Moderator: Arcturus
-
Kiosk
Jeg og sikkert mange andre har opplevd hvor ustukturert opplegget er i kioskene.
Man står i kø, så plutselig er ekspeditøren flyttet seg, eller så har køen flyttet seg (sniking). Hadde det vært nummererte kasser med klar oppmerking/skille, ville det blitt mer effektivt og kioskene ville vært mer lønnsomme.
Man står i kø, så plutselig er ekspeditøren flyttet seg, eller så har køen flyttet seg (sniking). Hadde det vært nummererte kasser med klar oppmerking/skille, ville det blitt mer effektivt og kioskene ville vært mer lønnsomme.
-
Kiosk
Køkultur er et ukjent fenomen i Norge. Av en eller annen grunn sniker gamle damer ofte, tett fulgt av middelaldrende menn. I bussen til stadion måtte jeg bruke albuene for å forsvare plassen min.
-
Kiosk
JA det opplevde jeg sist kamp. makan. sto der fremme hele tiden,men kioskmannen tok bare de bak og vedsidenav. og når jeg først får den jævla d pølse. så tar han brødet med hendene og pilker det opp med fingrene og stapper pølsa i. jeeezez. går an å bruke klypa. makan til griseri-
-
Kiosk
Må desverre bare henge meg på her, tross kampanjen for pølser på Rullekebabtråden.
[u] Før[/u] kampstart mot Hødd, så var situasjonen slik:
- Ikke grillpølser. "Mor" vil gjerne ha grillpølse, i motsetning til Moljå, som er svoren tilhenger av Myrapølse. Personen var heller ikke interessert i å undersøke om grillpølser var å finne hos andre "kummer" bortover. Om vi ville finnes det ut, så var det oss fritt å stille oss opp i en annen kø.
- Myrapølsene var ikke varme nok.
- Disken var skitten allerede før kampstart.
- Brød tatt med fingrene.
- Myrapølse ble ikke snittet opp, da snittekniven lå og slang hele tre meter lenger borte på den skitne disken. Snittekniven som jeg skjøl måtte ta å bruke, var tilgriset og lite appetittlig.
-----
Et slett intrykk!!!
- Ikke grillpølser. "Mor" vil gjerne ha grillpølse, i motsetning til Moljå, som er svoren tilhenger av Myrapølse. Personen var heller ikke interessert i å undersøke om grillpølser var å finne hos andre "kummer" bortover. Om vi ville finnes det ut, så var det oss fritt å stille oss opp i en annen kø.
- Myrapølse ble ikke snittet opp, da snittekniven lå og slang hele tre meter lenger borte på den skitne disken. Snittekniven som jeg skjøl måtte ta å bruke, var tilgriset og lite appetittlig.
-----
Et slett intrykk!!!
- Sjefolainen
Kiosk
Det hevet over enhver tvil at kiosk fasilitetene og servicen den tilbyr ikke holder mål!!!!
Kiosken bør stå i stil til fotballen som blir vist ute på (kunst)gressmatta...;)
Kiosken bør stå i stil til fotballen som blir vist ute på (kunst)gressmatta...;)
-
Kiosk
Et slett intrykk!!!
Slik avslutter Moljå sitt grundige innlegg.
Omgangen med pølser er fortsatt ikke god nok.
Det er nok en del som bør ta Moljås innlegg ad notam. Myrapølse ble ikke snittet opp, da snittekniven lå og slang hele tre meter lenger borte
Slik avslutter Moljå sitt grundige innlegg.
Omgangen med pølser er fortsatt ikke god nok.
Det er nok en del som bør ta Moljås innlegg ad notam. Myrapølse ble ikke snittet opp, da snittekniven lå og slang hele tre meter lenger borte
-
Kiosk
Selv vil jeg si følgende om denne saken (jeg karakteriserer meg selv som en meget habil pølsekjenner):
* Pølsa er ikke varm nok (lunka pølse smaker ikke pølse).
