Moderator: Arcturus

Svar
loen

AT DET GÅR ANN OVENFOR PUBLIKUM OG SUPPORTERE!!!!!!!!!

Legg inn av loen » tir sep 13, 2005 23:28:51

Skammens dag har atter lagt seg over Ålesund, og det er ikke uten grunn.

Når skal STYRE , LEDELSE( som ikke er tilstede) Trener / sportslig leder begynne å komme ned på jorden da? Er dere ikke flaue på vegne av Supportere, tilskuere og Næringsliv.

Dette må få følger etter årets sesong for styre, ledelse og trener, vis noen nå ikke tør si i fra skal det bli mobilisert på neste årsmøte i Aafk,
Det vil bli satt frem misstillitsforslag på årsmøte ovenfor de innvolverte parter.

Jeg er flau og skamfull overfor NORGES BESTE SUPPORTERKLUBB som desverre får oppleve noe sånnt, ikke et lag har så flott supportere som ÅLesund og så blir dette gjort ovenfor de?????????

Nei Ivar Morten du bør nok nå kjenne besøkelstiden din, og at du er kommet langt på overtid.
Hele tiden har du messet at laget er godt nok, men vi ser det nå at dette ikke holder mål,
Ta med deg Hoff og reis til syden og slapp av der nede. så finner vi nok folk som er villig til å trene og administere og ikke bare prate tullprat ovenfor publikum. næringsliv og supportere.

salat er ikke mat

Legg inn av salat er ikke mat » tir sep 13, 2005 23:30:17

ikke et lag har så flott supportere som ÅLesund

Ja det ser man jo helt tydelig her inne i kveld.

Aafk-tobben

Legg inn av Aafk-tobben » tir sep 13, 2005 23:39:02

ikke et lag har så flott supportere som ÅLesund

Som reiser seg og går 10 minutter før kampen er slutt. Lavmål!

Pehelg

Legg inn av Pehelg » tir sep 13, 2005 23:41:07

Jeg foreslår at vi på neste hjermmekamp stiller totalt uten supporterutstyr og oransje på tribuna.

På den måten kan vi heie og støtte spillerne, men vise med all tydelighet at vi slett ikke er fornøyd med støtteapparatet i klubben har vist oss i år.

SvenO

Legg inn av SvenO » tir sep 13, 2005 23:43:15

Stormen stod igjen til det var slutt, men veldig mange på resten av tribuna gikk i sinne.

Arcturus

Legg inn av Arcturus » tir sep 13, 2005 23:45:27

Av prinsipp reiser jeg meg aldri og går før dommern blåser av kampen.
Men når jeg ser av over halvparten av det øvrige publuikun gjør det, så blir jeg først forbanna.
Deretter så tenker jeg:
[b] DE GJØR DET I PROTEST MOT IVAR MORTEN, MOT STYRET OG MOT DEN TAFATTEHETEN OG UPROFESJONALITETEN SOM RÅDER I AAFK.[/b]
Ålesunds publikum, supportere og øvrige er MØKKA LEI av at de eneste som ikke skjønner hva som skjer er de sentrale beslutningstakerne.

DEJ17

Legg inn av DEJ17 » tir sep 13, 2005 23:48:51

E det noe rart at folk går 10 min før slutt?? Nei dette var f*** meg skuffende. Kan noen forklare meg et par ting, hvorfor i hell ska denne Morten Molskred spille så mye for?? Og hvorfor tar HAN ut Bahoken
når Aarøy kommer inn. Bahoken var jo den som løp noe idag, dette var flaut Normark...

Aafk-tobben

Legg inn av Aafk-tobben » tir sep 13, 2005 23:52:09

DE GJØR DET I PROTEST MOT IVAR MORTEN, MOT STYRET OG MOT DEN TAFATTEHETEN OG UPROFESJONALITETEN SOM RÅDER I AAFK.

Men hvilket signal gir det til spillerene? De spiller i hvertfall ikke bedre når halve stadion reiser seg og går.

