal ikke kalle Skiri en sviker det er helt på jordet å gjøre noe sånnt for det han har stått for på klubben.

Hva tidspunkt innlegget var skrevet intresserer meg midt i r...... men vis folk ikke er såpass oppegående at de vet hva de skriver så burde de holde seg for god for sånnt drittprat.

Thats it.[

QUOTE] Loen:
Det er vel lov å ha egne meninger om spillere som spiller for rivalene til AaFK uten å bli angrepet?
Hva om Skiri scorer vinnermålet i kamp mot AaFK, og dette er avgjørende for videre eksistens i Tippeligaen ?
Jeg er ikke helt enig med Loony, men likevel er vel ikke overgangen til Skiri noe bedre enn Vågnes sin overgang til Molde i fjor ?

Jeg håper ingen av dem får sportslig suksess, da jeg helst ser at både Molde og VIF rykker ned !

loen

Takk for sist Skiri..

Legg inn av loen » fre des 17, 2004 11:43:40

Jo da kan gjerne ha meninger om spillere og overganger å sånnt, men skal ikke kalle Skiri en judas det er helt på jordet å gjøre noe sånnt for det han har stått for på klubben.

Hva tidspunkt innlegget var skrevet intresserer meg midt i r...... men vis folk ikke er såpass oppegående at de vet hva de skriver så burde de holde seg for god for sånnt drittprat.

Thats it.[

QUOTE] Loen:

X-prod

Takk for sist Skiri..

Legg inn av X-prod » fre des 17, 2004 12:07:04

Mener på at folk bør slutte bry seg om Skiri .....

Han spiller i en helt annen klubb nå på lik linje med f.eks Bernt Hulsker ...

Litt rart at det er de samme som syter over at Roger'n skryter av molde sine bragder gjennom tidene - som vil hedre Skiri for det han har gjort gjennom tidene for AaFK ... litt dobbelt moral ute å går? ;) :p

Norgesmester2005

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Norgesmester2005 » fre des 17, 2004 13:36:59

Enig med alt her X-prod !

men skal ikke kalle Skiri en sviker det er helt på jordet å gjøre noe sånnt for det han har stått for på klubben.
Det er din menig, samt mange andres !
Men det er mange andre som ikke er enige med dere også ! respekter dem ?
;)
Tror du ikke det er delte meninger om Steffen Iversen blandt RBK-supportere ? (judas-Iversen som han kalles blandt mange)
Han gikk ikke engang fra RBK til VIF, men fra en eller annen klubb i England (uten at jeg gidder å bry meg hvilken klubb det var !)

loen

Takk for sist Skiri..

Legg inn av loen » fre des 17, 2004 16:19:01

Synd at du ikke skjønner dette da, men sånn er det bare klart man kan være uenig om ting men å kalle Skiri en JUDAS syntes jeg er vel drøy kost.

Men det er min menig, og jeg mener fortsatt at kan ikke folk oppføre seg normale , så har de ingen ting her på forumet å gjøre.

Tror ikke det er sånne folk Aafk og Stormen trenger til sin støtte.

Enig med alt her X-prod !

Det er din menig, samt mange andres !
Men det er mange andre som ikke er enige med dere også ! respekter dem ?
;)
Tror du ikke det er delte meninger om Steffen Iversen blandt RBK-supportere ? (judas-Iversen som han kalles blandt mange)
Han gikk ikke engang fra RBK til VIF, men fra en eller annen klubb i England (uten at jeg gidder å bry meg hvilken klubb det var !)

Norgesmester2005

Takk for sist Skiri..

Legg inn av Norgesmester2005 » fre des 17, 2004 16:33:26

Loen:
Jeg syntes at du bør akseptere andres meninger, selv om disse av og til er stikk motsatt av dine !

Tror ikke det er sånne folk Aafk og Stormen trenger til sin støtte.
Hvor var du da Vågnes fikk gjennomgå på forumet ???
Han hadde nok trengt din støtte da !

Tror nok ikke hverken du eller jeg skal avgjøre hvem AaFK og/eller Stormen trenger !

Hva mener du forresten om det som skjer blandt RBK-supporterne, ang. at mange, (ganske mange også ! ) kaller Steffen Iversen for Judas-Iversen ?
Trenger Rosenborg disse folka ?

Svar