* Pølsa er til tider dårlig snitta (husk teknikken til Stuen sr.).
* Pølsa er for dyr.
* Tilbehøret er ikke godt nok.
* Valgfriheten (kjøttpølse eller grill) er for dårlig.
* Pølsa skal trekkes (ikke kokes) - gjerne i buljong.
* Drikketilbehøret er for dårlig (spesielt kullsyra).
Hva med polsk krakauer (Hole Kjøtt)? Tysk nûrnberger (Dalen)? Når kommer de i kiosken?
selv ikke wienerpølse i vaffel med Bergbys sennep Pølsespisere er kresne forbrukere. Vi tar ikke til takke med hva som helst.
* Pølsa er ikke varm nok (lunka pølse smaker ikke pølse).
* Pølsa er til tider dårlig snitta (husk teknikken til Stuen sr.).
* Pølsa er for dyr.
* Tilbehøret er ikke godt nok.
* Valgfriheten (kjøttpølse eller grill) er for dårlig.
* Pølsa skal trekkes (ikke kokes) - gjerne i buljong.
* Drikketilbehøret er for dårlig (spesielt kullsyra).
Hva med polsk krakauer (Hole Kjøtt)? Tysk nûrnberger (Dalen)? Når kommer de i kiosken?
selv ikke wienerpølse i vaffel med Bergbys sennep Pølsespisere er kresne forbrukere. Vi tar ikke til takke med hva som helst.
-
Kiosk
Vi får bare stå på Falch1, gir oss ikke på dette. Er Lasse Olsen kjent med de dårlige forholdene for oss pølsekjennere? Han er jo fagmann, og jeg er sikker på han vil at vi skal ha gode pølser å nyte, til hans mer og mer spektakulære raid på høyresiden.
-
Kiosk
Min informant nr. 3 har gitt melding til meg at han vil sjekke om det har blitt bedring når det gjelder varmen på og snittinga av CLS-pølsa.
bare fordi de har opplevd krigen
Kioskbetjeningen burde egentlig ha tilbud om kompetanseheving, f.eks. i bruk av pølseklypa, smitting av pølsa osv. På sikt bør dette være et delmål.
bare fordi de har opplevd krigen
Kioskbetjeningen burde egentlig ha tilbud om kompetanseheving, f.eks. i bruk av pølseklypa, smitting av pølsa osv. På sikt bør dette være et delmål.
-
Kiosk
Begynn med å lage ordentlige køer. Hva med slike tau som man har på innsjekk på Gardermoen?
Bak kassen kan mye gjøres bedre. Mulig de burde ha en som tok imot bestilling og betaling, og noen andre som "fysisk" lager til pølsene. Lite hjelp med hansker når de tar imot penger med dem også...
Bak kassen kan mye gjøres bedre. Mulig de burde ha en som tok imot bestilling og betaling, og noen andre som "fysisk" lager til pølsene. Lite hjelp med hansker når de tar imot penger med dem også...
-
Kiosk
nûrnberger Den meget habile pølsekjenneren Falch1 mener trolig nürnberger.
Personlig har jeg fullstendig gitt opp kioskene på CLS. Hygienen påpekes, og det er en mildt sagt jækla viktig faktor når det serveres mat. Med tanke på alle de bakterieskandalene vi har hatt nylig, er det trolig ikke utenkelig at den neste vil ha sitt utspring på CLS.
Personlig har jeg fullstendig gitt opp kioskene på CLS. Hygienen påpekes, og det er en mildt sagt jækla viktig faktor når det serveres mat. Med tanke på alle de bakterieskandalene vi har hatt nylig, er det trolig ikke utenkelig at den neste vil ha sitt utspring på CLS.
- DAGGAD
Kiosk
Vil bare få benytte meg av anledningen til å støtte opp under kritikken mot kioskene på CLS. Disse er rett og slett en skandale !