Arcturus

Legg inn av Arcturus » tir sep 13, 2005 23:53:55

Spillerne blir selvsagt demotivert. Men det hjelper ikke med aldri så gode spillere når de som styrer ikke har peiling.

tomsing

Legg inn av tomsing » tir sep 13, 2005 23:54:47

Av prinsipp reiser jeg meg aldri og går før dommern blåser av kampen. Slik har jeg også alltid hatt det, helt til i dag. Hadde mest lyst til å gå etter 2-0, men ble sittende. Så når ydmykelsen var et faktum, klarte jeg ikke mer. Tenkte først jeg skulle stikke innom kontoret til Hoff å ommøblere litt tenna i kjeften hans, men klarte å beherske meg. (dette er ikke en trussel, er bare så jævlig frustrert). I dag støtter jeg faktisk alle som gikk før slutt, så lenge di gikk i protest og ikke for å unngå kø.

haakon

Legg inn av haakon » ons sep 14, 2005 00:00:59

Det er faen meg ikke rart.
Det laget og spillerne er begredelig. De viser ike innsats eller tæl, publikum kunne like så godt gått ved pause. Faen meg det værste jeg har vært med på. Molde var jo 10 nummer større.

Aafk-tobben

Legg inn av Aafk-tobben » ons sep 14, 2005 00:02:29

Det kunne aldri falt meg inn å gå før dommeren blåser av kampen.
Det eneste som hjelper er å fortsette å støtte laget.

Aafk-tobben

Legg inn av Aafk-tobben » ons sep 14, 2005 00:04:28

publikum kunne like så godt gått ved pause

Dust..

Hope

Legg inn av Hope » ons sep 14, 2005 00:08:28

Men hvilket signal gir det til spillerene? De spiller i hvertfall ikke bedre når halve stadion reiser seg og går.

Tror ikke spillerene kunne hentet inn igjen 4 - 1 på 10 minutter uansett. Synes det er greit å vise at jeg ikke finner meg i de taktiske disposisjonene til IMN. Du må gjerne mene det du vil, men jeg tror at mange av de som gikk før kampen var avblåst er like gode og engasjerte supportere som det du er.

orakelet

Legg inn av orakelet » ons sep 14, 2005 00:09:56

Dette var den totale ydmykelse med Normarks "gladeste spillere på banen" og " ikke katastrofe ved nedrykk" motivasjon. Har backet opp om Normark tidligere men nå er grensa nådd! Makan til svada. Bare utalelsen om nedrykket kvalifiserer til sparken og det bør ringe en bjelle for de som styrere klubben! Mannen har jo feil fokus!!! Læreperioden er over!

Normark bør umiddelbart fritas for sitt treneransvar og klubben bør starte prosessen med å skaffe ny trener til neste års førstedivisjon. Det skulle forresten være unødvendig at styret ber Normark om å gå, dette bør han finne ut selv. Gå, Gå, Gå!

Ledelsen bør også vurdere sin stilling.

Etter dette er det faen meg ikke mulig å å snakke med en moldenser, reise forbi Molde uten å bli påminnet kveldens tafatte mareritt der ingenting fungerte. Det eneste jeg kunne se var "Glade "ÅFK spillere som ble utspilt etter alle kunstens regler.

PS! Lykke til Videre Ivar Morten

Aafk-tobben

Legg inn av Aafk-tobben » ons sep 14, 2005 00:14:02

Tror ikke spillerene kunne hentet inn igjen 4 - 1 på 10 minutter uansett.

Nå kom 1 - 4 målet etter at de fleste hadde gått. Utrolige ting har skjedd på slutten av en kamp før. Odd kampen hjemme for eksempel.

Larsef

Legg inn av Larsef » ons sep 14, 2005 00:18:02

Men men,,, vi får jo sikkert låne ferge-tabellen og reiseruta til HØDD

orakelet

Legg inn av orakelet » ons sep 14, 2005 00:19:04

Synnes Stormen er utrolig tafatte. Tornekrattet hadde betydelig mer pondus i dag. Synes som om kontinuiteten forsvinner. Om dere fulgte med på Lillestrøm - Brann kampen så hørte en LSK supporterne stort sett hele tiden.

Dessuten - hvem hadde arrangert den elendige gitarsangen i pausa? Skrekk å gru!

Aafk-tobben

Legg inn av Aafk-tobben » ons sep 14, 2005 00:21:16

Om dere fulgte med på Lillestrøm - Brann kampen så hørte en LSK supporterne stort sett hele tiden.