At vi pølsenytere foreløpig ikke får mer eksotiske pølser får stå sin prøve, men at det nesten er umulig å få kjøpt en vanlig pølse uten å møte opp en time før kamp eller å ofre 10 min av kampen er håpløst. At i tillegg hygienen og serviceinnstillingen har terningkast 2 gjør ikke saken bedre. :(
Jeg bruker faktisk mye mindre penger på kamp nå, enn i tiden på Myra.
At vi pølsenytere foreløpig ikke får mer eksotiske pølser får stå sin prøve, men at det nesten er umulig å få kjøpt en vanlig pølse uten å møte opp en time før kamp eller å ofre 10 min av kampen er håpløst. At i tillegg hygienen og serviceinnstillingen har terningkast 2 gjør ikke saken bedre. :(
Jeg bruker faktisk mye mindre penger på kamp nå, enn i tiden på Myra.
-
Kiosk
Det spørs om vi ikke må gå høyere i hiarkiet på CLS for å få oppsving på kvaliteten i pølsegrytene ;)
Det ironiske når det gjelder renhold / hygiene er at Mattilsynet har sine kontorer to trapper ned. Har de oversett noe alvorlig uten for sin egen stuedør ? Det kan jo dukke opp E coli å det som verre er :(
Det spørs om det ikke må en e mail til de høye herrer i ledelsen om det ikke blir skjerpings så må vi koble inn en av leietakerne på CLS for å få sving på sakene ;)
Det ironiske når det gjelder renhold / hygiene er at Mattilsynet har sine kontorer to trapper ned. Har de oversett noe alvorlig uten for sin egen stuedør ? Det kan jo dukke opp E coli å det som verre er :(
Det spørs om det ikke må en e mail til de høye herrer i ledelsen om det ikke blir skjerpings så må vi koble inn en av leietakerne på CLS for å få sving på sakene ;)
-
Kiosk
Et godt poeng fra Alexan:
Det ironiske når det gjelder renhold / hygiene er at Mattilsynet har sine kontorer to trapper ned. Har de oversett noe alvorlig uten for sin egen stuedør ?
(Språkbevisste Sønsteby har selvfølgelig rett i at Dalens lille, lyse stekepølse heter nürnberger og ikke nûrnberger. Det gjelder å være litt tolmodig på tastaturet så klarer til og med jeg å skrive navnet på pølsa riktig).
At vi pølsenytere foreløpig ikke får mer eksotiske pølser får stå sin prøve
Det ironiske når det gjelder renhold / hygiene er at Mattilsynet har sine kontorer to trapper ned. Har de oversett noe alvorlig uten for sin egen stuedør ?
(Språkbevisste Sønsteby har selvfølgelig rett i at Dalens lille, lyse stekepølse heter nürnberger og ikke nûrnberger. Det gjelder å være litt tolmodig på tastaturet så klarer til og med jeg å skrive navnet på pølsa riktig).
At vi pølsenytere foreløpig ikke får mer eksotiske pølser får stå sin prøve
-
Kiosk
Må desverre bare henge meg på her, tross kampanjen for pølser på Rullekebabtråden.
-----
Et slett intrykk!!!
Trudde Mattilsynet hadde lokaler på stadion eg?
-----
Et slett intrykk!!!
Trudde Mattilsynet hadde lokaler på stadion eg?
-
Kiosk
Falch1 og Sønsteby: sikker på at det ikke er Nürnberger Rostbratwurs det menes? ;)
Personlig foretrekker jeg Taifun sin Frankfurter pølse, men det arrangeres sikkert snøballkrig i helvete før det blir servert på CLS. Helst i lag med en Tucher eller Paulaner Hefe Weizen :D
Personlig foretrekker jeg Taifun sin Frankfurter pølse, men det arrangeres sikkert snøballkrig i helvete før det blir servert på CLS. Helst i lag med en Tucher eller Paulaner Hefe Weizen :D