Ja det er riktig. DEN samme sangen.....

tomsing

Legg inn av tomsing » ons sep 14, 2005 00:23:47

Dessuten - hvem hadde arrangert den elendige gitarsangen i pausa? Skrekk å gru! Hørtes ut som en dårlig dag på Mølla. Men jeg synest det var moro jeg, lenge siden jeg har flira så mye av pauseunderholdninga.

Shine

Legg inn av Shine » ons sep 14, 2005 00:24:54

Hva i all verden var det skrålet i pausen?
Hørtes ut som ei boks med binders og ei sirkelsag!
Pinlig inntil det komiske!

cupmester 2002

Legg inn av cupmester 2002 » ons sep 14, 2005 00:26:56

I dag skulle hele stadion gått i protest mot ledelse, trener og spillere. Noe mer begredelig har jeg ikke sett. Det er flaut å se at et lag ikke gir mer i et lokal derby som dette er. Molde var bedre enn oss på alt, ikke minst innsats. Dei vant jo stort sett alt som var av dueller.

Er enig at vi skal støtte spillerene men vi må da få lov til å vise vår misnøye med tingenes tilstand. En kan ikke gå å hylle spillerene ut i eningen når dei ikke har gjort seg fortent til det. Det er dei som skal være flaue ovenfor supporterene og ikke omvendt.

Når det er sagt så har jeg hele tiden sagt at vi ikke har gode nok spillere. Fikk vel nok et bevis på det i idag. Og hvorfor starter ikke dei nye spillerene vi har kjøpt???? Vi har 6 kamper igjen i år og jeg håper for Normark sin del at han ikke må trene dem opp først. Skal vi først handle spillere så sent i sesongen, så må dei for guds skyld være gode nok til å gå rett inn på laget. Dersom dei ikke er det er det jo bare patetisk å kjøpe dem nå.

Cerberos

Legg inn av Cerberos » ons sep 14, 2005 02:23:26

Av prinsipp reiser jeg meg aldri og går før dommern blåser av kampen.
Men når jeg ser av over halvparten av det øvrige publuikun gjør det, så blir jeg først forbanna.
Deretter så tenker jeg:
[b] DE GJØR DET I PROTEST MOT IVAR MORTEN, MOT STYRET OG MOT DEN TAFATTEHETEN OG UPROFESJONALITETEN SOM RÅDER I AAFK.[/b]
Ålesunds publikum, supportere og øvrige er MØKKA LEI av at de eneste som ikke skjønner hva som skjer er de sentrale beslutningstakerne.

Akkurat!

Hilsen en forbanna Cerberos som forlot plassen sin ett minutt på overtid. Nok var nok.

Cerberos

Legg inn av Cerberos » ons sep 14, 2005 02:26:47

Hadde egentlig tenkt meg hjem og spy edder og galle ut over forumet, men ser at det er helt overflødig. Hadde ikke formulert noe fornuftig uansett... DRIIIIIIIITLEI!!!!! :( :( :(

Brukeravatar
DAGGAD

Legg inn av DAGGAD » ons sep 14, 2005 02:31:55

Bedre at folk reiser seg og går 10 min før slutt enn at de ikke møter i det hele tatt..

Hikkas

Legg inn av Hikkas » ons sep 14, 2005 09:05:42

Dette var den totale ydmykelse med Normarks "gladeste spillere på banen" og " ikke katastrofe ved nedrykk" motivasjon. Har backet opp om Normark tidligere men nå er grensa nådd! Makan til svada.
Fy faen for noe svadapiss! Tilogmed bestemora mi veit at i et lokaloppgjør (i alle kamper...) så er det fluesopp, full drus og "ut og ta'rem" som gjelder, ikke denna Ten SIng-holdinga som IMN predikerer..utad.. Mulig nedrykk ikke er ei katastrofe for "noen", men spør 10 000+ "faste kunder" hva vi mener.... Hvem er viktigst ?

Arknot

Legg inn av Arknot » ons sep 14, 2005 09:58:08

Jaja, ej får vel trøste mej med at Tottenham i d minste he et bra lag, og en heidundrandes trener. Glede mej til TL e over å ej kan konsentrere mej om england å glemme denne ydmykelsen.

Svar